31. leden 2011

Nekonecny Pribeh

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 14832×, Komentářů: 48, Líbí se Autor: symbioter
S110R New Zealand

Právě jsem dokončil další etapu (asi 123000tou) mojí nekonečné přestavby jednoho ze 3 žijících eRek na Zealande. Jsem sám se sebou spokojenej (pro dnešek), tak jsem se rozhodl se podělit o moji radost s Vámi.

Všechno to začalo na konci roku 2009, kdy můj mladší syn přišel s nápadem poskládat nějaké České auto, nejlépe Škodovku, protože tady je možné si udělat řidičák v 16ti letech a on jako hrdý Čech (s Novozealandským pasem a mizernou Češtinou - jsme tu už 11 let) by starou Škodovkou nepohrdl, ba naopak je to přece "cool" auto.

Po dlouhém hledání (vozů značky Škoda z dob minulých tu je jako šafránu) jsme koupili Š100 r.v. 1974 od místních domorodců. Auto stálo posledních 5 let pod stromem - zahradní domeček pro děti. Auto bylo odstaveno, protože jednoho dne přestalo startovat a nikdo nevěděl proč...

Za $200 byla Škodovka naše, doma jsem poklepal startér, vyměnil benzinovou hadičku, zapojil baterii a... na 3ti otočení Škodovka vrčela!!!! Musím dodat, že jsme k autu dostali KOMPLETNÍ dokumentaci, včetně originál dokladu o koupi a kompletní sadu orig. nářadí!!!

Auto jsme kompletně odstrojili a hurá na renovaci!! Klempíř - taky Čech, makal na skeletu 3 týdny, pomalu každý den po práci, když se na místní internetové aukci objevilo eRko!!! za $50 jsem koupil hromadu železa a ještě větší hromadu rzi, totální přešlap, chvíli jsme přemýšleli, že převaříme střechu - ta jediná byla použitelná, ale to jsem po zralé úvaze zamítl - přece jenom má to být první auto pro 16ti letého kluka, tak ať je to aspoň z jednoho kusu...

Co čert nechtěl, za dalších 14 dni se na tom stejném serveru zjevilo další eRko, r.v. 1973, 14 let skladované po stodolách, se zadřeným motorem, podle fotek vypadalo celkem zachovale, ale bylo za šílené peníze - $2500, protože poslední majitel byl chytrák a aspoň něco málo si o historii tohoto modelu zjistil - sice vrak, ale velmi unikátní, v těchto končinách světa. Domluva s nim nebyla, musel jsem zaplatit to, co požadoval, ale MÁME eRko!!!

Po důkladném prozkoumání jsem zjistil, že karoserie není nejhorší a že se bude stavět toto eRko - Stovkovou karoserii, kompletně vyvařenou jsem naložil na náklaďák a odvezl do šrotu.... klempíř málem dostal infarkt, 3 týdny mi nebral telefon, ale za flašku Ferneta jsem si ho koupil zpátky:))) (taky nedostatkové zboží u nás)

A pak už to šlo ráz na ráz - moje představa byla zkusit poskládat v našich skromných podmínkách něco na způsob repliky Š130RS, bez možnosti přísunu jakýchkoliv nových dílů jsem této volby několikrát litoval, ale štěstí nám přálo, sehnal jsem Škodu 125, a nakonec i Favorita 136ku, takže dílů bylo v jednu chvíli i nadbytek.

Úpravy: Mkove nápravy, 5q převodovka, náporové chlazeni, posilovač brzd, Favorit 136 motor (odlehčený setrvačník, řemenice, vyvážený, leštěné kanály, snížená hlava, příčný výfuk), bezpečnostní rám, zadní lemy z VW Golf.

Stále není hotovo, a asi nikdy nebude, ale minulý týden jsem úspěšně prošel místní STK (jistě, všichni víme, že v Čechách bych těžko dostal STK na takto upravené auto, ale tady nikdo neví, jak takové eRko vlastně vypadá - navic 95% dílů je ŠKODA, tak se zase tak moc neděje.:))

Musím říct, že kamkoliv vyrazím, auto je středem pozornosti a já si to užívám!!

A jinak můj mladší syn velmi brzo zjistil, že v tomhle autě toho on moc nenajezdí - možná, až dostane rozum, zatím se musí spokojit s jiným autem.

Poděkování patří Stefanovi za poskytnutí místa na práci a Pavlovi za klempířinu, jinak jsem si to celé poskládal a nalakoval sám, neni to 100%, ale je to můj koníček!!


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 14832×, Komentářů: 48, Líbí se Autor: symbioter
Za každé zachráněné eRko jeden bod a za zachráněné eRko v cizině bodů klidně sto.





Jinak kéž by v Čechách fungoval ten systém na "kontrolu" aut úplně stejně. Sice by byl problém se stavbama našich upravenek, ale to by se dalo vyřešit nějakou dodatečnou homologací či zkouškou. V podstatě nemám problém chodit s eRkem na technickou každou sezónu, není schnilé, brzdí, svítí, nežere olej, nikoho neohrožuju.... takže nechápu buzerace tipu širší pláště a nebo jiný typ motoru či karburátoru. Za daň častách kontrol všech vozidel by byl jasný původ a stav všech vozidel nabízených v bazarech.
nekde dole je prispevek o dilech na favority..., vykoupil jsem je vsechny- pokud by byl zajem, zaslu seznam na Email, jedna se pouze o NOVE dily
Pro" Capoun":


pokusim se Ti to vysvetlit asi takhle:90% aut u nas je pojistenych(je celkem jedno jak stary nebo jaka znacka)Auto tady je spotrebni vec nutna k presunu do skoly, zamestnani, atd( diky absenci autobusove, nebo vlakove dopravy,) tudiz je celkem bezne, ze 4 clenna rodina, ma doma 4 auta(kazdy rano jede jinam a v jiny cas, takze by to ani jinak neslo) Zealand ma asi 4 miliony 200 tisic lidi a podle poslednich pruzkumu je tu asi 5 milionu aut... a asi 10 milionu ovci..🙂) Z toho vyplyva, ze poridit si auto je celkem jednoduche pro kazdeho( jiste, podle velikosti penezenky)i na podpore- dokonce ti bude socialka prispivat na benzin, pokud prokazes, ze mas vetsi vydaje treba s navstevami doktora, atd. "Auto" se da poridit za $500 a klidne te bude vozit dalsich 5 let, pokud ho nerozmlatis, protoze STK se tady provadi jednou za 6 mesicu a opravdu hodne lidi si pri te prilezitost necha vymenit oleje, filtry, rozvodaky a ja nevim co jeste(STK delaji statni instituce i soukrome garaze), auto ti tu nezrezavi, protoze tu nesnezi, takze zadne vymeny shnilych prahu atd a pokud to rozmlatis, pojistovna te vyplati a ty si jdes koupit jinou karu. Jak uz jsem psal, pokud rozbijes pojisteny auto, to je okamzite vedeny jako"odepsany", a dalsi prihlaseni z5 do provozu je skoro nemozny a nerentabilni, takze tyhle auta koncej na vrakovistich(pojistovna si je nechava) jako darci dilu.


tady se neda kseftovat s papirama jako v Cechach je tu server WWW.carjam.co.nz, do konce roku zdarma, tet uz se musi platit maly poplatek, kde si zadas SPZku jakehokoliv auta a vyjedou ti vsechny udaje -cisla kastle, motoru, aktualni stav ( jestli je auto v platne STK), jestli neni hlaseny jako kradeny, jestli na nem nemas dluh, Jmeno a adresa majitele, a hlavne se dozvis stav ujetych kilometru- kazde auto, ktere dorazi k nam, projde vstupni prohlidkou a od toho momentu je evidovan stav km na kazde STK ( 2x do roka), pokud se tam objevi nejake nesrovnalosti, ver tomu, ze si takovy auto od tebe uz nikdo nekoupi.....


Kdyz to shrnu: zadne velke opravy( vyvarovani prahu, nebo skladani 3 aut dohromady se tu nekona ze 2 duvodu-1 finance, 2 nikdo na svem aute tak nelpi aby ho musel udrzovat pri zivote za kazdou cenu.( az na me a par blaznu, co si tu stavi auticka pro radost- ale to jsou vetsinou lidi hodne za vodou a ty na prachy nekoukaj- to ale neni muj pripad!!!)


A s tou plastovou sadou na RSo?? Ja jsem takovej blazen, ze si to auto klidne 2x do roka prestrojim, abych tou STK prosel( pokud bych auto prihlasil do nejakyho veteran klubu, tak by to snad slo nejak zaridt, ale nevim to jiste)


Snad jsem to podal aspon trochu srozumitelne- se divam, ze jsem mohl klidne napsat novej clanek!!🙂)
TO symbioter: Zaujala mě ta informace že co se týče oprav vozidel tak jsou u vás potřeba v případě svařování karoserie různý posudky a certifikáty.To znamená že když si budu chtít opravit u vás třeba schilý prahy nebo lemy tak to musím odvíst do certifikovaný dílny která za obrovskej ranec to provede a dá ti k tomu papír že je to OK. To tedá nemá smysl kastli u vás vůbec řešit.Menší ťukanec a auto je KO a nevyplatí se to opravovat je to tak. Řeší se u vás na STK stav karoserie.Nebo prostě auto musí svítit brzdit blikat a za zbytek jseš odpovědnej ty?Takže situace že by si si ze dvou třech aut svařil sám na zahradě jedno vůbec nehrozí.


No a jak si nastínil tu věc stím že bys rád na auto okruhovou RS lamino sadu co se týče kontroli na STK oni nebudou zjištovat jestli to má být blatník plech nebo lamino podle výrobce.Jako upřímně jezdit s takovým autem u nás legálně musíš mít hodně dobrý známí na STK a mít štěstí aby si někde potom nehavaroval k vůli pojišťovně atd....
Pro" Pajk":


to se pletes, me se originalni eRko mooc libi, ja jsem si s tou myslenkou postavit "original" taky chvilku hral, ale prave diky nedostatku dilu to dopadlo takhle..., jak pises, ja jsem spokojenej a to je dulezity🙂)
Pro"DVD76":


Diky za slova uznani, musim se priznat, ze jsem tolik kladnych ohlasu necekal, mel jsem za to, ze me spis budou kluci tady kamenovat za porusovani originality a hledat nejaky ty mouchy..🙂) Dival jsem se, ze ty tech eRek mas taky vic a samy hezky kousky!
Symbiotre, fůra práce, jakou dokáže odvézt jen nadšenec. U protinožců s tímhle strojem to platí dvojnásob. Gratuluji.





Přiznám se (i když je krásné), že styl není můj šálek kávy, ale důležité je, jak to vidíš Ty. Tobě by se zase třeba nelíbilo moje🙂. Z individuí typu František si nic nedělej.
Ahoj Symbiotre,chtěl bych pochválit a pogratulovat Ti k Tvému eRku.Je to excelentní počin na "druhý" konec světa.Zvláště se mi líbí úpravy,které podtrhují dobové škodovácké válečné barvy!


Chválím i ty parádní kolečka s límci po vzoru 130/200RS.Je vidět,že jsi znalý tématu a velký fanda a jako nenapravitelnej pacoš těchto aut máš ode mne velký obdiv a uznání!


Přeji spoustu dalších radostí a kilometrů s touto jedinečnou legendou.


Zdravím,David.
Petře, vždyť jsem to psal 😉 A že se nevyrábí nd na staré škodovky, je vcelku pochopitelné. Jednak by to vzhledem k ekonomice nebylo rentabilní a druhak Škodovka není GM. Krom toho politika VW jw taková, jaká je, s tím je nutno se smířit. A je to rovněž pochopitelné. Pro pár nadšenců nikdo nebude vytvářet podporu. Ale to je na jinou debatu, ne tady.





symbioter: S tou legislativou ok. Je mi jasné, že v případě "běžných" aut to je jistě přísnější. Závidím právě přístup orgánů k těmto pro ně exotičtějším. U nás by nehrozilo nic podobného. A za pochvalu netřeba děkovat. Pěkná práce si prostě obdiv zaslouží.
Pro "😜etr": diky za chvalu, s tou legislativou to neni zase tak uplne ruzovy, jsou tady dost prisny pravidla, co se aut tyka, ja mam jenom stesti, ze tenhle model auta se tady proste nevyskytuje v hojnejsim mnozstvi- v technicaku je napsano: Skoda 110R coupe- sport car, a jako sportovni auto to snad i vypada, tudiz to nebyl problem s STK, pokud auto soumerne brzdi, nema nikde vule, nic z nej netece, ma vzorek na gumach, sviti a troubi... Dalsi stesti bylo, ze kdyz jsem eRko kupoval, melo stale platnou( sice pozastavenou, ale platnou) registraci, ktera se musi kazdy rok obnovovat( neco jako u vas deposit), predchozi majitele to obnovovali,(15let)pokud by auto zustalo 1 rok bez obnoveni, tak by bylo vyrazeno z registru a to uz bych se do toho asi nepoustel, protoze to musis mit auto ve stavu, jako kdyz sjede z linky (kazdy novy svar musi byt podlozen certifikatem od specialisty za velky $$$$), to stejny je s bouranyma autama.., pokud ho pojistovna odepise, treba kvuli jemnymu tukanci, uz to auto tady nikdy nemas narok prihlasit z5 do provozu- je to nastaveny tak, ze opravy odepsanych aut jsou silene drahy diky vsem moznejm i nemoznejm certifikatum od vsech autorizovanejch opravaru.
No Petře ale s tou podporou těch starších modelů je u škodovky trochu problém.Mám pocit jako kdyby se Managment automobilky choval tak jako že nic před Favoritem nebylo.
Děkujeme františkovi za přínosný komentář, který nám všem zcela jistě konečně vrhnul jasné osvobozující světlo na temná zákoutí tunerských garáží. Možná bych jen doporučil příště, než budeš chtít světu sdělit svůj vskutku mrakotřasný názor ještě před svojí smrtí, založ si pro větší váhu příspěvku svůj vlastní článek.





A nyní i moje troška k diskutovanému autu. Není dnes problémem zrenovovat v jakékoli zemi téměř jakékoli auto z opačného konce světa. Záleží pouze na dostupnosti náhradních dílů a na tom, jak se k podpoře renovace daného modelu staví mateřská automobilka. Např. díly na ameriku 60-tých let zde u nás jsou jen otázkou dopravy přes oceán.





Avšak jestliže i zde v Čechách je dostupnost dílů na eRko čím dál tím horší, pokládám toto dílo za heroický výkon. Máš můj obdiv. Nemluvě o tom, že vzhledem se mi to ukrutně líbí. Jo a nepokrytě závidím legislativu u vás.
Pro"Capoun": Kola vyfotim a pridam to sem hned jak bude chvilka
Pro"Harly2": omlouvam se, priznam se, ze jsem si ten Tvuj prispevek musel precist nekolikrat dokola, abych zjistil, ze jsem to napoprve nepochopil..., bych neveril, jak je Slovenstina zaludna...🙂
Pro:" Frantisek"


Diky za Tvuj nazor, brat Ti ho nebudu...., Pro Tvoji informaci-ano pokud nejezdim eRkem, tak jezdim Mercedesama, byl to pokus o tuning a podle ohlasu tady zase ne tak spatnej,eRko ma hodnotu na trhu veteranu tady u nas neco okolo $20,000, a pokud se ho nekdy rozhodnu prodat, tak ver nebo ne, zajemcu bude fura. Tak a tet se bez vycurat a sup do postylky, at maminka nezjisti, ze jsi zase lezl na internetu kam jsi nemel!!!
Typický konec rádoby tuningovaného erka: Celé to zničí, a nakonec zjistí, že to k ničemu nemá a jezdí s nějakým novým autem. Až to budete prodávat, tak doufám, že to nikdo nekoupí. Dobře vám tak.
Krásná práce. Opravdu nadlidský úkol, dát do kupy auto, které je na Novém Zélandu tak vzácné. Ať ti dělá jen radost.
To symbioter: Poznám vaše klimatické podmienky a preto som ta aj dodal toto... čiže mala isť do chladnejšieho klimatu ako je Nový Zeland, a vzhľadom na polohu vodiča najskôr asi UK.
To symbioter:No oni bydlej zaplať pánbůh na jihu v Sydney ale čtvrť nevím protože je to fakt mega Město.Minulej rok se tam oženil a vzal si místní holku 🙂


Jinak nemáš někde foto těch kol. Víš jak detail třeba i pro martyho.
pro"Capoun": obuti je taky pribeh sam pro sebe..: rafky jsou bez oznaceni, ale jsou to 13", a byly na aute, kdyz jsem ho koupil + 2x original Skoda kopretiny v kufru.., puvodni zamer byl sehnat dalsi 2 kopretiny ale to byl nadlidskej vykon, tak jsem to vzdal a zustal u puvodnich rafku, ktery jsem nastrikal na cerno ve stredech, povodni gumy byly 165/80/13 Dunlop, ja jsem to obul na 175/ 70/ 13 Good year. Moznou variantou je stale prevareni 125kovejch rafku, ale to az v pripade, ze se mi podari vymyslet jak sem dostat RSackou sadu laminatu- jsem clovek nenechavej a trochu me desi ze uz nemam moc co na aute delat.Co se tyka oleju, jsem zastancem plne syntetiky od Castrolu, tak pokud by zena svolila, bylo by to i ve fritaku na hranolky...Do Australie se chystam vyhledove stehovat, ale zatim si pockam, az to tam vyschne po tech silenejch povodnich, treba to ty tornada, co jsou tam tet rychle vysusej..., pevne verim, ze Tvoje skoro rodina nezije nekde okolo Queenslandu....
To symbioter: koukal jsem na ty fotky nemáš někde detajl těch kol co na tom máš.A jaký obutí se na to vlastně na Novým Zelandu dá sehnat.A co používaš za motorovej olej.Víš jak pro mě to je trochu exotika i když skoro žena má bráchu v Australii.
Ale auto je to krásné🙂.
Tak to bude kvůli dešti, aby do auta nezatékalo přes tu mřížku... 😀
Pro"Harly2": Chlape Ty a zemepis se asi moc radi nemate, co?? 🙂)) Pokud by se to bralo podle klimatickejch podminek, tak by tam u myho auta musela bejt mriz pres celou predni kapotu- letni teploty 35-40 stupnu, v zime rano nekdy(opravdu jenom nekdy) 0, pres den bezne 12-15 stupnu a to uz je pro nas zima jak svina!!! Bavime se o severnim ostrove(Auckland)


Na druhou stranu tady dost casto a hooodne prsi 🙁(
Pro"Capuon": chladici system je celej ze S 125ky, chladic hned za celem v kufru, trubky jdou pod autem, vetrak mam na manualni spousteni na palubovce-Chlazeni byl asi ten nejvetsi strasak, ale uz jsem to zkousel ve 35ti stupnovejch vedrech a nad 90 stupnu to nevyleze. Mel jsem fotky skoro cely predelavky na pametovce v telefonu, ale jednou si ho pujcil synator, potreboval nahrat nejakou debilni pisnicku a 2/3 dokumentace v (_!_)....
To symbioter: Jak koukám tak teda chladič máš vepředu a ten je teda schovanej hned za čelem nebo zho šoupnuljako níž jakoby za nárazník?


A z čecho chladič máš ze 120cítky a nebo jsi použil chladič s Favorita?


No a další dotaz trubky na vodu jsi táhnul vnitřkem aut a nebo spodem.
Čo sa týka tej absencie mriežky vetrania, tak u nás minule bola burza, a prišiel tam jeden pán na eRke, a tiež tam nemala mriežku. Vravel, že je to originál, mne sa to nechcelo veriť, ale zrejme to asi bolo. Ináč, som sa s tým nikdy nestretol.
Klobuk dole, hlavne vzhľadom na tie kilometre. Stale premýšľam nad tou mriežkou, ja osobne keď je chladno tie ofuky zatváram nech sa v aute kúri, iba cez kúrenie. Logicke... Či náhodou technici v Kvasinách nechceli dosiahnuť prave to, nech sa v aute lepšie a rýchlejšie kúri, čiže mala isť do chladnejšieho klimatu ako je Nový Zeland, a vzhľadom na polohu vodiča najskôr asi UK. Pokiaľ to fakt nieje narazené kutilom. A také úvahy že ju zabudli vylisovať o tom pochybujem, že by ju poslaly na predaj a ešte na vývoz. To by skončila asi u nás. Ešte raz gratulujem ku krasnemu autu. Škoda zdar.
Koukal jsem na ten odkaz a vypadá to že těch dílů je fakt požehnaně.Škoda je že to není v čechách tady by se potom jenom zaprášilo.
Pro"Capoun": narazil jsem na jednoho starsiho pana, kterej do roku 95 prodaval dily na Skodovky na Zealande, kdyz jsem videl jeho sklad, tak me malem ranila mrtvice= NOVE dily od 100ky po Favority( karburatory, rozdelovace, plechy, motorove dily, bohuzel nic na eRko, na Favo motor jsem sehnal posledni sadu tesneni, pisty, valce, ojnicni loziska, lamelu, kdyz jsem prisel s tim, ze neco potrebuju, vzdycky tvrdil, ze uz to nema, ale jednou me nechal si ten sklad probehnout a i on sam se divil, co vsechno tam jeste ma, manzety, novy tlumice na 120ku, otocny cepy. Bohuzel uz je to tak prebrany, ze tam zustala hromada veci, ale tady u nas nevyuzitelna...Co ten ma novych plechu na Favorita, svetla, prevodovky, predni skla, tesneni do dveri atd, tet to nabizi na internetu za par penez vsecko, ale nikdo to nechce....minuly tyden jsem mu byl ukazat moje eRko, zamackl slzu, zalezl nekam hodne hluboko do skladu a prinesl mi UPLNE NOVY osvetleni SPZky, jako darek k dobre vykonane praci. tady mas link na tu aukci: http://www.trademe.co.nz/Browse/Listing.aspx?id=350916990


A par veci jsem objednaval z Cech- OB autodily, prusvih je, ze nikdo neposila do zahranici, tak to vzdycky odnese nekdo z rodiny, kdo to preposila sem k nam
symbioter: Mě by zajímalo jak obtížně se na Novém Zélandě scháněj díli na škodovky takový ty běžný jako jsou rozvody prachovky polosi těsnění...atd.Jestli to kupuješ přes Ebay nebo se to dá koupit i u vás u místního Dealera a nebo máš někoho kdo ti ty věci posílá z čech.
Tak to je opravdu vyjímečné auto 😀 gratuluju.
pr "Volejnus":hadice od bocnich ofuku jsou propojeny s vrchnimy ofuky skla pres plastove Vecko( na kazde strane zvlast) a cele to vede do plast. boxu ve stredu palubovky a do tunelu...., vsechno original, zadny upravy.....uz jsem videl hada chcat, zabu blejt, slona pesti do skaly mlatit, ale tohle opravdu jeste ne....🙂)
A nebo ji zapomněly ve fabrice vylisovat, a všimli si toho až když to měli nabodované na kastli, a tak to nechali tak 😀, Symbioter: a kam máš napojené trubky bočních ofuků skla ty co jsou z pohledové části, ty jsou napojeny přece do boxu pod tou mřížkou?
Ktovie prečo ten chlap za ňu pýtal toľko - kvôli tej mriežke? Žeby nejaký ojedinelý exemplár?
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
pro "eMbebe", to byla jedna z variant, ale vsechna znama pravostranna eRka to mrizku maji.....🙁(
...jestli ona ta absence větrací mřížky nemá něco společného s pravostranným řízením a stěrači stírajícími naopak.


Zdravím protinožce...
Mě se líbí i tahle fotka. https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=1223&olimage=32216 nazval by ji stylově:" dárci orgánů"🙂
No to je fakt divný s tou mřížkou.Erko bez ní jsem ještě neviděl.A nemělo měněnou už kastli? Ikdyž i na náhradní kastli by byla mřížka.Tak to je fakt haluz.I když vono možný je opravdu všechno.Já mám na autě boční výstuhy v zadní částí taky přímo z fabriky není to žádný samorobo a ty byli jenom na pár Erkách.
Jeste jedna zajimavost: Moje eRko NEMA ve predu vetraci mrizku ( byva u predniho okna na prave strane?? Auto bylo ohoblovano na plech uplne vsude- zadna znamka vyvarovani, vsechno vypada puvodni, kdyz jsem to rikal Martymu, koukal na me, jako bych priletel z druhy strany planety....Ma nekdo rozumny vysvetleni?? Opakuju, ze auto bylo v puvodnim stavu, dokud jsem ho nerozvrtal ja.......
Tak to je skvělé, eRkaři i na Novým Zélandu 🙂 super článek a skvělá kára. Š-KODA té stovky, když už jsi jí měl vyvařenou. Jinak přeju mnoho šťastných kilometrů.
Pro "Capoun": je tam 5 kvalt, bylo by skoda nevyuzit silu motoru- on je totiz celkem "divokej" na svuj obsah+ ty drobne upravy v pomeru k vaze auta...Skoro na kazdych semaforech se najde nejakej mladej blazen, kterej si chce merit silu....treba vcera se vedle me postavil kluk s nissan skyline..minimalne 2,5L turbo kara, tak jsem zaslapal na plyn. pedal( on mi ten pricnak hezky brumla..), kluk se nechal vyhecovat...- zelena, jemu horely gumy, ja v klidu zaradil za 1 a vyletnim tempem jsem vyrazil na opacnou stranu krizovatky 🙂)
Koukal jsem na fotky takže motorizace je tam z favorita a převodovku tam máš 4kvalt a nebo 5tikvalt s tý 125ky.Jinak co se týče vzhledu tak ta barevná kombinace ja fakt ůžasná pravej závoďák.
Pro "😜etkar": diky za korekturu, a omlouvam se- opravdu nemam nainstalovanou cestinu- nebyla by vyuzita a navic je v tom potom peknej zmatek...🙂)
Moc pěkný článeček a klobouk dolu před tvou prací...





Omlouvám se za své zásahy, do článku, chápu, že novozelandská klávesnice neumí háčky a čárky nad písmeny🙂, ale takhle je to čitelnější, když už tedy někteří požadují jazykové korekce, snad jsem toho moc nepřehlédl...
Ahoj kluci, dik za kladne ohlasy- fotky jsou ve fotogalerii. Vasek
To je opravdu pecka! Přeji hodně šťastných kilometrů!
Tak to je fakt neskutečnej mazec Erko na Novým Zélandu.Schánět díli tam to musí být docela detektivní práce.Takovýhle auto mít v těchto končinách to chce fakt mít kus odvahy a nebát se trochu tý improvizace.Jsem zvědavý na fotky.