23. červen 2005

Eidyho Kóča

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 26931×, Komentářů: 141, Líbí se Autor: Eidy
Aneb moje posledlost a láska

Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

březen 2007

Po zástavbě tlumičů SPAX se auto o trošku (skutečně jen o trochu) více naklání než z přitvrzenými HPéčky takže plánuju úpravu stabilizace auta. Tzn. vpředu 21mm stabilizátor a vzadu taktéž. No, uvidíme jak to dopadne. Ale nutno podotknout, že teď podvozek funguje výrazně lépe na okreskách, kdy je silnice trochu hrbolatá a brzdění v zatáčce není problém. Jenom to řízení postrádá zpětnou vazbu. Sice je hodně přesné, ale co se komunikace týká, zlatá matice!

_________________________________________________________________________________

1) Podvozek:

Přední náprava:

  • Emková.
  • Vyztužená podle LA.
  • Strmý hřeben.
  • Tužší pružiny o 80% oproti sérii, volná délka 205mm.
  • Nastavitelné tlumiče SPAX.
  • Stabilizátor 18mm.
  • Vzpěra mezi tlumiči.
  • Vrtané kotouče a destičky DS2000.
  • Nastavena geometrie do áček 0,7° a sbíhavost 3 mm.
  • Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 8,4° pootočením celé nápravy v kastli.
  • Třmeny v červené barvě.
  • Pancéřované brzdové hadičky.

Zadní náprava:

  • Emková.
  • Tvrdší silentbloky v ramenou.
  • Tužší pružiny o 60% oproti sérii, volná délka 230mm.
  • Nastavitelné tlumiče SPAX.
  • Nastavena geometrie do áček 0,5° a sbíhavost asi 1mm.
  • Bubny v červené barvě.
  • Pancéřované brzdové hadičky.

Převodovka:

  • 4kvalt se SP 4,44.

Kola:

  • NO NAME 14";. Šířka vpředu 6" a vzadu 7".
  • Rozteč 4x130.
  • Byly s nima šílený potíže, špatně udělaný sedla matic takže házely jako svině. No prostě děs. Teď už jsou v pořádku.
  • Pneu Firestone Firehawk 700 185/55.

2) Interiér:

  • Posazený volant níž a blíž k řidiči (tedy mně) díky prodloužené lomené hřídeli (o 12cm) a 8cm podložce.
  • Čtyřbodové pásy.
  • Racingový volant 30cm v mikroplyši.
  • Zkrácená a dozadu ohnutá řadička.
  • Startování tlačítkem.
  • Imobilizér.
  • Sportovní pedály.
  • Červené koberec.
  • Anatomické sedačky MTX.
  • Zadní sedadla pryč.
  • Spousta izolačního materiálu pryč.
  • Topení pryč.
  • Panel pod předním sklem v červené kožence.
  • Kufr vylepen koženkou.
  • Nádobka ostřikovače v červené barvě.

3) Exteriér:

  • Červený lak Standox RAL 3002 a spousta kitu pod ním.
  • Přední spoiler RS upravený podle představ.
  • Bílé přední blinkry.
  • Beskydky v barvě.
  • Chladič pod nárazníkem.
  • Nápis ŠKODA a 110R vlastní výroba.
  • Bezpečnostní spony na přední haubně.
  • Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
  • Lehká úprava všech lemů kvůli kolům.

4) Motor:

  • Zatím Fa 136.
  • Karburátor WEBER dif. 24 a 26mm.
  • Náporový chladič.
  • ETZ zapalování originál 70. léta s automatickou regulací.
  • Zkrácené sání.
  • Příčný výfuk.
  • Topení pryč.

Výsledek:

Po namontování širších náprav, širších kol a výztuh, přidání vody do chladícího okruhu, 10 kg kitu a spousty nářadí a odebrání topení, zadních sedadel a izolace je hmotnost 810kg s 5 litry benzínu.

Rozchod vpředu/vzadu 1410/1360 mm.

Poslední foto z října 2006

Dnes již neaktuální fotografie z léta 2005 ( opět došlo k odlehčení a změně pár detailů )

Byl jsem již několikrát na Mosteckém okruhu a maximální spokojenost. Brzdy na poslední chvíli před zatáčkou, jinak pořád plyn na podlaze. Brzdy jsem neutavil, naopak. Po zahřátí fungují lépe. Zatáčky slidem (spíš na mokru), občas i s plným kontra. Spokojenost s celým autem. Vyhovuje mi řidičský styl jenž eRko vyžaduje. Tzn. pomalu dovnitř, rychle ven. Hlavně POŘÁD pod plynem. Dveřma napřed. Tak jak to jde jenom se zadokolkou.

ERKAŘI VŠECH ZEMÍ, SPOJTE SE!!!

eidy@centrum.cz

Několik fotek z renovace a stavu po renovaci ( rok 2000 )

Takový malý zamyšlení

Mít eRko (nebo jinou škodovku) je sen většiny z Vás, kteří čtete tenhle článek. Je to nádherné auto české provenience, což, ještě vzhledem k době výroby, u „nenadšenců“ vzbuzuje na tváři usměv, někdy bohužel i posměch. eRko se dá popsat slovy-cituji svého kamaráda- „Erko je typický tím, že jeho design je lepší než jízdní vlastnosti.“. To je naprostá pravda, kterou se většina z nás snaží obrátit ve prospěch jízdních vlastností (tím nemyslím vzít kladivo a jít zmlátit kastli). Občas určitě každej z nás zapochybuje jestli má tohle snažení smysl, vzhledem k nemalým částkám, které investujeme do svého „miláčka“, a kvůli kterejm se občas musíme hádat s rodiči (většinou teda s mámou), holkou nebo s vlastní ženou. Ačkoliv sám před sebou si obhájím cokoli, spíš se divím, že to ještě nemam) Každej z nás se vydává vlastní cestou, jak mít co nejlepší auto. Stejně tak i já.

Nazdárek při dalším článku. Eidy


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 26931×, Komentářů: 141, Líbí se Autor: Eidy
Zdarec, chystám se dát na erko náporák jak máš ty, protože se mi prostě líbí 4-oky čelo. Co to je vlastně za chladič a jaks ho tam dostal?
Chlapi z Moravy a Ceska ponuknite mi slusne dvere na S 110R za rozumnu cenu... dik Peter
o dalších sedačkách nevím, chce to pravidelně pročítat inzerci a určitě se objeví.
ahoj ahoj, shanim tyhle sedacky uz hodne dlouho, lae nikde nejsou. Nemas radu kde by se na ne dalo narazit? Mohl by si kdyztak odepsat na crumpl.adi@seznam.cz dekuju moc
ano mas pravdu me řikaji v praci že se stoho auta asi jednou poseru ale vym že todle autičko ma jen par silncu jako ste vy i ja a pro vsem chci dokazat že tydle auta sou byli a budu vždy krasna a proto se ho nikdy nevzdam erkam zdarrr
Ad Takový malý zamyšlení... ač (bohužel) žádnou 1000/100/110 nevlastním, jsou to JEDINÁ auta, která bych si v případě získání finanční hotovosti (ať už jakékoli, minimálně ovšem dostačující, výše) OCHOTEN pořídit.
Jsem četl že, cituji "Vyměním Škoda 110R ve výborném stavu (ne však originální) za Fiat X 1/9 ve slušném stavu. Foto a info mailem nebo tel."


Tak jak, snižuješ střechu nebo to už posíláš dál do světa?
Ahoj, pekne zamysleni....ja by som uz erku davno mal....mozno sa pousmejes /zaplaces, ale s podobnym nepochopenim som sa stretol v okoli tiez....a hlavne ma trapi ako sa k nemu stavaju rodicia....





Ak sa mi to auto nepodari nechat na zivu tak ...hroza pomysliet, ako mi to budu vycitat.





A, ak ho mat nebudem...nebudu tie "nemale castky"...ale po chvily o nej budem mysliet zas...





Ale ak si ho zozeniem...vraj na co mi bude 30 rocne auto /vrak/....budemmat to po com som dlho tuzil a hlavne moje vlastne auto...nikoho sa nebudem pytat..co s nim mam robit..../iba ak nebudem vediet co opravit/...





Vraj treba niekedy ist proti rodicom... / Aj ked mam 27 rokov, nechcem nasich sklamat.../





Neviem si predstavit rocne monzstvo nakladov....





Vdaka za radu....
Tak, po ročním snažení a vymýšlení různých blbostí a naordinování diety, Kóča vykazuje v poslední úpravě hmotnost cca 840 kg. To je docelá dobrý nee?
no počkej to je ten co to dělá za 15 000,- (ma to od něj tady martin na RS (nejčtěnější článek tady)
Nejsem si jistej ale zkus Martin Grabiec 603 / 54 57 22
máš prosim te ten kontakt na tu firmu co to dela za 7000? to by byla polehčující okolnost (nemusel bych si půjčit 5000 od babicky)
Je firma, která dělá rámy cca od 7tis a to se vyplatí. Tenhle má špatně vymyšlený uchycení a opěrná místa. Je dělanej spíš efekt. V tý době mi to ještě tak nemyslelo. Co se týče funkce tak dobře vyztužuje karoserii proti kroucení, ale následky havárie nechci ani domýšlet. Radši se snažim předvídat a nebourat 🙂
a máš na něj nějaký planky, výkresy nebo tak neco? taky ho chci ale od pana grabiice je to +- 15 000,- cuž je pro mě dost.
Rám je vyndavací, dělali jsme ho se známým a na STK jsem s ním byl 2x a zatim v pohodě, ale do budoucna to vidim bledě. Jestli to budou hlídat tak jak slibujou tak budu muset spoustu věcí vyndat nebo zahodit značky do kopřiv.
ahoj prosim te kdo ti delal ten rám? kolik stál ? je vyndavací ? co na něj rikaj na STK ?tada jestli tam jezdíš🙂. popřípade kontakt na firmu ktera ho delala. dík a vzdávam ti hold za tak pekne vyvedený eRko. je to skrátka dotažený do stavu dokonalosti!
Co vim a co jsem se kdy bavil s lidma tak eMkový nápravy a plecháče (13\" i 14\") jsou naprosto bez problémů. Když dáváš hliníky může se stát, že budou kola dřít (záleží na rozměru pneu). Já mam lemy zaklepaný, trochu vytažený a celý blatníky podložený. Mezi blatník a podběh jsem nacpal asi 1 metr klínovýho řemenu, abych zvětšil místo pro kola.
Eidy co si dělal se zadníma blatníkama aby se ti do nich vešly kola? Zrovna teď měnim nápravy za Emkový a dozadu se mi to nevejde ani náhodou...🙁 A nevim jsetli mam navařit kulatý lemy, nebo to nějak vyřešit aby tam mohly zustat origo lemy, protože ty původní se mi líběj otrochu víc. Jinak máš supr káru!
Popravdě nevím přesně co vydrží sériové auto. Mezi lidma je spousta fám a báchorek, kterak se škodovka rozbila apod. Nemyslim si, že by se rozpadla po pár ostrejch kilometrech, ale neměl bych na to, abych to hnal někde po rozbitý cestě. Prostě to nedělám a nijak mě to nemrzí. Je fakt, že tehdy se jezdilo defakto pořád s tim samym a vydrželo to, jenže oni měli \"kopec\" náhradních dílů a když odešel svislák nebo ložisko tak jim to bylo skoro jedno. Mě ne. Já chci, aby mi eRko vydrželo co nejdýl v bezvadnym stavu. Sice pořád něco měnim a vylepšuju takže díly se mi ani nestihnou rozbít a opotřebovat, ale každej jsme nějakej.


Jen Vás prosím, piště \"vyztužený\" a ne \"vystužený\". Dík.
Souhlas s Ladisem, pokud nemáš auto schnilý tak vydrží fakt celkem dost ( tedy až na otočení vozu na střechu to bych u eRka raději nezkoušel ).





Vlastní zkušenost z návštěvy příkopu - auto zůstalo vyset na podlaze ( zadní kola ve vzduchu, přední namočené v bahně ), krom mírně poškrábaného laku není nikde nic znát ( když víš kde máš hledat tak se stopy dají najít, ale nic vážného ), přitom kasle není nijak vystužená ( ikdyž dneska bych to vystužení už udělal, ale z uplně jiných důvodů - hrozně se za jízdy kroutí )Spíš mi došlo nebezpečí nějkterých tuzingových úprav...





Nejhorší varianta je shnilá popelníce, že z ni vídíš ven i podlahou.
No možná by chtěli ty ramena vyměnit, ale ono to jaxi nešlo, páč tam musely být seriové ale jen vystužené. Takové byly předpisy, na podvozku se nic nesmělo odlehčovat, ale mohlo se vystužovat... a muselo aby auto přežilo. A pokud máš na mysli konkrétně 130 RS tak ty přední ramena byly jen upravené-prodloužené-vystužené seriové a léty vyzkoušené na závodních 1000 až 100-120S... takže proč hledat nové řešení předních ramen vzhledem k homologaci auta a dostupnosti pro ostatní závodníky. A vzadu to bylo o něčem jiném to byla nutnost............. A kdyby jsi jezdil s autama (jako já) po všelijakých různých a mnohdy ještě dlážděných cestách v době když přicházely do výroby tak by jsi poznal co vydrží seriové auto jaké je 1000 až 130... takže jedna rychlostka na sraze v Běšinách by mu neublížila ani za mák 😉 předpokladem je samosebou neshnilá kastle se které by se něco vytrhlo... ale když mohl Scheni se svým autíčkem jezdit jak o život...
To je jasný že tyhle závodní auta dostávaly jinou čočku než ty moje. Myslel jsem to tak, jestli to mělo smysl. Jestli by nejvali neměli leší dát ramena uplně jiný, udělaný z trubek. Nám to na naše ježdění bohatě stačí, ale jim to nestačilo. Na druhou stranu získali dost vítězství, takže asi \"oprava ponecháním\" (vyztužit a nechat se ohnout) byla dobrá. Prostě na jinejch autech jsem nikdy neviděl, že by se něco ohnulo. Zkrátka mi to přijde poddimenzovaný.


Jo a cross by to auto možná vydrželo, ale JÁ NE! Jak je někde rozbitá silnice tak trpim i za auto.
No jo Eidy...jenže ty auta s ohnutýma ramenama jezdily po takových cestách kde ty jezdit nechceš protože(jak jsi tady tvrdil) na to nemáš stavěný auto...tak máš nebo nemáš ;-...vystužený ramena jak na autocross a kola do -
To mi taky řikali (v legraci samozřejmě). Prej Ty pořád odlehčuješ a pak tam navaříš 0,5 kg železa. Máš pravdu, že na silnici to neni tolik potřeba, ale vzhledem k pružinám, tlumičům a stabilizátoru už je to dost rozdíl oproti sérii, kde to bohatě stačí. A i kdyby to bylo zbytečný (což si nemyslím), tak mám lepší pocit. Fakt je, že když se podíváš na ramena závodních škodovek, tak i přes vyztužení jsou snad všechny ohnutý(muzeum v MB a v Lánech).
Nevím, co máte za důvod zesilovat přední ramena? Auto je dělaný na silnici, bez topení, zadních sedaček, izolace .... a pak se navěsí takovej balast na ramena (pomíjím problematiku navařování).
V přípravku se to sice nevařilo, ale taky záleží na postupu vaření. Nejde to vzít a \"omotat\" housenkou. Musí se vařit tady kousek, támhle kousek dokud to neni svařený všude, jako když se dotahuje hlava. Důkazem Ti budiž to, že vše bez problému pasuje do sebe a kladivo, svěrák ani jiné donucovací prostředky nebyly zapotřebí.
To je ten problém, že to nesedělo a někde se vařilo víc někde méně. Každej svářeč si to nejdřív připraví,tak aby to sedělo a pak vaří. Jinak někde svár pne víc a někde méně a z toho bývá většinou vrtule a nastupuje kladivo a kovadlina. Zbytek doženou excentry a podložky.Pokud jsi to ale tepelně upravoval pro odstranění pnutí a vařil to v přípravku, který ti zajistí polohu a tvar, tak se omlouvám.
Vařil mi to kamarád, kterej už toho svařil dost a svařovat umí hezky. Problém byl v tom, že výztuhy, ač vyřezaný plazmou od Sakyho, nesedí přesně resp. ramena nejsou přesně natvarovaná, takže občas to přesahovalo občas nedosahovalo. A abych snížil riziko prasknutí sváru tak jsem to moc nepřebrušoval. A co se týče tlumiče tak je podle mě blbost převařovat úchyty v kufru. Navíc jak asi? Lepší mi přijde zkrátit pístnici tlumiče.


Proč by nemělo mít moje rameno geometrii?
Nátěru mohu vyčíst pouze to, že je ho málo na zakrytí těch příšerných svárů. Zřejmě to chtělo nechat nějakému \"svářeči\" a taky bych neriskoval nakopnutí takhle vystrčeného tlumiče a tím i celé nápravnice a raději bych to upravil v kufru, kde to aspoň není vidět. Ale to asi ještě doladíš, stejně jako to uchycení těch trubek vnitřního rámu na předních sloupcích.
Co se Ti nelíbí? Podvozek natřenej štětkou tlumexem?


http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_web=1&ses_id_lang=0&art=385&itm=986&item=5&caption=Eidyho%20K%F3%E8a%20-%20Fotografie


Na komaxit jsem v době renovace neměl prostředky tak to dopadlo takhle. A když pořád něco vylepšuju, tak to občas škrábnu a co bych dělal s komaxitem? NIC. Tady to holt zatřu opět štětkou a funguje to. Proč by jako moje rameno nemělo mít geometrii? Vysvětli. A že je tlumič podloženej? To proto, že auto sedí na dorazech, tak aby byl blíž k prostředku svý dráhy.
Eidy,Eidy,teď o víkendu jsem se díval na tvé články a fotky na Škodateamu a dost mne to překvapilo. Ty, jak píšeš \"šikovný, perfekcionalista, navíc do svého eRka tak zamilovaný\" a když jsem viděl to zprasené rameno přední nápravy, které bych nedal ani na zahradní traktůrek. Píšeš o stupních a minutách geometrie přední nápravy, ale takové rameno snad geometrii ani nemá a když vidím ten tlumič, tak je mi jasné, proč jsi se nezůčasnil žádné soutěže. Promiň, že ti to píšu tak naplno, ale je škoda, když máš tak prostudovanou teorii s tím něco neuděláš i v praxi, aby to auto bylo hezké i od spodu a ne je navrchu.
to LL: OK. Číslo mám tak Ti zavolám kdy asi.


Já se rád svezu, ale na kvalitní silnici. Jestli sis všimnul tak to nemam nastavený na offroadový ježdění, který se na RZetách vyskytovalo a kde stačila malá chybička a auto bylo ve škarpě apod. a já bych přišel o chladič a nechat se táhnout 200km domu je fakticky opruz. Až bude RZ do vrchu po hezkejch cestách tak budu první kdo pojede.
Eidy, videl jsem tvoji Kocu na srazu v Besinech... pekne auticko... Jen by me zajimalo, proc jsi nejel zavod? Vzdyt o tom to prece je, se pekne svezt, ne?
Eidy, videl jsem tvoji Kocu na srazu v Besinech... pekne auticko... Jen by me zajimalo, proc jsi nejel zavod? Vzdyt o tom to prece je, se pekne svezt, ne?
Snad bych tu měl být a bydlím úplně v centru, tak pak nahoď nějakej čas a zastav se.


Tak a máš tu komentář No.107, že nejsem škrob....
bacha na ty ruce chlapi...ty ruce...🙂
Ha ha ha. A Ty mi ještě s počtem komentářů ještě pomáháš 😉 a blbý mi to neni vůbec. Jsem prostě šikovnej. Stačí vyprovokovat debatu a komentáře jsou na světě. Pro nášivky si už nemusim, ty má Martin. Ale psal jsem Ti, že budu možná v sobotu 9. v Ústí a v Děčíně na historic rally, takže bych se mohl stavit na pokec. A pokud bude hezky tak i s Kóčou. Pak to stačí nafotit a za \"pár\" drobnejch to prodávat, protože některý věci jsou tajemství šéfkuchaře a nesluší se rozdávat rozumy zadarmo. To víš, každá rada drahá. Ba ne, byl bych rád, kdybys to nafotil, abych to mohl pověsit tady na web.
Neni Ti to Eidy trochu blbý mít tady za týden 103 komentářů? Já jsem si svou třístovku poctivě vytlachal před pád dny po půlročním usilovném snažení \"značka odepíši všem\" a Ty bys to mohl tímhle tempem zvládnout za další dva týdny.


Dneska jsem nad Tvým erkem přemýtal a musí se nechat, že Tvůj přístup k řešení některých vychytávek je fakt jedinečný!!!


Jestli nemáš digitál, tak si přifrč pro ty nášivky a můžem Ti to rovnou zdokumentovat. Hnedle zas bude něco do pranice. Jestli teda ono to jako neni spíš tak, že tajemství provedení si chceš prostě nechat pro sebe, cóóó?
Dvordy: Mam tam danou dělenou hřídel ze 120ky. Na původní 120kovej držák hřídele (ta černá trubka) jsou navařený vyrobený držáky podobný původním eRkovejm, akorát ten blíž ke mě je delší, aby se hřídel sklonila dolu. No a na horní konec hřídele je nasazená přesná trubka (vystružená) a do ní 140mm konec z další hřídele. A celý je to pořádně svařený. No a prodloužení a sklonění je na světě. Fotky v dohledný době asi těžko, nemám digiťák.
Tak tak s tim odpružením. Když mě vadilo to slovo tuning. To má na autě každej (případně EXTREM, PROVOCATION, NO LIMIT apod.), kdo má do prd*** díru. A nechci, se mezi takový lidi počítat.
\"Tohle\" auto jsem myslel škodovky typ 100 až 130. Jinak k těm stěračům, já osobně bych tam vrátil dva původní hliníkový, krásně by pasovaly k těm kolům. Je to ale každýho osobní věc. Škoda toho nápisu, to byla chyba ho odstranit. Ještě se vrátím k těm pružinám, aby jestli to někdo bude číst, si zase něco špatně nevyložil, vztahy \"změkne\" a \"měkčí pérování\" jsou použity ve vztahu ke světlosti vozu. Tzn., že tvrdost odpružení je při použití tvrdších pružin samozřejmě tvrdší(menší stlačení), ale vlivem jejich zkrácení se auto dostane při stejném zatížení do menší světlosti, tak jako by byly použity měkčí pružiny nezkrácené (tak to bylo myšleno).
->Eidy - dalo by se vyfotit nebo blíže popsat, jak máš udělanou volantovou tyč, aby jsi jí posunul víc k sobě?
Myslim ze by se nasli ulítlejsí veci...
Mě se eRko v originále moc líbí, ale jízdní vlastnosti jsou na těch klobásách prachmizerný. Taky mám rád uplatnění vlastních nápadů a myšlenek, proto si Kóču upravuju podle sebe, ale nejsem tuner. Na slovo tuning jsem už alergickej. Měl jsem na zadnim skle malej nápis \"Eidy tuning\", kterej jsem si nalepil hnedka v 18ti. Byla to moje první úprava a tak mi bylo (tak trochu z nostalgie) líto to sundat, ale loni jsem to už nevydržel a šlo to dolu. A už asi 3 roky řešim dilema jednoho stěrače. To byla druhá úprava. Každej řiká, že k mýmu autu to perfektně pasuje (mě se to taky líbí), ale zas jako na veterána mi to přijde trochu ulítlý. Co myslíte?
Hombre: Který \"tohle\" auto máš na mysli?


Luky: Aha, tak to jsem nevěděl.
Eidy: RS do roku 1976 měly eRkovou přístrojovku. Ale působí tam na mě tak trochu lacině, když už bych dělal \"RS\"(protože na RS bez uvozovek se finančně vzmůže málokdo 🙂, tak bych tam dal RSovou
Já nestavím věrný kopie, jestli jsi se všimnul, tak to eSko je pouze jen můj takovej vzor. Chci při tý práci uplatnit svoje myšlenky a nápady (to mě baví) a taky technologii, která tehdy ještě nebyla. Takže to eSko je jen taková zkouška, pak dám dohromady eRko abych ho měl na technický a postavím kopii ala 130RS ale opravdu na \"tvrdejch\" pružinách a maximálně odlehčený, zkrátka jenom na svezení. A abych věděl co a jak, proto se hrabu v každým detailu konstrukce tohodle auta.
Takže Ty chceš mít eSko i eReSo? Ty brďo. Postavit obě auta je jednoduchý, ale postavit je skutečně dobře, to už porce. Já jsem detailista, takže všude vidim nedostatky včetně svýho auta, ale snažim se je odstraňovat. Jenže takovýhle ikony, to už chce mít pořádně rozmyšlený a vědět co a jak. V dobrym RS nesmí (podle mě) bejt např. eRková palubka, volant Victor apod. Toleruju motor a zadní nápravu, protože jsou skoro nesehnatelný.
No plánoval jsem to už před dvěma roky, ale znáš to. Je to jen koníček, takže prachy na to uvolňuju jenom ty co zbydou a pak jsem se dostal do takovýho stádia, že musím odrbat starou barvu a kytovat a takováto mechanická práce mě vůbec nebaví, a když tě něco nebavííí.....Snad příští rok to bude konečně v hromadě, musím zmobilizovat síly, protože už mám ve sklepě lamináty 130RS.
Ach tááák. No tak to určitě. Na zatíženejší nápravě by to bylo rozhodně znatelnější, ale znáš to. Tady trochu támhle trochu a v součtu je to dost. Snad dámě řeč někde na srazu pivka u našich aut. Kdy plánuješ vyjet? Vidim, že už to stavíš pár let.