14. červen 2005

Skoro originál kára Š110R coupé

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 22399×, Komentářů: 120, Líbí se Autor: Stepan
skoro original kara S110Rcoupe

byla zakoupena v roce 1999 od prvního majitele s cca 27 tisíci kilometry, starší paní, která ho měla ve své garáži pod dekama. Jelikož auto bylo lehce, opravdu lehce odřené, tak se spravilo a odstrojilo a nalakovalo, v této fázi mělo Éro kola Mereor2, nejdříve černá s límcem stříbrným a pak bílá (tenkrát jsem je stříkal doma na posteli).

Teď je to cca půl roku co je Éro, původní majitelka mu říkala Muf, co je po kompletní renovaci a řadě úprav.

Tady je výčet provedených oprav a úprav:

KAROSERIE: kompletně odstrojena na holý skelet, par vaření, ale nic závažného, Éro nebylo poznamenáno vůbec solí. Zadní blatníky byly vytaženy o 10mm a o dalších 8mm byly zastřiženy lemy, to aby se mi tam vešla kola. Jinak karoserie je ošetřena základem, plničem a kity od body, vrchní lak akrylátový. Lak jsme nedělali jelikož to neumíme.

V tuto dobu se pracuje na úpravě karoserie pro zástavbu vlečky. No a bude se lakovat nová kapota, laminátová 200RS, je lehčí a má velký otvor na odvětrání motorového prostoru.

Tak kapota 200RS je už v laku, přikládám jednu fotečku, teď čeká na Éro :-)

INTERIER: celý interiér je použit z původních dílů. Jsou zde jen malé změny - skořepinová sedačka MTX používaná ve Škodě 130LR, tříramenný volant Škoda o průměru 340mm, který je potažen kůží a má žlutý proužek. V palubní desce je vyměněn mechanický tlakoměr za elektrický. V originálním tunelu pod palubkou je palivoměr a ekonometr, který je teď jen jako atrapa. Není zapojený, jelikož na Weberech ukazuje nesmysly. Budíky jsou nahoře v pořadí - otáčkoměr, tachometr, teplota vody, teplota oleje a tlak oleje. A CO JE NEPOSTRADATELNÉ PRO ŘÍZENÍ? ZKRACENÉ ŘAZENÍ!, je to opravdu super, Schwejk může potvrdit :-)

PODVOZEK: vše složeno většinou z nových dílů. Obě nápravy úzké, ale přední s hřebenem, rozdíl v řízeni je to obrovský a těm co nemaji jen doporučuji, protože já jsem se tomu dlouho bránil. Ramena a nápravnice vepředu, nohavice vzadu lakovaný komaxitem (práškovou barvou).

Teď právě probíhá zástavba vlečné nápravy, upravené ze Škody Garde.

PROSÍM, DRŽTE PALCE AŤ TO VŠE VYJDE!

Tak už je vyřešeno kudy povede voda - skrz příčku.

MOTOR: puvodni skoda 110R byl vymenen za za motor 742.136. Blok motoru, uplne novy, byla velmi vyhodna koupe, ktere jsem nemohl odolat. Seriova klika, odlehcene lestene ojnice, pisty 136, spojka s talirovou pruzinou 190mm Sachs 1.6felicie. Vacka od p. Dlouheho z Ledce, fungovala spolu s karburatorem sedrted s dvema Webery 40Dcom. Rozdelovac bezkontaktni 136x. Vyfukove svody a tlumic od p.Hriciny. Tlumic plne absorbcni, svody 4 do 1. Na motoru je jiz hlava se sacimy ventily prumeru 37mm. Nova je vacka od p.Kreibicha na malem ulozeni 304/304 se zdvihem 7mm.Noha od chladice je zkracena a je odvzdusneni i primo z karteru:-) Vyfuk ma nove ulozeni pres jiny silentblok.Chystam jine ulozeni Weberu,delsi saci potrubi a snad i hlava s ventily 37sani,31vyfuk.Potrubi z felicia kitcar,ulozeni Weberu na krouzky Misab.

Tak jsem vymenil ventilove viko ve stejnem stylu co jsem mel,ale je bez napisu tzn je z Fabie:-)

CHLAZENI:

Po zástavbě motoru 136 jsem musel zkrátit o cca 15 -20mm původní chladič (cca rok 2002), ale chlazení stále nebylo podle mých představ, proto se provedla zástavba chladiče z 1150ky. Chladič je vyroben firmou Kvinto z Krkonoš. Umístění chladiče jsem volil pod předním nárazníkem, částečně tím došlo k rozložení hmotnosti a lepšímu proudění vzduchu. Na vodnim chladici jsou v kazdem rohu ventilatory,jako pojistka:-) Topení je sériové.

Chlazení oleje pomocí originál oil-chladiče nebylo nejlepší, měl jsem 4 a všechny dřív nebo později tekly. Tak jsem zakoupil chladič z Olcita, je hliníkový, ale musel jsem si nechat udělat redukci kvůli připojení.Nyni je jeden ventilator i na tomto chladici.Vsechny tri chladice jsou ovladany soucasne :-)

BRZDY:

Když je v autě motor a vlastně vše co k tomu patří, musel jsem předělat i brzdy. Jak se říká co neubrzdíš to neukecáš. Vepředu jsou tedy nainstalovány 4pisty a chlazené kotouče, zřejmě od Kábrta, dneska bych šel do kotoučů značky Brembo nebo nějakých kvalitnějších. Ale i kdyz se zkroutily, po stočení se to již neopakuje, ani po velmi velmi intenzivním brždění. K předním brzdám je přiváděn vzduch husími krky, které mají ústí v předním originál spoileru. Tyto nasávače jsem laminoval, má první zkušenost s laminátem, myslim, že to dopadlo vcelku dobře, co myslite?

KOLA:

Po Meteorech II, které byly druhými koly na Éru, první byly 14 na 155kách, jsem se rozhodl pro dělená kola. Po dohodě a zkoušce kol s p.Novotným z Metalexu Plzeň jsem si kola objednal v rozměru 6,75". Po renovaci Éra jsem si přiobjednal zadní límce o malounko většího rozměru a tak je na zadní nápravě 7,25". Pneumatiky jsem zvolil o rozměru 185/60. Barumky Bravury jsem tenkrát měl za neobyčejnou cenu a tak putovaly ke mně:-)

No a tim výčet úprav a oprav na mém Éru končí. Někteří ho viděli a jiní jistě ještě uvidí. Doufám, že se Vám můj Miláček líbí a těšíme se na další, doufám ze již blízké, setkání :-)

Veliký dík patří tátovi, bez kterého by Éro nevypadalo jak vypadá (ještě se pořád pracuje společnými silami), Schwejkovi za rady a dily na motor a Džonovi za přípravek na zástavbu vlečky a za mnoho cenných rad z tohoto skvělého webu :-))

TAK DRŽTE PALCE PŘI ÚPRAVACH A VYLEPŠENÍ PRO ROK 2006 :-)

Tak tady jsou novinky, až budou další, uložim je k textu :-) To aby jste v tom neměli zmatek :-)

No jelikož jsem dlouho o ničem neinformoval, tak to nyní napravím. Ero ještě není úplne OK,ale už se to blíží.

Nový hliníkový chladič oleje, hlava se sacími ventily 37mm, kapota ala 200RS a konečně vlečka. Držte palce, aby to vše fungovalo a jistě se uvidíme na nějakém dalším super srazu :-)

Krycí plech pod příčku převodovky

Opět kotoučové brzdy,tentokrát na vlečce,trochu více úprav na hydraulice, musela se tahat jinudy, ale je tam a vše funguje :-)

Celkový pohled pod auto ze zadní části :-)

Tady je pohled na Éro s vlečkou,odklon nastaven na 1 stupeň sbíhavost 2mm. Musí se to otestovat a případně předělat :-)

Foto interiéru, je nezměněn jen jiná hlavice řadící páky.

Pár fotek toho nej :-)

Vzhled pro rok 2008:

Foto novinek:

Tak a meme tu dalsi foto novinek,byla upravena hlinikova noha,aby se vzhled priblizil dobe a upraveny drzak vyfuku abych eliminoval male vibrace :-))

kola MTX:

Tak uz jsou na kolech mezikruzi,v komaxitu a zatim vypada ze to bude OK.

Na zimni stani jsou tu udelane otviraky:-)))tak snad se libej

No motor prodelal GO:

Predelana expanzni nadobka na vodu,kvuly chystanemu sacimu potrubi a hlave.Az bude pridam foto :-)

Predelane razeni:To vlevo je stare a vpravo to nove,o neco delsi krok a z 5qkulisy:-)

A neco na ladeni Weberu :-)

12.7.2008 Tak se po dodani hlavy a saciho potrubi opet pokracuje,doladuje se jeste dalsi kara,tak je toho trochu vice:-)

Hlava ma saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,lehce predelane spalovaky u svicky kompresni pomer by mel vychazet na 10,9:1.Jeste to hodit do komaxitu,udelat plech pod filtr kvuly jine rozteci weberu a plech na odstineni :-)

Drzte palce at jde vse jak ma a snad se uvidime na srazu :-)

Jak bude vse hotove hned pridam fotky,dojmy atd.Doufam ze vse stihnu do leta abych se mohl projet treba na Besky:-))) Uz se moc tesim :-)


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 22399×, Komentářů: 120, Líbí se Autor: Stepan
Zdar.Tvoje ero je proste bomba sam som chcel niekedy nieco take ako mas ty tj. vlecka. 4x kotuc.ale....nemohol by si poslat nejake info ohladom kotucov vzadu na nohavici. Lebo jak som videl tu fotku tak ma normalne zmrazilo,lebo vsetci mi tvrdili ze sa to neda a dnes pozeram a aha.dik za odpoved. super robota
Poslal jsem ti to mail
Zdravím, nebyl by kontakt na pana Kreibicha? Kdyžtak prosím na mail karpfingertomas@seznam.cz dík
Máte moc pěkný pane, klobouk dolu, ale vždycky když si přečtu název článku tak mi nějak k tomu autu nesedí to "skoro originál", spíše by se hodilo "Moje originální"🙂


Neberte to jako rýpání originalisty😀


Ať to jezdí🙂
Lada:jj,je to tak,ale ma docela velke otacky,myslim ze alespon trochu by to mohlo pomoci🙂





Jerrom:No to ja bych prave rad videl jak by to asi tak mohlo vipadat,ja jsem takovy porad nespokojeny pacient a porad bych laboroval.Jenze jen tak je nastrikat je prasarna a rozdelavat kvuly tomu kolo a znova ho stahovat je zase skoda😕
Teď koukám na ten detail fotky kola...aasi bych to dal zlaté. Bílou určitě ne!
No jo po stý je to hezký 🙂 Ten větráček na olejovým chladiči je z PC nebo něco jinýho ?
Dekuji Ti🙂 Tak je to dobre,zbytecnym a nevkusnym vecem se reklo neeee🙂
Ano, tohle je skutečný tuning. Kvalitní úpravy, lepší jízdní vlastnosti, velmi pěkné estetické zpracování. Protě se tu laminátu a nevkusným plastům řeklo NE!
Diky Ti 🙂
Kéž by všechny tuningy erek byly v tomhle stylu... to by pak bylo na světě krásně...





Za vizuální stránku a brzdy plný počet bodů!
Dekuji moc za chvalu a sve nazory🙂 je samozrejme ze sam bych toho nikdy nedosahl a mnoho lidi mi moc pomohlo 🙂 A tem moc dekuji 🙂
No abych se taky nepřidal....


Štěpáne - tvoje eRko se mě moooooc líbí a přeji již pouze hodně spokojených km.





Rejpalové - Dneska jsem si přečet v jednom nejmenovanem net-deniku, že jistý hoooooodně mooooooc bohatý pán, koupil jedno neregistrované Enzo ( ano opravdu TO Enzo ), ale jelikož se mu moc nezdál jeho vzhled, poslal ho na dokur.ení k Pininfarinovi. "Ten se na něm podepsal opravdu řádně, neboť takhle zblastlené ferrari jste ještě neviděli. Prostě uplně jiný vzhled, prostě FUJ-HNUS. Vždyť v tom ten originál není ani poznat." - Naopak, teprve teďka je to originál, který nikde nenajdete, tam to byla tuctová pásová seriovka.





Stejné je to s autem Štěpána ( a s auty desítek jiných eRkařů ), jenom s tím rozdílem, že ten dotyčný bohatý nevý jak vypadá flexa, kladivo a 7čka šroub ( tedy jestli vůbec ví jak vypadá šroub v metrické soustavě, natož pak škodovácké speciality ), kdežto eRkaři si v drtivé většině staví svoje auta sami a o to jsou cenější ( alespoň z mého pohledu ). Vźdyť jinak by vozy od takové legendy jako byl např. Sodomka, byly jenom dokur.ené staré plečky.





Pokud to tak není, rád si nechám svůj názor vyvrátit ( prosil bych mailem, ať nezatěžujeme článek zbytečnýma komentářema ).
Mě to taky nedá a tu vodu v té sklenici zase roztočím....


Jistě většině to ani nemá cenu říkat.Většina těchto kritiků je z řad závistivců a levorukých.Prostě kdo nic nedělá nic nezkazí a kritizovat umí každý,to nic nestojí a hodně to ublíží.


Štěpán je typickým příkladem skromného a velmi pracovitého člověka s velkou duší a velkým přehledem.A pro mě osobně je jeho vůz jednou z Ikon erkařského nebe.


A co se týká té sklenice a vody .Tak ,když je v jablku červ je lepší zabít červa než léčit jablko.


Mnoho elánu do dalších úprav ´´Šťěpo´´
Už jsem se k tomu nechtěl vyjádřovat, ale nedá mi to😀 Opět se totiž tady ukázala typická česká vlastnost - dělat bouři ve sklenici vody. A to ať už ze strany Milana, tak (ač dobře mínněně) i ostatních.





Jeden můj známý odebírá anglický časopis "Your Classics" (volně přeloženo "Vaši klasikové"😉. Tento časopis je věnován starým autům. Jsou v něm vedle sebe jak originální vozy tak jak vyjely z fabriky, tak i předělané auta, které mají s původním vozem pouze vnější podobu, motor, nápravy, brzdy... všechno je z vozů modernějších. A světe div se, nikde žádná nevraživost. Originalisté nenadávají (neříkají, že ten nebo onenen dokurvil to či ono auto) a naopak "úpravci" dokáží ocenit hodiny ztrávené renovací.





O tom to totiž je, obě skupiny spojuje stejná vášeň - stará auta.





Nutno ovšem říct, že je určitá hranice, kterou jsem neviděl překročit - Rychle a Zběsile, t.j. auto ověšené moderními spojlery, lamináty apod. Takový vůz se v časopise prostě neobjevil, vyjma dobové závodní úpravy.





Proto taky já říkám, že mám "klasika" - auto, které navenek vypadá více-méně jako erko, ale zbytek je kompletně přestavěn a to je i případ Štěpána, RST, Petra Houšky a dalších.





Je zbytečné dělat bouři ve sklenici vody a používat silná slova, jak už tady kolikrát padlo, mantinely jsou hódně široké - od líbí až po nelíbí, a není nutno pokud se mi auto nelívbí napádat majitele a stejně tak není nutno napádat někoho, kdo á jiný názor než já, ale asi je skutečně načase začít písmenkovat o něčem jiném🙂
no tak se tu strhla docela slusna debata🙂 Dekuji vsem co se mne zastali a moc dekuji za nazory od lidi kteri maji nadherne kary,ktere obdivuji,at z hlediska vzhledu,nebo vykonu.Asi je fakt ze nekomu se libi to ci ono,to beru.Napriklad kulate zadni lemy se libi i mne,ale proste jsem je tam nechtel jen z toho duvodu abych si co nejvice udrzel seriovy vzhled.Jo jo Lado ladici,"dobove" precnivajici chladic,to je treba vec,ktera neni moc prakticka,ale je zase vaha hodne vepredu.Proti gustu zadny ...... 🙂 Spise me stvou takove reci o kurveni,ja si pod timto pojmem predstavuji odflaklou praci a ne vkus toho dotycneho 🙂A moc se tesim az Vas opet potkam na nejakem super srazu,pokecat,pokoukat atd atda doufam ze uz ERem nekam brzy vyrazim.No asi az na podzim,ale musim si to zase vyzkouset.Vim ze jista skupinka lidi ,mne podobna vi presne co tim myslim a mohu rici ze mi to dost schazi🙂)) Tak at to vsem hezky vrciiiii🙂))





PS🙂 Uz mam ventilatory na vodnim chladici a bude jeste na olejovem,vodni jsem nestacil nafotit,ale olejovy blysknu fotakem 🙂
Mě se Tvoje auto moc líbí, viděl jsem ho živě, a vůbec si nemyslím, že jsi mu ublížil. Udělal jsi si radost a o to jde. Prostě se někomu líbí klasika a někomu se zas auto odlišené od ostatních. Ber to s klidem.A ať to vrčííííí
No nedá mi to,abych nereagoval na reakce na můj komentář.Zrovna tak jako většinu z vás se mně dotkl Milanův komentař.Proto jsem se snažil naznačit co si já představuju jako znehodnocené (dle Milana dokurv...,výraz jsem použil schválně)Erko.Divím se,že nereagovali ještě erkaři s křídli na autech,nebo s hafo reprákama pod oknem atd.KULATÉ LEMY - vím,že to byla součást sportovní úpravy,vím,že to(ne vždy)plní svůj účel,ale to auto ztratí hodně ze svého typického vzhledu a to se nebavím o hodnotě,která hodně klesne.Chceš kulatý lemy,postav si RS.Je prima být se svým erkem spokojenej,kvůli tomu to všichni co tu jsme děláme a to je hlavní.Je to určitý druh úchylky.
Auto je sice pěkný, ale každýmu se líbit nemusí. Ovšem s tím originálem v názvu článku nesouhlasím, dle mého názoru má tohle auto do originálu hodně daleko.
No nechtěl jsem se do této diskuse pouštět, ale když to s Váma nejde jinak 😉





Prioritně si myslím, že původce této debaty se trošku spletl, protože kdyby se jen na chvilku skutečně zamyslel, nestraně zanalizoval stav tohoto krásného a vymazleného vozu, musel by si přiznat, že dokur... eRko vypadá úplně jinak, nějaký tu a tam pobastlený vůz by jsme i na těchto stránkách našli (třeba můj, mám elektrickej větrák chladiče z Audi 😀), ale tohle prostě není ten případ!!! Proč zrovna Štěpánovo eRko to tu schytává trošku nechápu. Pro mě je tento vůz technicky absolůtli špica a až Štěpán někam schová ten chladič, co zatim vepředu "dobově" přečnívá, tak i oko Ladičovo bude bez výhrad nakrmeno 😀





Druhak každej máme na pojetí svůj názor a to je právě to hezký. Někdo bere kulatý lemy vzadu za pozitivní dobovou úpravu, což je bezpochyby pravda a jiný se zlobí, že byla na zdravou origo plechařinu brána flexa. Zkuste, prosím, nebrat se tu moc vážně za slovo, máme se přece všichni rádi, že jo, páč máme stejnou milenku, že jo a nakonec bůhví, zda to nebyl na začátku jen škodolibý ftípek, který jak vidno někomu zas nehezky vyšel.





Hauk LL
RST ja si to dokur.... taky tak 🙂 me se to libi a co? Je to moje věc, muj boj, moje cesta.... a vubec shadow je 🙂 no trochu na nem ulitavam no 😀 me se libi ze vsech nejvic a myslim si, že celkem hodně upravcum ukazal cestu 😉 viz fura shadowo replik 😀
Až bude mít každý kritik svoje auto v takovém stavu, tak precizně řemeslně zpracované a tak fungující, jako tady Štěpán, pak jejich připomínky možná vezmu na vědomí. Jinak mne takovéto duševní průjmy a bezduché bláboly o ku...ní nechávají zcela chladným. Především je nutné mít čisto před svým prahem.





1: Kupátek je jako sra.ek, takže kydy o ku...ní jsou zcela zcestné. A i kdyby bylo sebevzácnější, tak je každého věc jak s ním naloží.





2: Ty auta si stavíme pro sebe, pro svoje potěšení a za svoje prachy a ne pro druhé, kteří by do toho chtěli kafrat, protože sami nic takového nemají
Přitom kulaté lemy jsou dobová sportovní úprava...
...hm to me teda mrzi, ze mam dokur... eRko. Kdyz poznavacim znamenim jsou kulate zadni lemy... jinak to mam mnohem originalnejsi nez treba toto. Ja nevim, proc se hned musej pouzivat tak silny vyrazy k vyjadreni sveho nazoru. Me se spousta aut libi i spousta nelibi, tohle je zrovna jedno z tech, ktery radim mezi ty top nejlepsi.
Čau všichni,koukám jak se všech dotkla jedna kritika.Já osobně jsem zastáncem origo VZHLEDU.


Dle MÉHO názoru je na těchto stránkách pár dokur...erek a takové auto poznáme podle kulatých lemů na zadku,podle parádních,super přítlačných křídel,podle super aparatury a repráčků na zadním platě,světel z Fabie atd.atd..Tohle erko je opravdu fešný a vypadá dost dobře,myslím,že je všechno udělaný hodně precizně a profesionálně.Takovýhle ERKO nemám jen z důvodu toho,že bych ho tak nedokázal udělat.Užij si ho!!
Máš to moc pěkný - jen tak dál !!!!!





P.S. Klasiku mám také moc rád..., ale to nic nemění na tom,že to Tvoje autí je moc pěkný a vymazlený vozítko, tak se nenech otrávit a hlavně sem prosím dávej hodně fotek, ať máme co závidět -o)
Lado ladici,dekuji i Tobe,moc si me pobavil a mas i pravdu🙂 To kliiid je docela dost trefne 🙂)))))))))))))))))))
Klííííd Štěpáne 😉 co budeš vysvětlovat člověku, který zásadně nesouhlasí se svým názorem 🙂)))) ....možná že jen závidí a chce rýpat





není co vysvětlovat, na svůj nesouhlasný názor má Mirek nárok a ty máš zase nárok ho poslat někam třeba i do prd... 🙂





Je to tvoje auto a tvůj život 🙂
dekuji Ti Petkare,napsal si to moc pekne a velice pravdive🙂 Dekuji za vysvetleni situace ,Ja na tyto vysvetlovani proste nemam,je to vec kterou bohuzel neumim😕 Mas pravdu a jeste jednou dekuji 🙂
To Milan: Toto téma jsem kdysi probíral s Džonem a i s ostatníma, kteří měli relativně dobré (pěkné) originál erko a doku...(pardon upravili) ho.





Vlastní zkušenost: sám jsem (za pomoci Džona a dalších kamarádů) vypiplal docela pěkné auto (snad), které je teď před lakem, ale nikdy už bych do toho znova nešel... Kdybych dneska stavěl znova, budu hledat auto v co nejlepším stavu. Ten důvod je celkem na snadě - moc práce... Kdo tím neprošel, nedovede si představit ty hodiny práce na vyvaření všeho možného i nemožného. Ono je pak jednodušší ušetřit si nějakých 200-300 hodin práce s vyvařováním a rovnou jít na úpravy.





Je to věc každého majitele, co si se svým vozem udělá a konkrétně u Štěpána vím, že to co on obětuje tomuto autu by asi dělal málokdo...





Když chceš zachovat pěkné původní erko, nic ti v tom nebrání, je to jen na tobě...
milan????Myslis dokurvit?myslim ze dokurvene Erko vypada uplne jinak,nemyslis? 😕 Ti ho nikdo nenuti aby si se na nej dival🙂))))
Teda Milane, já ti nevím, ale se svým názorem bys měl přece souhlasit?! 🙂))
Vždycky mě zabolí, když má někdo takový štěstí a kápne na původní eRko, bez koroze, takřka v záběhu .....a dokáže ho tak dokur..., pardon upravit. Proč si na snažení nevybere nejak hromadu šrotu. Je to jenom můj názor a zásadně s ním nesouhlasím. Milan
Moc moc dekuji za pochvalu,moc rad to slysim 🙂 Prosim Te svody i tlumic jsou od p.Hriciny.Tady je odkaz.Ted se delaji jen male vylepseni na Eru a treba se jeste neco delat bude,je to beh ktery nikdy nekonci,vzdy je neco lepsiho co jde predelat 🙂)
Zdravím.Nádherný 110R-ko, moc se ti povedlo.Mám pár otázek, jak máš ten výfuk vyvedenej pod nárazníkem, to je koupenej, nebo dělanej?Pokud koupenej, kde si ho zakoupil?Máš fakt nádhernej stroj 🙂
dekuji Lado ladici za fotecky🙂 Lada ladis:aha tak to jsem nevedel,tak hlavne ze Te neco napadlo jak to udelat 🙂 Drzim palce at to jde jak chces,me to nekdy vychazi a nekdy zase ne🙂
Díky za foto oběma ...leč mám smůlu páč tento sqělý systém nemohu použít páč mám celý ten vršek nad tunelem pryč kvůli jiným sedačkám z Renaulta 🙁(((





Prostě celý ten klín co určuje sklon sedáku a přečuhuje nad tunel je uřezaný zároveň s tunelem 🙁





Ale napadlo mne něco jiného.... protože tam nemám topení, tak by ten můj vynález-držák válečku použitý z té pedálové skupiny 120 mohl jít na ležato pod pravou sedačku sasunout tou pákou(což je vlastně uřezaný pedál) do tunelu do té díry a táhlem napojit na páku 🙂 Heuréka....a mám zase celou sobotu a neděli co vymýšlet a předělávat...jen aby to tam vlezlo a nekolidovalo to nějak s táhlem řazení nebo se picnu 🙁(((
Rozházel jsem Ti většinu nových fotek oborově do textu 😉
No vlastně a musím ti pochválit Miláčka 🙂 děláš to stejně hezky a pořádně jako já 🙂)
Díky Štěpáne za ty foto hydrauliky co mi pošleš 🙂


Já měl původně domluveno ovládání lankem s válcem za zadníma sedačkama od Kábrta, jenže ten to přestal dělat(ač to původně nabízel) že to nějak nefunguje. Tak jsem vymyslel svý řešení na lanko pomocí držáku ovládání spojky ze 120 jenže pak jsem zjistil že mi do toho zasahuje šikmé rameno 🙁 takže všechna práce a energie vniveč...
jooo,a topeni je super,mam udelane jinak ovladani nez ty Petre a funguje to skvele🙂 Myslim ze se uvidime driv nez myslis 🙂
Ahoj chtěl bych pochválit preciznost!!! to je na jedna ++++++ 🙂


jinak jsem se chtěl zeptat co máš za čidlo vté vaně místo vypoušťáku 🙂 diik Free
Dekujimoc za pochvalu,opravdu to moc potesi,zvlaste od Vas,no ja nevim kde to dat do textu,staci je importovat?Valecek je videt az v zadu,ale je spojen spodem 🙂
No já mu tu šikovnost a preciznost nezávidím jen "skoro" 😀





Štěpáne, nesysli si fotky do mailu a hoď nám to sem do placu, prosím, prosím 🙂 Tenhle detail, že spojkový váleček coby pohaněč ruční brzdy zapikáš šikovně do tunelu jistě nejen mě zajímá velmi!!!
Super práce Štěpáne. Máš to moc hezký. Ta kapota k tomu skvěle sedí. Skoro Ti závidím tu preciznost, s jakou to je všechno provedený. A ty trubky skrz příčku, geniální nápad.


Doufám, že se zas brzy někde potkáme. Jo a co topení, jak funguje ? Nebo ještě nebyla příležitost to odzkoušet ?
Je to rozdelene Lado,akorat ta druha hadice neni videt,jestli chces mohu ti to poslat na email 🙂 je to klasika spojkovy valec ,ale s ruckou spojen vnitrkem tunelu,tzn neni to videt u rucky a nadobka je vzadu v motorovem prostoru .-)
Tak koukám Štěpáne, že ti k zadním třmenům jde jen jedna hadice ? ty nemáš ručku ? nebo máš ? a pokud máš, tak jaký systém ? klasika-válec na tunelu přímo ovládaný pákou ?


A pokud nemáš ručku není zadek s plnýma 4pístama přebržděný ?
U něj plánuju koupit nějaký lamináty, oba zadní blatníky na 1150 a tuhle kapotu jsem měl vyhlídlou taky a ještě možná přední kapotu taky ze 130RS. Nevíš co všechno má a jaký jsou ceny? Jen tak pro informaci, něž se za ním dostanu. Můžeš kdyžtak na mail. Dík
Dekuji ti,kapota od p.Krajaskeho 3500.Zavodit nee,bych se bal ze to rozbiju a co pak😕
Co tě stála ta zadní laminátová kapota? Docela si vyhraješ, máš to moc pěkný. Ty trubky na chlazení kotoučů, to je jen taková paráda, nebo s tím budeš závodit?

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253