3. září 2019

SchRek EVO2

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 10098×, Komentářů: 37, Líbí se Autor: Petkar

Tak novinky na začátek článku:-)

Pro ty z vás, kdo ještě neví, erko se povedlo dokončit na sraz Škoda 110R Coupé v roce 2020, v roce 2021 Petr Urban naladil motor a od té doby funguje vše k naprosté spokojenosti mé a překvapení ostatních řidičů:-)

Na letošním HG, proběhlo měření ve sprintech a maximální spokojenost:-)

Ve dvou lidech s naloženým autem, zrychlení z 0-100 km/h za 11,564 sekundy (a to se mi ještě nepodařilo správně zařadit dvojku a trojku - holt problém s mezičlánkem mezi volantem, sedačkou a pedály:-)) 


Věřím, že s prázdným autem a zlepšením práce s fofrklackem se dá dostat po 11 sekund...

A to si myslím, že na 40 let staré auto je moc pěkný výsledek:-)  

Prostě, jede to jako... :-)



Celých 11 let jsem se bál, že mě něco podobného může potkat, proto jsem měl v eRku odpojovač baterie, hasičák...

Že to bude nakonec tak rychlé a intenzivní, mě nenapadlo ani v nejhorším snu...

Pondělí 19.8.2019

Fotky převzaty z Facebooku hasičů, já nějak neměl sílu fotit...

Co se stalo?

Nevím...

Zhruba měsíc před tím jsem byl s erkem na Moravě u Petra Urbana a povedlo se mu vše naladit k maximální spokojenosti (dle jeho odhadu bylo v tom motoru cca 90 koní).

Před odjezdem na sraz do Plumlova jsme s Lukášem byli erko ještě naposledy projet...

Je fakt, že jsem motor asi trošku přetočil a začaly se z něj ozývat klepavé zvuky, tak jsme zastavili, vyměnili svíčky a pomaleji vyrazili domů... Kolem motoru nic nesmrdělo, naopak, byl absolutně čistý (tak čistý motor jsem snad nikdy neměl)...

Po ujetí asi 400 metrů od parkoviště najednou Lukáš říká, že cítí smrad pálené gumy a v tom okamžiku dovnitř vrazil černý dým, než jsem stihl zastavit z cca 60 km/h, z bočních kapes už z obou stran šlehaly plameny a bylo jasno, že toto malý 2 kg hasičák nezastaví...

Hasiči přijeli do 18 minut od zavolání, policie tam sice byla do 5 minut, ale měli prázdný hasičák...

Úterý 20.8.2019

První fotky "po" a obhlídka a rozhodování co dál...

Následky:

  • Motor KO
  • Zadní tlumiče KO
  • Zadní pneu KO
  • Interiér KO
  • Všechna okna KO
  • Komplet čalounění KO

V podstatě zůstalo nedotčené auto od A sloupků dopředu...

Co dál?

Všichni v rodině mi hned radili kup si jiné... ale to nejde, protože:

1) cena "jiného" před renovací se rovná mnou odhadnuté ceně opravy (včetně nového motoru), cena erka po renovaci několika násobně převyšuje cenu opravy...

2) v každém jiném "sériovém" erku bych se necítil, prostě 11 let jsem si erko ladil podle a pro sebe...

3) přece SchReek sice shořel, ale není rozbitý, není rozflákaný na kusy a když jsem se na něj podíval zepředu, furt jsem viděl ty jeho oči (světla)... blbě se to vysvětluje:-)

Prostě jsem se rozhodl, že se SchRek opraví... a rodina mě podpořila, k rozhodnutí mi pomohlo i pár telefonátů s Radkem Svěceným a Martinem z Košic.

Uděláme s Lukášem všechno proto, abychom příští rok jezdili

Hned na začátku chci touto cestou poděkovat všem, kdo mi nabídli pomoc s náhradními díly nebo opravou, moc si toho kluci vážím a děkuji za vše.

Rodí se EVO2:-)

Pátek 23.8.2019

Erko je na pracovních kolech, stará kola jsou zutá, z auta je vyndáno a roztříděno vše co půjde (chceme) zachránit a je vyndán motor...

Sobota 24.8.2019

Zadní část a vnitřek skeletu očištěn od následků požáru. Luky si to neskutečně užil při čištění stropu a všeho kolem ředidlem:-).

Vše nastříkáno odrezovačem a zelenou základovkou FORMEX. Zde první zádrhel, neboť zelená základovka není zelená, ale šedivá, byť na plechovce byla vyobrazená zelená:-)

Neděle 1.9.2019

Opraven konec zadních nosníků (to nesouviselo s požárem) a vnitřek a motorový prostor nastříkán vrásněnkou a zelenou barvou, abychom sladili barevně interiér se zbytkem karoserie.

Zároveň průběžně čistím od sazí věci, co chci zachovat z původního auta... a rozpracovává se nová elektrika a palubka...

Pátek 6.9.2019

Než se pustíme s Lukášem do elektriky, rozhodneme se nalepit do interiéru odhlučnění a to i za cenu toho, že před lakem budeme muset vše zakrýt...

Výsledek po 5 hodinách práce:

Končíme v sobotu 7.9.2019 v 0:35 ráno...

Jsme oba obsolutně KO, protože celý týden makáme v normální práci a já pak průběžně ještě po odpolednech makám na erku - hotová je "hlavní" palubka, z velké části je hotová střední část palubky a

stále se na něčem pracuje...

V sobotu v 10:00 se u nás zastavuje lakýra, bohužel bude mít čas až v březnu :-( a auto v lakovně tak 2-3 měsíce... Buď počkáme do března, nebo zkusíme sehnat ještě někoho jiného... pokud nikoho nesežene, připravíme to pod lak sami a lakýra nám to "jenom" poleje barvou... uvidíme, příští týden se rozhodne...

Pátek 13.9.2019

Začínáme výjimečně brzo (18:15):-)

V týdnu se domluvilo lakování auta, nakonec se bude dělat celolak. Lakýra sice tvrdil, že by možná odstín trefil, ale RAL6002 je u různých výrobců lehce jiný odstín. Nakonec si lakýra stejně všechno co bude lakovat očistí na plech. Samozřejmě předek jenom "poleje" a nebude ani kytovat a chystat pod lak, tam je to OK, ale brousit bude střechu, oba zadní blatníky, zadní čelo a zadní kapotu.

Pokud všechno dobře půjde, jede auto do lakovny za 14 dnů (27.9.2019). Mělo by tam být tak měsíc (maximálně dva). Lakýra je zároveň autoklempýř, takže se auto vrátí již spasované a můžeme skládat...

Lukáš tudíž rozebral předek auta (světla, nárazník, chladič...).

Já jsem zatím pasoval nové sedačky - musely se vyrobit nové pojezdy, protože originál byly na dvě věci... V sobotu jsem pak stejně zjistil, že sedačka řidiče je moc vysoká a celé uchycení se bude ještě upravovat, ale konečně máme sedačky, v kterých se dobře sedí a mají dost vysoké opěrky hlavy...

Opět končíme v sobotu v 0:30...

Pátek 20.9.2019 až neděle 22.9.2019

O víkendu jsem doma sám a můžeme se s Lukášem plně věnovat erku...

Celý pátek odpoledne pasuji volantovku a nový volant a sedačku, abych byl v autě pohodlně. Nakonec je celé řešení kombinací zkráceného spodního dílu ze škody 120 a vrchní části ze 120ky (holt volant s odsazením 90 mm není jednoduché dostat do auta...

V sobotu s Lukášem nasazujeme dveře,které odstrojujeme, pak zadní blatníky, "novou" zadní kapotu a asi hodinu pasujeme zadní čelo, abychom ve finále zjistili, že použijeme původní ohořelé... žádné ze zásob nesedělo...

V neděli dopoledne doknčujeme detaily pro odvezené do lakovny (veze se v pátek 27.9.2019.

Odpoledne jedu k Davesovi kanibalizovat na jejich felicii. Byl jsem úspěšný :-) přivezl jsem si plasty kolem volantovky, držák přepínačů a ještě další drobnosti... Vypadá to, že nakonec dokážeme zprovoznit i klakson ve volantu:-)

Středa 30.10.2019

K večeru jsme přibezli auto od lakýry. Nakonec se dělal celolak, včetně pasování...

Na první (i druhý) pohled moc pěkně odvedená práce. Barva je stejný odstín RAL 6002, akorát nějaká moderní značková, takže lesk jako blesk:-)

Nějaké drobnosti by se našly, ale to jsou opravdu drobnosti, spasované je auto moc pěkně, konečně licují dveře a byla i snaha, v rámci možností, o rovnoměrné spáry.

Samozřejmě mezitím se makalo i na jiných věcech, je hotová nová palubka, panel s přepínači. Aktuálně netrpělivě čekám na nějaké "drobnosti", abych mohl dokompletovat elektriku mimo auto a začít kabelovat v autě...

Pár fotek progresu:

Úterý 19.11.2019

Nakabelovaná elektrika v palubce a kolem vypínačů, aktuálně se pasuje palubka do auta a ladí se detaily...

Malá ochutnávka:

Pátek 22.11.2019 až neděle 24.11.2019

V pátek začínám už v 15:30, mám den volna, Lukáš se připojuje kolem 18 hodiny.

Končíme lehce po půlnoci v sobotu...

V soboru začínáme kolem 10 hodin, já tahám elektriku, zapojuji přední světla a elektriku v kufru, Lukáš rozebírá motor z fábie 1.4 - nový základ pro pohonný agregát.

Po sundání hlavy válců, je vidět, že jeden válec je orezlý - asi prasklé těsnění pod hlavou, celkově je motor strašně "okyslý":-( Začínám být skeptický, zda bude použitelná klika, jinak ho můžu sbalit a hodit do koše...

Nakonec vyndáme kliku, nic jí není, krásná, bez ryh... Aspoň něco...

Pár fotek z rozborky "nového" agregátu:

Po rozborce motoru Lukáš dopasuje zadní blatníky, vylepí motorový prostor a vnitřek odhlučněním.

Končíme ve 22 hodin...

V neděli začínáme v 9:00, Lukáš rozebírá původní motor, chceme z něj použít některé díly na fabku - vanu, prsa... zároveň jsem zvědav, jak motor vypadá zevnitř po požáru...

První překvapení nastalo po sundání hlavy - v jednom pístu otlačený ventil... celý oběd jsem si lámal hlavu, jak je to možné. Po obědě opět kontrolujeme písty a hlavu a najednou je to jasné:

Ulomený dřík na sacím ventilu

Tím mnoho věcí do sebe zapadlo:-(:

Bohužel jsem "pretočil" motor, tím se stalo, že nevydržel dřík ventilu a ulomil se. Nejdříve omlátil elektrodu svíčky, čímž svíčka přestala dávat jiskru a to bylo (poslední) štěstí...

Svíčku jsme na parkovišti vyměnili a ventil jí nestihl "zaklepat", naopak zůstal otevřený přímo do weberu a jeden ze zápalů nejen, že zapálil směs ve válci, ale přes nefunkční ventil došlo i zapálení benzínu ve weberu, chytil filtr a od něj molitanové obložení motorového prostoru...

Zajímavostí je, že motor nejspíš požár přežil, protože s výjimkou toho, že je "očouzen" nejeví žádné známky poškození, více méně po shoření benzínu ve weberech pak už hořel jenom lak, molitany a vnitřek auta... Nechám si motor jako základ pro druhé erko:-)

Foto jako důkaz:

Zátiší s montážním stojanem:-):

Po té jsme již jenom dodělávali nějaké drobnosti, já jsem tahal elektriku, ladil středový panel:

Kabely zvládnu, těch se nebojte:-)

Velké poděkování patří Vláďovi Hladíkovi (Tátomechanikovi) za zapůjčení montážního stojanu na motor, bez něj by to šlo těžko... DÍKY.

Pátek 13.12.2019

Tak elektrika kompletní, resp. chybí tak 5% dozapojit, ale to se může udělat až s nasazeným motorem.

Nutno doladit (vím jak, jen nebyl čas):

  • odpojovač baterie
  • signalizaci rozsvícených světel při otevřených dveřích (zatím píská jenom při vypnutém zapalování)

Pak všechno hezky "uklidit" a můžeme pasovat interiér - sedačky, volant a čekat na Michala Boudu s montáží stropu, koberců a dalších "drobností".

V pátek jsem přivezl další motor Felicia 1.3 MPi, protože jsem nutně potřeboval speciální hlavu válců... čeká se na očištěný blok a zbytek věcí, webery od Davese a pak hurá za motořářem...

Dnes žádné fotky, příště už foto se sedačkami, volantem:-)

Pátek 20.12.2019

Aby jste neřekli, že se nic neděje, pár fotek aktuálního stavu, postupně se ladí 100+1 drobnost:-)

Vánoce 2019

Vánoce za námi, aktuálně hotovo:

  • promazán a rozchozen a mechanizmus stěračů
  • čalounění dveří
  • na zadní boční panely zatím čekáme na samonavijecí pásy, ze škody 120 i po úpravě jsou krátké...
  • pasují se do auta finálně sedačky...

A obligátních pár foteček:-)

Úterý 14.1.2020

V pondělí přijel Michal Bouda a v úterý mi vylepil celý interiér auta... eRko zase začíná vypadat "normálně" máme nový strop, koberce, zadní plato...

Středa sice za moc nestála po celodenním fetování chemoprénu a přitápění PB topením v uzavřené garáži:-)

Ještě jednou strašně velký dík Michalovi.

Důkaz místo slov (a neskutečná radost):

Pondělí 4.5.2020

Jsem mile překvapen, že mě tady ještě někdo sleduje :-)

Na autě se průběžně pracuje.

Interiér

Namontované pásy, téměř vše zaskleno, chybí akorát pravý zadní trojúhelník. Řidičova sedačka finálně upravené pojezdy a přidělaná, spolujezdcova ještě ne, dotahovala se elektrika...

Elektrika

V podstatě komplet, chybí nakonektorovat motorový prostor:

  • zadní čelo (7 kabelů)
  • teplota a tlak oleje (2 kabely)
  • ETZ a otáčkoměr (2 kabely)
  • teplotu chladící kapaliny (1 kabel)
  • tlak oleje (1 kabel)
  • navijáky 4 bodových pásů (2 kabely)
  • dobíjení (1 kabel)

Motor

Je hotový "spodek" motoru (díky Radkovi Svěcenému za přípravek na vsazení pístů s pístními kroužky do válců a Vláďovi Hladíkovi za montážní stojan).

Už snad můžu říct i něco ke konfiguraci:

  • Fabia 1.4 v kombinaci s díly z felicie 1.3 MPi
  • nové ojnice
  • nová pístní sada (vložka, píst, pístní kroužky)
  • vačka 280
  • odlehčený setrvák (z původního motoru)
  • upravená hlava válců
  • sání přes hlavu
  • 2x weber (FAIS) DCOE40
  • svody 4-1
  • příčný výfuk
  • zapalování Ignitec a zapalovací lišta Felicie MPi

Aktuálně čekáme na hlavu válců a sání na dva webery. Repasované webery jsou již doma (díky Davesovi).

Podvozek a brzdy

Aktuálně je erko na zvedáku, vytáhli jsme celý zadek (převodovku, nápravy...) Opravili na podvozku to, co jsme na podzim uspěchali při přípravě pod lak a skládáme teď postupně vše zpět...

Co psát...

Na autě se intenzivně pracuje

Pár fotek pro ilustraci aktuálního stavu (je to pel mel posledních několika měsíců:

Pondělí 27.7.2020

Tak motor o víkendu složen, auto z 99% složené a připravené. Akorát nemám odvahu ho nastartovat :-)

Snad tento týden, chybí akorát vyrobit měrku oleje, nalít chladící kapalinu, olej a benzín...

Pár fotek:

Poděkování:

Je na místě poděkovat všem, kteří mi s opravou pomohli, takže je sem začnu postupně psát (i s drobným komentářem:-)):

Manželce Evě - vím, že je to se mnou někdy strašné, vydrž to :-)

Dcerám Káje a Sáře - holky, díky moc za vše

Lukášovi - vztah k autu není dán tím, zda jsi jeho vlastníkem, ale tím, kolik jsi na něm nechal života a práce...

Michalovi Boudovi - za úžasné čalounění, koberce a zútulnění interiéru.

Vláďovi Hladíkovi - za půjčení montážního stojanu na motor a důležité rady.

Radkovi Svěcenému - za pomoc a rady. Je důležité mít přítele na telefonu, ale daleko důležitější je mít někoho, na jehož rady se můžeš spolehnout.

Davesovi - za repas weberů a další nesehnatelné příslušenství na erko.

Petrovi Urbanovi - za díly na motor, dobré rady a úpravu hlavy a sání.


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 10098×, Komentářů: 37, Líbí se Autor: Petkar
No dobrá prace Petkar.


Z popela vzkříšení.


Palec nahoru.
Díky.





K dokonalé práci to má daleko, jsem takový "řezník"🙂, pokud někdo viděl při práci Michala Boudu, to je "chirurg"🙂.





Auto pomalu roste, z fotek to vypadá líp něž ve skutečnosti, ještě je na něm dost práce, ale už se začíná projevovat Parotovo pravidlo 20:80 (nebo 30:70?) - 80% práce uděláš za 20% času a zbylých 20% k dokončení ti zabere 80% času... Už se dělají věci, které nejsou moc vidět, navíc něco se předělává, protože napoprve nejsem spokojený jak to dopadlo atd. mezitím vyleze něco, s čím se nepočítalo...





Je mi jasné, že veteránisté mě odsoudí, ale erko si dělám pro sebe tak, aby nejvíce vyhovovalo mě a to je pro mě důležité... a taky to, aby už zase jezdilo.





Aktuálně už jsem ve stavu, že pomalu mě brzdí termíny dodávek některých komponent na motor a zadní nápravu (tlumiče).





Ještě 2-3 pátky a budeme stát, protože vše ostatní bude hotové🙁
To víš, že to sledujeme 😉 Krásná práce a zároveň hezky a čtivě napsané. Radost 🙂
Těší mě Karle, že moje kybicování bereš jako spolehlivé rady...


no jedeš pěkně, taky bych se rád povrtal v nějakým eRku a něco si poskládal, ale mám teď jiný projekty na vyšší příčce žebříčku priorit.
Karle myslím, že nejsem sám, koho by zajímalo jak pokračuješ. Nebude nějaká aktualizace? 🙂
Akorát je to dost náročné časově i fyzicky...





Spím tak 5-6 hodin denně...
Gratuluju Karle!


když si mi tehdy volal co se stalo, tak by mě v životě nenapadlo jak rychle to dáš dohromady. Smekám uctivě klobouček!
Kluci díky moc za nabídky.





Pokud by "nový" motor neklapnul, na HG bych si od vás půjčil jiný...
Ahoj Karle, tak jsem si to tu prohlédnul po opravdu dlouhé době. O požáru jsme věděl, ale že takhle rychle postupuješ v opravě, to je tedy paráda ! Kdyby jsi chtěl motor, mohu nabídnout, nebo zapůjčit motor z Radkové š120, respektive je to škůdka po jeho tchánovi, už nevím ? Ale ten motor Radek skládal celý nový, tenkrát i nějaká vačka vozejková tam je, víc a přesně bude vědět Radek ? Ahoj, dejv.
Pokud by ti nevadila sérová 120 (ze 125), tak jeden funkční záložní tu mám. A něco, co by vrčelo a nějak se pohybovalo by se tu vždy dalo složit...
V plánu je HG, ale bude záležet na motoru...





Leda by měl někdo jiný funkční na zapůjčení🙂 pak můžu 100% potvrdit HG.
Ahojky Karle, je to super!


am radost, ze se Ti takhle vede a že se auto postupně opět proměnuje k obrazu tvych predstav ... uz se tesim, az ho zase nekde uvidime na zivo ... mozna uz HG? Nebo zarijove eRekce?





Opatruj se, Lucis
Radku, přijeď se někdy podívat 🙂
Už máme zaskleno a ladíme postupně zbytek interiéru...





Akorát mě trošku vypekl motorář, no nic, musím se poohlédnout jinde...
Už to začíná vypadat zase jako auto. Hodně odvedený práce. Ať se to dál takhle daří.
Mě o tom povídej 🙂





Asi karma...
Teda čekal bych nějakou prasklou hadičku, nebo tak něco, ale takováhle příčina by mě nenapadla ..
Takže ahoj ! Dlouho jsem tady nebyl (Nebudu se vymlouvat na zdravotní důvody !) Dnes mě kontaktoval Karel, takže jsem se o celé věci dozvěděl.


Karle ten stojan na motor máš připravenej, dej jenom vědět kdy si pro něj chceš přijet !
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Když to vidím, tak vážně nemám pochyb, že by to příští sezonu nevyjelo.


Parádní práce a obdivuju to pracovní nasazení 😉
Pěkně jsi se do toho opřel 🙂
Snažíme se 🙂





Příští rok chceme jezdit, teď ještě uhnat motoráře...
No Karle, čo k tomu povedať. Ani nemám slov, máš môj obdiv. Dúfam že to popoženie aj mňa, kedže som sa pustil tiež do svojej eRky.Tak ,nech sa darí🙂))
Přátelé, první meta dosažena - auto nalakováno, teď rozebrat (nový) motor, nechat očistit a poslat na stavbu...





V mezidobí se bude makat na interiéru, elektrice atd...





Příští rok opět jezdíme🙂
no přesně Radku, taky tu teď chodím jak za posledních pět let ne ... Auto stále u lakýry? Jak to vypadá? Potřebuješ povzbudit?
Nějakej další progres? Potřeba pomoct aspoň kibicováním?
Lucko, děkuji za nabídku.





Zatím to vypadá tak, že vše, co potřebuji k opravě si koupím za peníze...





Co si však nikdy nebudu a za žádné peníze nebudu moct koupit, je parta kamarádů (a kamarádek), kteří se okamžitě nabídli, že mi pomůžou.








Proto stojí za to to dělat a i to je jeden z důvodů, který mě žene vpřed, abych se s vámi zase co nejdříve potkal, mohl se v tom na sraze vrtat, abych dojel domů a abychom se dobře nad vším, co mě zase potkalo nasmáli...





Díky všem...





Arabové říkají, že nejkrásnější pohled na svět je z koně... ale říkají to jenom proto, že se ještě nesvezli v erku 🙂
jo a samozřejmě ne "my" ale "mi" ... ups 😀 kde je edit příspěvku jako 😀
Ty wo.e, Karle :-O


Já sice na Fb zaregistrovala shořelý eRko, ale nezkoumala jsem komu patří a až teď o víkendu na eRekcích, po rádoby vtipné otázce jestli je už Karel na cestě a jestli dojede před půlnocí, my Slávek a Tadeáška vytřeli zrak tím, jak řekli, že to auto bylo Tvoje ...





šok jako prase ...





a další přišel v momentě, kdy Tad prohlásila, že jde za týden do laku 😀





jedeš neskutečné bomby ... pokud můžem nějak pomoct, přidávám se i já k těm, co rádi pomůžou, díly nebo korunou ... dej vědět ...





btw ... přeju, ať jde vše jako po másle a auto dělá pořád radost ...


PS: příští sezonu se zase těšíme!





Luciš a spol.
Kluci díky všem za nabídky.





Zatím to vypadá tak, že všechny eR věci budu mít doma z vlastních zásob (holt jsem v minulosti syslil🙂 a počítal je na druhé erko).





Pokud se týká neeR věcí, tak tam jsem zatím taky sehnal všechno, co jsem chtěl... Akorát občas za trošku jiné peníze než původně 🙁





Kdybych náhodou na něco narazil, co nemůžu sehnat nebo na tom stojím, určitě bych se ozval.
Ahoj. Držím pěsti při opravě. Udělej si do článku seznam věcí které sháníš a myslím že každý doma něco najde. Určitě mám navíc zadní trojúhelníkový okna takže kdybys potřeboval tak Ti je přivezu.
Hustej reborn. Super přístup, buď lze chodit okolo neštěstí a nebo se kousnout a zabrat. Klobouk dolu.
Jedeme co můžeme, abychom příští rok zase jezdili...





Teď budu mít dva víkendy jenom na erko (místo Hundertgangu a Jičínských eRekcí).





Chci auto poslat co nejdříve do laku a v mezidobí dodělat palubku, udělat přípravu na elektriku (relátka, pojistky...) a začít makat na motoru.
Ahoj Karle, klobúk dolu, jak ste sa do toho pustili, a držím palce. A aby som ta tiež potešil. Bude to ešte lepšie ako pred požiarom🙂
Když jsem viděl fotky po požáru, bylo mi ouvej. Říkal jsem si, to bude na dlouho. A ejhle. Pár dní tu nejsem a on takovej pokrok. Držím palce. Ať se dílo daří. Pokud bys potřeboval něco na 136 dej vědět - podívá se do zásob.
klobouk dolů. Kočkolapa mám rozhrabaného 5 let a nějak na něj "nemám čas". Takhle se do toho vrhnout - máš můj obdiv.
Radku díky...





Opravdu mi nebylo moc do smíchu... Ještě stále se vzpamatovávám🙂, ale spousta věcí už je doma a snažím se makat jak jen to jde... Budu to dokumentovat fotograficky.





Ono teď je to o chlup lepší, protože nemusím spoustu věcí vymýšlet a různě přidělávat (a předělávat😀)... a některé věci udělám jinak (snad) lépe...
Byl jsem asi první krom účastníků, kdo to viděl naživo, na místě, kde to zastavilo. Dost šílený pohled, mrazilo mě z toho a bylo mi auta i Karla fakt líto. Dělali jsme si z jeho srazových trablů občas legraci, ale tohle fakt nebyla a není žádná prdel. Nestydím se přiznat, že mi bylo za Karla a jeho eRko skoro do breku.


Karle, máš můj neskonalej obdiv, že jsi se do toho takhle intenzivně pustil a auto dnes vypadá, jak vypadá.


Když budeš něco potřebovat, dej vědět, nějaký zásoby dílů mám, tak se třeba něco najde. A kybicovat ti do toho můžu kdykoli, kdy mě necháš 😉))