3. březen 2006

BUTCHERovo kilo

Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 6144×, Komentářů: 14, Líbí se Autor:
...moje malá radost...

Toto kilo (Škoda 100L) jsem koupil 12.2005 za docela lidovou cenu, měla novou STK a byla v dobrém stavu na to že to je rok výroby 1975 a najeto asi 109tis km. Jsem třetí majitel.

Ten první ji koupil v Brně v 75. roce za 47200Kčs, měl ji 14let a najel s ni asi 27tis kilometrů.

Ten druhý ji měl těch zbývajících 16let a nalital s ni 82tis km. Je tam vše original, mimo prednich sedacek (možná sem něco přehlídl).

Dá se říct že je bez koroze a ve velice dorém stavu...

PLÁNOVANÉ ÚPRAVY:

  • malý volant + páčky z eRka
  • karburator SEDR
  • Al kola
  • a další malé ůpravy, které nijak nenávratně neponičí původní stav automobilu.

6.1.2006

Přidal jsem foto "Dodávky osobního automobilu"

12.2.2006

Nějaké nové foto + fotky zabudovaného SEDRU

26.2.2006

Tak sem si koupil převařáky, teď je musím nějak nastříkat, obout a pak sem hodim foto jak to vypadá...


Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 6144×, Komentářů: 14, Líbí se Autor:
Prosím Tě, kam se připojuje elektormagnetický ventil na SEDRu do elektroinstalace kila?
Ahoj. No já jsem měl kdysi na Erku také BS jednokomorák (různé experimenty se spotřebou) a jelo to s ním výborně a spotřeba 6 litrů! Je fakt, že ale ten karbec musí být v pořádku. Jinak u nás se dají origo BS sehnat ještě nové, i normální EDSR a SEDR na š 120, ale nemám vůbec tušení kolik stojí. Ahoj Aleš.
Díky za chválu...


A ten karbec tam mam z ryze funkčních duvodu, ptž ten origo byl strasnej, vubec to nechtělo chytat, žralo to jako tank a furt to kuckalo a škytalo a jelikoz jednokomorakum nerozumim, tak tam šel ověřenej SEDR a ted je bez problemu. Ve 20 stupnovejch mrazech to chytlo na brnknuti a hned to bez jakych koliv škubání jelo a spotreba se pohybuje kolem 6,5l.


Což mi vyhovuje
podle mě super pěkné autíčko, ale nechal bych tam originál karbec. Ze stovky neuděláš nikdy eRko ani z eRka stovku.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Krásný zachovalý autíčko. Zaslouží si zůstat v původním stavu. Hodně štěstí
Aha, to je to kilíčko z Virtu co už sem komentoval, přesto ještě jednou, vypadá moc dobře. Taky se přimlouvám o zachování původního stavu, uvidíš, bude ti dělat jenom radost. Snažil bych se podchytit i detaily, vim že SEDR je asi provozně vhodnější, ale stejně, seřízený BSko ti pohamá míň a je to originál. Předpokládám že se v létě i s kilem ukážeš na Hundertgangu 2006, protože kdo v týhle branži něco znamaná, je tam. 🙂)
jj jj..mooc pekny...tak at jezdi a slouzi dobre...





zdar a sílu najdes v KILU!!!
Pekné kilo. Urobíš dobre, keď dáš tú koncovku preč. A kolesá by som nechal radšej originál 14, prípadne originál 13.
jakože kila mě až tak moc neberou, tak tohle vypadá dost luxusně. Good luck
Moc pěknej kousek 🙂) Slinty slinty, na ježdění hodobóžový kilo, tak ať slouží 🙂
Tak ty páčky sem vyndal z mého prvniho eRka (r.v. 77), tak nevím...


A ta koncovka řeší problém krátké trubky koncovky (ta koncovka na fotce mi jednou upadla a tak sem tam dal jinou dvojitou, ale az sezenu jinej vyfuck s delsi trubkou, tak tam ta koncovka nebude)...


Jinak diky za chvalu...
kraasny... takovehle kilo si raz taky poridim...)))
zdar zdar zdar, kilo mas hezky, ale ta koncofffka vyfucku se tam fakt wubec nehodi 🙂





packy pod volantem nejsou z eRka, ale jsou to tzv. LS packy - byly seriove na S110LS