9. červenec 2004

Sraz skoda.virt.cz 2004

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 5773×, Komentářů: 21, Líbí se Autor: RST
Setkání škodovkářů organizované VCC Hrochův Týnec

Poměrně dlouho jsem eRkem nikde nebyl, tak jsem uvítal možnost vyrazit na akci pořádanou lidmi ze stránek skoda.virt.cz.

Akce se konala 3.7.2004 na letišti Honbická, kousek od Hrochova Týnce.

Vyrazili jsme s Hankou v sobotu ráno, kolem 10 jsme byli na místě. Začalo tradiční okukování aut, klábosení, poznávání lidí se kterými se známe většinou jen po internetu a na takovýchto akcích se můžeme poznávat osobně.

Myslím, že se sjelo pár docela zajímavých vozidel, k mému překvapení i poměrně dost eRek (viz. fotky).

Součástí programu byly i závody - 400m sprint a 400m slalom. Obojí se jelo 2x. Hlavně ten slalom byl nezvykle dlouhý a prověřil, jak kdo dokáže udržet rytmus při průjezdu brankami.

Já osobně bych se přimlouval za jiné dělení tříd do závodu - spíše podle objemu než na "sériové" a speciály. Do sériových bylo počítáno vše, co mělo motor Škoda aspoň trochu vypadající jako sériový (Webery v sérii nebyly....:-))).

Tady pár obrázků pro ty, co tam nebyli, aby viděli, oč přišli.

Více v celé galerii.

Radek


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 5773×, Komentářů: 21, Líbí se Autor: RST
Tak když to tak čtu, že ta 130L/A tam má 1500 motor a na sprintech měl 19 a něco sekund, tak to obdivuju svoje téměř sériový BMM za 20 sekund...🙂.
Judžíne a jak jsem se mohl s kým porovnávat, když nebylo nikomu známo kdo tam co má za motor a potažmo objem...dělení bylo akorát na speciály a seriové a startovalo se podle dojezdových čísel, takže např já jel jednu jízdu z Felicií a jednu ze 120cítkou z motorem z Fava ?? takže sumasumárum, časy všech byly známe ale k čemu ??? Abych jen věděl, že jsem s něký nějakým prohrál nebo vyhrál ??? Sprinty aut nejsou závody v atletice na 400m kde vyhraje ten kdo má ze všech nejrychlejší čas. Mě to spíš připadá jako Paralympiáda na 400m kde se dělí na kategorie.....
No a když poměřit tak na to si tam měl svůj čas v setinách sekundy takže si mohl poměřovat s kymkoli si chtěl.
JO chlapi poměřit síly...to jo...to je vono...a proto jsem tam jel, ale rovný s rovným, to můžu taky jet do Hradce na letiště nebo do Brna a postavit se na start s Poršákem 🙂))
Jo to fávo vzniklo ve zmatku (ja ti to Ludo rikal 🙂). Jinak sme mozna i blbe ohodnotili kategorii interier, tam to bylo sportny. eXtremova 130ka ma spoustu techniky a zajimavy zpracovani ale nema to dodelany, to modrometalicky eRko vypadalo vevnitr taky velice solidne. Tezko rict 🙂





S tim objemem by to nejak teoreticky slo udelat, mno nicmene myslim ze tenhle sraz neni o nejakym vyhravani, ale spis o tom, pomerit sily s ostatnimi, cas s minulym a hlavne se setkat.
Jenom bych chtěl něco říct tady k těm všem psaníčkům. Hold ty kategorie je těžká věc. Ale TO NEMĚNÍ NIC NA TOM ŽE BY UŽ TO KURŇA CHTĚLO POŘÁDNOU ČASOMÍRU !!!!!!!!!!!!!!! jak na Sprinty škodovek tak na sprinty ostatní. Trochu se nad tím zamysli a prosím uděl s tím něco. To mačkání tlačítka na cíly odradí na příště hodně lídí. Já osobně jich znám už aspoň 10 který příště nepřijedou jenom kvuli časomíře !!!!!!!!
Ještě jeden dodatek, já budu mít motor-blok z Fabie ale má vanu a všechno ostatní příslušenství jako motor 136 Rapid (to všechno se dá lehce předělat) takže se dá poznat jen podle bloku na pravé straně a už teď ti hlásím, že tam bude 1570 aby jsi si mě zapamatoval jestli příště takový objem nahlásím 🙂
Luďo nedá mi to ale musím s tebou kapku polemizovat o tom motoru 1100 vs Favo-Felda -Fabie. I kdyby jsi teoreticky dostal z toho motoru 1100 s 1 webrem nebo 2 výkon 80-85 kW tak nikdy nemůžeš mít takový krouťák jako v motoru 1300-1570 ten může být něco mezi 130 a 150 a ten je na sprint hóódně důležitý a o tom to všechno je. A proto bych se přimlouval na to dělení podle ( alespoň původního objemu v bloku) dá se přece podle bloku poznat co je to zač a jestli to má někdo převrtané a patřil by tak už do vyšší kategorie tak s tím samosebou nic nenaděláš...ale jestli to potom toho dotyčného pobaví že porazil někoho kdo měl stejný motor-blok ale nižší objem, tak je to jen jeho a jeho problém...mě by to teda netěšilo, já si přijel pozávodit se stejnými auty a porovnat tak své umění za volantem a případně i své umění a schopnosti v tuningu motoru. Většina lidí je poctivých a nahlásí objem svého motoru. A navíc i čistokrevný lehký závoďák byť se seriovým karbecem-historik je taky o něčem jiném než komplet nastrojené auto na cesty s lehce upraveným motorm s Webery, ten vyšší výkon se potom smazává vyšší váhou. Pokud se znáš s pořadateli tak jim to prosím tě vzkaž, vždyť sraz je o tom aby se lidi poznávali pobavili a sdělili si své poznatky a jen dobré reference na sraz mohou zajistit větší a lepší účast v dalších ročnících a já bych rád příště přijel znovu. Laďa
Tak tedy ještě jedna korekce pořadatele 🙂)))


Sváťovo fáčko je moc pěkný o tom není pochyb, potkal jsem se ním už i na autoslalomu v Milovicích. Jede mu to pěkně a umí s ním.


To dělení do kategorií nebyla kritika, jen námět na zamyšlení. Obdivuju lidi, který dovedou vůbec něco takovýho zorganizovat, takže vymýšlejte, organizujte ať máme zase kam přijet. Na ten zmiňovaný sraz se mi opravdu nechce a na \"tuningovým\" srazu už jsem byl taky (bohužel, nebo možná bohudík a vím kam nemusím). Tyhle značkový malý srazy jsou úplně o něčem jiném. A i když zůstane stejné dělění kategorií, tak přijedu a budu závodit proti všemu, co pojede !!!
kategorie byly tři: standard,special a LPG (mimochodem stejné jako loni) a pokud teda vím,tak na místě nikdo neprotestoval proti zařazení konkrétního vozu do konkrétní skupiny a ani žádný majitel se nedožadoval zařazení do jiné skupiny (kupodivu)😉,uznávám,že můžeme zkusit kategorii standard posuzovat třeba i podle objemu,ale Fábii v bloku 742.136 stejně nepoznáš,poznat se dá jenom větší zdvih,pokud je na bloku nestandardní vana.Co se týče klasifikace toho Favorita,tak to mělo dopadnout trošku jinak,jenomže ta bouřka a nouzové vyhlašování vítězů a předávání cen nás poněkud rozhodili a zapomělo se na to,pro příště prostě všechny předohraby jedou automaticky ve třídě special (i tyhle auta jsou značky Škoda a uznejte,že to Fávo měl udělaný pěkně).Jinak sraz jsem nepořádal já,ale autoklub Hrochův Týnec (přesněji VCC Hrochův Týnec,já jsem pouze předseda klubu)


ještě k těm výkonům,motor 110LS udělaný a nakrmený Weberem dokáže víc,než motor z Fábie na kterým je SEDR,nebo LEKR,záleží ale na míře úprav jednotlivých agregátů,ale to je už teď asi stejně jedno.Jsem rád,že se Vám akce líbila a chtěli bysme (U-Geen,Zazaa a já),aby se u nás škodovky scházely každoročně,myslím si,že se dá udělat pěkný sraz škodovkářů,aniž by se vybíralo vstupné za nečleny klubu xxx,- Kč a členové klubu nosili nos nahoru,i když třeba jejich auta zase až tak tomu neodpovídají (možná že víte,na který klub narážím) 🙂))
Omlouvám se za původně chybné uvedení organizátora, z prezentace na stránkách mi to tak nějak vyznělo. Jakékoli další připomínky zapracujeme.


To dělení do kategorií se dá spláchnout třeba jak psal Laďa - do 1200, do 1400, přes 1400 a speciály. Takový dělení jsem už taky absolvoval na nějakým srazu a bylo to docela férový. Už jsem koukal na výsledky a nedopad jsem náhodou se svojí 1100 zas tak špatně, ve středu pole, čímž jsem za sebou nechal i teoreticky mnohem silnější soupeře.


Ještě jedna věc mi přišla poněkud divná - pořádá se sraz škodovek s motorem vzadu a pak dáte věnec eNkovýmu fáčku (v kategirii sériovek...).


Patří vám velký dík za pořádání takových akcí, protož médii propagované megaakce za moc nestojí a takovéto komorní značkové setkání je mnohem akčnější a hlavně přátelštější a upřímnější.
Jo a pokud tvrdíš že motor 1100 pětikanál s jedním Webrem je výkonnější než Petrova 130L/A tak se na mne nezlob ale je to slaboduchý projev, jinak Ti dík za uspořádání srazu ..já nekomentoval organizaci, jen to podivné dělení aut.
Luďku vím že např.Petr Dlouhý poctivě nahlásil že má ve svý 130L/A motor Favo o objemu 1500 i když se SEDRem ....ale přece nejde tohle auto zařadit do seriovek a srovnávat např. s motorem 1100 byť s jedním Weberem takhle jsem to myslel a na jiných srazeh se dělilo alespoň na 1000-1200 ..1200-1400 a více než 1400 Alespoň tohle se dá poznat jednoduše a vetšina majitelů stejně přizná co v tom má i když to má vetší objem než jaký je původně blok. Jestli přijedu na váš další sraz, který se mi mimochodem líbil protože byl malý a v pohodě a takový přehledný s novým motorem tak ti klidně nahlásím, že tam mám Fabii 1570 a s karbecem LEKR a výkonem 85 kW a.... zařadíte mne kam ?? do seriovek.. dobrá tak chystejte pohár 🙂))
Mno a jeste k tem kategoriim, pokud byste to chteli rozdelit jinak tak jak? Rozmezi motoru co sou ve skodovkach je docela velky... 100,105,110,120,130, peti osmi kanal, to by muselo bejt 5-10 kategorii a to mi teda prijde zbytecny. Kdyz se podivate jak se deli kategire na normalnich sprintech...
Snad bych jenom poznamenal, ze ja, ani Zazaa, tohle neporadame, a porada to Luděk Hrdlička, tak jeslti by to mohl někdo opravit byl bych rád 🙂
2Láďa:slaboduchý jsou jenom řeči těch,kteří nic takovýhohle nedokážou uspořádat,protože mi teda není jasný,jak chceš u všech aut na místě měřit obsah a nechoď na mě s tím,že se musí věřit tomu,co udají majitelé.Kritéria byly jasně daný,obsah Ti přidá podstatně míň výkonu,než webery,jiný motor atp.
2Láďa:slaboduchý jsou jenom řeči těch,kteří nic takovýhohle nedokážou uspořádat,protože mi teda není jasný,jak chceš u všech aut na místě měřit obsah a nechoď na mě s tím,že se musí věřit tomu,co udají majitelé.Kritéria byly jasně daný,obsah Ti přidá podstatně míň výkonu,než webery,jiný motor atp.
Dane myslíš to modrý ?? jesli ano tak původně mělo být červený ale jeho přítelka si přála modrou 🙂
to zarivy ero je sila🙂 hodit na to cervenou tak to je paradni zihadlo🙂
Musím podpořit Radka. Dělení na seriovky a speciály jen podle *karbeců* a bez rozdílů objemu bylo kapku slaboduché a to je mírný výraz 🙁 Aby spolu závodily eRko 1100 s vyladěným motorem a soutěžní 130 L/A navíc s motorem s Fava převrtaným na 1500 bylo kapku mimo. A navíc ta 130L/A byla na plyn takže v ní má kompresi nějakých 11,5-12 takže navíc vyhrála i kategorii na *plyn* 🙂
UFF ve fotogalerii je asi nejbrutalnejsi to cerny Erko se snizenou strechou.Vypada to dost brutalne, jsem si uz kolikrat rikal ze ty okna jsou moc vysoky a vzhledem ke spodni casti to vypada nevyvazene.Jen by mne zajimalo kolik je toho z takoveho auta videt 🙂

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253