21. květen 2007

MARIANNE "R" 2

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 14304×, Komentářů: 57, Líbí se Autor:
Tak jsem teda začal...

...dlouho trvalo, než jsem našel eRo na Slovensku, které by bylo aspon trochu k světu. Nakonec jsem ho našel v Rožňave. Stálo mě 16-tis. Cesta do Prešova byla jako horor. Nic na eRu nefungovalo a moje mladá si myslela, že ani nedojede. Moc se ji to auto nelíbilo, ale dnes ho miluje. eRo si dovede získat srdce.

tak takhle vypadalo na začátku

Dílna byla docelá holá a prázdná. Začalo se nakupovat a nakupovat. Od CO2 a kompresoru, až po ten maličký šroubovák. Dnes už je docela slušně vybavená a můžu si troufnout na cokoli.

...a dnes...

Ted k přestavbě... bylo tam tolik vyvařování, že jsem nakonec musel vyřezat celou podlahu a vše okolo. Komplet nové nápravy a svetla. Dveře se ne a ne zavírat... problém. Postupně jsem řezal a vařil a zase řezal a vařil. Nakonec jsem dosáhl podobu eRa a zprovoznil zbytek. První jízda byla to nejkrásnější jako odměna za dobře vykonanou práci, ale......

Začal jsem makat na topení... kámen ůrazu v eRu. Napasoval jsem tam topení z Forda Escort. Fakt to dobře topí. Zároveň i palubovku ala escort a volant s páčkama taky. Dostal interier docela dobrou podobu. Vnitřní zpeťák je Favo. Voltmeter jsem dal z Žigula, ale usadil jsem ho do Škodováckého obalu od budíků. Tak vypadá jako škodovácký.

pohled na palubovku...

Hřebenovka a M nápravy .... zase změna. Motor?... zatím 110, ale už makám na 130. (GO) Nafotím a dodám.... Mám sportovní filtr sání a výfuk KN. Je to docela nářez. El. ventilátor chlazení a pár maličkostí. Jako: sportovní zpětné zrcátka i s blinkrama a modré led, osvětlené ostrikovače multi led., H4 s xenonem a fluorescenční kroužky pod H4, modré potkávačky i v př. dálkových, centrál s alarmem na DO, hliníkové pedály, střešní okno z Nissanu Sunny Coupé, atd... postupně vše rozepíšu podle dodělávek.... abych nezapomněl... otevírání dveří jsem udělal z CRXi... kličky se otevírájí do boku. Je to docela super a hlavně je to něco jiného. Zatím jsem to na žádném eRu neviděl. Do dveří jsem dal el. motorky. Pořád jsem hledal způsob, jak co nejvíce zachovat původní kladky a nakonec se to podařilo... foto napoví... a nakonec i křídlo... musel jsem mu zvednout patky, ale výsledek je OK.

Dnešní podoba... není konečná protože ji čeká ještě dodělat a lakovat.... můžete poradit s barvou... zatím uvažuji o bordo.

Dnes jsem začal s maličkostma. Hlavně náporák a chlazení zadní kapoty. Jsou tam průduchy z Forda RS. Na střechu chci dát nasávač, ale ještě uvidím... ten tvar není podle mého gusta. Před zadní kola chci dát ještě průduchy... prahy mám už taky.... Ted už to vše zase naflexuji a vyvařím a pak se uvidí... Začal jsem s GO na motoru 130. Zítra mi už konečně dojdou pístní kroužky. Uvažuji o Vnitřním zpetáku z fava... mám celý tapecír i se světlem a hodinama, tak uvidíme jak to bude pasovat.

Dnes 21.5. jsem se pustil do náporáků... mám 4oko tak moc možností nemám, ale snad to zvládnu. Vše je zatím formou testu a hlavně to musí dobře vypadat. Nechci na kapotu vařit mřížku, ale mám průduchy z Forda RS, tak je tam dám. Pokusil jsem se dnes je tam přiložit a docela je to OK. Myslím, že výsledný efekt bude super.

pouze je to v plínkách a na pokusech...

Pár fotek o začátku.... úplném.

Nebudu to nějak extra rozepisovat. Každý pozná co je co.... Bylo to na začátku tak prorezlé, že jsem se divil, že jsem cestou nevypadl z auta. Byla to hrůza... ale dnes je to už OK.

Jedna taková pikoška: ... nasadil jsem čelo na eRo a zákazník mi nacouval do garáže. Amatér! ...samo, že nacouval do eRa a z čela nezbylo víc, než jen kraje. Tak jsem ho nařezal a ze zbytků jsem pozkládal to co tam je teď.... Dalo to makačku, ale výsledek je OK...

Dneska jsem se pustil do toho náporáku. Snažil jsem se o .... ani nevím o co, ale vyšlo to dobře. Určitě se najde spousta odpůrcu, ale jak už bylo řečeno: ...je to Škoda110R-TUNING... tak ladím a ladím a to co dělám, tak to dělám pro potěšení svého srdíčka.

Další pochvalu si zasloužím.... od orginálistů.... zachránil jsem eRo. Dnes jsem na něm začal makat. Přesvědčil jsem majitele a maká se na něm. Samo, že bude vše v orginálu.... Porovnejte sami...

Můj zdroj náhradních dílů.... místní zběrna ZBERKO....

Lucinka mi určitě odpustí...

...tak jsem po delší době zase zamakal... Potřeboval jsem srovnat 130-tkovou hlavu a zabrousit sedla ventilů. Pokoušel jsem se někoho najít, kdo mi to udělá, ale marně... takové peníze jsem nebyl ochoten zaplatit. Od 3500,-ks za tak málo práce?... děs... nakonec jsem se rozhodl, že to udělám sám. Nějaké ty zkušenosti jsou a když to pokazím, tak si sám hlavu neutrhnu... teda tu co mám na krku. U kamaráda na garáži jsme srovnaly hlavu a pustil jsem se do sedel. První jsem musel srovnat dosedací plochu ventilů a až potom jsem mohl vzít do práce frézky. První jsem na ně křičel at makají sami, ale nějak to pořád stálo... musel jsem vykasat rukávy a pustit se do toho. Jinač v garáži bylo asi 35 stupnů... teklo ze mě jak z rákosníčkova šosu. Asi po 3 hodinách bylo vše dokonáno. Potom jsem upnul ventily do brusky... samo, že tomu určené... a začal brousit.. a výsledek?.. SUPER.. jsem se svojí prací spokojen a kamarád, který opravuje auta od roku 1968 mě pochválil... byla to prý dobře odvedená práce... posuďte sami...

...konečně je hlava hotová...

Po konečném broušení jsem ještě vyměnil nová vodítka ventilů a gufera.Byl sice problém sehnat osmičky, ale nakonec je mám.Teď se do spalovacího prostoru nedostane ani kapička oleje... jsem spokojen se svojí prací a věřím, že to po domontování bude šlapat jak hodinky. A hlavně se už za autem nebude čudit... maximálně tak od koles.

pustil jsem se do zbytku motoru. Musím ještě odlehčit setrvák. Musím však najít optimální obrus, aby jsem neztrácel na dojezdech. Ta akcelerace je ale droga a tak to asi zase obrousím až na maximum.

Dneska jsem obdržel od svoji žienky darček...přišli mi už ty

moje světla. Je to čirá optika pro Peugeot 205. Vím, že to na eRo nepatří, ale mě a moji Mariannce se moc zamlouvají... tak je tam dám... Trochu upravím zadní čelo. Mlhovky a parkovací světla musím sehnat kulaté...

Dnes... to je 11.8 jsem už konečně dodělal tu přední masku.Montoval jsem zákazníkum satelit a na půdě jsem našel novou nádrž na eRo a přední masku,... dvoj-oko. Musel jsem ho odrezit a posvařovat. Potom jsem uvažoval o předním průduchu pro chladič a vyšlo to co tam je. Myslím, že to je OK. Našel jsem na garáži starou rampu na mlhovky ze 120-tky... a je tam. Mlhovky jsem sehnal takové ... aspon já si myslím... pěkné.

Tak jsem taky dodělal ten 130-kový motor. Musím uznat, že to jezdí jak šílené... Jeden karbec žral až 15 litrů na stovku, ale ted je tam edsr a papká tak 6,5. Je to sice trochu nižší výkon, ale stále to lítá. Ze 120 koní to padlo na nějakých 90, ale je to nářez...

... začal za mnou jezdit kamarád na rapidu... LUBO RAPID... a tak se maká na GO... je to taky 130. Je to další pacient do klubu...

... Lubo zdravím tě..... xixi...

Jsem zvědav na reakce.... někdo je zástancem orginálů a někdo i tuning... tuzing?.... ale snažil jsem se at je co nejblíž k orginálu, ale taky at je trochu výjimečna a hlavně jiná... Každý se chce trochu odlišovat od ostatních a já nejsem výjimka. Snad udělám dojem.

Plánuji dost věcí... snad se to podaří a eRo přetvořím k obrazu svému. Tak držte palce a snad i povzbudte... ono to potěší.

Pokračuji v renovaci.... snad je to už ok. Motor z felicie atd...atd...


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 14304×, Komentářů: 57, Líbí se Autor:
Vyzera to zaujimavo, som zvedavy na vysledok.
pánové...k MOTOROVÉ BRZDĚ...hledejte po učňácích pro automechaniky...většinou se dá od 2kil do 5 mít v ruce graf...
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
pekna erka niesi nahodou z Lipan
A potrefená husa se ozve🙂 Jakožto puboš se aspoň nechlubim snovym výkonem na motoru, kterej ty poníky nemá🙂 a jestli má dokaž to grafem z brzdy, omluvim se a snim svůj klobouk....
Koko že bych přijel?????Hm, ať vím kolik má Mobagi pod kapotou😀
me to dela kolega za 1500,klasicka valcovka,uz sem se sam nechal zmerit a s papirem v ruce se hned jinak mluvi🙂ale klidne prijed🙂
Koko, kdyby jsi nebyl z druhé strany škodazemě, už bych stál u Tebe ve frontě 😉 Sám bych rád znal výkon poladěné ostrovačné 120LS z GD. Kolik to vůbec u Vás stojí? Tady když jsem pátral, tak nejlevnější měření začínalo někde okolo dvou litrů 😕
vis co,jestli mas zajem,motam se ted okolo motorovy brzdy,jestli mas zajem zmerim ti ji,a jestli dosáhneš aspoň 80 k,tak ji taky zaplatim,ale aby si z 5-ti kanálu tahal takový výkon musel by si hodne umět ,tak me kdyztak kontaktuj at vis kolik poniku tam mas.
Ahoj


Pokusil jsem se nad sebou zamyslet.Fakt a to bez jakýchkoliv předsudků mi nejde do hlavy jak tam těch 220k nebo přesně řečeno 162,8kW dostaneš.Ale pak mně napadlo,že asi použiješ přeplňování.To je jedinná alternativa.Pokud ale né? Tak se opravdu nezlob,ale plácáš nesmysly.Krom toho Porsche 911 má kola upnutá 5 šrouby a bez redukční podložky to nepřiděláš,ale to můžeš použít jakákoliv kola.Poloosy Löbro používá většina automobilek na tom neschledávám nic převratného.


A jen tak naokraj věkem bych se neoháněl.Znám kapacity ve svém oboru,kterým je i hodně přes 50let a s klidem prohlásí,že se učí pořád a že konstruktivní kritika je lepší něž samochvála.Ta tě totiž nikam nedovede.


Pokud se divíš,proč na tebe,jak říkáš útočíme.Je to proto,že chceme aby jsi byl lepší a aby informace v článcích byly co možná nejserioznější.Není v tom nic jiného,to mohu říct,myslím asi za nás za všechny.


Zatím ahoj a přeji ti hodně elánu do další práce.Cesta je to trnitá,ale stojí za to.
Nikto Ťa nehaní ani Ti nenadáva.


Áno, tieto stránky sú o pomoci a radách. Preto nám poraď ako vykresať taký obdivuhodný výkon z úplne obyčajného motoru?





Otázka k motoru s 220-timi koňskými silami:


Kebyže ti zložím na drevo tých 300.000,-- (neviem či Sk alebo Čk) si schopný mi ho postaviť?





Nazdar.





Lucia Ch.
... Škoda 110 R tuning... je to o pomoci a radám ostatním... zatím jen haníte a nadávate.... zamyslete se nad stanovy webu. Je zde spousta lidí, kteří si zaslouží můj obdiv... opravdu krásné auta a spousta dobře odvedené práce... Rýpalové jsou všude a na tomto světě mají své místo. Zdravím Vás.... xixi
Jestli Ti můžu dobře poradit ..... nechceš-li tady být v budoucnu za žvanila a pitomce, buď předlož hmatatelné a zjevné důkazy svých tvrzení, anebo jdi od tý debaty pryč. Sypeš tu čísla z rukávu, pleteš jabka s hruškama a začínáš se do toho zamotávat. Raději se nepouštěj do žádných větších akcí ... 😉
... nebudu nikomu nic dokazovat... já jsem spokojen s tím, co mám pod kapotou a co si myslí ostatní mi je jedno. Auto dělám pro radost a né pro to, abych se nějak vytahoval a někoho jiného hanil nebo urážel či podcenoval.... Mám skoro 40 roku a myslím, že některí puboši by se měly nad sebou zamyslet.
Motor s 220 konmi mě vyjde asi na 300 tisíc a myslím že by ho tu nikdo nechtěl.... je drahý. Přemýšlel někdo nad tím, proč sedí kola z Porsche 911 na eRo? a Loebry?.... já jen tak.
... čtěte pozorně co píšu... nemám 220 koní ale asi 89... Schwejk udělá rapida s 95 konovým motorem a nikdo ho nehaní... ale já jsem asi mimozenštan....xixi
jo jak říká Láďa, každej ty koně máme asi jinak silný 🙂
Já myslím, že by bylo dobré si ujasnit, jak je ten jednotlivej kůň vlastně velkej. Možná, že se někde na Slovensku chovaj plemena menších vzrůstů a pak se jich prostě a jednoduše do motoru vtěsná víc, než by bylo v Čechách u našich obézních kobyl obvyklé. Pak mají pravdu obě strany a není třeba vzájemných obviňování a pichlavých narážek ;oDDD





Mě se třeba taky maximální rychlost vozu významě zvedla včetně mrštnější akcelerace z nuly na sto poté, co jsem přesadil ručičku tachometru o pár dílků výš. Úprava je to nenáročná, životnost motoru nezatěžující, pocit z jízdy je hned výrazně lepší a mám i dojem, že při stejný rychlosti to teď líp sedí v zatáčkách ;oDDD
Ahoj,odvedl jsi na erku pěkný kus práce, a to,že se nebojíš sáhnout do motoru je jenom dobře...Jen se chci zeptat-jak široká máš ventilová sedla?Takhle z fotek se mi zdají velmi široká(ale jsem neplatič a mám mizerné rozlišení).A koneckonců-i ty ventily vypadají že se točily v brusce příliš dlouho,nebo pod špatným úhlem?Kolik km jsi už s motorem najel?Nebyly problémy?Vynechávající válce apod...
Tak semo tamo něco postavím ,ale 220k já teda neumím.Tvá úvaha je špatná,prosím o důkaz.A rád ho zaplatím.Navíc píšeš,že ze 136tky to jde,to s tebou souhlasím ,ale rozhodně to nejde z 5tikanálový hlavy ,kterou tady máš na fotkách a ani v případě ,že použiješ 136tkové písty .to už vůbec né.Houpat snáma můžeš nahoru a dolu,ale doprava a doleva teda né.Pokud to,ale umíš postavit a podáš relevantní důkaz,velice rád se omluvím před nastoupením chatem.
A postaviš mi jeden takovej motor? Myslím ten 220 koňovej, prosím prosím. Vážně bych ho moc chtěl, to by byla sranda až bych to na sprintu natřel nějakýmu 3 litrovýmu autu. 2-3 tis.km, to by mi stačilo tak na sezónu což je pohoda. Kolik by jsi si řekl za takovej motor? Zcela vážně, kolik? Hele a kolik koní přidá, to jak jsi říkal, ten setrvačník po soustruhu? To jako, že se odlehčí nebo co?
for Schwejk: upravuješ motory, tak ti nemusím dokazovat co jde udelat na 136-ke... je tam ostra vačka,snížená hlava, 136 písty... setrvák po soustruhu, upravené lopatky na vodní pumpe,pretryskovaný karbec klikovka Favo atd... suma sumárum cca: 90 koní... to, že to melo 120 a žralo 12-15 l/100 km je ti asi jasné, že se nestihlo spalovat a zbytek utíkal bez užitku. Sám dobre víš, že ze 136 jde dostat až 220 koní, ale životnost je tak 2-3000 km. ...zatím caw
urcite to nemyslel vazne,tak se nepohorsujte a i kdyby nebyl by tady první kdo má 90 k nebo 80 k nebo hodne pres 50
Nooooo 90 kobyl na édéseru to je teda masakr.Předpokládám ,že hlava je tam použitá na fotkách které jsou zde abychom to mohli okopčit.


Taky by mne zajímal ten protokol z brzdy.V kolika ot to má vrchol krouťáku a jeho hodnota.
Tak to jsem zvědavej jak tam napasuješ ty světla... jinak asi přesně takhle vypadalo moje eRko když sjelo z linky nebo co pač původně bylo taky bílý s modrýma pruhama...
a prosimtě jaký že všechyn úpravy na motoru jsou? nepochlubíš se protokolem?
for FABO.sk... nafocené to je dobre... na LCD-čku to je hodne svetle a na CRT je to zase tmavé... nevím co s tím... asi to budu muset ješte upravovat a až potom presentovat.... Na tu optiku se teším taky... ted to budu dodelávat. Ješte zadné lemy a prahy a pustím se do zadního čela. ...
...k tomu výkonu... bylo to na brzde a karbec je natryskovaný na nižší prutok , tak to padlo takhle dolu. První žral okolo 12 l/100Km což je hodne. Ted je to na nejakých 6-7. Na brzde ve Škoda servisu nymeril cca: 89 koní... tak asi tak nejak.
TAková drobná technická 🙂 kde jsi měřil že tvůj motor má 120koní? a jak jsi zjistil že výměnou karburátoru výkon klesl na nějakých 90? Když tvrdíš takovýhle čísla tak jsi na brzdě pečenej vařenej 🙂. Nemyslím to špatně jen tvrdím, že ty čísla jsou poněkud smyšlená 🙂
Zatiaľ pekné... zachovávaš ten feeling.. som zvedavý čo vzíde z tej optiky na 205 keď to bude na aute...





Jo, prosím, foť svetlejšie fotky, na niektorých je vidieť fakt málo 🙂
Tak jsem si prohlédl znovu fotky té kapoty s výdechy a docela se mi to líbí, je to neokoukané a navíc funkční, rozhodně funkčnější než falešné výdechy a tak podobně... teď jenom aby to stačilo...
No koukám na vrakáči je živo, tu není široko daleko žádnej, to je děs. Bych raboval o 106
Lucinka nema co odpoustet, jen z toho zachranuj co se daa🙂 u nas uz se i kila na vrakacich vidi malo 🙂 jinak se drz a hezky makej!🙂
Si ocividne sikovy a paci sa mi ako sa tym hras. aj ja uvazujem nad 110 R ale zatial len uvazujem. Ten napad z otvormi v kapote mi moc nesedi a nepacia sa mi ani difuzori pred zadnymi blatnikmi (pride mi to lacne) a skoda ale pockam na zaver. ak ti mozem odporucit lak tak by sa pri tvojom style asi oplatilo kombinovat bielu z ciernou alebo sivou. Stlmi to tie otvori.
Ty zrcádka jsou univerzály, koupíš je normálně v autodílech. Mě se tam teda moc nelíbí, radši Beskydky. Ale jinak spousta pěkných nápadů a spousta pěkné práce.
Ahoj,prosimtě z čeho to jsou zrcátka? Dík
Neda mi nez te podporit, jdes svou vlastni cestou, nevyslapanou a plnou uskali, jsi sikovny, mas dobre napady. Nebudu vyjmenovavat to, co se mi libi, pac by to bylo na dyl, reknu to, co neni v mem vkusu - palubka a nasavac na strese, jinak dobre a jen tak dal. A jeste pochvala, jsi ze slovenska a pises dobrou cestinou. Pochvala.
Přimlouvám se za nelakování! Takhle yopjeknou barvu nemá ani Fau Cvaj!!! anyw: zahlíd sem tam písty 135... budeš li je dávat do 130, změř mi potom prosím kompresi (a kdyžtak přidej údaj, o kolik je sundaná hlava, pokud je?). Děkan
Já tě jenom Karfi doplním. Je zajímavé sledovat, jak většinou kritizují lidi, kteří vůbec nejsou registrovaní a pokud vůbec někdy něco dokázali, tak to raději neprezentují...
Teda občas se mi tady taky něco nezamlouvá, ale nesnáším, jak tady někteří stálé kritizují, jednou se tyhle stránky jmenují Škoda 110R - tuning, tak by to chtělo trochu tolerance.
nemám slov,už jen chromové poklice od čínana a rychlé pruhy!já si myslel že tenhle ,,Plastovej tunig je pase"
No,nevím,nevím jsi asi hodně šikovný,ale mě se zdá,že to chceš naopak od originálu co nejvíce rozlišit.Nejsem zastáncem takových úprav na Erku,ale přeju ať se ti to povede dle tvých představ.
Poradit s barvou laku? Dle mého názoru bordeaux, tmavomodrá, hnědá, tmavozelená apod. patří na Octávky TDI a Passaty f kombíku, u kterých jde o to aby byly co nejvíce stealth, vypadaly jako tisíce dalších a nikdo nemohl říct "člověče, zrovna nedávno jsem tě viděl jak jsi jel tam a tam... hele, a proč ti auto celou noc stálo tamhle před tim barákem, když bydlíš jinde?" 😀 Erko je a)starý b)nápadný v základu, takže proč to nepodpořit - žlutou, světlou červenou, hráškově zelenou... ony ty původní barevné odstíny nebyly vůbec špatné, taková orientální oranž je v dnešní době hodně atypická a přitom vypadá moc pěkně.
No tak hlavně nezapomeň ty nasavače před lakem sundat lebo to je fakt hruza. A nečerti se, každému se to líbit nemusí. Chápu že je to pro tebe srdeční záležitost lebo je v tom moře tvojí práce, ale když nesneseš že se všechno nemusí líbit všem tak to si tady ani neměl dávat.
ENRIQUE: Aldo má v tomhle případě pravdu, článek seskládaný z fotek co všechno je na autě odlišné a věta o snaze dostat vše co nejblíž k originálu prostě nejde k sobě 🙂 Nezpochybňuji tvůj um, ač třeba na mě to tak z fotek nepůsobí. Držím ti palce a těsím se na update. Hlavně jsem zvědav na tu kapsu kliky v blatníku...
No Enrique, jestli jsi měl takové erko jak popisuješ, rád bych ho viděl🙂 určitě budou nějaké fotečky a zároveň mě trošku mrzí, že takový klenot není tady na stránkách (i kdyby byl 100x prodán, vytvořil jsi ho a rádi se podíváme na pěkné a zajímavé auto...)
Hmmm... počkám si na dokončení... zatím nevím. Práce jsi udělal opravdu hodně, ale až výsledný dojem rozhodne -o)
ALdo a vám podobní.... zamyslete se nad sebou, než začnete hanit něčí práci. Stále se snažím zachovat původní tvary.... je sice pravda, že jsem udělal dost radikálních změn, ale to jen proto, že nebylo jiné východisko. Prostě pokud je něco tak zrezlé, že se už nedá nic jiného než vyhodit a vytvořit nové. Na SK je velký problém s dílama. V CZ je to super, ale tady ne. A ted takový oříšek: V roku 1999 jsem prodal i když nerad své eRo. šlo za 280 000,-kč. Byl tam motor z 1966 a to 2000cm3. Předek z 1000MB a zadek 130RS. Topení z Feldy a vše v el. Dokonce i sedačky z BMV. s pamětovým modulem. Střecha o 7cm nižší atd.... byl to mazec. Na AUTOTECU v Brně mě už nenechal odejít jeden Němec a vycvakal 280tis. Převodovka tam byla dělaná v Metalexu a na okruhu šla na 252k/h. Je na to dokonco certifikát.... To mě utvrzuje v tom, že nějaké zkušenosti se stavbou eRa mám. Marianna sice nebude tak super, ale bude mi sloužit tak jak má... a hlavně mě a mojí ženě se líbí. Na přední kapotě se ty nasávače dostaly omylem... kamarád mi na garáži odlepil pásky a nasadil jeden na kapotu... tak jsem byl nucen dodat i druhej. Jde to dolů a na předek jdou z Escorta... samo, že funkční... náporák musí dýchat... Dnes jsem už dovezl kroužky 75,5 ... hurá... už jdu na tu 130 tku. Už brzo budu aktualizovat obrázky... jdu makat....
Docela čumím ... ty kliky jsou fakt mazec ,přístrojovka musela dát asi taky dost zabrat mě čeká něco podobnýho... jinak ty imitace nasávání bych tam nedával...na zadní habnu klidně tam to bude mít efekt ale dopředu a na střechu na co....barvu bych dal asi nějakou modrou 😉
Mně se to auto taky líbí, hlavně ty kliky. Kliky z felicie jsou už asi pasé🙂 Jen tak dál a hodně štěstí.
No, já bych nebyl tak radikální. Ať kritizuje někdo kdo už něco dokázal, anvíc tohle auto zvenku stále ještě vypadá jako erko, podívej se na některé oplastované bestie obsazené šíleným motorem Š110LS...





Mně se to auto docela líbí, až teda na ten zadní spojler, ale to je věc majitele... jak psal Petr je vidět hodně odvahy jít nevyšlapanou cestou plnou omylů a za to Enriquemu fandím...