3. březen 2006

BUTCHERovo kilo

Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 6144×, Komentářů: 14, Líbí se Autor:
...moje malá radost...

Toto kilo (Škoda 100L) jsem koupil 12.2005 za docela lidovou cenu, měla novou STK a byla v dobrém stavu na to že to je rok výroby 1975 a najeto asi 109tis km. Jsem třetí majitel.

Ten první ji koupil v Brně v 75. roce za 47200Kčs, měl ji 14let a najel s ni asi 27tis kilometrů.

Ten druhý ji měl těch zbývajících 16let a nalital s ni 82tis km. Je tam vše original, mimo prednich sedacek (možná sem něco přehlídl).

Dá se říct že je bez koroze a ve velice dorém stavu...

PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:

  • malý volant + páčky z eRka
  • karburator SEDR
  • Al kola
  • a další malé ůpravy, které nijak nenávratně neponičí původní stav automobilu.

6.1.2006

Přidal jsem foto "Dodávky osobního automobilu"

12.2.2006

Nějaké nové foto + fotky zabudovaného SEDRU

26.2.2006

Tak sem si koupil převařáky, teď je musím nějak nastříkat, obout a pak sem hodim foto jak to vypadá...


Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 6144×, Komentářů: 14, Líbí se Autor:
Prosím Tě, kam se připojuje elektormagnetický ventil na SEDRu do elektroinstalace kila?
Ahoj. No já jsem měl kdysi na Erku také BS jednokomorák (různé experimenty se spotřebou) a jelo to s ním výborně a spotřeba 6 litrů! Je fakt, že ale ten karbec musí být v pořádku. Jinak u nás se dají origo BS sehnat ještě nové, i normální EDSR a SEDR na š 120, ale nemám vůbec tušení kolik stojí. Ahoj Aleš.
Díky za chválu...


A ten karbec tam mam z ryze funkčních duvodu, ptž ten origo byl strasnej, vubec to nechtělo chytat, žralo to jako tank a furt to kuckalo a škytalo a jelikoz jednokomorakum nerozumim, tak tam šel ověřenej SEDR a ted je bez problemu. Ve 20 stupnovejch mrazech to chytlo na brnknuti a hned to bez jakych koliv škubání jelo a spotreba se pohybuje kolem 6,5l.


Což mi vyhovuje
podle mě super pěkné autíčko, ale nechal bych tam originál karbec. Ze stovky neuděláš nikdy eRko ani z eRka stovku.
Krásný zachovalý autíčko. Zaslouží si zůstat v původním stavu. Hodně štěstí
Aha, to je to kilíčko z Virtu co už sem komentoval, přesto ještě jednou, vypadá moc dobře. Taky se přimlouvám o zachování původního stavu, uvidíš, bude ti dělat jenom radost. Snažil bych se podchytit i detaily, vim že SEDR je asi provozně vhodnější, ale stejně, seřízený BSko ti pohamá míň a je to originál. Předpokládám že se v létě i s kilem ukážeš na Hundertgangu 2006, protože kdo v týhle branži něco znamaná, je tam. 🙂)
jj jj..mooc pekny...tak at jezdi a slouzi dobre...





zdar a sílu najdes v KILU!!!
Pekné kilo. Urobíš dobre, keď dáš tú koncovku preč. A kolesá by som nechal radšej originál 14, prípadne originál 13.
jakože kila mě až tak moc neberou, tak tohle vypadá dost luxusně. Good luck
Moc pěknej kousek 🙂) Slinty slinty, na ježdění hodobóžový kilo, tak ať slouží 🙂
Tak ty páčky sem vyndal z mého prvniho eRka (r.v. 77), tak nevím...


A ta koncovka řeší problém krátké trubky koncovky (ta koncovka na fotce mi jednou upadla a tak sem tam dal jinou dvojitou, ale az sezenu jinej vyfuck s delsi trubkou, tak tam ta koncovka nebude)...


Jinak diky za chvalu...
kraasny... takovehle kilo si raz taky poridim...)))
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
zdar zdar zdar, kilo mas hezky, ale ta koncofffka vyfucku se tam fakt wubec nehodi 🙂





packy pod volantem nejsou z eRka, ale jsou to tzv. LS packy - byly seriove na S110LS