26. prosinec 2006

Kadylovo Éro

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 11865×, Komentářů: 34, Líbí se Autor:
Splnění sen!

Proč splnění sen? Cupátko jsem si přál od svých 15 let,ale to na auto mého věku bylo ještě dost brzo. Do 18let byla dost dlouha doba tak jsem měl dost času na vymýšlení, jak bude éro vypadat,upravy aut se rok od roku dost zdokonalovaly a já jsem měl už vymyšlený plán jak by

přestavba auta měla vypadat. Uběhly dva roky a já v 17 začínám brouzdat po internetu a nějaký to éro konečně koupit,rok hledání ježdění po inzerátech a pořát nic vludného. Až jednoho dne přišel kámoš, že by o jednom takovém éru věděl že vypadá dost slušně. Druhý den jsme se jeli na to podívat,a taky že jo. Ěro pekně opečovávaný dokonce bez rezu a nějake ty upravy. Tak jsem se s majitelem domluvil a za týden jsme s tatíkem pro éro jely.Sice jsme ho přitáhly, protože motor nevrčel! To se psal rok 2005 bylo to někdy na začátku prázdnin.

A teď to vše začalo! Všechny promyšlené nápady a uprávy!

Jako první věc bylo auto zprovoznit,doladit nápravy, chlazení a brzdy. Po té ta příjemnější věc a to koupě kol a to 14R od firmy PowerTech. Když auto stalo na pořádných kolech tak se začalo řezat.

Cupátko převezeno do dílny mých kamárádu! Spojili jsme síly a den o dedne se vše začalo rísovat podle mých představ. V roce 2006 v červnu auto připraveno na lak. O prázdninách auto přihlášeno a hotovo kromě interiéru. Výsledek postuďte samy.

Stručný technický popis:

Škoda 110r cupé r.v. 1980

Motor

zážehový řadový čtyřválec

rozvod OHV se dvěma ventily na válec

příprava směsi karburátor Jikov 32 SEDR

zdvihový objem 1289cm3

nejvyšší výkon cca 46 kw/63k, při 5000 ot/min

v max 150km/h

___________________________________________

Úpravy

původní motor Škoda 110r nahrazen agregátem Škoda Favorit 136, ostrá vačka, sání a karburátor ze Š130, otevřený vzduchový filtr transparentní víčko rozdělovače, výfuk vlastní výroby podle plánku, spojka ze Š130, estetické úpravy

_______________________________________________________

Převodovka

5stupňová ze Š130

___________________________

Litá kola

PowerTech 8x 14palců ET 15

___________________________

Pneumatiky

TOY Proxes 225/40

__________________________

Podvozek

Původní nápravy vyměneny za zrepasované a vystužené nápravy ze Š130, vzadu včetně suchých poloos, sportovní tlumiče a pružiny v předu zkrácené, rozšiřovací podložky se změnou rozteče ze 130mm na 100

______________________________________________________________

Brzdy

Kompletně Š130 s přídavným posilovačem

______________________________________

Karosérie

čistý, hladký stiling bez nárazníku, absence střešních žlábků, ventilačních otvorů v zadních sloupcích a zámků, stupní otvory chlazení otvorů motorů zmenšeny na vertikální štěrbinu, přední lemy s vytaženou hranou, zadní lemy s použitím vnitřních lemů Š120, chladící otvoryv předním čele, přední spoler Elis Plast s přívodními otvory k brzdám, přední kapota s mřížkováním ze zadního čela Š110, laminátové práhové nástavce Opel Corsa upravené a přisbůsobené, zadní čelo z rovného ocelového plechu s vyfrézovanými otvory, zadní světla tvoří kruhové LED moduly Hla, přdní světlomety VW Golf2 v originálních chromovaných rámečkách, blikače uvnitř parabol, zrcátka Bez Skyt sport v barvě vozu.

_______________________________________________________________

Lakování

Třívrstvý systém, podtřikován báze, transparentní lak odstín zelená Samba Green ze vzorníku Kia.

___________________________________________________

Interiér

Sedačky, palubní deska a výplně dveří potaženy béžovou alcantrou chromové rámečky budíku středový panel vlastní výroby sportovní volant Victor elektrické stahování oken


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 11865×, Komentářů: 34, Líbí se Autor:
Tluca: je na prodej ... teda jestli už se neprodalo...
Přesně auto mých snů🙂)) garatulace
pěkný Michale...V Panenským Týnci loni jsem u tvýho auta stál dohromady tak hodinu a půl...Dokonalá práce..proti zpracování nemůže mít nikdo nic ať už se mu to líbí, nebo ne...Přeju hodně dalších uspěchů..
spyker: cituji z textu: "blikače uvnitř parabol"
Na kolik si ceníš auto?? Prosím odpověď
Hele ty nemáš ve předu blinkry jak tak koukám...Jezdíš s tím na podválu?
Spoku,máš to pěkný.Měj se dravče,šermen
Měnit motor jen spodem je pěkně blbá práce. Představ ti kvůli vačce vyndavat motor.
Měnit motor jen spodem je pěkně blbá práce. Představ ti kvůli vačce vyndavat motor.
m8rinek: Motor jde vyměnit spodem .)





Jinak máš to fakt pěkný, víc k tomu asi netřeba dodávat 🙂
AHOJ najdete me neco podobneho ja chci koupit Skoda 110 R tuning, nabidky na muy imeil
Ahoj Erkaři!!!Jsem rád že se objevilo další krásné Erko,i když se zevnějšek poměrně dost podobá tomu mému,což je trochu škoda pro nás oba!!!Jelikož jsem vyjel teprve až na podzim (poprvé na Konopáč) a bydlím od tebe dost daleko(Jičínsko),nemůže být o nějakém opisování ani řeč!!!Ale jestli se někde na srázku potkáme(a já doufám že jo) tak se určitě moc rád na to tvé podívám a snad i pokecáme!!!Pokud by Tě zajímalo to mé,zkus se mrknout na:www.Streettoys.wz.cz Ahoj a hodně úspěchů!!! Vojťas
Tož dílenské zpracování úžasné, barva taky a poslední co se mi líbí jsou kola. Jinak celkový design není můj šálek čaje, ale hlavně, že si jej užíváš ty. Jo a připojuju se k názorům níže: f té své češtině si prosým obraf hrupki, fakt to tahá voči!





Jo a hodně km bez nehod!
Můj skromnej názor zní asi takhle, je to moc pěkný auto a na něm fůra práce, desingově povedený, ale prakticky a technicky na nic, nevětraný motorový prostor je fakt bezva,opravitelnost zadních partií v podstatě nulová,teda pokud při tom nerozřežeš půlku auta, o výměně motoru nemluvě.





Takže ode mě nezbývá než popřát hodně úspěchů bez jediného škrábance a poruchy, protože jinak XoO
kadýl110: Jo já jsem kapitola sama pro sebe, je to pořád na dlouhou trať..... Pohybuje se to vpřed docela pomalu a z lidí co znam jsem už asi poslední, kdo věří, že to eště někdy pojede. 🙂 Vidim to s premiérou na podzimní Běšiny. Doufam, že se taky zůčastníš i na jaře 😉
cus,mel bych na tebe prozbu,mohli by sme se sejit nekde u benesova,moc rad bych se podival na tvji karu,a jeste neco-prej Michal Pečeny te zna z Přibrami,ja sem jeho spoluzak v bene.tak se ozvi,jestli chces???H.J.
Aaaa už ses regnul i sem ...tvoje auto jsem už okomentoval na virtu ... jsem zvědavej na ten interier.... hodně zdaru v novém roce 😉
Ano, je to hezký kousek. Mě se zadek celkem líbí. Ale přecejen já jsem fanatik do chromů, pokud by se ti tam podařilo dostat ještě trochu chromu, tak máš ode mě 10 bodů z 10 😀 . OpRavdový oRiginál!
Jako jeden z adminů bych se taky přikláněl k vylepšení slohu a češtiny. Je to tu sice o autech, nejsme ve škole, ale i popis auta by měl za něco stát.





O autě jsem četl v AaT, líbí se mi a odvedl jsi velký kus hodně kvalitní práce. A originálů je stále ještě dost.... fandím takhle kvalitně a s citem provedeným úpravám eRka. Netvrdím, že všechno bych udělal takhle, ale je to tvoje auto a pro tvoji radost a vo vo vo tom to je...
Jak tak na to koukám tak ten pravopis by chtěl poladit😀
Práce pěkná, ale její výsledek šálek mého čaje není. Inu, zase o jeden pěknej originál míň.


Hodně štěstí a radosti.
Jo tebe Siki zdravím, díky za pochvalu! Jak jsi daleko?
Jo a nevim co se nelíbí Lucince na článku,je to o autě a ne o slohu při hodině češtiny!
Jo děkuji všem,každý má svuj styl uprav chápu. Stím zadním čelem jsem sám spokojen,nechtěl jsem vymýšlet žádne prodlužování karoserie,a hlavně se my líbi ty moduly od Helly.
Je to pěkná kára, četl jsem si o něm v AaTuning a moje hodnocení 1-10 je 9bodou. Ale těch 63 koníků by potřebovalo ještě nějaké brášky 🙂 jinak super..
No tak už sis ten sen splnil, co??? Krásná práce, to už bylo vidět když jsem u tebe tenkrát byl.... Sice si taky neodpustim poznámku, že všechno neni podle mýho vkusu, třeba zadní čelo. Ale to neni důležitý.... je to prostě kus poctivý a dobře odvedený práce. A to si zaslouží ocenění..... Tak ať ti slouží a dělá radost.
Pekne a zvlastne ponatie desingu - hldkost tvarov. Uz u viacerych som videl zavarene vetracie otvory na stlpkoch, znamy (jeho auto tu nie je a asi sa sem ani nedostane) naopak ma rocnik 71 a on tieto otvory prirobil. Mozno by sa hodili aj nejake narazniky i ked vlastnej konstrukcie. Mozno uz na aute je od casu fotenia viac zmenenych veci (susiace sa seno v popredi potvrdzuje davnejsie foto).
V podstatě souhlasím se všemi pány předřečníky (i předřečnicemi)


Obzvláště Jerromova poznámka o střetu "originálistů" s tunery očekávám ji s velkým napětím. Moc pěkná práce provedená dle vkusu majitelova,


to, že se mi na tom autě některý detail nelíbí, je můj problém.


Abych byl konkrétní : já bych taky ten zadek takhle na svém autě nechtěl. Nápad se světly z golfa II se mi líbí, ale zajímá mě přínos této úpravy,svítí to víc ? Nebo je to kvůli zástavbě blinkrů v parabolách ?
Auto zepředu je krásný,ale taky mi ten zadek nějak nesedí,hlavně umístění značky...ale to je vždy věc majitele,hlavně že se líbí jemu. A je dobře že se tohle autí objevilo i tady na webu. Stejně sjem zvědavej jaká se tady strhne mela mezi originalistama a tuningářema,většina je háklivá na větu,že na přestavbu byl použit zachovalý kousek.
je to moc pekna a jde videt ze i kvalitni prace...souhlasim ale s Jakem, to zadni celo mi k tomu moc nepasuje...ale jinak vazne pekny...





a muj nazor s tim zadkem neber vazne - me totiz vsude tam kde neni chrom naraznik a obdelnikovy svetla neco vadi...🙂 🙂 🙃 🙃





jinak jedna soukroma rada - trosku bys mohl zapracovat na jazyku, bo ten Tvuj ceštin je fakt kvalitní masox 😀 😀
Je to perfektní originál neoriginál, i když jsem zastáncem originálu. Klobouk dolů... super.
moc pěkné , je vidět kupa práce , ale co je tohle to fuckt nevim


zrcátka Bez Skyt sport v barvě vozu.
I kdyz nejsem zastance originalismu tak se mi nelibi to zadni celo. Absolutne to ztraci svuj styl a k eRku se proste zahlazeny celo nehodi. Jinak je to celkem pekna kara.
Hmm, krasavec zakulacenej!!!


Pěknej lak a spousta zajímavejch detailů!!!





Koukal jsem skrz okýnko, že i na interiéru jsi nešetřil, tak přidej, prosím, ještě pár fotek, ať se můžem kochat 😉





Malinko se mi příčí to pevné spojení čela s blatníkem, ale chápu, že v boji designu s praktičností někdy velkoryse v zájmu vizuálního výsledku vyhraje design.

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253