13. leden 2004

Luďkova přestavba na 130 RS

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 12891×, Komentářů: 83, Líbí se Autor: RST

Pořízení:

Tak Škodověnku jsem koupil za necelých 8000Kč. Od jednoho staršího pána, který s ní moc nejezdil a tak měla najeto poctivých 50 000km. Pak jsem celé auto odstrojil a očistil celý skelet až na plech. Auto bylo krásně zdravé a tak jsem jenom vyměnil levý práh a přední čelo ze čtyřokého za dvouoké.

Úpravy:

Následovala úprava chlazení chladič z 205GTI. Nezbytná úprava podlahy kufru a napasování komplet douokruhových brzd s posilovačem. Přední náprava 130 M ze čtyřpístkovými brzdy a hřeben řízení. To byl základ předku a pak jsem se pustil do zadku. Sehnal jsem pětistupňovou převodovku i s vlečnou nápravou. Prodloužení tunelu nebyl zas tak velký problém. Zato napasování zadní vlečné nápravy to mi dalo!!!!!!! Uchycení ramen do skeletu vůbec napasovalo a bylo o 15cm širší. A tak jsem musel upravit kapsy v podlaze a na šavle jsem udělal podložky a tak jsem vše dostal do správné míry. Pak jsem vysekal ze stará 105 úchyt převodovky a mírně upravil a dílo bylo hotovo.

Motor:

Jinak právě jsem dokončil nezbytné úpravy motoru Škoda Fabie MPI. Ostrá vačka tečkový písty, odleh. setrvačník, snížena hlava, leštěné kanály, větší ventily.tvrdé pružiny, laděné svody + výfuk. Dále mám sběrné sací potrubí, ale sháním Webery.

Právě jsem ve fázi, kdy se chystám do lakovny. Jinak celkově mě to zatím vyšlo asi na 80 000 Kč. Jak budou další fotky tak je pošlu.

Po laku:

Složené:

Květen 2003:

[Fotogalerie] [Stáhnout fotky (1 691 kB)]


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 12891×, Komentářů: 83, Líbí se Autor: RST
Ahoj, nemáš tu email proto píšu jen komentář.





Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com





Aktuálně je registrováno 157 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí světa.


Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko ....


Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.





Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,


ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.





Protože se čas krátí - uzávěrka je do konce roku - prosím o využití posledních slunečných dní k fotografování.





Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie 🙂





Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.





Ahoj Martin
Zdravím...předem bych chtěl pochválit autíko...je to moc pěkný kousek...Zajímalo by mě jakpak se na to tváří příslušníci policie...Tady u nás moc upravám škodovek moc nefandí...Spíš nás neustále buzerují a hledaj si ustavičně nějaké píčovinky...tak jakpak s nimi vycházíš Ty???
Ahoj Ludek chcem sa ta opytat ako mas urobene naporove chladenie ake rozmery ma ten chladic. A ako to chladi.Ak mi mozes odpovedz mi na mail.A ak mas nejake lepsie fotky na ktorych vidno chladic tak by som ich uvital...Dik Paťo
Nijak jsem to neřešil mám je na 110R.
Zdravim Te,





chtel bych se Te zeptat jak si to udelal s papirama?? Tak mi to prosim pisni.





Predem dik, Tomas
moh bych vědět jaký to jsou kola?? chtěl byhc nějaký takový sehnat.
Dupné auto ,jak dlouho si na něm pracoval?
Čau chtěl jsem se zeptat kde jde sehnat takový vrcní spoiler na střechu nebo nějaky podobný který by se dal umístit na k zadnímu oknu. Dík Petis
Tak ten samej problém jsem měl i Já musel jsem celej blatník rozříznout a dvoudení práce s laminátem a týdny kytování a broušení,prostě hrůza,hlavně na pravé strně.
Čau hele mam takovej problem taky stavim RS, mam okruhovou sadu od p.Práška, ale když dám zadní blatniky, a dám prez ne zámky, vubec to nesedí....jak si to resil, pokud si mel podobny problemy.Je mi jasný, ze se musej blůatniky uspusobit, ale s timhle si fakt nevim rady a nerad bych je nejak ponicil...
Dík...
Hezky auticko videl jsem te na hundrtgangu, kdyz si tam zavodil s tou vostrou 1000vkou, fandim a preju mnoho stastnych kilometru
Co to je za rafky na tom aute?Jsou to klasicky plechace 4x100?jestli jo tak mi prosim napiste kde je sezenu.Prosim piste na:paveljandak@seznam.cz
Vzdyt ten motor nejni fabie, ale felicie- teda aspon ne ten blok !!
Není to Fabie ale Felda.
Chtěl bych se zeptat, co všechno jste musel upravit, abyste tam dostal motor z Fabie. Já plánuju motor z Felicie. Díky
si fakt odbrý.krásna kára.ja len karbec je klasika a moja by bola čierna
toto je už vežmi prehnané.motor z fabie je o ničom.klasika je 110-ovy motor.
Proc myslys ze ctvercovy sani nenjni dobry ?
Luďku máš v karburátorech vůbec nějaké nátrubky? Podle filtru typuju,že nic moc.Ten filtr je špatný. Jestli chceš tak zavolej.
Sání Š 130 RS je výborné,ovšem čtvercové průměry nejsou dobré nehledě na to,že by jsi musel dělat mezikus mezi sání a hlavu a jít ze čtverce do kruhu.
Nedrazdi ma s nou lebo sa neovladnem
Za Webry jsem dal 8000 kč,potrubí je vlastní výroba a filrt také.S doladěním mám stále velké problémy a tak zatím nic moc. No snad se to podaří. A Tomáši co se týče tvých připomínek tak je to otázka vkusu mě se to líbí. A tak na své fáro si dej taky co chceš.
to maro: nevim tedy co ma ludek za difuzory v weber, ale kdyz budes mit zavodnich (32mm) tak se ti to bude v nizkejch dusit a ve vysokejch to poleti a kdyz tam das maly tak to bude obracene ! a celezi taky na pouzity vacce, kdyz tam das 320 stupnu tak to bude do 5500 kuckat at tam mas jakykoliv karburatory ! ja a taky je lepsi dat sberny sani pres hlavu se ctvercovym prurezem !!!!!
To auto je hezká práce, ALE. Ta samolepka "tuning" je hruza! proc davas na 130RS napis tuning line to fakt nechapu. Ten spojlirek nad zadnim oknem me taky moc nebere. A taky se mi zda ze to mas dost vysoký???proc? to sou u vas tak spatný silnice? Doufam ze me tu zas nebudete kamenovat🙂Auto je super, motor taky, ale par detailu to zbytecne kazí... 😕
mám malý dotaz😮dkud jsou,a kolik tě zhruba stály ty Webery(vypadaji velice slušně)..a to sací potrubí,-to je taky samovyroba??..no jestli ano,tak to klobouk dolů!Jak se ti jeví jízda s Webrama?...je to přínos,?jak to jede v nižších otačkách-tak kolem 2-3000(nedusí se to?),a jaké jsou na tom motoru ůpravy(jenom vačka(kolik stupńů?)a hlava,-nebo i objem)?nezlob se ,že se tak vyptávám,-ale chci přesně vědět,jestli mi stojí za to"jít do 2 karburátorů".díky.
jo fakt dost dobré, jen to podle mne chtělo udělat to přední čelo a přední kapotu podle 130 RS. A možná sundat to křídlo nad zadním oknem, ale to je jen můj osobní názor.
Baští to tak kolem 15l, záleží jak se na to šlape.
Jo tak to nemá chybu, gratuluju!
Koukám a nestačím se divit, jak je to pěkný.
kolik ti to ted zere s tema webrama ?
jo a tky jak velky mas ventily ? mas tam naky abnormalni nebo to jsou jen z jinyho auta ?
ja ja udelat z malyho jeklyku !
Dělal jsem je z plechu.
a daval jsi tam jekl nebo jsi delal nejakou omegu s plechu kterou jsi pak ochybal do toho radiusu ?
Mám ,není to tam vydět, ale je to od držáku tlumiče k př. sloupkům
hele mas vubec vytuzeny predni podbehy, kdyz tam mas lamin.blatniky ?
a cena ? material dodam !
Pepíno zeptám se, myslím,že to nebude problem.
A co za to chtel ? udelal by mi je taky ? Jsou delany podle planku na rs nebo na lr ? Mne bi stacilo jen naohybat ty trubky a ja bych si uz doma udelal priruby atd !
Pepíno jsou dělaný z trubek z madel autobusu, podle plánku od jednoho kluka co staví motory.
ahoj kde jsi sehnal ty svody ?
SES BOREC
Krásná barva. Ještě nápisy Český Telecom a můžeš parkovat zadarmo🙂))
K tem LR ramenum rozhodl jsem se ze bych byl ochoten nachat tak za 7-8 tis. obe dve.
Super ¨škodovka
Ty ramena s toho Rapida si necham a k ty cene za ty RSacky Jelikoz je to velmi nedostacujici dil a jeste k tomu zavodni ktery se vyvazuje zlatem ! Tak urcitou cenu nebudu psat Ale jsem ohoten se domluvit na nejake rozumne castce ! DYztak mi muzete i mailnout: popi@mybox.cz
a co udelas s tou z rapida??? 🙂 kolik???
Nahod cenu za tu napravu!!! Zni to velice lakave!!
Pepíno kolik za ní??

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253