1. duben 2005

Martyho Růženka

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 15648×, Komentářů: 91, Líbí se Autor: Marty110r
První "ŽIVÉ" eRko na které jsem si sáhnul

4.7.2011

Ahoj všichni,

Ano, zní to přímo neuvěřitelně, ale opravdu jsem se po 5 letech zase dostal k práci na Růženě. Odstrojený skelet jsem z polohy na boku otočil "na kola" a pustil se do dalšího rozebírání.

Co se dá na holém skeletu rozebírat? No měl jsem prorezlou podlahu kufru před mostem a část vaničky. Než to lepit na autě v místě kam se s flexou nedostanu, tak jsem celou podlahu kufru odvrtal a vyvařím jí zvlášť. Mám už celkem natrénováno na oplu a užovce tak se toho nebojím. Hlavně Opel byla vražda, když jsem sundal plastový nárazníky, nebylo tam žádný auto :-)

Chystám se z eRka i sundat horní plech ze střechy, protože mám několik děr v tom vniřním mezipechu mezi rámem střechy a střechou. Dlouho jsem o tom přemýšlel, jestli to není zbytečné, ale krásné instruktážní video od M8rinka mě přesvědčilo že ANO - než aby mi to pak vykvetlo.

http://skoda110r.eu/?page=praxe140rr11

Všecko jsou to věci na které si troufnu, ale prosím, potřeboval bych někoho kdo by zvládnul vyrobit ten malý ohnutý plech nabodovaný na torpedu, jak se na něj nasazuje těsnění okna. Z toho mého moc nezbylo a tak to není podle čeho dělat. Můžete mi někdo pomoct ?

Díky moc

Ahoj Martin

31.3.2005

Ahoj Kluci, zdravím všechny příznivce nesmrtelné Škody 110r

Protože technická revoluce a s ní wifi připojení k internetu dorazila i na venkov, můžu se všem, které často otravuju emaily s prosbou o nějakou hloupost, pochlubit svojí Růženkou.

Jako pro všechny tady jsou i pro mě eRka srdeční záležitost, asi proto, že když jsme byly kluci bylo tohle auto (a pořád je) to nejhezčí a nejmodernější co jezdilo po našich silnicích.

Jak šli léta stále jsem si říkal, až bude čas, až budou peníze, až budu mít garáž, až až až - a pak jsem si uvědomil že bych se toho taky nemusel dožít.

Skrátka vloni 4.7.2004 jsem si ji konečně pořídil, krásnou škodu 110r, R jako Růženka. I když to zní neuvěřitelně je Růženka PRVNÍ "ŽIVÉ" eRko na které jsem si šáhnul a ve kterém jsem se svezl.

Podle toho probíhala taky ta koupě - jak jsem jí viděl bylo to jasný - láska na první pohled - slabší povahy budou asi omdlévat, že já balík vesnickej nejenom, že jsem se ani nepodíval jestli to není někde děravý nebo na číslo motoru a kastle,ale věřte nebo nevěřte já se ten první den skutečně ani nezeptal jestli to JEZDÍ !!!!!

Asi podle přísloví "NEJHLOUPĚJŠÍ sedlák má největší brambory" jsem měl takové štěstí že skutečně jezdilo ale že bylo ve velmi slušném stavu. Předchozí majitel se o ní staral, alespoň o skelet a venkovní vzhled.

Chtěl bych jí mít pro radost jako veterána v původním stavu a udělat s ní testaci u veteran car clubu - jedinou vyjímku jsem zatím rozhodnutej udělat ( i když spousta z Vás asi bude mít výhrady) u palubky - mám kompletní sadu budíků a kontrolek v chromu a ty bych tam rád dal.

Asi jsem chrommaniac ale vypadají ůůůžasně - prostě si nemůžu pomoct.

Nechci se stát ůplným otrokem v honbě za originalitou, vždyť přece originální neznamená sériový.

Originální budíky mám taky (až na otáčkoměr ten mám 2x v chromu) pro jistotu.

Myslím si že to není tuning když jsou z eRka a třeba se to dalo pořídit za nějaký příplatek nebo koupit jako originál doplněk.

Bude mi to zřejmě trvat dost dlouho, protože jsem hroznej detajlista až mě to někdy samotnýho štve a hlavně nejsem výstřední milionář ale 33letý táta dvou pubertálních výrostků s přestavbou domu na krku a permanentním průvanem v peněžence.

Je to r.v. 1979 je v původním stavu až na tyhle části:

  • 1, střed volantu je z rapida
  • 2, kličky stahování okének a knoflíky na palubce ze 105
  • 3, plastové nárazníky ze 120M
  • 4, šííílené křídlo - na STK říkali "pane ta lopata bude muset dolů..."
  • 5, karburátor ze 120
  • 6, noha vzduchového filtru ze 120
  • 7, chybí táhlová mechanika u karburátoru
  • 8, rozdělovač je ze 120
  • 9, má každý bezpečnostní pás a jeho zámek jiný
  • 10, přední nárazník není originál - chci klasické lízátko Kvasiny

Tak tady je tak jak byla, vypadá krásně, ale věřte mi že ten lak z blízka nebyl úplně perfektní:

Má několik vad na kráse:

  • 1, všechno je od asfaltu- i to co by zrovna nemuselo
  • 2, palubka od jakéhosi lepidla které jde dolů jen s barvou
  • 3, poškozené opěradlo řidiče
  • 4, pod čelním oknem je vyletovaná mosazí
  • 5, vyvařený pravý zadní sloupek dveří
  • 6, dole prorezlé střední sloupky
  • 7, netuším jakým způsobem promáčklý levý domeček zadního ramena nápravy
  • 8, všecky těsnění jsou total a většina oken je poškrábaná
  • 9, zadní haupna promáčklá od sešroubování křídlem
  • 10, pěkně rozteklé reproduktory
  • 11, koberce v kufru - každý pes jiná ves

Hodně prorezlá skrz je jenom na 3 místech, 2x v kufru a u zadního pravého tlumiče. Podlaha a zbytek plechařiny je OK.

Za ten skoro rok co jí mám jsem:

  • jí komplet odstrojil
  • odstranil všechen asfalt - zdá se mě o tom dodnes
  • ještě hůř odstranil všechen chemoprén kterým někdo přilepil koberce
  • střechu obrousil na plech - protože se prý nedá pískovat
  • kufr obrousil na plech - protože k němu byl dobrý přístup
  • nechal opravit sedačku řidiče

  • upravil super chromovanou mlhovku
  • sehnal nové - chromované poklice, lemy kolem nich, osvětlení SPZ, 2 lišty do oken, stříbrné stěrače, střed volantu 79´, zástěrky škoda, rámečky přídavných světel, palubku jako novou a komplet nová boční okna a další věci

Vím že toho není moc ale nikam nespěchám tak dělám jenom když mě to baví - vždyť je to koníček.

Teď ji musím nechat vyvařit a potom se bude pískovat. Původní záměr nechat pozinkovat celý skelet pomalu vzdávám, protože mě to spousta lidí vymlouvá - takže asi jenom nástřik pozinkem spodku a podlah.

Když se známý ptal jakou metalízu tam po tak důkladné renovaci dám - nevěřil vlastním uším když jsem řek že normální klasickou ORANŽOVOU barvu akrylát + lak.

Zatím jsem moc vděčný mojí drahé polovičce, že to se mnou a Růženkou vydržela i když začíná být lehce alergická na věty které začínají:

"NUTNĚ bych potřeboval koupit ...."

" VÝHODNĚ jsem sehnal...."

ale aspoň jí necourám po hospodách, že.

Naposled to byl krásný modýlek eRka 1:43 výhodně se slevou (za 500,-)

To bude zatím všechno

Ahoj a ať nám to jezdí ještě dlouho

Marty

10.4.2005

Ahoj Kluci

Právě jsem dodělal palubku s těma chromovanejma budíkama a musím skromně prohlásit že je ÚPLNĚ SUPER. S tou starou se to nedá srovnávat.

Ty budíky jsem musel otevřít, přetřít ručičky (bílá matná Humbrol - snad to bude držet) stříkat jsem nechtěl abych je nemusel sundavat. Stejně jsem se tomu nevyhnul u palivoměru který sice ukazoval ale nechtěl se vracet spátky - takže jsem vnitřek nahradil jiným ze 105.

Před zavřením jsem to ještě natřel přípravkem proti zamlžování z optiky - tak jsem zvědavej jak dlouho to vydrží.

Když jsem nejdřív koukal na barvu čísel zdála se taková divně stříbrno zlatá - stejně i černé pozadí bylo místy jakoby zašlé - vybledlé. ALE ona to byla pouze špína - vzal jsem navlhčený kapesník a vatové tyčinky a drhnul.

POZOR neskoušejte to lihem ani jinými rozpouštědly - to jde i s tou černou barvou dolů!!! Vlastní skušenost a zrovna u tlaku oleje který se blbě schání - ještě že to bylo dole u kraje a po přetření černou matnou to pod tím stínítkem není vůbec vidět.

Další obrázek je trošku zlepšovák - zatím teda ještě nevyskoušený - někdy je tapeta na pozadí panelu přepínačů poškozená nabo ošoupaná. Nevím jestli existuje nějaká originál náhrada, ale mám 100% řešení. Je to takováhle papírová bedna na dokumenty, je polepená tenkou tapetou na nějaké jemně strukturované látce, která je k nerozeznání od té původní. Dá se celkem lehce odlepit.

A nakonec dotaz - zjistil jsem že mám SVAŘOVANOU tyč řízení - JE TO NORMÁLNÍ?

Já myslím že asi ne, ale nevím... Nevíte to někdo?

27.9.2005

Ahoj všichni

Koukám že jsem dlouho nic nenapsal, ono taky v podstatě na autě nic nepřibylo - všechny finance co seženu teď dávám hlavně do nákupu dílů které mě chybí nebo je mám špatné. Bohužel nákupy po internetu a potom dobírkou nejsou ideální, takže přes ujištování prodejců jak je ten který díl perfektní se mě doma začínají hromadit různé zmetky. Ale neklesám na duchu :-)))

Dost času taky stále věnuju tvorbě těch plánovaných stránek o původním stavu eRka, už jsou dokonce na netu, ale ještě nepovím kde až budou aspoň trošku pokupě.

Aby jste neřekli že nedělám vůbec nic tak to zase ne, spíš si tak hraju - od té doby co jsem na burze koupil kotouče na leštění kovů, leštím co v garáži najdu od lišt do oken až po relátko dobíjení. Chtělo by to ale ten "lesk" nějak fixovat, na BARVY.cz mě poradili bezbarvý nežloutnoucí lak na barevné kovy, to by bylo ideální.

Poslední opravdový ůspěch byla renovace středového panelu na rádio s pomocí "tapety" sundané z krabice popsané na konci tohohle článku. Ten původní se mě doslova rozpadnul pod rukama a střední část jsem musel vyřezat z překližky celou znova. Protože zatím neplánuju rádio, tak jsem ho podle dobového prospektu vyrobil v původním stavu BEZ otvoru na rádio.

To bude zatím všechno.

Ahoj Marty

28.12.2006 - po více než roce konečně aktualizace

Sice s autem jsem nepokročil, protože pořád jen hamouním díly, ale přesto mám potřebu se pochlubit.

Mezi svátkama mě postihlo leštící šílenství a pod ruku se mi připletl obyčejný železný otlučený eRkový klíč na kola.

I když to vypadá jako kouzlo, je to opravdu jenom leštěné železo a ne chrom :-) asi nemusím říkat jak na mě koukali známí a příbuzní když jsem se místo novým foťákem všude chlubil starým klíčem na kola :-)

Za dva dny co trval ten záchvat se změnil v tohle:

Při té příležitosti PROSÍM POMOC - z origo nářadí mám jen ten klíč na kola a asi najdu ty obyč klíče, ale jinak nemám nic ani ten futrál.

Celý nářadí má pro model 80´vypadat takhle ( všiměte si toho klíče na kola, tak vypadal i ten můj - je to trošku rozdíl :-))

Nenašel by někdo nějaké to nářadí a obal ležet doma - prosíím.

Děkuju

Ahoj Marty

6.4.2007

To zase bude řečí že nic nedělám, že jednou za rok něco přeleštím a dám do článku aby mi ho tu nesmazali, ale já dělám co můžu :-))

pomalu ale jistě, razím teorii že když bude každá maličkost perfektní tak to celkově musí dopadnout dobře.

A taky nikam nespěchám, beru eRko jako takový véééliký puzzle :-)

Takže mým posledním úspěchem je renovovaný hever, protože od doby co jsem na srazu v MB viděl tenhle Jardovo krásnej tak jsem nemohl spát :-).

Pár fotek z postupu renovace - nová kladívková barva je proti té původní světlejší, ale když porovnáte tu mojí původní s barvou Jardovo heveru tak on ho má o hodně světlejší, což znamená že se barva heverů lišila i ve výrobě, takže to přežiju.

Ještě prosba:

Kdyby někdo našel doma zbytečnej obal nářadí, oboustraný trubkový klíč 13 x 14 a ten bílej plastovej přendavací plocho - křížovej šroubovák tak mám zájem, to mi všecko chybí. Viz foto dole

21.6.2007

Půl roku jsem bral 3x denně speciální prášky na potlačení leštící mánie, teď jsem je vysadil protože už jsem myslel že jsem vyléčený.

Jdu si takhle kolem garáže, smutný jako želva že nemám originální kombinačky do nářadí ( má tak někdo starosti co :-D ) - ty se zahnutými rukojeťmi. Najednou mě napadlo že mám podobné, jen že nejsou ohnuté.

Ale co skusím s tím něco udělat - dal jsem je do svěráku, nekolikrát do nich s vrozenou šikovností praštil kladivem a bylo to hotové.

Koukám na ně - jsou nějaké otlučené - no co, tak je malinko obrousíš, aby nebylo vidět jak jsi do nich třískal kladivem.

Vzal jsem pilník, šmirgl a to je poslední co si pamatuju. K večeru jsem se probral z tranzu a v ruce jsem držel tohle:

Vlevo originální kleště, bohužel cizí - vpravo moje transformované, na poslední fotce společně s vyleštěným klíčem na kola:

Ůplně se bojím co se stane příště :-D

Jinak jsem do panelu rádia namontoval dobovou Teslu i s reprákem, teď kompletuju sadu perfektních sedaček a vůbec pomalu ale jistě postupuju kupředu :-) :-)

Ještě zase prosba:

Kdyby někdo našel doma zbytečnej obal nářadí, oboustraný trubkový klíč 13 x 14 a ten bílej plastovej přendavací plocho - křížovej šroubovák tak mám zájem, to mi všecko chybí. Viz foto cizího nářadí dole.

Tak zase někdy příště .....


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 15648×, Komentářů: 91, Líbí se Autor: Marty110r
Ahoj Márty, buď v klidu,


když si vzpomeneš na mě, tak není co řešit, neb proti mě jsi na tom minimálně o 50 % lépe než já !!!!


Já mám dluhy kam se podívám a moje garáž plná šrotu, který eRko ani náhodou nepřipomíná, také hovoří sama za sebe -o).


Náhodní návštěvníci jen nechápavě tápou : Proč mám v garáži a kolem chalupy to autovrakoviště ?????!!!!


Takže klídekl, ono to jednou přijde a podle toho, co jsem viděl, to bude PARÁDA !!!!!!!
Marty,Hele já sem letos na erku vyměnil pouze nutný věci abych auto udržel v provozu.V únoru to byl ten tekoucí chladič .Teď jsem měnil prachovky na polosách neboť mi chcal odtamtud nehorázně volej .Nový náplně do auta a potom oprava uchycení pravýho předního brzdiče.Málem bych zapoměl mám od tohoto tejdne nový gumi ve dveřích.No ale holt všechno chce čas a taky ty chechtáky a musím upřímě říct že se čím dál blbjejš vydělávaj.
Marty klid. Mně se taky na MBX práší...
Kluci díky za podporu v neštěstí 🙂





jj Petře jsem na tom stejně, užovku jsem aktuálně taky vyměnil za feldu combi a topení mě čeká.
Ahoj Marty,





Tak to jsme na tom uplně stejně.Já sem původně měl smělé plány ohledně renovace superstroje voz noví lak a podobně.Ale vzhledem k tomu že mě čeká na baráku nový topení a příští rok i plastový vokna tak ero musí ustoupit do pozadí.Teda na chvilku.Aspoń už mám normálního spotřebáka Feldu na normální ježdění.
Marty, jestli tě to potěší, já už budu mít erko dva roky, ještě na něj není hrábnuté a stále ještě ani nevím jestli budu kupovat druhé s lepší kastlí nebo spravovat tohle😉..ty se aspon už dostal k tomu že je rozebrané😀DD.
🙁 je mi celkem trapné napsat, že není důvod Růženu znovu fotit, protože se na ní naprosto nic nezměnilo.


je stále odstrojená v garáži přesně jako na fotce http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=342&pid=30





Bohužel nejsou koruny - všecko jde do přestavby baráku a splácení hypotéky.





Takže aspoň sem tam koupím nějaký nový díl abych až konečně zahřmí, měl všecko co je potřeba.





Naposled jsem získal origo nové čelní sklo Thorax za krásnou cenu.





Takže šípková růženka stále spí, protože princ místo líbání kmitá na stavbě 🙂





Ale všecko jednou bude - ani Řím nepostavili za den 🙂
docela by mě zajímalo, jak je na tom momentálně tohle auto. Marty nahoď prosím nějakou aktuální podobu 😀.
Do komentářů k článku se bohužel obrázky dát nedají.


Buď musíš udělat nové téma v diskusi, nebo úplně nejlíp vytvořit svůj článek o tvém eRku.
Marty, pls dají se sem do komentáře nějak dostat fotky ?
Díky za poznatky, po včerejší prohlídce jsem zjistil že skelet mám naprosto zdravej, někdo na tom musel pěkně makat, plechy jsou na tom hůř, je to jak cedník, přední blatníky jsou hin ale mám nový, přední čelo a haupna se dá vyvařit, zadní blatníky jsou děravý ale snad to půjde zachránit, zadní čelo a haupna jsou supr. Nejhůř dopadly prahy, levej má vpředu díru velikosti pěsti, tak se hrozím toho co to udělalo za brajgl pod ním, pravej se zdá být dobrej, No a klasika, hrnce za světlometama rozpadlý. V kufru vylitá brzdovka (hlavní brzd.válec teče) a olej, pěknej maglajz, Těleso topení teče, takže pod sedačkou bazén, naštěstí se to nedostalo pod jakejsi ochranej nátěr skeletu, asi je to chlorkaučuk.Drží to jak Helvírská víra. Auto je celkově napadený kutilem domácím, hlavně elektrika, Tu nejspíš budu nucen dělat novou, fakt se toho bojím, Ručičky budíků reagují na otáčky motoru a neustále je něco pod napětím, do týdne je baterka vybitá, do mrtě.(je nová) Motorům nerozumím takže to zatím neřeším, Ale určitě je taky špatnej, nevadí stejně není původní, je ze 120cky žere olej jak divej, že by těsnění pod hlavou ? (i když se mi nezdá že by to šlo do chladiče) Jednou sem ho uvařil, praskla hadice u topení a že vařím sem zjistil až když začaly řechtat ventily jak divý, kouknu na teploměr a ručička se nacpala uplně vpravo, ale chytá dobře, padá benzín v karbecu,těsnění v AC pumpě nový, hadičky taky a stejně je to do 24 hodin suchý, A co ty? Na čem teď makáš? Zeptám se ti na nějaký to origo nářadí, známej maká na vrakovišti, třeba něco najde v těch chudinkách co jdou na porážku. Možná by se mohli najít i nějaký tiskoviny. Zatím ahoj a hodně úspěchů.
Dušane, ten asfalt je fakt hnusná práce. Nejde to škrábat za studena ani odbrousit třeba drátěným kartáčem, to ti to zachvilku ten kartáč zalepí a bude ti to lítat všude okolo.





Nejlíp to jde když to nahřeješ buď horkovzdušnou pistolí nebo letlampou a seškrábneš spachtlí. Zbytky potom sundáš hadrem namočeným v nějakém rozpouštědle - ředidle, tetrachloru, benzínu .....


Já používal jakousi ekologickou arvu co mi nosí kamarád v PETce z práce - šlo to stejně a nesmrdělo to jako benzín.
Ahoj Marty,Hrozně rád bych přispěl všem erkařům s těma chromama, problém je že jsem omezen na váhu 5kg, a délku max. 50cm. Víc nevezmou do letadla jako os. zavazadlo. No a pak to trvá těch 8 neděl než se to vrátí se zbožím v kontejneru, ovšem jakási drobotina se domluvit dá, mřížky, kliky, rámečky. Nárazníky to je zatím problém pro jejich objemnost i po rozpůlení. takže mi stejně nezbyde než to nechat tady v nějaké galvance udělat a nebo sehnat ,,nové,, . Tak jsem si pořádně pročetl a prohlídl co jsi zatím udělal na Růžence, píšeš že noční můrou bylo odstranění toho asfaltového, jak jsi na to šel ? Mechanicky, kartáč, špachtle ? Mě to taky čeká, myslíš že si s tím poradí horká Wapka ? Asi ne, co ? Dnes jedu něco montnout, a mám docela strach co uvidím pod plechama. Bůh mi buď milostiv.
Ehmm, pro mne jsou stále mladé krasavice, Howg.
Samozřejmě že není nadto vlastnit vůz kterej přesně odpovídá své době a tomu jak sjel z výrobního pásu, Nedovedu si ovšem představit situaci že se sjede několit desítek (stovek) škodovek a všechny budou stejný až na detaily kterými se lišil konkrétní ročník. Prostě auto které má majitel rád, se pozná, támhle něco přidá a tady zase ubere, ovšem i ty originály jsou potřeba, podle čeho bychom porovnávali naše miláčky když ne podle origa. A tak si myslím že my všichni děláme dobrou práci za kterou se naše škodovečky nemusí stydět. A co víc překvapují mě ti mladí, dokáží vidět krásu ,, starých ,, škodovek.
Dušane nezáviď Vaškovi tolik, on má jen tu palubku, budíčky zůstali u mě protože jsem taky nakaženej chrommánií a i když to není originál pro model 80´ tak si je tam asi dám. černý mám samozřejmě taky.





Vím že bude zase řečí, ale Michal má taky na 77 zadní čelo model 71 a nikdo mu nic neříká 🙂





To černý na palubce je čeřínková barva, je taková jakoby sražená - to je naprosto v pořádku, přesně tak to má vypadat. Ty staré znaky nesundavej, jde to blbě a zbytečně bys poškodil tu černou barvu. Já si vzal tenký štětec, ostříhal mu polovinu štětin až na pár malinkejch a pod lupou jsem to opatrně obtáhnul. Nesmíš mít moc řídkou barvu aby se ti neroztékala těma varhánkama v černé barvě.





My ti zase závidíme tu možnost chromování - kdyby jste měli zbytečné místo v kontejneru tak my ti tam několik nárazníků ke chromování rádi přihodíme 🙂
našel jsem v garáži tři de luxe korunky, přenechám zdarma, jsou pouze sešedlé,
Vašku Votavo, šťastný to muži !!!
Ahoj Marty, hmm, tak je to jasný, sedumdesátčtverka a palubka kat.numero 15-007-98726, Bůůů, já chci taky ty krásně se lesknoucí chromovaný, jsem nemocnej na chrom, no a aby tady byla taky nějaká sranda, posílám díly na chrom do Číny. Smějete se aspoň trošku ???, Trvá to sice osum neděl než to dojde v kontejneru ale na druhou stranu, je to grátys.(,,Tý tobrá kamarad, já tobě zarýdím,,,no tak to bude jediný eRko který bude v kooperaci Czech-China.) Co se týče té palubky, Rámečky budíků nechám zchromnout, ale ty futra na kontrolky, to je oříšek!?,(Ale ono nějak bude, su kurňa nějaké čech né. (a ne ledajaké, v OP moravák, po fotrovi něměc po máti rakušák, bytem v Brýnu, a negómu šprechtit germánštinu.)) potisk kontrolek je samo sebou starší typ, a tady končí má radost, jsou jakoby rozmazané, slité a hrubě vystouplé, nejspíš zdrclá barva, tak a teď co teď ?


Nemám problém si je znovu namalovat, fi. Humbrol dodá tu pravou barvu, ale jak se zbavit těch původních hieroglifů ? nemáte někdo povědomí co vlastě je zač to zkrabatělé, černé ? má to dobrou přilnavost, za ta léta slušně vytvrzené ale co s tím udělá třeba aceton ? Sleze to nebo odolá ? Toť otázka. Páni mudrcové, kouzelníci a čarodějové, najde se tip ?
Jinak abych trochu zamachroval, tak šťastným majitelem palubovky tady na fotkách jsem já🙂))
Kontrolky už celkem těžko, já je koupil u p. Ledra za 80,-/kus před dvěma lety, ale vím že Martin K z Košic jich u něj letos sehnal už jen pár, protože mu jich několik chybělo.





Michal B z Brna si je nechává vyrobit, ale nevím jak je daleko.





Rámečky - malý má snaď naprodej RST, nebo je seženeš na vrakáči ze š105/120 GLS. Velký bude asi nejjednoduší předělat z těch černejch a nechat nachromovat - stejnou velikost rámečků má i avia.
Ahoj Marty.Měl bych jeden dotaz:myslíš že by se ješte někde daly sehnat ty chromové obroučky přístrojů a chromové kontrolky?Díky.
Abych tě neplet, ta palubka co tu mám nafocenou má ty značky co máš mít ty, já měl tu v autě špatnou a koupil jsem tuhle. Ale nemohl jsem rozdýchat že mám jiný značky než mám mít a nakonec jsem sehnal tu co mám mít, tu nejnovější která má značky už jako š105/120
Dušane těch palubek je několik typů, ty na rok 1974 máš taky černou ale právě ty značky máš jiný než já na modelu 80´.


Koukni se sem


http://www.skoda110r.com/view.php?cisloclanku=2005112801
Ahoj chlape, Přišel sem, viděl sem, čučel sem. Ehm, ta palubka s tím skrabatělým lakem je origo ? Mám to taky tak a bylo mě tvrzeno že to není původní, lak je v pohodě ovšem symboly kontrolek nejspíš šablonoval dost sťatej pomocnej dělník, nelíbí se mi to i když zdaleka nejsem takovej cimprlich jako ty, co s tím ? zatím nevím jak to odstranit abych nepoškodil ten černej podklad, Palubečku máš mňam, no vlastně jak jinak.
Ano Ano, pokud těm kombinačkám nevrátíš původn patinu tak seš pro mě prachsprostej tuzer a už ti žádnej kanistr od M6A nedám😀
Jo jo Marty, nedržel ses původní předlohy a vytunil jsi kombinačky, takže ono to s tím Tvým ortodoxním veteránstvím nebude tak horký, prostě někde uvnitř v sobě stejně nosíš tunerské choutky 😀DD
Ty jsi ĎÁBEL !!!! Ven vercajk nebyl tak hezkej ani z fabriky -o)
jj přehodily mě na jinej server, ale nějak se jim to asi nepovedlo - už jsem na ten hosting psal.
Marty, najel jsem na tvoje stránky a vyhodilo to na mě nějaký okno...a vůbec se na ně nedostanu
Martine ty seš prostě PACOŠ!!! 😀
Je to blázen, hoďte na něj síť! 🙂))
😀DD





Začínáš mě děsit 😀DD
Marty, jdeš na tu renovaci takříkajíc od lesa a uplatňuješ absolutně novátorské a převratné postupy 🙂)


Zatímco většina začíná u nějaké nepodstatné součásti zcela zanedbatelně ovlivňující funkci auta, např. u motoru, karoserie apod, ty jsi začal zcela netradičně vercajkem 🙂)


Ovšem nutno podotknout, že jak ten klíč na kola, tak ten hevírek jsou zralý tak na vystavení do vitríny...
Márty, ty jsi blázen🙂 Nechceš jít leštit Brightown ať ho ti chudáci nemusí pořád natírat???


Jinak ten druhý obal jsem zatím nenašel ale mohl bych ti ho ušít přesně podle toho originálu. Nejspíš ten obal ukradli tenkrát se žluťákam..
bez týhle informace bych se klidně obešel 🙂
Ten výhodně koupený modýlek za 500kč stál v obchodě 130kč.
Já vím 🙂 asi to každý den budu muset přeleštit 🙂 🙂





Buď to nechám pokovit, nebo to stříknu lakem - na kolo si ten klíč už stejně nešáhne 🙂 🙂 - asi jsem fakt ujetej 🙂
Wow, pěkná práce,ale myslím že to zrezne, nebo budeš aplikovat nějakou ochranu?
Marty nic moc prosvítá ti tam modrá 😀
Týýýýý jóoo Marty, ty nás normálně všechny lakuješ táákovýhle překvápko 😀, to budu muset přidat, abych byl první!
Tyva Marty, Ty už to máš v laku? Vždyť jsem to včera viděl ještě jen odrbaný na plech 😕


Počkej, počkej, Ty jako naznačuješ, že se Ti někdo jako nahackroval do stránky a něco Ti tam vylepčil? Ty jako naznačuješ, že když jsi tu rok nic neaktualizoval, že to někdo udělal za Tebe? No to je ale divný, co by z toho kdo měl? 😀DD


Navrhuji ustanovit zvláštní vyšetřovací komisi a hlídat tu stránku ve dne v noci! 😀DD
Já to nebyl,já to ani nepsal :-O





O výkendu se ke mě do garáže vloupala skupina zakuklených maníků, odvezla mě Růženu - normální krádež.





Dneska mi jí policie přivezla zpátky - NALAKOVANOU 🙂





Takže trestní oznámení asi ani nepodám, a když


tak na LÁĎU PROTOŽE MI HOLOMEK DOPISUJE ČLÁNEK, DÁVÁ TAM NĚJAKÝ CIZÍ FOTKY A MATE TÍM ŠIROKOU VEŘEJNOST 🙂))
Ale, to mi poraď, jak si odmontoval karoserii od podvozku, já si vždycky myslel, že eRko je samonosný 😉
Jasněěě jen do mě, na samotnýho to si troufáte 🙂)
LL jednoduše se nám fláká 😀
Poslední aktualizace 27.9.05, to už je fakt na pováženou, styď se ;oD
Ještě že tě mám Michale, kdo jiný by mě popoháněl do práce 🙂)
Chtělo by to nějakou aktualizaci, třeba nám nafoť ten velkosklad náhradních dílů co si křečkuješ 😀. Tejden se fláká doma a ani nehne prstem 🙁(. Tak hibaj do práce!
Ahoj Martine,


tak už přestaň trousit rozumy k ostatním článkům 😮) přestaň přát ostatním "ať už Vám to jezdí", zapomeň na zinkování skeletu, vem si kartáč a základovku do ruky a už začni!





Já Ti přece sliboval, že Tě tady budu virtuálně podporovat🙂)





Zdraví Michal

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253