30. listopad 2001

Gotrekovo eRko

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 8893×, Komentářů: 22, Líbí se Autor: S.D.Gotrek
Gotrek a jeho eRko

Erko jsem koupil v říjnu roku 2000. Cena byla 55.000,- Člověk co ho prodával je majitel autobazaru, a na mou otázku co se týká domluvy o lepší ceně mi sdělil že do eRka vrazil 53.000,- a nic ho nenutí ho rychle prodat. (Jinak si prej chce postavit eReSo) A já protože jsem se do něj zamiloval jsem si ty peníze půjčil a eRko koupil. Od té doby mi všichni co mi předtím říkali "Hele jestli opravdu chceš a je to tvůj sen tak si ho kup", říkají "Proč si si koupil tenhle krám kterej budeš nevím jak dlouho splácet....".

Fotka z Mělníku 2000 kde s ním byl ještě původní majitel...

...a tady už v mém majetku

Jinak je eRko postavený ze dvou aut. První mělo dobrou kastli a druhý dobrej motor. Jak je auto udělané zvenku posuďte z fotek. Odborná komise (Džon, Ryan, Martina atd...) která si ho byla prohlédnout po srazu 2001 v hospodě "Na Obzoru" si vzhled nemohla vynachválit (Velmi mě potěšili tak doufám že to nebyly lži ze soucitu 8O) ).

Fotky po srazu v hospůdce:

Motor i převodovka je původní, motor má najeto 28.000Km. Vevnitř bylo vše originál než jsem se pustil do značných přestaveb. Plánuji značné úpravy palubky jdoucí do takových šíleností jako plně podsvícené přístroje (Ryan pochopil princip až napotřetí... 8O) ). Bohužel jsem podcenil časovou náročnost takové přestavby a tak mi eRko už 3/4 roku stojí a nejezdí. Jinak mám co se týká přestaveb velké plány ale není čas...

2002-2003

(10.1.2004)

Čas utíká jako voda a kde co se mění. Díky Džonovi který mi půjčil své budíky jsem s eRkem i něco najezdil. Moje budíky jsou stále rozebrané a chystá se jejich zástavba do plně podsvícených budíků. Jediná větší úprava kterou jsem realizoval bylo stvoření modulu relátek pro světla, se samostatným přívodem přímo od baterky. Průřez 16mm^2 a samostatné jištění 63A. Bohužel když jsem vše dokončil a tahal jsem poslední drát (zrovna ani nebyl od světel...), jsem šáhnul před nádrž a prst mi projel tím plechem co tam je jako papírem. Takže mám nebezpečný dojem že celý předek půjde dolů. Naštěstí si otec na stará kolena zakoupil nemovitost a k ní patří garáž rozměrů takřka luxusních. Se sundaváním a upravováním předku se asi zároveň sveze úprava palubky takže se můžete (hned jak se teploty vyšplhají na únosnou mez) těšit na další aktualizaci.

Plány do budoucna

  • změnit totálně design interiéru
  • široké nápravy až konečně nějaké dám dohromady
  • změna barvy, třeba na tuhle:

S.D.Gotrek

Aktuální fotky (Leden 2004)

22.6.2004

Tenhle rok nějak není čas... ostatně jako každý jiný rok. Dnes jsem konečně odvezl opískované brzdiče do galvanovny na černý chromát. Uvidíme jak tenhle pokus dopadne.

A je to tu:

11.8.2004

I pohlédl Gotrek pod eRko a hořce zaplakal, neboť co spatřil ranilo jeho srdce......... No, takže 28.7. jsem dostal technickou na měsíc, s tím, že se mám dostavit s opravenými závadami. Technikovi se nelíbily blinkry v nárazníku, účinost předních brzd, vůle na řízení a dírky v podlaze... Byl jsem v jámě a ty dírky mě popravdě taky moc neuchvátili. A tak jsem pro začátek zrepasoval přední brzdy. Brzdičům se dostalo ozdravného působení mosazného kartáče na flexe, staré pístky byly zahozeny do propasti zapomění a nahrazeny novými včetně těsnicích kroužků a manžet. Odvzdušňovací šrouby jsem z hořkým srdcem vyndal ze čtyřpístků, které jsou zatím u ledu. Koupil jsem taktéž nové trubičky na předek Š120 a bez sundání nápravy je vyměnil. Vyplynulo z toho ponaučení, že čas který jsem ušetřil sundaváním nápravy jsem strávil z rukami zkroucenými mezi ní a karoserií. Celé to bylo stíženo ještě tím že jsem (ne)šťastným majitelem tlumiče na řízení...

Brzdič po renovaci

Když jsem potom brzdy odvzdušnil a ony kupodivu brzdily, zjistil jsem že plandá spojka a brzdovka mi vesele teče do kufru. Potvůrka spojková trubička se zalomila někdy během předchozí operace těsně pod vyústěním ze spojkového válce a při každém sešlápnutí krásně rozprašovala brzdovku po kufru. Jediným pozitivem je že si nemusím lámat hlavu co z gumoasfaltem který po kufru rozpatlal původní majitel... Koupil jsem spojkovou trubku na Š120 a zjistil že tohle asi bez sundání nápravy nezvládnu. Tak tenké ručičky nemám. Hup tedy s miláčkem na špalky a sundat nápravu. A vzhledem k tomu že garáž nemá podlahu všechno hezky na dvoře...

eRko nahoru, náprava dolů

Při té příležitosti jsem si nafotil i ty dírky 8O(

dírka k dírce sedá....


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 8893×, Komentářů: 22, Líbí se Autor: S.D.Gotrek
To jsem moc zvědavá, kdy mi konečně svezeš... :O)))
takovyhle direcky moc dobre znam. byla jedna byla druha,okolo nich uz slabej plech a bylo to najednou bez pul podlahy. mozna nekdy az moje ero bude hotovy tak to i sami uvidite.
Nevysvětluj si to jako škodolibost, ale vidím, že jsem onehdy nebyl daleko od pravdy, když jsem ti říkal, že se možná budeš divit, až pod to vlezeš a dojde k zevrubnější prohlídce. Podle fotky zachycující oblast uložení zadního ramene lze usuzovat, že pod vrstvou ochranných nátěrů bude stav neradostný na více místech karoserie... 🙁(
Další krásná a obsáhlá aktualizace. Dokonce přibyly i dvě fotky! Teda, začínáš se opravdu rozjíždět. Jen to moc neuspěchej, všechno dělej hezky s rozmyslem a moc to s tou prací nepřeháněj. Fandím ti, jen si dej pozor, aby ti auto nezarostlo mechem🙂))
To je aktualizace jak stehno. Příště bys moh napsat, že jsi sundal blatník😉
No já ho sice v podstatě prodat nechci, ale pokud položíš na stůl 80.000,- je tvoje...
Pardon, pardon... Byl jsem teď trochu mimo. Vyhodili mě ze školy tak jsem byl na internetu minimálně. Na autě jsem se zabýval hromadou drobností. Asi největší co jsem udělal bylo vyřešení neutěšeného stavu elektroinstalace kolem předních světel. V současné chvíli má každé světlo své relátko, přívod je samostatný o průřezu 16mm. Bohužel jsem při tom zjistil že mám úplně zrezlý plech co je pod přední částí kufru. Ach jo... Naštěstí se mi teď naskytla možnost zlikvidovat dvě Š100, takže doufám že z některé vykuchám nějakej lepší. Zásadní pokrok zaznamenal vývoj plně podsvícených budíků. Nedařilo se mi vymyslet jak to kvalitně podsvítit než jsem náhodou někde narazil na výprodej oválných zářivek které pasují přesně pod dva budíky vedle sebe. Zkouška na 220V byla více než úspěšná, teď jen zbývá udělat měnič 12/220 (resp. upravit jeden ze šuplíku). Plány bych měl velké ale času se nedostává...
_To Gtrek: Nechceš to erko prodat?Mám zájem.necadil@centrum.cz
To S.D.Gotrek: Ty s náma už nemluvíš ?
Prozraď nám, jestli se něco s Tvým érem děje. Přestavuješ, tvoříš, nebo něco jiného.... ?
TO IVVA: Fotky a nabídky na můj email... 8O)
ja jenom vam chlapum zavidim, ze se v tom umite vrtat. Co ja bych za takove auticko dala......
Vysvětlení pro ostatní, Roman je původní majitel. Když jsem s ním naposled mluvil vyhrožoval že si asi zase koupí eRko...
Jsem docela rad že me dilo stale ješte vzbuzuje pozornost,snad se někde na srazu potkame
MAS FAKT VICHYTANY AUTICKO PREJU TI SNIM MNOHO USPECHU SEFE!!!P.S.NEKDY SI DAME ZAVOD!!!
-Dost dobrý,fakt luxusně vychytaný lakovani,doufam že ho shlédnu v reálu.
Taky se pokusím podsvítit budíky.Líbí se mi modrá barva.Taková ta hezká modrá.🙂
Tvojí káru jsem viděl na vlastní oči. Máš na ní ještě hodně oráce. Držím ti palce, bohužel asi každý znás si na to auto nějakým způsobem půjčil peníze. Myslím si, že nikdo nelituje.
Jak chcete delat ty podsvicene budiky? Dik
Tak mi přijde že si všichni na ten sen pučili!🙂)


Já taky .Zatim ho mam taky rozvrtaný!Tak zdar eRku
Koukám, že pán má taky tank. Ne sorry, ale něco mi to říká. Taky jsem se pustil do plně podsvícenejch budíků a taky jsem to neodhadl časově. HODNĚ ZDARU.
Dle fotek gut kára, buď rád, že ho máš. Auto se nevyznačuje za kolik je koupeno, ale proč. Já jsem svého miláčka koupil za dost a ještě jsem si půjčil s tím, že to je můj sen a nelituji toho.