17. leden 2004

Škoda 200 RS

Rubrika: Nostalgie ze 70.let, Přečteno: 7349×, Komentářů: 7, Líbí se Autor:
Vůz je shodný se 180 RS, až na objem motoru, a od toho odvozené vlastnosti.

Speciální sportovní automobil s motorem vzadu a pohonem zadních kol, s určením pro automobilové soutěže. Rok výroby 1974. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem OHC. Jeden vačkový hřídel v hlavě poháněný ozubeným řetězem. Dva dvojité karburátory Weber 45 DCOE 2 s čističem vzduchu. Mazání se suchou skříní, plnoprůtokový čistič oleje a chladič oleje. Vrtání a zdvih 87x84 mm, zdvihový objem 1997 cm3, stupeň komprese 11:1. Největší výkon 119,8 kW (163k) / 6000 min-1, největší točivý moment 210 N.m/5000 min-1.

Suchá jednokotoučová spojka Fichtel Sachs s talířovou pružinou. Pětistupňová převodovka firmy Porsche, posunutá o 100 mm dopředu. Samosvorný diferenciál. Přední náprava lichoběžníková s prodlouženými závěsnými rameny a řídící tyčí. Zadní náprava s vlečenými rameny, se šikmou osou kývání. Tlumiče Koni Sport. Provozní brzdy kapalinové dvouokruhové s posilovačem. Přední kotoučové Girling, zadní bubnové.

Upravená karoserie z automobilu Škoda 110R Coupe. Přední víko a střecha z hliníku, kapota motoru z laminátu. Náporový chladič v přídi vozu. Ochranný rám zasahující až do oblasti čelního skla.

Rozvor náprav 2400 mm, rozchod kol 1418/1369 mm. Celkové rozměry 4000x1680x1190 mm. Pohotovostní hmotnost 805 kg. Kola litá dělená 7x13 resp. 10x13. Největší rychlost 210 km/h.


Rubrika: Nostalgie ze 70.let, Přečteno: 7349×, Komentářů: 7, Líbí se Autor:
Jo nebylo by špatný tohle mít do normálního provozu...
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
neviem preco ty hlupaci vyrobili len par exemplarov take krasne a rychle auto!!!
neviem preco hlupaci vyrobili len par exzemplarov!!!take krasne auto a rychle


este k tomu
tak tak.podla mna je to najkrajsie auto ktore kedy vyslo z mladej boleslavy
podle me taky!!!
Podle mne stále opomíjená a přes to ta nejůžasnější škodovka !!!!