4. únor 2004

Týniště nad Orlicí 2003

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 5020×, Komentářů: 39, Líbí se Autor: Petkar

V sobotu ráno jsme vyrazili plně naloženým Martininým Žabákem (4 lidé) z Prahy do Týniště, bez dálniční známky, po okreskách a nejeli jsme rychle, protože jsme se snažili šetřit benzínem. Cesta nám trvala přes tři hodiny a do kempu jsme dorazili krátce po poledni. V jednu měly začínat závody, takže jsme zaplatili 200,- za vjezd a šli se hned zaregistrovat. Ale registrace byla pro eRka uzavřená a vypadalo to, že máme smůlu. Ale jak to "uzavřená"? auta se žádná ještě neřadila, kemp byl v poklidu a vrtalo nám hlavou, jaký byl problém připsat nás na listinu a dát nám jakékoliv číslo i kdyby mělo být napsané propiskou? Přitom neznačkové vozy se ještě registrovat mohly...

Po Martinině intervenci se nás naštěstí "ujal" jeden z organizátorů (kterému tímto také moc děkujeme) a těsně před startem pro nás vydobyl startovní číslo 19 a právo zúčastnit se závodu. Takže jsme nakonec byli velmi spokojeni a celý sraz jsme si užili, ač jsme ho navštívili jen krátce.

V kempu:

Přijelo dost zajímavých eRek, některá z nich dokonce zatím ještě na žádném srazu nebyla. My jsme se Žabákem také vlastně měli premiéru.

Závody:

Závod začal sprintem na 400 metrů. Martina natrénovala rozjezdy a naostro se jí to povedlo na výbornou. Náš naprosto sériový motor jel velmi pěkně. Bohužel mě nenapadlo měřit nám orientačně čas takže počkáme na oficiální výsledky pořadatelů (viz. níže).

Dále se jel slalom mezi kužely. Trať byla dobře a v rámci možností bezpečně udělaná. Kužely byly dostatečně daleko od sebe aby si nikdo nezamotal ruce, ale ne zas moc aby nebyl příliš rychlý. Jel se celý krásně na dvojku. Slalom jsem jel já (Džon), protože Martina se na to přeci jen necítila. Autíčko pěkně drželo, ale i tak jsme místy jeli na hranici smyku. Oproti silnějším motorům byly ale sériové motory silně znevýhodněny dlouhou rovinkou na konci (ale chápu že pořadatelé nemohli z časových důvodů přemisťovat měřicí zařízení). Po malé pauze, kdy jsme viděli jezdit velmi pěkné dálkově ovládané modely Škody 130 RS a Octavie WRC (údajně se cena těchto modelů pohybuje kolem 12.000 Kč.) se slalom opakoval. Ač jsem si říkal, že už raději pojedu opatrněji abych neskončil někde v příkopu, trať mě chytla a bylo tomu právě naopak. Tím byly závody uzavřeny, my jsme měli krásně vyplavený adrenalin a co je důležité, škody nebyly, pokud vím, žádné.

Některé fotky v náhledech vypadají stejně, ale pokud si je prohlédnete, uvidíte, že nejsou.

Výsledky závodů:

Dovolil jsem si výsledky rozdělit podle obsahu motorů, doplnit výsledky slalomu a seřadit vše dle výsledných časů. Výsledková listina od organizátorů srazu je zde: tyniste03_vysledky.xls (44 kB).

Sprint - 1200-1300 ccm:

Sprint 1100 ccm:

Slalom 1200-1300 ccm:

Do výsledného času se počítá lepší zajetý čas včetně trestných bodů za shozené kužely (1 TB - připočtení 1 s k času)

Slalom 1100 ccm:

Střihání škodovky:

Po pivíčku a občerstvení jsme shlédli zajímavou ukázku rozstříhání Škody 120. Myslím, že poté co se dav rozešel jí tam hasiči pro malý hlouček ještě "dodělali".

Soutěž:

Nakonec proběhla soutěž v hodu klikovou hřídelí ze Škody 110 R, jíž se zúčastnily i ženy. Všechny byly zároveň i vítězkami, takže je můžete vidět společně na stupních vítězů. Nejlepší mužský výkon byl necelých devět metrů, pro ilustraci průměrný mužský byl kolem sedmi metrů a ženský 4-5 metrů.

Večer po osmé hodině se vyhlašovaly výsledky a probíhalo promítání, ale to už jsme bohužel neviděli, protože jsme museli vyrazit k domovu.

Další fotky od Honzy můžete shlédnout na adrese: http://album.olympus.cz/PhotoGallery/Public/pAlbumShow.asp?idAlbum=21395


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 5020×, Komentářů: 39, Líbí se Autor: Petkar
Zdravičko lidi. Mam dotaz. Ví někdo, kdy ty fotky budou ke stazení? Rad bych si je ulozil do PC a stahovat je po jedne se mi moc nechce. dik
Jarda: Takze flakala jsem se ja! Dzona vynech. Ve svym eRiku jsem mela nalozeny 4 lidicky a kam bych spechala? Bylo preci tak krasne. Neni nad to sem, tam pokukovat po kraji. Litat po okrskach 120 a vice me nijak neuchvacuje. V "nacti" jsem se bezhlave nalitala az az. Pamatuju si, ze temi nejlepsimi zavody pro me bylo vzdy nabrezi(Palacky nam., Viton, Vysehrad, Podoli,...)a dalnice Praha-Brno. Brno jsem jezdila sluzebne nekolikrat do mesice. Kdo jel se mnou nemel sanci se z auta behem jizdy dostat. Vzdy jsem se snazila prekonat svuj minuly rekord. Jeste bych si snad vzpomela na muj nejlepsi cas tusim 1hod 45min - tuto trasu jsme zdolavali spolu se sluzebnim Formanem. Kilometry na zlutych cedulkach se jen mihaly. Cha cha, ale to uz je davno pryc🙁( A opet jsem se tu nejak rozslintala - omlouvam se, ale casto na ty casy rada vzpominam.
Pár fotek je taky na www.ryki.tk tak se mužete kouknout.


Džon - už to taky vydim mam oficialni vysledky,pro porovnani je to něco jinyho 😉,kamoš měl radost ze 3.mista 😀
No dobře, příště se tak neflákejte, já to jezdím pod 2,5 hodiny a to jedu ještě dál než vy(tedy ovšem jestli jste nejeli na Butovice- to by bylo stejně daleko)!
Ryki - Norbert tam je protože to jel. Do oficiálních výsledků se samozřejmě nepočítal, ale nevidím důvod proč jeho časy do výsledků rozdělených na kategorie nezveřejnit, alespoň pro srovnání.





Jardo - já vím, že fotek aut není moc, ale přijeli jsme pozdě, takže před závodem jsem toho moc nenafotil a po závodech zase někteří jedou domů nebo někam do hospody, zkrátka vyfotil jsem co bylo v mých silách.
->Ahoj Norberte,mám na tebe takovou prosbu sice nevlastním eRko(mám 120Ł)a chci se zeptat jestli budu moc přijet taky na váš sraz.Byl sem tu letos a moc se mi tam líbilo,faj nálada,prostě pohoda.$
Já děkuji za všechny pořadatele za Vaši účast na našem srazu Š 110 R v Týništi. Všechny vaše připomínky beru na vědomí a vážím si jich a budu je hlavně brát v úvahu při pořádání dalšího srazu v roce 2004. Vím o nedostatcích jako jsou neobjektivní vyhlášní nej. vozu/důvodem je malá účast hlasujících/ na příště bude vozy hodnotit odborná nezávislá porota, pravděpodobně uvidíme. Další věc je rozdělení vozů dle obsahu do kategorií. /problémů je několik: sponzorské dary by se musely zvětšit, nebo naopak rozdělit mezi více soutěžících a to by asi nebylo to pravé, kdyby každý místo celé náplně mot. oleje dostal jen dva litry 🙂. Uvidíme na další rok. Rád bych, aby se každým rokem sjíždělo čím dál více erek k nám do Týniště a erkaři sraz brali za svůj jako je to třeba se srazem v Mělníku a Táboře/má za sebou již více jak 30letou tradici/ a proto jsem byl alespoň já jako pořadatel spokojen s akcí až na drobné nedostatky, které se dají řešit a budu dělat vše aby jsme se znovu za rok všichni potkali.


Ještě jednou děkuji všem za účast a teším se na viděnou zase v Týništi v roce 2004.


PS: originál kazeta včetně obalu ze srazu 2003 je již na světě. Pokud máte o ni zájem a ještě jste si ji neobjednali, tak se mi prosím ozvěte na nori@organizator.cz nebo na tel: 603 157 353


Jako bonus od nás ke každé kazetě obdržíte i cd-rom s fotkami ze srazu.
K těm výsledkum.Proč je tam zařazen i Norbert(20)?Je to přeci pořadatel,takže konečny vysledky jsou bez něho?
Díky všem za vysvětlení o co jde. Proti Džonovi a tomu co dělá nic nemám, můj problém je v tom, na co si sám troufnu. Ale zjistil jsem, že článek o zástavbě vlečené nápravy byl vylepšen o nové zkušenosti, a už se m to jeví nadějnější. Takže jen tak dál.
Pro ToM-Brno: Nemusi Te lakat popisovana zastavba napravy od Dzona. Ale pokud mas nekolik volnych ticovek a nevis co s nima jdi do toho! Nikdo Ti v tom nebrani. Tato naprava pokud se nepletu byla urcena a delana na eresa. A samozrejme, ze skvela je. Ale pokud Dzon pise tyto clanky mysli take na to aby, realizace cehokoli byla financne pristupna pro vetsinu z nas co vlastnime sve skodovenky.
Ty ramena by měli být ze závodní 120LR (možná, že už je měla 130RS nebo 200RS).
Jardo, ten spojler o kterém píšeš vyrábí např. firma Tiler (www.tiler-tuning.cz)
To taky nevím. Kvasil.
Ahoj, podivejte se na fotku P5240029. Chápu to správně tak, že je to vlečená náprava z Rapida nebo z Garde (podle toho koženeho pásku místo dolniho dorazu tlumice)? Uplně tam ale chybí ta dlouhá příčka převodovky a šikmé rameno je nějak upevněné přímo na kastli. Není to náhodou vtipné řešení toho, jak se vyhnout úpravám, které popisuje Džon v článku o zástavbě vlečené nápravy do eRka? Docela by mě zajímaly podrobnosti - jedna taková náprava mi leží vedle eRka v garáži a Džonem popisovaná zástavba mě moc neláká.
->Džon: Proč máš na svých stránkách tolik fotek např. ze stříhání auta, ze slalomu? Nebylo by lepší mít tam víc aut (viz. Honza).
Dakos > to, mě to bylo hned jasný, když jsem si vybavil ten "powerslide team Nekvasily" 🙂 Ale nevím který auto je Vašek č. 12 ?
Martina: Hehe, já to věděl, no alespoň mají využití na tak krásném autě🙂
Tak pěkné výsledky jsem opravdu nečekal. Mám radost. Dík Džone za pověšení na stránku.
Jura T: Hmmm a je to venku, tak nahodou to jsou Dzonova Apolla, ktery mel mit Zlutasek, ale ten zatim odpociva ve stodole na chalupe, no a tak je Zabak zatim testuje🙂)))Ale ze mu slusi co? 🙂))
Hele Martino, nejosu to náhodou Džonova Apolla?🙂))
Martina: Vim presne o cem mluvis. Asi fakt neni mozne mit zvlast zavod pro jednotlive kategorie, ale aspon by mohl byt vedle vysledkove listiny jeste popis aut (vcetne foto), ale ne jako vloni, kdy Lubos psal obsah 1000 a vykon 32kw🙂) Protoze jsem byl vloni ctvrty, tak jsem si ty prede mnou ohlidal a ti za mnou me nezajimaji 🙂


Je to fajn pocit vedet kolik jich skoncilo za mnou a prede mnou uz jsou jenom upravene Facka s naporakem. A zbytek predjedu ikdybych to nemel vydrzet motor. I takovi tam byli.


Fakt skoda, ze jsem to nestihl. Honza
Ryki, Martin: Taky me mrzelo, ze zavody nebyli rozdeleny podle obsahu. I kdyz je jasne, ze by s tim poradatele meli dost prace a tolik nas tam zas nebylo aby vyhlasili viteze jednotlivych kategorii. Ale musim se priznat, ze takovy zatemneni v palici a takovy chtic zavodit a umistit se jsem jeste nezazila. Nevim co se to ve me probudilo. Je to krasny pocit vyplavovat adrenalin a v koutku duse verit tomu, ze se clovek treba umisti. O tom ty zavody preci jsou. To napeti a ryvalita, svirani zaludku (tedy u me -mozna to moc prozivam)🙂 k tomu preci patri o tom to je a proto ty zavody preci jezdime ne??? Takze chlacholit se tim, ze jsem se zucastnila - nikdy!🙂))))
Ta přístrojovka je opravdu mistrovské dílo... to se musí pochválit.
Ty budiky jsou vsechno ze škodovky.U prostřed je otačkoměr z R-ka a po stranach jsou kontrolky a rychloměr ze 120.Trochu se pochvalim,budiky jsou moje prace 😀.Ted jsem s nim mluvil,foceni je domluveny na zitra,doufam,že vyjde počasi.Stránky budou snad přišti tyden,podle vytiženosti.
Ryki: Ta palubka je fakt mooooc dobra a celkem jsem cekal, ze to bude homemade. Nejak nemuzu prijit jake jsou to budiky na tom stredu. A jak moc je ten motor upraveny? A co jsou to za karbecy? Dik
Honza_B:Jasně,už na tom pracuju.Dam sem potom odkaz na stranku,kde bude popis,fotky,atd..Vitěz nebyl určitě,protože to jel uplně poprvy a moc s tim najeto neni.Proto na začatku ta menší kritika.Kdyby to měl vyzkoušeny,bylo by to o něčem jinym.Vim co řikam,tachak se opře na konci a pak už neukazuje 😉.Určitě to vyhral žluťasek Luboš,mi mu říkáme Schumacher 🙂.Takovou palubku nikde neseženeš,je komplet dělaná doma.A motor je Favorit.
Ted jsem pochopi, ze jsme se s Dzonem a Martinou pred závodem proplétali mezi dvermi od vlastních aut. Ani jsme nevedeli kdo jsme. HE HE, CHA CHA, Xa Xa atd. Tímto Martinu a Dzona dodatecne uprimne zdravim.
Ryki: Tak tohle eRko je uplne super. Myslis, ze bys mohl sehnat vice fotek a hlavne popis? Jaky motor a ceho je ta palubka, stahovani oken atd. Osobne jsem podle fotek typoval na viteze sprintu tohle auto, ale vzhledem, ze tady padlo jmeno Lubos, tak to zase vyhralo to zlute s ridicem v kombineze, ze?


Kdyz vidim ty fotky, tak me mrzi mnohem vic, ze jsem to s opravou eRka nestihl.
Martin:Sraz byl super,škoda,že jsme jeli už v sobotu domu 🙁.Ja svoje zatim nemam,ale planuju.Bylo nas tam vic,5 aut,z toho 2 R-ka.Nejvic asi bylo videt tm.modry R-ko s litrovim predkem(na fotkach ze startu P5240049-P5240054).
Čus, sraz to byl asi pěkný, no já jsem se flákal na chalupě a dělal na eRku, měl bych pár dotazů, proč není na fotkách to hráškově zelený eRko (original), pak bych taky chtěl vědět, kde se dá sehnat spoiler pod nárazník co má MEL 20-35, ještě jsem chtěl Martině pochválit auto, super, (nebo bych spíš měl pochválit Džona?)!
JA si nemuzu pomoct, ale eRka s predkem z tisicovky jsou fakt nadherny.
Ryki: Jasne že hej, hlavne že bola sranda. A aké auto si tam mal ty?
Mate někdo,vysledky?Nebo kde se daji najit?


Martin:Myslim,že při takovychto akcich neni duležite vyhrat,ale zučastnit se.Teda pro mě a my kamoše.
Takže zraz to bol super. Oplatilo sa mi ísť až z Košíc,a som rád že ma auto nesklamalo ani cestou domov. Len jedná vec ma trochu mrzí, že ten šprint išli všetky eRky naraz. Malo to byť upravené RSy a druhý šprint hodnotit orig. eRky . Tak to som napr. nemal šancu proti Lubošovi, ktorý nakoniec jasne vyhral.(motor z felicie 90 koní)


Ale ináč to bolo SUPER.
Aha, už to vidím, startovní číslo 19. Hmm, to je krasavec, Martino!
Je mi fakt lito, ze sem tam nebyl.... Bohuzel jsem zvolil pro me a mou pritelkyni jednodussi variantu a to sraz skodovek v DOKSECH - v tuto chvili toho opravdu lituji a slibuju, ze se priste polepsim... Vim, ze vesmes vsechny srazy jsou v rubrice Co je noveho? ale kdy je nejblizsi sraz, kde budou "zas jen" eRka??
To první, zelený, je Martiny žabák?
Sraz to byl super.Byli jsme tam s partou už od patku.Večer se promítalo na plátno video z loňského srazu a spousta dalších moc zajímavých ukázek ze světa rally a historie škodovek.Jen nas docela mrzelo,že sprint se jel jen jednou(loni 2krát),takže kdo jel trať poprve nemohl z auta dat možne maximum a zkusit vas ji taky nenechaly,pry z duvodu uzavřeni smlouvy jen na 2hodiny(13:00-15:00).Takže přišti rok by měly sprinty začit opravdu ve 13:00 a ne že se lidi budou trousit ještě o pul druhý.Slalom byl podle mě lepší loni,kdy byl bohatši o zastavení do pásky a couvání do garáže s násladným slalomem zpět na start.To byly jen takovy malý připominky.R-kám ZDAR
Sraz to byl super.Byli jsme tam s partou už od patku.Večer se promítalo na plátno video z loňského srazu a spousta dalších moc zajímavých ukázek ze světa rally a historie škodovek.Jen nas docela mrzelo,že sprint se jel jen jednou(loni 2krát),takže kdo jel trať poprve nemohl z auta dat možne maximum a zkusit vas ji taky nenechaly,pry z duvodu uzavřeni smlouvy jen na 2hodiny(13:00-15:00).Takže přišti rok by měly sprinty začit opravdu ve 13:00 a ne že se lidi budou trousit ještě o pul druhý.Slalom byl podle mě lepší loni,kdy byl bohatši o zastavení do pásky a couvání do garáže s násladným slalomem zpět na start.To byly jen takovy malý připominky.R-kám ZDAR

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253