20. říjen 2003

Michalovo Kupátko

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 12887×, Komentářů: 27, Líbí se Autor: RST
Škoda 110R - Coupe 1977 / 2003 Limited edition

Jak se to všechno stalo:

Erko jsem koupil 15.1. 2000 jako naprostý neznalec aut natož škodovek. Nevypadalo nejhůř, ale když jsem celou věc trochu prokoukl a auto na jaře vykvetlo jako louka na horách ukázalo se, že cena 18 tis byla značně přehnaná. Postupně jsem se snažil vozidlo zvelebit a zdokonalit a najezdil jsem s ním své první kilometry. Neustále jsem ale prohlížel všechna auta na internetu a v duchu snil o nejlepším erku. A tak po maturitě v červnu 2001 jsem se pod záminkou výměny zadních nosníků, které už nebyly schopné toho moc nést, pustil do menší renovace. V plánu bylo vyvaření kastle nápravy z eMka, posilovač brzd hliníková kola a pak už jsem se viděl jak jezdím super károu. Nakonec ale nic nebylo tak jednoduché. Proto nyní, o 2 roky později začínám na autě vychytávat mouchy a začínám jezdit.Renovace se tedy celkem protáhla, zato postihla snad každý díl vozu a hlavně můj volný čas a peněženku.

Auto jsem rozebral a přenechal kamarádovi na vyvaření. To trvalo celkem dlouho (za to vděčím jedné slečně z Loun která neměla pro mou káru pochopení) a tak plechařina byla hotová až skoro po osmi měsících. Během té doby na mě začal víc a víc dopadat vliv tuningu a tak nakonec renovace neproběhla moc do původního stavu. Vzniklo jedno z mnoha individuálně upravených vozidel, v mém případě zaměřené spíše na technickou stránku věci a nikoliv na moře spoilerů. Asi i proto jak celá věc vznikla jsem nikdy nechtěl laminátové blatníky ala 130 RS a držel jsem se originálního vzhledu Erka. Jak všechno dopadlo posuďte sami.

Škoda 110R Coupe 1977 / 2003

Podvozek a brzdy:

  • Široké nápravy, hřebenové řízení- š 120M
  • Hliníková kola (otvíráky), pneu 165/65 R13 / 165/70 R13
  • Pružiny přední zkrácené o závit š 110R, zadní původní délka š 120M
  • Sportovní tlumiče pérování
  • Plechová příčka v motorovém prostoru nahrazena rozpěrou mezi tlumiči
  • Brzdový válec s posilovačem š 120M
  • Čtyř pístové přední brzdiče š Rapid

Pod kapotou:

  • Motor š favorit 136
  • Uložení motoru na podpěrných silentblocích
  • Odlehčený setrvačník a řemenice
  • Zvýšený tlak mazání na přetlakovém ventilu
  • Sportovní bavlněný vzduchový filtr
  • Svíčky s třemi jiskřišti
  • Elektronické zapalování s upravenou charakteristikou rozdělovače
  • Karburátor Jikov SEDR - š 130, úprava 2. stupně
  • Ostrá vačka 265°
  • Slícované, vyhlazené, upravené sací a výfukové kanály včetně potrubí
  • Upravené spalovací prostory
  • Snížení hlavy, kompresní poměr 10,5:1
  • Příčný výfuk 130 LR, dlouhý dvojitý svod
  • Pětistupňová převodovka, diferenciál 4,22
  • Alternátor - š Felicia
  • Náporový chladič včetně ventilátoru a upravených přívodních trubek - š 120M

Interiér a karoserie:

  • Sportovní trojramenný volant Luisi, hliníkové pedály
  • Kožená hlavice řadící páky
  • Sedačky Ford Escort xr3i (přední)
  • Části přístrojů lakované do barvy vozu
  • Nové čalounění stropu a sloupků (koženka)
  • Nové koberce (zátěžový antracit)
  • Středový panel š Rapid
  • Topení - š Felicia
  • Folie na oknech (40% černá)
  • Dveřní zámky š Felicia
  • Upravené zapojení světel
  • Startování tlačítkem
  • Centrální zamykání, dálkové ovládání
  • Zrcátka kapky Beskydsport
  • Tahokov v předním čele a kapotě
  • Vytažené zadní blatníky
  • Plynové vzpěry obou kapot
  • Zámky přední kapoty Sparco
  • Zavařené víčko nádrže, plnící hrdlo v kufru
  • Centrální stěrač předního okna
  • Celkově přepracované zadní čelo (světla Ford Escort, tahokov)

Dosažené výsledky:

  • 3 místo: Rychlostní slalom Týniště nad Orlicí 2003
  • sprint 400m s pevným startem, čas: 18:03 s. - Tuning Party Hradec Králové 2003
  • sprint 400m s pevným startem, čas: 18:21 s. - Hundrtgang Kostelní Lhota 2003, letiště Pátek

Pár momentek v přírodě:

Pár momentek mezi lidmi:

Kontakt - Michal Zajíček:

misa.misa@centrum.cz

http://110r.webpark.cz


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 12887×, Komentářů: 27, Líbí se Autor: RST
Našel jsem inzerát na tohle eRko v loňskym dubnovym čísle nějakýho časáku. Cena k jednání 95000. Jestli to byl vtip tak OK. Ale jestli ne, tak by ses měl nechat vyšetřit.
Není to auto na prodej?Sháním auto už delší dobu ale.......nebo alespon nějaké doporučení.Předem dík Roman 777004876
Je to fakt paráda. Jen a jen víc takovych aut
Moc moc moc a moc a moc pěkný! Vždycky mam radost když to má opravdu úroveň! Za dva roky je to opravdu kus práce!
Ja mam navarenej predni lem ale do tvaru originalu, a nevejdou se mi tam loukote, proto je kulatej asi lepsi, ale original je lepsi vzhledove
JA uz som bol rozhodnuty dat gulate lemy.Ale som si to rozmyslel!SA mi to paci original.Nie som ani proti gulatym-je to ozaj vec vkusu!
kulaty lemy-to je vec nazoru, je to pekny ero a asi dost drahy
Pěkný to máš... nejdřív sem ti chtěl vynadat za tu spz na narazniku ale máš ten zadek pěkně zpracovanej takže to vypada moc hezky. za 1 s * 🙂
Promiň, ale kulaté lemy by neuškodily, auto bez nich vypadá nadmíru směšně. Ale proboha, co ta zadní světla?! Tohle bych svému autu nikdy neudělal.


PS:Omlouvám se za (spíše) přehnanou kritiku. Pa*
Je to pěkný. Škoda, že si se nepustil do originálu. Opravdu se mi líbí tvoje zpracování, takže kdyby to byl originál, věřím, že by byl stejně tak dobrý, né-li lepší.
Ačkoliv to není přesně podle mých představ (ale vo tom to je), musím ti to pochválit. Hlavně je na tom vidět spousta precizní práce, prostě to máš vymazlený. Já ať mazlim, jak mazlim, tolik jsem to ještě nedomazlil, ale jednou tě domazlím!🙂
Nechci Ti nějak moc lichotit,abys nám moc nenarost, ale je to velice sympaticky a hlavně vkusně provedená kára. Z fotografií je naprosto jasné, že jsi neměl v úmyslu opomenout ani sebemenší detail. Vidím tam spoustu práce a odvážných řešení, o kterých si spousta z nás erkařů nechává pouze zdát. Nejvíc oceňji práci na motoru a všem, co s ním souvisí. Dal jsi starý káře nový život a přiložil svůj kámen na pomník legendy jménem "Š110Rcoupé". Některý obrázky jsou hezký i z fotografickýho hlediska. Přiznej se, že Ty máš tu káru rád!?!
Všem vám velice děkuji za napsanou chválu. Přidám pár slov a odpovědí. Nárazníky mají stejnou barvu jako kola a kliky chrom už jinde není, takže by jim bylo smutno. Přední sedačky nejsou úplně ani podle mých predstav, problem penez 🙁. Zámky na kapotě, žádnej problém. To co je videt je kryt prez vyfuk, a pd nim je skoro 1cm mista takze to vetra, az jsem se sam divil. DÍK
Jo taky jsem tohle auto viděl na hundertgangu a fakt moc pěkný. Podle představ majitele a pořád eRko. Povedlo se ti to. Co říká SPZ a lampičky blízkosti výfuku? Když se to prožene, tak se dovede docela rozpálit ne?


Taky ti všichni říkali, že červený eRko má každej druhej a pak choděj a čučej jak mu červená sluší? (mám taky červenou - RedShadow)
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Tak tohle auto jsem viděl na Hundrtgangu na vlastní oči a musím říct, že lak je naprosto luxusní. Na autě je pár detailů, které nejsou tak úplně dle mého vkusu, ale je to tvoje auto a je důležité, že se to tak líbí tobě. Jinak je celkově pěkné a zdá se poctivě udělané.
Fakt moc pěkné autičko. Jen bych se tě chtěl zeptat. Taky chci dávat zámky na přední kapotu, ale nevím jak se na to dívají policajti a na technické (jestli to třeba neberou jako ostrou hranu, nebo tak něco,...?) máš nějaké zkušenosti?
Moc hezké. Zaujal mne začátek toho textu. "..naprostý neznalec aut..." Já jsem na tom podobně a možná ještě hůř. Ocenil bych takový povídáníčko o tom, jak jsi vyškolil své ručičky, aby spáchaly tohle nádherný eRko.. Za tři roky je to velmi slušný. Pokud chceš, napiš na mail vpokoji@post.cz .... potřebuji duševní podporu, abych se do toho taky takhle pustil (zatím to jen tak šolíchám 🙂
Super kára bez chyby😉
NO COMENT!!-krasa
No, pěkný fešandy. Škodovka i slečna. Máš super lak a pěknej motor. Precizní práce. Bzdy, náporák, prostě komplet. Good luck.
Opravdu se mi to libi!! Takhle podobne si predstavuju i svoje erko. A abych byl originalni, primlouval bych se za ty chromovany narazniky, jinak ale parada!!!
Jo presne tak, kluci chybi tomu jen chromove narazniky, a na zadni celo bych nesahala...., ale to je tak opravdu vse. Je to krasavec. Mas perfektni lak a i otviraky, ktery ma jiz kde, kdo mu slusi a vypadaji opravdu skvele. Vsimla jsem si , ze Tvemu zkraslovani neusel ani ventilek - perfektni! Je videt, ze auticko je delano s velkym citem. Bravo - velmi slusna prace!


PS: Jinak fotka z kalendare, kde je videt eRik celem pod mostem je VYBORNA!
Uplne sa stotožňujem s predchádzajúcimi názormi. Je to fakt krása. Mal som možnosť stretnúť sa s touto eRkou v Tíniští. Akutát mi niejako nesedia sedačky. Teda je tam podža mňa trocha nesúlad medzi prednými a zadnými. Možno trebalo dať takú istú látku aj na zadné. Ale ako už bolo povedané hlavne že sa to páči majitežovi a má z toho radosť.
Krása krrása-hodně pěkný a hodně práce-není co dodat jen taková maličkost a to je to zadní čelo ale je pravda že důležité je že se líbí majiteli!!!!a tak to má být.
moc hezky, jak napsal MichalK. jeste ty narazniky do chromu a bude to bezchyby...
Mooc pěkný, ještě nárazníky do chromu a ... i tak to nemá chybu!
Schenimu se moc líbí!!!