28. březen 2006

ŽABIČKA

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 17797×, Komentářů: 59, Líbí se Autor: gReen eRko
aneb jak z potapěče na Žabičku :-)OPĚT NOVÁ AKTUALIZACE 18.11.2013

Žabička po další detunerizaci k 18.11.2013

Jelikož jsem opět trochu něco pozměnil na eRku a slíbil jsem, že se polepším s aktualizacema článku tak jednu přináším ;o) Jsou to jen estetické změny a pro mě určitě k lepšímu ;o)

Konečně jsem dosehnal pár nedostatkových dílů, které už jsem několik let sháněl tak další změna přišla až teď :o)

Takže co se změnilo:

  • přední čelo dostalo OLDLIFT :oD Rampa s přídavnými světly se sundali a na čelo se vrátily po X letech originál nové lišty + rakvička prvomodelových eRek přesně tak jak má můj předek vypadat jelikož mám model 72´ ;o) Lízátko zatím zůstalo.
  • malé gumy chromových nárazníků

Pohled na aktuální a předešlý lampiónový předek :oD

  • prvomodelová chromová mřížka s tahokovem zadního čela
  • dole jsou i plastové podložky SPZ...teď jsou SPZtky a CSka přišroubovány origo šroubky s kamínkem ;o)
  • občasný doplněk na střeše "ŠLAPACÍ MOSKVIČ" r.v.1978 po kompletní renovaci na fungl nové střešní zahrádce ;o) Měl jsem ho tam jen jednou, abych ho aspoň provětral po renovaci :oD

Zadní mřížka, Moskvič a podložky SPZ pryč :oD

Doma jsou další 3-dílná kola a to ARC 13" s rovným středem, které se občasně budou proměňovat se stávajícími BBS E32 15" podle nálady a chuti vzhledu ;o)

Zatím jsou jen opískované středy a vyleštěné límce, ale snad přes zimu se dají do kupy, abych na nich mohl na jaře vyjet ;o) Jinak to jsou bývalá kola Petra Houšky :oD

PROČ SE MOJE eRko JMENUJE "ŽABIČKA"??? ZDE JE DŮKAZ MÍSTO SLIBŮ A ODŮVODNĚNÍ ;o) TYTO FOTKY JSEM KONEČNĚ PO DLOUHÝCH 10-TI LETECH DOSTAL OD MÉHO KAMARÁDA OD KTERÉHO JSEM eRko ZAKOUPIL V KVĚTNU 2003...FOTKY JSOU Z ROKU 2002 HNED PO OPADNUTÍ VODY PO POVODNÍCH KDY BYLO CELÉ eRko KOMPLETNĚ POD VODOU A HLADINA VODY BYLA CCA 30CM NAD STŘECHOU KDYŽ BYLA NEJVÝŠE ( pro ty co nečetli celý článek od úplného začátku a neví historii mého eRka)

Asi si každý dokáže představit, kolik bláta sebou berou povodně a kolik ho bylo v celém eRku :o(

Aspoň pro odlehčení bych ještě rád tímto poděkoval Jakubovi Hrdličkovi za tuto pro mě úžasnou karikaturu mýho eRka, která je obrovsky povedená ;o) ( Nechal jsem si ho i natisknout na trička i mikinu :oDDD

+ Ještě si dovolím jednu malou vsuvku, která sem sice moc nepatří, ale jelikož jsem se trochu zbláznil do malejch autíček tak jsem ještě pořídil k eRku další Škodovku a tou je Škoda TUDOR malého vzrůstu ;o)

Autíčko je na dřevěném rámu a plech ručně vyklepávaný ;o)

Zadek, předek + porovnání velikosti já vs. Tudor

Plán do budoucna na Tudoru:

  • jelikož se do něj vejdu a budu v něm jezdit, tak pohonná jednotka bude spalovací motor a brzdy Stadion S11, motor vepředu a náhon na zadek.

Už mám pár věcí vyrobeno a skoro vše sehnáno na stavbu "prcka" takže se co nevidět začne pracovat :oD

Rychlonákres od ruky jak by to přibližně mělo být ;o)

ŠKODOVKÁM a VŠEM JEJÍM PŘÍZNIVCŮM ZDAR a SÍLU v ÚPRAVÁCH a OPRAVÁCH :o)

*********************************************************************************************************************

Stav Žabičky k 11.9.2012

Tak konečně po dlouhé, hodně dlouhé odmlce aktualizuji svůj článek o Žabičce, která prodělala pár změn ;o)

Asi nejzásadnější situací v životě eRka bylo, že se potkal motor :o(

Stalo se to na jaře 2009 těsně po srazu v Běšinech.

Takže cca rok stálo než se posehnali nové věci + samozřejmě peníze na nový motor.

Největší vinu zřejmě má po dlouhém laborování repasovaný rozdělovač, který tak trochu byl zřejmě odfláknutý od nejmenovaného člověka.

Nad 3000ot./min. si předstih dělal tzv. co chtěl, kdy se měnil jak se mu zalíbilo ( zjištěno na novém motoru, kam se též namontoval ), takže při jízdě ve vysokých otáčkách při max. rychlosti se motor potkal.

Naštěstí se na problém rozdělovače přišlo zavčasu,ten byl totiž namontován i do nového motoru.

Možná to bylo i z jiných důvodů, ale teď už je to jedno. Motor je nový a snad se nic podobného nestane.

Ulomil se jeden výfukový ventil a bylo vyděláno :o(

Odneslo to skoro vše, od pístu, hlavy, přes vložku válce + blok.

Vše bylo na vyhození krom pár věcí, ostrá vačka to naštěstí přežila.

Píst třetího válce

Takže se muselo našetřit na další kompletní nový motor, který se nakonec doposkládal minulý rok v létě kvůli financím.

Úpravy motoru jsou víceméně stejné jako na předchozím, jen pár lepších změn navíc jako např. u hlavy motoru a pístů.

NOVÝ MOTOR úpravy:

  • blok motoru Š120M
  • nové písty, kroužky, vložky II.výbrus (72,5mm)
  • vačka 280/280
  • odlehčený setrvačník na nejlehčí + řemenice, vše komplet vyváženo (Navijárna motorů Domažlice)
  • nová hlava origo Š110R, nové větší ventily Škoda Favorit výfuk 30mm a sací 34mm, víc už se do spalováku asi nevejde ;o)
  • odlehčené ventily
  • lehce upravené spal. prostory + leštěné, větší kanály + slícované s potrubím
  • výfukové svody 3 do 1 + Termotec omotávka svodů.
  • tvrdší pružiny na ventilech (Škoda Felicia 1.6)
  • "C" vahadla Felicia se spodním mazáním
  • nová kliková hřídel + ložiska
  • v pístech vystružené "půlměsíčky" (viz. fotka) kvůli větší mezeře mezi pístem a ventilem (radši :oD)
  • kompresní poměr 11,3:1

Spalováky, sací kanál, půlměsíce v pístech a exteriér motoru

Dalších pár změn zaznamenal i exteriér eRka ;o)

Asi nejzásadnější změny byli 3 ;o)

  • 1: Už se mi tak 3 roky nelíbili lamináty jako v té době před 9ti lety co jsem Žabičku začal dělat po zakoupení.

Takže museli pryč, jak křídlo (lopata :oD) tak laminátové nástavce prahů (už se mi zase líbí víc ;o))

Horší bylo, opět objednat po pár letech barvu z Německa ( perleťová Green Racing Pearl- Candy Caramel)

Jedna fotka před a 2x po, jak vypadá v dnešní době

  • 2: Koupě vysněných 3-dílných kol BBS E32 6,5Jx15" zadní kola měla ET0 takže se musela přeskládat na ET25 jako přední, aby se vešla do zadních originál lemů, které jsem chtěl zachovat.

Kola měla původní rozteč 4x98, jelikož by se tam s podložkami se změnou rozteče nevešly, tak se kola převrtaly na 4x130 a původní díry se zaslepily, překitovali a přestříkali.

Na kola se nazuly pneu 185/45/R15.

Středy nalakovány na zlato + leštěné límce ;o)

Kola vedle sebe, záslepky v původní rozteči a původní Apolla s BBS E32

  • 3: Montáž chromovaných nárazníků, které jsem po půlkách konečně sehnal v ucházejícím stavu.

Pak už nastaly změny jen detailního rázu, jako dobový přídavný otáčkoměr, nápis Š110R zadní kapoty, chromová mlhovka, origo osvětlení SPZ s nápisem Škoda, origo zadní zástěrky, dobová CSka, dobový panáček VB na zrcátko, hliníková mřížka zadního čela předělaná pohledově na starší typ prvních dvou modelů, nemůžu ji bohužel sehnat a mam model 72´ takže aspoň tak ;o). Je toho ještě pár, ale nebudu vše vypisovat :oD

+ jako poslední asi: podvozek šel celkově trochu níž k zemi s tvrdými pružina.

Kola a chrom. nárazník, otáčkoměr a dobový příslušník VB na zrcátku a nějaké nové věci před montáží na eRko.

Hodně věcí je ještě v plánu, ale bohužel není až tolik peněz a času, dost to překazil hlavně poškozený motor:o( Tak je pár věcí, které jsou ještě v plánu a ty se snad uskuteční někdy co nejdříve v budoucnu ;o)

Doufám, že se i do budoucna polepším a budu dělat častější aktualizace :oD

Takže jako vždy přeji.......ŠKODOVKÁM a VŠEM JEJÍM PŘÍZNIVCŮM ZDAR a SÍLU v ÚPRAVÁCH a OPRAVÁCH :o)

*********************************************************************************************************************

AKTUALIZACE: 4.9.2007

Čauwesz všichni, tak jsem se konečně dokopal k další aktualizaci článku. Během té doby už je eRko pojízdné a skoro už zajeté. První nastartování jsem uskutečnil 6.6.2007 a byl jsem hróóózně štastnej, že konečně zase vrčí a já se budu moct projet:o)

Takže co za tu dobu všechno prodělalo.

MOTOR: Kompletní GO, motor je origo, kromě úprav a bloku(Š120GLS)

  • nové písty, kroužky, vložky II.výbrus (72,5mm)
  • vačka 280/280
  • odlehčený setrvačník na nejlehčí dle výkresu zde na webu + řemenice, vše komplet vyváženo
  • hlava upravená od pana Houšky s Tymákova od Plzně, nové větší ventily Š130, lehce upravené spal. prostory + leštěné, větší kanály + slícované s potrubím
  • tvrdší pružiny na ventilech
  • nová klika, ložiska
  • rozdělovač malý bezpodtlaký po GO
  • nové rozvody, těsnění atd.
  • motor komplet nalakován + chromové víko ventilů a vahadel
  • nový karburátor DDSR leštěný zvenku a difuzory, natryskován
  • sportovní válcový filtr King Dragon
  • nový příčný nerezový výfuck od Demon Kolín (krásný zvuk)
  • tepelná omotávka výfucku od Davese

Tady jsou nějaké fotky karburátoru a motoru

Fotky při montáži a následném křtění:o)

PŘEVODOVKA:

  • nové synchrony + ložiska, simerinky, těsnění, spojka atd.

Převody při GO

Obnovu prodělal motorový prostor, který byl nalakován na zeleno. Koupil jsem nový vodní chladič, který byl přeleštěn a nalakován. K němu ještě přibyl olejový chladič, který je umístěn místo větráku na pravé straně u motoru.

Na interiéru a exteriéru neproběhlo moc změn a úprav jen detaily:o)

INTERIÉR:

Sedačky, pásy a nápis WWW.SKODA110R.CZ

  • sportovní sedačky SPARCO Sprint
  • čtyřbodové bezpečnostní pásy SPARCO
  • otáčkoměr Shift Control

PODVOZEK:

  • původní kola Apollo byly opískovány a nastříkány práškovou barvou, odstín chromo + lak s perletí, jako lak na autí :o)
  • nové pneu Fulda 175/50/13
  • rozšiřovací podložky 1,2mm

Pár fotek zvenku:o)

Dále mám ještě v garáži připravenou lyžinu pod motor a převody, kterou jsem ještě nebyl schopen namontovat:o)

Plány na zimu:

  • GO náprav + vyztužení a nalakování
  • tvrdší péra a tlumiče(zkusím ty od pana Kužely)
  • tapecy sehnat v lepší stavu, samozřejmě na můj rok 72´
  • stropnici
  • kovokeramickou lamelu

Doufám, že se mi vše podaří do příštího léta. Ale s mojí rychlostí jako teď nevím:o)))

ŠKODOVKÁM a VŠEM JEJÍM PŘÍZNIVCŮM ZDAR a SÍLU v ÚPRAVÁCH a OPRAVÁCH :-)

********************************************************************************************************************************************

Aktualizace: 7.6.2006 MOTOR: zatím ještě nedokončeno, ale chci Vám ukázat fotky co mám zatím hotovo:o)

Takhle těd vypadá motor a motorový prostor:o)

********************************************************************************************************************************************

Ahoj Erkaři, Kilaři no prostě ŠKODOVÁCI, chtěl bych Vám představit svojíˇ"Žabičku" Škodu 110R Coupé, r.v.1972, kterou jsem zakoupil před třemi lety. Koupil jsem jí od jednoho svého kamaráda, a tomu se bohužel stala jedna nemilá věc. Měl ÉREČKO v garáži pěkně v teplíčku a přišly hóóódně velké povodně, které potopily celé ERKO pod vodu(úplně celé voda byla asi 30cm nad střechou). Potom když povodně opadly tak se ERKO vystrčilo ven vysekali se majzlíkem díry do podlahy, aby vytekla voda ven, poté stálo ještě v takovém to stavu asi rok:( Po této minulosti jsem Žabičku od svého kamaráda zakoupil. Bylo pojízdné až tedy na náplň převodů, vypustil jsem asi tři litry vody+olej:) Když jsem ho přivezl tak mi stálo u baráku asi půl roku než se našetřily nějaké ty finance, aby se mohlo započít s opravami.

Tak začala postupná renovace která trvá do teď,když jsem ho kupoval tak tam nebyly vůbec žádné koberečky, děravé podlahy, zničený interiér všude byl píseček no prostě hrůza.

Teď už má za sebou celé opravení vyvaření kastle + nový lak (zelená perleťová metalíza, stejná jako na Mitsubishi Eclipse z filmu Rychle a Zběsile)a všechny možné nové věci, aby byla zase krásná jako byla předtím:)

Nyní provádím GO celého motoru(motor origo 110R jen blok Š120LS)na něm momentálně se musí nabarvit a složit poté na mě čeká ještě převodovka motorový prostor atd.

+ Úpravy( ostrá vačka 280/280, nové písty-série 2.výbrus, nová klika(origo 68mm zdvih), odlehčený setrvačník+řemenice (komplet vyváženo i s klikou), ložiska klika+ojnice, upravené spalovací prostory+leštěné, snížená hlava, větší ventily ze Š130, slícované kanálky hlava-potrubí,sport.filtr KD, přetryskovaný karbec EDSR-půjde tam spádový Weber)

Další věci, které mě ještě čekají a těch je hodně budu dělat zase další zimu, i když je to Žabička tak v zimě a dešti vůbec nejezdí mám proto na ní udělané povinné ručení jen sezónní od května do října. Hlavně bych chtěl poděkovat mýmu Tátovi, který mi hodně pomohl při vyvařování a všem okolo.

Tady je pár fotek jak vypadala a jak vypadá nyní, není tedy ještě hotová úplně, potom půjdou na řadu interiér, nápravy a jiné vylepšení. Doufám,že to nebude nikomu z webu www.SKODATEAM.cz vadit, že jsem použil fotky mého vozu z jejich webu neměl jsem tam totiž sebou dig. foťák pouze normal. Až bude hotový motor tak sem hned zase dám nějaké foto.

Tak takhle vypadalo, jo to promáčknutí není od bouračky,ale od nějakého vola co mi do toho blatníku kopnul u baráku:(

Tady jsou nějaké fotky při vyvařování

Lak

Momentální vzhled mojí Žabičky

ŠKODOVKÁM a VŠEM JEJÍM PŘÍZNIVCŮM ZDAR a SÍLU v ÚPRAVÁCH a OPRAVÁCH :-)


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 17797×, Komentářů: 59, Líbí se Autor: gReen eRko
Děkuju za chválu 😉 Bohužel nemělo moc hezkou minulost při povodních, ale je zachráněný a to je hlavní 🙂 Jinak jedno z nejhezčích eRek u nás to určitě není, ale děkuju 😉
Tak konečně jsem si mohl přečíst něco o tvém voze ... zatím jsem viděl jen fotky na FB kde jsem obdivol zvoje kola ... sám sem je měl ale na auto jsem je nakonec nedal ... jedno z nejhezčích eRek u nás 😉
Tak to jsem velice rád a potěšen Radku 😉 Tak doufám, že se konečně neminem třeba teď na Jarních Běšinech když vyjde čas a počasí...a konečně pokecáme jinak než virtuálně a popř. zkouknem navzájem naše stroje 😉





Pozn. redakci 😉: Bohužel jsem to taktéž zjistil, ale pozdě, posílal jsem i Džonovi vzkaz když jsem to zjistil s tim centrováním, ale už bylo asi pozdě 🙁 Kdyžtak Radku pokud by bylo teda možný tak já jsem teď přidal ještě nějaký fotky a info do článku a znovu jsem ho dozaktualizoval takže dám hned teď "publikovat" a tam to už je v pořádku snad vše 😀
Jj, takovýhle aktualizace pouštím vždycky rád. Auto je pěkný, vždycky ho rád zkouknu naživo v Běšinech, akorát se nějak vždycky minems majitelem...





pozn. redakce: formátování na střed i pro komentáře je záměr, nebo to někde v článku uteklo? Když tak to proběhnu a opravím. Zřejmě tam je někde otevřený centrování a neuzavřelo se.
Díky jsem rád, že se takhle líbí 😉 Mě taky, ale stejně chci ještě pár věcí změnit 🙂 Pořád jsem ještě nedospěl k úplnýmu originálu takže mě to takhle naprosto vyhovuje se sportovnějším vzhledem eRka a kola ještě dlouho zůstanou jen se ještě občasně budou měnit za ARCčka 13" s rovným středem, který už mám doma 😀 Až mi cvakne tak mám všechny věci potřebný vrátit eRko do úplnýho origa modelu 72' 😉





Tudor je počin z dob dávných a od šikovného kutila a podle mě i karosáře 😉
Změna erku rozhodně prospěla,ted ještě původní kola a paráda 😀. Ten tudor je zajímavý,to je práce šikovného kutila nebo je to něco z časů minulých?
Kontakt jsem Vám odeslal na email 😉
Dobrý den, máte kontakt na Pana Houšky který vám předelával tu hlavu?
Díky za pochvalu 😉 Potěší to po X hodinách strávenejch v garáži 😀


Jinak mě se taky teď líbí víc, ale jak už jsem psal, dřív před 9ti lety se mi líbilo víc s plastama 🙂


Z kol mam obrovskou radost, že jsem je sehnal a konečně se mi splnil sen 🙂


Ne nadarmo s říká "kola dělaj auto" 😀
Parádní změna k lepšímu. První Běšiny po odplastování jsem na Tvoje eRko koukal s otevřenou pusou. Hodně dělají kola, ta jsou luxusní
2Čapoun:Nebo si myslel spíš jak běží na volnoběh? Ten mam samozřejmě vyšší,cca 1800ot./min. aby běžel kulatěji a motor se rychleji vytočil kvůli jak vačce tak nejvíc kvůli velkému odlehčení setrvačníku a řemenice 😉
2Čapoun😋eťo bohužel nemam nikde video se zvukem tohoto motoru🙁


Leda mrkni na knize kxichtů,tam je pár videjíček,ale tam je zvuk pouze jen se svody bez tlumiče😀 Měl jsem v tý době sešroubovanou nohu a ještě v sádře,takže tam jsou takový kravinky v rámci možností nohy😉
Máš někde Honzo natočený video kde je slyšet jak ten motor běží?
2Čapoun:Zatim jeste ne,tlumiče jsou normal,ale už mam doma fungl nový originál rozebiratelný a teď se změří pružiny,aby se mohli dle toho udělat tvdší tlumiče a i kratší pístnice tlumiče😉





2Panocha:OK chtěl jsem ti odpo poslat fotky😉 JJ vypadá velmi pěkně,ale boky tlumiče jak je vstup i výstup jsou z dost tenkýho nerezu🙁 Musel jsem na vstupní bok nechat udělat a navařit z 1mm tlustýho nerezu bok,jelikož to tam je dost namáhaný a praskalo to 😉


Teď už mam klid😉


Jinak zvuk je naprostou nádhernej😋
Honzo díky koukal jsem už na stránky http://www.demon-kolin.cz takže fotky posílat nemusíš .Ten vejfuk je fakt moc pěknej 🙂
Koukal jsem jak to máš snížený .Kromě seříznutejch pružin si na to dával nějaký special tlumiče?
2RST: Tak tak Radku jede to jako splašený 😀 Takže máme motorový bratry 😉 Teď je trochu víc ostřejší než ten minulej a tahá jak hovado, je tam pár věcí na motoru navíc jak jsem psal a jde to znát, takže snad výkon bude o něco větší než minule 😉 Jen to teď trochu na rozjezdy zpomalily ty 15" kola, sice jsou lehký, ale jde to znát kvůli průměru ikdyž jsou tam celkem hodně nízký pneu 😉


Ale co, pro krásu se musí trochu trpět 😋
2Panocha: Výfuk od Démon mam už pár let, ale pokud si matně vzpomínám stál tlumič 2200-2300Kč. Určitě někde fotky mam, až najdu můžu poslat, jestli chceš.Jinak původně jsem ho měl koupen i s trubkama a přírubou na origo svody, ale momentálně je převařenej vstup kvůli nasazování přes pružiny, aby měl pružnou část a dal se i vyndat a hlavně kvůli svodům 3 do 1.Jinak mám i udělanou jen trubku.
Ten motor je v podstatě hodně podobnej, jako mám ve svým eRku já. Taky blok 120M (litinový víka, šrouby M11 místo svorníků s maticema, v podstatě favo...), eRkovej vnitřek, hlava. A jede to jak praštěný.
2Banan: Viz. fotka


http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=520&pid=46





Na soustruhu jsem vytočily záslepky s duralu, jakoby ve tvaru houbičky či nýtu nebo jak to popsat. Prostě jako bys šroubu uříznul tu část kam se nasazuje klíč a zůstala jen část se závitem a kuželovou dosedací plochou.


Udělali se trochu větší, pak jsem je pomazal sekundovým lepidlem a natloukly se do děr rozteče 4x98 a pak jsem do nich ještě vyvrtal pár záhloubení aby držel trochu líp kit, pak už jen barva, lak a hotovka.


Předtím se samozřejmě vyvrtala nová rozteč 4x130 viz fotka.
2Čapoun: Motor má blok Š120M plnoprůtok, písty II. výbrus vypouklý eRkový, klika 68mm zdvih též eRko Š100-110 a i hlava origo eRko. Ten původní motor byli jak písty, klika, hlava eRko. Kromě bloku je vnitřek vlastně eRkovej, když neberu v potaz úpravy.


Jinak měřit výkon jsem nenechal zatim, ale ten původní s menšíma ventilama a kompresí, bez svodů 3do1 atd., jsem pouze měřil Davesovo udělátorem a ten mi po několika měřeních ukázal dle DIN okolo 81-82 koní, takže teoreticky dle SAE okolo 90koní.
Banáne, vždyť je to vidět docela dobře na fotkách...





PS:http://skoda110r.eu/140rr/delitko.jpg


http://skoda110r.eu/110r/rijen1120001.jpg
Honzo nazačátku omluv trochu moji neznalost. Jak píšeš v tom článku:





Kola měla původní rozteč 4x98, jelikož by se tam s podložkamy se změnou rozteče nevešly, tak se kola převrtaly na 4x130 a původní díry se zaslepily, překitovaly a přestříkaly.





Mě by zajímal ten postup jak jste to vlastně řešily.


Zaslepily ste ty díry .To jako že ste je něčím zavařily a potom dokytovaly. A nebo ste diry komplet jenom zakytovaly? Jako přiznám se že nevím jak ste to řešily přece jenom kolo je dost namáhaná součást vozu .
Ahoj Honzo.Kolik jsi dával za nový příčný nerezový výfuk od Demon Kolín a máš ho někde komplet zvlášť nafocený teda před montáží?
Ahoj Honzo ten novej motor co jsi stavěl má taky LS písty jako ten původní a nebo je to klasická 120cítka ? Po těch úpravách skoušel jsi si to nechat někde změřit jakej to má vlastně výkon?
Díky kluci, jsem rád, že se líbí 😉 Bez těch plastů se mi taky teď líbí víc, ale před 9ti lety se mi líbilo s nima 🙂 JJ mam s koleček taky obrovskou radost 😉


Ještě je v plánu pár změn, ale ty prozrazovat nebudu 😀





2m8rinek: Když beru v potaz středy tak jsem konkurence a nebo ty moje 😀 Ty máš plech límce 14" z normal kol, pokud se nepletu?
Tak tohle je to auto co mi konkuruje s kolama🙂)). Moc hezký!
Auto je to fakt pěkný .Bez těch plastů vypadá auto vo dost líp.Koukal jsem na postupnou detunerizaci už na knize ksichtů 🙂


A kolečka upřímě závidim🙂Ty jsou fakt nádherný.
Krásná práce. Kolečka jsou luxusní 🙂
Prostě nádhera..😉 Ať slouží dál dobrá práce..😉)
Konečně jsem aktualizoval svůj článek o Žabičce 😉 Dost se stydím za to, že jsem to neudělal dřív 🙁 Snad se změny za těch pár let budou líbit 🙂
Děkuji jsem rád, že se ti líbí, akorát mi všechno hrozně trvá🙂
velmi pěkné
Tak je tu konečne nová aktualizace článku🙂
jo hanzi žabička je super
Děkuju sem rád, že se líbí to moc potěší, ale už aby bylo hotovo chci stihnout Běšiny Podzim a ještě mi čekají převody🙂
Jo a ha, já myslel, že jste okoukali z politické scény, že rudá zvyšuje kompresi.....😀
Líp to sedí v zatáčkách... 😉
Nevím, co na těch rudých prsou máte kluci 😀
Koukám, že motor z mojí modré má designově podobného, ale asi ostřejšího brášku.. 🙂)





Motor z modré:


http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=541&pid=36


http://www.skoda110r.cz/gallery.php?aid=541&pid=28
Á, nově vymalovaný pokojíček pro motůrak a nakonec i to chromové výko ventilů jsi sehnal, máš to pěkný pane 😉
to kachnis: ty blikače jsem koupil od kámoše v autodílech, ale dají se koupit na srazech, jsou to ty kouřový a já v nich ještě mám tuning žárovky který jsou modrý, ale blikaj normal oranžově🙂
kdyz reknes, odkud je mas, tak ti povim, ze mas nejhezci predni blikace nasvete a vypadaj, jakoby tam patrili jiz od vyroby... 🙂
martin_100: JJ, je to Ogiho Eva 🙂 Odkud znáš našeho předsedu?
Niet čo dodať. Krásna eRka. Tak veľa pekních kilometrov a bez nehôd.
Aj ta krajta to je správná jedule 🙂


Pěkný tuze pěkný eRko. To křídlo se mi teda moc nelíbí ale jinak sem rád že z toho taky neděláš Favorita jako spousta nerozumných kolegů.


btw koukam že na fotce z kempu stojí vedle Ondrovo El Bouda 😀 (nebo se pletu?)
Pěkný vůz, tedy až na tu "lopatu" jak říká Marty, ale to je věc vkusu.


Přeji hodně radosti a co nejmíň strasti, kterých si již prožilo dosti.


Hodně štěstí, ať se ti daří a dobře slouží....
ÉREČEK je málo a musí se zachraňovat a opečovávat... já sám ho nechci nikdy prodat🙂
Aha, další utopenec. Koukám ostatní po povodních auta vyhazují a škodovkáři opravují. To je dobře, moc dobře...
No jo, tohohle pěknýho greenerka jsem si všimnul před vrátnicí na posledních Běšinách. Když si člověk navíc přečte jeho osud tak to je pohádka s dobrým koncem. Tak ať Ti zelený mazel nadále dělá radost!

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253