9. prosinec 2004

Tomovo erko

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 5624×, Komentářů: 4, Líbí se Autor: st.thomas
Erko

ERKO č.1 1/1998

Erko se mi začalo líbit když mi bylo 17 let, tak jsem si ho koupil jěště jsem neměl ani řidičák. Stálo mě 24 000kč, bylo to před 6 lety. Bylo z roku 71 mělo loukotě a nový červený lak. Jezdilo super, časem jsem si dodělal hudbu, centrál na DO, atd. Pak mě to nějak pustilo - asi po dvou letech a erko jsem prodal asi za 18 000kč bez kol .

ERKO č.2 3/2001

Asi po třech letech jsem si řekl, že si postavím RS. Uviděl jsem první inzerát kousek od domova. Hned ten večer jsem se tam vydal a koupil ho za 5000kč. Ponaučení - nikdy nekupovat auto v osum večer s baterkou která skoro nesvítí. Ale bylo doma, zelená barva, střešní okno, papíry v depozitu. Hned jsem ho s kamarádem odstrojil, odtrhal asi 50kg lepenky z podlahy a zjistil, že podlaha prostě není. Podobně na tom byly podběhy a kufr. Když jsem oddělal střešní lišty tak to bylo pocelé delce prohnilé nakonec jsem po poradě s několika klempíři udělal to nejrozumnější poschovával jsem si většinu věcí a kastli jsem přeřízl na 3 kusy a odvezl ji do kovošrotu.

ERKO č.3 8/2003

Ale už mě to nepustilo a ponaučilo čekal jsem asi rok než se naskytlo další erko za 5000kč shnilé prahy -střecha jako nová bez sřešního okna karoserie výborná až na ty prahy dveře bez škrábnutí jako nové a super podlaha. Na tomhle erku pracuji už 1.5 roku a ještě dlouho nebude. Napíšu o něm článek zvlášt - Tomovo RS

ERKO č.4 10/2004

Před 3 týdny se mi naskytla koupě dalšího erka žlutá barva udělané prahy,nahnilá podlaha kufr a podběhy Stk do 6/2005 cena 3500kč druhý den bylo doma po dvou dnech jezdění jsem najel na dílnu a z další jízdy jsem dostal strach odstrojil jsem ho obrousil střechu byla nastříkaná černou krepatinou odtrhal jsem ručne většinu dílů co měli držet auto po hromadě nakoupil plechy a začal vařit trvalo mi to skoro týden přední vanička tam skoro nebyla nevím na čem ta náprava držela stejně vypadal i zadní nosník motoru divím se že ten motor neupad pak nastalo kytování broušní a na konec nastřik na modro ted už jsem ve stádiu skládání hodně používám i věcí z erka č.2 např.sedačky stahovačky oken přední kapotu zadní jsem použil z erka č 3 je jako nová i ten štítek 110r ted mi ještě zbývá nakoupit hrnce na světla +světla a kompletně to poskládat abych se mohl zase plně věnovat RS.

Jaro 2005 dokončil jsem skládání a vzal jsem erko na první projíždku všechno funguje jěště zbývá pár věcí ale už se dá jezdit .


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 5624×, Komentářů: 4, Líbí se Autor: st.thomas
Toto erko jsem zakoupil před půl rokem. Vypadalo slušně!! Ale jak všichni chválíte tuto renovaci,tak je Vás zklamu.Toto nebyla renovace takovou(prasečinu) jsem ještě nezažil. Copak ten lak hroznej. Ale ta kára ztrašně vyvařená. Pouze jen přeplátoval rez a basta.Za tohle bych se styděl to udělat.
...ked to takto bude pokracovat,tak skupis vsetky erky v CSR! 🙂) Moju nepredam!!! A teraz vazne.. suhlasim s 603 a pridavam ze obdivujem tvoj zapal a snahu.. Z hrdze urobit auto, to chce sikovne ruky.. Vela zdaru.
zdravim, erkar ako ma byt, drzim palce pri dokoncovackach.. pekny autopark i garaz...
Ta eReSa vzpada zajimave, sem zvedavej na finalni vysledek, jen tak dal...