Pavoukovo eRko
Jelikož už delší dobu toužím po eRku, tak jsem se rozhodl že si jedno pořídím. Moje první volba nedopadla bohužel moc dobře :-/ neboť tohle erko (na fotkách ještě vypadá ještě dobře), už asi dojezdilo. Karoserie totálně na šrot, vlastně jediné co nebylo vzaté byla střecha a dveře. Bylo nepojizdné a motor byl položený na zadních sedačkách :-). Teď s nim je počítáno na náhradní díly na moje druhé eRko.
fotky eRka na díly
Takže jsem se začal poohlížet po erku novém, nebo alespoň po vyvařené karoserii. Náhodou jsem sehnal od jednoho staršího pána velmi zachovalé erko, v celkem dobrém stavu. Byl to první majitel, auto měl garážované.
Samozřejmě se i zde podepsala rez :-) přední blatníky jsou oba v tahu, dveře u řidiče jsou trochu rezaté.
Asi nejhorší závadou je vyrezlé uchycení ramena u zadní nápravy. Motor je ve výborném stavu, i když má najeto 120 tis. Km.
Na fotkách vypadá lépe než ve skutečnosti :) Ve skutečnosti je taky to auto do oranžové barvy (taková hodně vybledlá červená)
Technická data
- rok výroby: 1979
- úzké nápravy + 14" kola
- motor a převodovka původní, najeto 120 000 km
Plány do budoucna
Sice mě ze začátku trochu táhlo z eRka udělat "střelu" , ale tohle auto je natolik vyjímečné že nemám sílu do něj řezat :-) takže zůstane v originálu, a jediné co bych tam chtěl změnit jsou kola ( ty 14" tomu autu moc neslušej ) , v interiéru bych chtěl trochu předělat budíky (bílé podklady) a možná i trochu podsvícení budíku. Možná že tam budou ještě nějaké drobnosti, ale chtěl bych aby úpravy které na tom udělám byly vratné.
Současný stav
V současné době auto je auto odstrojené, a já ho zbavuji starých vrstev tlumexu. Díky tomu postupně zjišťuji, že je hodně věcí které se musí vyvařit, všechno bylo schováno pod starým nátěrem :-). Taky asi bude nutnost vyměnit i zadní blatníky, už byly jednou opravovány a nedopadlo to moc dobře.
fotky současného stavu
19. prosinec 2004
19. prosinec 2004
7. červenec 2004
7. červenec 2004
7. červenec 2004
5. červenec 2004
19. prosinec 2004