20. červen 2005

Sraz Felicia & Coupé klub Butov 2005

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 10217×, Komentářů: 26, Líbí se Autor: Tadeáška
17. - 19. 6. 2005

Jen taková rychlá návštěva srazu Felicia & Coupé klubu na Butově na Hracholusxké přehradě. Vjezdný za šestset, takže eRkil zůstal venku.

Spousta pěknejch autíček, všude poněkud červeno :o)

Pár zajímavých kousků ..

dvě tři eReSy (i když tady je jen jedna)

super vyvoněný MBXo

1100GT

jedno MG (si spletl sraz??)

jeden eRkolitr ..

.. a spousta Felin

divnostě

zbytečně moc wotuněnejch příšerek

eReček jen poskrovnu ..

a pár mooooc pěknejch originálů

Hodně moc stanů s dílama, nakonec pro tu spoustu němců, bodejť :o))) Alespoň jsem utržila něco drobných úlovků .. parabolky za hubičku, alespoň jednu kapku (nějací až příliš přizpůsobiví spoluobčané mi je v Praze mrzce uloupili), krytky vnitřních světýlek .. :o))

Jen to pivko nebylo, protože zrovna naráželi a čekat se mi nechtělo ..

A to je všecko, dobrou noc :o)))


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 10217×, Komentářů: 26, Líbí se Autor: Tadeáška
Thanx a lot, Luky!





Anyway, here: http://trbpix.ultimatech.hu/browse.php?kk&dirnyit=211 you can see my s100. If you would, you can see other photos in my galery here: trbpix.ultimatech.hu .In the menu \"Autóim\" means my cars, \"Találkozók\" means meetings.





trb
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Yes, it is better visible but there is no specific information (there is: Store of bodywork parts Skoda; nothing more). There is no contact (phone number, emailm, etc.). I´ll try to find out more, someone could have another photo. If I know more, I will contact you via email
In this photo: http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_web=1&ses_id_lang=0&art=506&itm=1339&item=5&caption=40.Sraz%20Felicia-Coupe%20Klubu%20Hracholusky%20-%20Fotografie you can see a caption on the truck, but I don\'t understand what\'s on it, because I don\'t speak your language 🙁 Maybe you can trace down for me, who\'s them. You could save a lot of work for me, if I could buy it. If you help me, you will be honoured 🙂





Thax for a lot





trb
Thanx for the commendatory words 🙂 But the merit isn\'t for me. I bought the car about half a year ago in this original condition from the first owner of the car. This car isn\'t restored, but original. It has 98.000 km according to gauge.
TRB: Your car is really nice, I like it. That photo is from Skoda meeting and this panel was sold by someone there, so I´m not able to ask him becase I don´t know the owner
TRB: nice car, splendid .. good luck 🙂))
Hello Luky!





First of all, thanx for your answer. I\'m from Hungary. The coupe which i\'m working on isn\'t mine, I just rebuild it. I have some 110R and S100 because I\'m a rear engined Skoda fanatic. My car almost in original condition, as you can see in this galery: http://trbpix.ultimatech.hu/browse.php?kk&dirnyit=103





Unfortunately the car in restoration is so ruined. Now it\'s totally stipped down and the chassis rebuilding in progress. The front of the car is almost done. It\'s time to make the floor if I can\'t buy a new one. So, that floor panel on the photo is to sell? Could you help me to ask that floor panel\'s owner about the price? Unfortunately I don\'t speak the Czech language, so the communication isn\'t easy for me whit your folk.





I searching other original body parts too, so if you could, please help me.


Thanx for your patient!





trb
Každopádně dík Tadeáško za velmi rychle zveřejněnou reportáž. Ani se mi nechtělo věřit, s jakým šmahem se to zde objevilo. Jak se říká, kdo rychle dává, dvakrát dává!


L.L.
2 trb100:


Hello, it´s an original spare part, I guess, it isn´t \" homemade\" nor disassmbled from any car. It´s just never used. You know, there was a curious political situation in the Czech Republic (ended 16 years ago) and people were used to buy many spare parts to have them if necessary. Nowadays old cars are trendy, so middlemen buy them for few and sell them for much 🙂 BTW, the floor panel is the same as on Škoda 100 (sedan). Where are you from? Which condition is your car in?
Je tohle ten GT motor?





vkchocen.wz.cz/erko/motor.jpg
Hello





Is anybody speak english here? I have a question, maybe somebody could help me. On this photo : https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=392&olimage=9836 there is a complete floor panel in the background at the truck\'s rear. Is that made by somebody or disassembled from a car? I\'m in a 110R restoration and I would like to buy a complete floor panel.If any could help me, please answer me.





Thanx for your patient.





trb
Jikov 32 BS + 32 BST
Víte někdo, co měly MBX za karburaci?
U Bauera je jedno na trubkovém rámu a druhé na podvozkové části škoda 100. Mají pouze stejný vzhled. Motor v jednom 1150 orig. a druhý snad 130, ale nevím to na 100%.
K tomu ÚVMV jedná se o poslední 4 kus,který si majitel p.Ing Horník postavil z výlisků,které zbyli z ověřovací serie.A doma je potom posvařoval.Motor do tohoto vozu byl jak píše Výska 1100 2x OHC s ventily do V je mimochodem vystavený v Bolce v muzeu.V tomto konkrétním autě byl co já vím motor z Favorita.Jestli ho majitel nechal převrtat to tedy nevím.Co se dalších tří zbývajících kusů týká.Tak 2 vozy vlastní p.Bauer z Kutné Hory obě zavodní verze B5 jedna na kopce a druhá na okruhy.Nevím jen jestli mají stejnou specifikaci.A ten poslední mohykán vlastní člověk,který měl na starosti právě výrobu ověřovací série a podílel se na vzniku tohoto krásného auta.Bohužel se mi jeho jméno vytratilo z mé hlavy.Tak se mu tímto omlouvám
to výska:


je ten motor by v tom měl být, ale konkrétně v tomto autě je fáčko údajně převrtaný na 1.500, chvíli to tam bylo otevřený, původní OHC údajně majitel nemá.....
TAD: má něco proti Wotuzeným a Woplastovaným a Wytuněným příšerkám ??? řekni to rovnou, na rovinu a plnou hubu a přijedu ti ukroutit ten nepravej vejfuck na tvou Wotuzenou Zeťourku 😀 🙂))
kpt. Budha v tom coupé UVMV je motor, který koncepčně vychází z motoru Š 100, resp. 110, pokud vím s upravenou hlavou a rozvodem 2xOHC
ok, mrknu se tam. já jenom ze tam jsem dlouho nic nepsal, tak aby rec nestála...
kpt: Tééda, ty tady ale ty weby obíháš 🙂 Před pár minutama jsem ti odpověděl na skodateamu 🙂
A nevíte co je v tom GT za motor?
Jo ta vínová byla taky jejich? Jsem si tam s tim hochem povídal. My taky máme takovou uloženku, ale máme víc najeto, tahle byla zachovalejší. GT je sice prima, ale vybourat bych se v tom nechtěl - je to samej laminát...
Luky: ta MBXa má novej lak, jináč chromy na to prej kupovali komplet ještě v Mototechně .. fungly ... ta vínová tisícka je taky jejich a je to komplet origo ... naprosto geniální 🙂))





Kpt: jo, to GT je fakt wostrý ... byla u toho nějaká tabulka, sem blbá, že sem jí nevyblejskla ... ono to tam bylo tak naprd zaparkovaný, že se to ani fotit pořádně nedalo ... je to jeden z těch čtyř vyrobenejch prototypů, prej .. další tři pak byli udělaný na zakázku ... jako .. je to hodně hustý 🙂)) škoda, že nebylo pořádně vystavený .. 🙁





eRman: no, je trochu pohřebácká .. ale fakt vyvoněná non plus ultra ... a s tím červeným vnitřkem jí to fakt slušelo 🙂
Ale ta MBXa je kráásnááá. Sice jako funebrák, ale má šmrnc, vymazlený detaily (až na ten špinavej motor). Mě se líbí ta vínová se zahrádkou, protože UPLNĚ stejnou máme doma 🙂
To GT vypadá moc pekne. To musela bejt pekná fuska
Mne sa nepáči tá čierna Škoda 1100 MBX. S tou čiernou farbou to vyzerá ako \"funebráckej vůz\".