26. srpen 2001

Laďův "Pepin"

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 12046×, Komentářů: 30, Líbí se Autor: Džon
který na Mělníku 2000 vyhrál 2. cenu v kategorii upravených eRek...

Něco k mému autu:

  • Jmenuje se PEPIN, říkáme mu tak od té doby co jsme ho koupili podle PEPINA z Postřižin. Tedy jsem jeho první majitel. Koupil jsem ho 22.12.1981, hned po té co jsem uviděl tehdy nové Garde.
  • Dnešní podoba je již čtvrtá a konečná. Zatímní náklady cca 125.000 Kč.
  • První podoba byla originál, barva oranžová.
  • Druhá podoba - r.1982 - chladič vpředu ve čtyřoké masce ( mřížka před chladičem jen tahokov), černé nárazníky, černá střecha.

  • Třetí podoba - r.1985 - barva červená, chladič vpředu ve dvouoké masce ( maska chladiče ze 120 GLS první typ), nárazníky prepreg z Garde.
  • A tu poslední podobu vidíte zde. Renovace a přestavba započata v 9/1998 - skončena v 8/1999. Skončena ? No úplne ještě ne - ještě to bude nějaký pátek trvat než to bude zevnitř podle mých představ a potom přijde ještě na řadu motor.

Popis úprav:

  • Široké eMkové nápravy
  • Hřebenové řízení, posilovač brzd
  • Čtyřpístové brzdy ze 130ky
  • Náporový chladič
  • Topení vpředu (z VW Golf II)
  • Motor 110R má kompletní tuning (odlehčený setrvačník, odlehčené a leštěné ojnice a kliku, upravené spalovací prostory, ostrou vačku a další...)
  • Alternátor BOSCH 70A
  • Pětikvalt s kyvadlovou zadní nápravou
  • Upravená palubka
  • Sedačky (i zadní) jsou z Renaultu 19 - 2.0 Ghia (3 dvéř.)
  • Disky dělené límcové MTX, pneumatiky BARUM Bravura 185/60 - 13
  • Zadní křídlo upravené, původně pro Opel Kadet GSI
  • Zadní světla z Avie
  • Spoilery, prahy

Chystané další úpravy:

  • Chtěl bych trochu předělat vnitřek
  • Udělat el.stahování oken dveří a otvírání - vyklápění zadních oken. Vymyšlené to mám, ale nemám zatím energii a peníze na to, abych se do toho pustil.
  • Možná kulatá zadní světla
  • Motor Favorit 1650 ccm

Laďa


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 12046×, Komentářů: 30, Líbí se Autor: Džon
Velmi pekná R-ka, neni tam ale moc tých sveteiel ? 🙂
Zatím je tam pořád motor 1100 a úpravy jsou standartní podle návodu...ale na ponku je hotový motor ale z Fabie 1568 a bude se montovat spolu s vlečkou přes zimu...ten Favo 1650 se nepovedl, hodně se zeslabil blok-kroutil se a navíc to ani pořádně nechladilo páč tam zbylo málo místa mezim vložkama.
Zatím je tam pořád motor 1100 a úpravy jsou standartní podle návodu...ale na ponku je hotový motor ale z Fabie 1568 a bude se montovat spolu s vlečkou přes zimu...ten Favo 1650 se nepovedl, hodně se zeslabil blok-kroutil se a navíc to ani pořádně nechladilo páč tam zbylo málo místa mezim vložkama.
Muzu se optat,stale je vzadu motor 110R nebo uz probehl upgrade na toho favorita?Jinak ten spalovak byl(je) upraveny podle soutezackych motoru,tj. ledvinka kolem saciho ventilu?
Láďa máš pekné eRko. Tie svetlá z AVIE ti tam naozaj sedia. Aspoň ich lepšie vidno v tme(predpokladám).
A ty máš Chrobáku originál 🙂 dovol abych se zamál ...
Ja jsem byl v Melniku naposledy nekdy 98 ale to tedy vyhravali lepsi auta.


Ty plasty jsou na mne moc. Original je hezci.
Fakt super!!!!!!!!Co jiného dodat.Jen ta maska s OCTAVIE se mi nezdá,ale každýmu se líbí něco jinýho.ERkům zdar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A ty mě taky leinerte 😀 ...
Ty curaku ty zadni kurva svetla devka smrdis mas z trabanta nebo z eskorta? te kunda a pozdravuj manicku a pepina zdravi lejno
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
to: Ala110r: omlouvám se, delší čas jsem tady nebyl z technických důvodů. Jo jsem ze Žďáru a moc s ním nejezdím. Pokecat o érách se dá vždycky.
to: panX a Road.Warrior: " a vy mě taky 🙂 "
Promiň,ale není nad originál
Ta přední maska z oktávky je fuuuuuuuuj! dej to prič to na éRo nepatří!!!!!! a to křídlo ti akorát zvětšuje odpor vzduchu
Ahoj Lado. Ja sem asi poznal to parkoviste na kterym je to foceny. Ale ve zdere sem tvoje eRko jeste nevidel. Sem taky odsud a ted sem dokoncil renovaci erka a zacinam tunit. Me jen zajima jestli ma tvije ero stejnou podobu a jestli ses jeste ve Zdare. Ps: mohl by se tu usporadat nejakej srazik, tuneri tu sou a v tomhle ohledu seme 100let za opcema.
Zdenku, ta maska už teď vypadá jinak, je tam jen ten rámečem a střed je tahokov v červenm laku alá Octavia WRC. Nějak sem to nestihnul dřív udělat, tak je na fotkách ta z Feldy. A vůbec je tam kvůli tomu, že se mi ten základní tvar líbil a mám tam chladič z feldy 1,6 a ten je delší než 105-130 a chtěl jsem tam mít něco jinýho a ne jen díru alá všechny pseudoRS. Prostě se mi to líbí. A ty mlhovky nejsou mlhovky v pravém slova smyslu ale jsou to soutěžní širokozářící které mají značku jako mlhovky "B" A vůbec mě se to tak líbí a ty s tím nic nenaděláš 🙂 A navíc, sundal jsem ty horní dálkové. Budu stejně asi dělat rampičku na 4 dálkové a tak ta maska skoro zmizí. Pak sem dám nový fotkky.
pajo s těma prepregama z Garde je problém. Já jsem sehnal zadní střed letos na sraze v Táboře a loni v bývalé mototechně ještě oba boky na předek a jinde nemají nikde nic. Na vrakáči těžko něco seženeš a já to co mám neprodám ani za nic.
Proc ty mlhovky a ta maska?bez nich by to bylo lepsi
Zdarec Lado, mam problem...nemuzu sehnat plastovy narazniky z garde a Mkovy se mi na Rku vubec nelibijou...nevis nahodou kde bych je mohl sehnat? dik
Pěkný erko. Jen bych asi ty přídavný světla a tu masku z Felicie sundal, působí na mě trošku kýčovitě.
Zdarec,zcela nahodou jsem narazil na tenhle web a musim uznat, že to éro je fakt povedenej kousek. Ale přeci jen bych měl jednu připomínku. Nemůžu ti do toho sice moc kecat, ale bez těch přídavnejch světel by to erku slušelo fakt mnohem víc. Měj se fajn...
Přední nárazník je "prepreg"z Garde + spoiler od Ivánka, zadní je plast a na něm převlek -spoiler ze 120cítky.
Čau Laďo,moc pekný auto,snad se mi to taky někdy podaří.Prosimtě,z čeho jsou ty náraníky?Dík a hodně úspěchů s novým motorem.
No tak sem se tu dlouho nedíval a je toho tady , tak odpovím naráz. Ten motor 1100, bere tak 8,5-9 podle způsobu jízdy. Ten nový motor nebude 1650 ale 1560 těch 1650 se jim nepodařilo udělat. A mělo to mít zdvih 78 a vrtání 82-83 a kroutil se blok. Možná z té Fabie by to vydrželo. Těch 1560-blok z fabie- bude zdvih 78 a vrtání 80. To křídlo je z Opla Kadeta GSi, já ho koupil za 3 500 Kč. Ty zadní světla jsou z náklaďáku, dávají se na Avie, Tatry apod. Ty kulatý už tam dávat nebudu. No a ty přídavný světla- jinam prostě dát nešly. Buďto zůstanou tam nebo sundat. Dost dlouho jsem nad tím dumal a dal jsem je tam kam to šlo.
Povim Ti supe fakt.


Akorát se přikláním k názoru na ty přídavný světla.Jinak bomba
Hele Láďo, jakou má ten tuningovanej motor přibližně spotřebu?? Díky.
Laďo mužeš mi poradit kde se dá v ČR sehnat to křídlo co máš ty? a taky bych potreboval vědět orientační cenu?Díky máš ho velice pěkné.muj tel. je 0604 304092
Hele Laďo, z čeho máš ty zadní světla? Kulatý tam nedávej, tyhle jsou tam odsaď!
Cau Lado.Je to fakt super,ale jak napsal Martin RS,ty pridavny jsou moc prehnany!!!Taky nic ve zlym,muj osobni nazor.Ale jinak uplne super.Takovy eRko bych nekdy chtel mit!!!Hodne zdaru v dalsich upravach.
Prosím napiš mi jaký má zdvih a vrtání ten motor 1650? Připadá mi to trochu nesmyslný, pokud by to mělo být v bloku Favorita či Felicie 1300. Jinak pěkná kára.Já osobně bych ty přídavný světla sundal to je můj ososbní názor nic ve zlém. Čáo..