7. prosinec 2007

Motory od Schwejka

Rubrika: Co se jinam nevešlo, Přečteno: 7710×, Komentářů: 38, Líbí se Autor: Petkar
Jak to s nima vlastně je...

Nevím jak začít...

V podstatě se mě to celé vůbec netýká, od Schwejka jsem osobně nic nikdy nekupoval, ani nepotřeboval. Na druhou stranu jsem ho považoval za schopného a šikovného motoráře a po zkušenostech ostatních jsem ho doporučoval kudy jsem chodil.

Bohužel jsem se od jiné skupiny lidí dověděl, že kvalita práce Schwejka není zas tak perfektní jak se očekávalo.

Navíc, bohužel, sleduji nepříjemný trend, že pokud si kdokoliv dovolí v diskuzi nebo v komentářích kritizovat práci Schwejka je spokojenými (nechci říkat privilegovanými) členy webu umlčován a dobře že není upálen na hranici...

Abych jednou provždy udělal dost tomuto nepříjemnému jevu, dovolil jsem si založit tento článek, chtěl bych proto vyzvat co nejvíce majitelů schwejkoagregátů k napsání příspěvků, aby si nezainteresovaný čtenář mohl udělat představu sám.

Navrhuji následující členění:

1) Požadavek - zde se definuje co kdo chtěl a měl domluvené se Schwejkem

2) Výsledek - zde prosím co kdo dostal, jak je s tím spokojen a jak dlouho trvaly "porodní bolesti".

3) Termín dodání - tato část jenom na okraj, neboť můžou být různé skutečnosti, které dodání zpozdily.

4) Případné řešení problémů.

Prosím nepiště ceny, neboť to je věcí dohody mezi vámi a Schwejkem a ostatním do toho nic není.

U negativních reakcí bych poprosil i vyjádření Schwejka.

Je mi jasné, že tímto vstupuji na mínované pole a očekávám, že mi Schwejk po tomto článku nebude schopen přijít na jméno. Bojím se, že i někteří další kamarádi to asi nepřenesou a je možné, že se ke mně nebudou znát... Na druhou stranu, pokud to uklidní emoce...

Piště, prosím, do komentářů a já to budu sem kopírovat.

A teď tedy vaše zkušenosti:


Rubrika: Co se jinam nevešlo, Přečteno: 7710×, Komentářů: 38, Líbí se Autor: Petkar
Osobně mám s Radkem "Schvejkem" dobré skušenosti. Pokud někdo z Vás má nějáké výhrady na jeho práci tak to napište konkrétně. Pořád je to otom jedna paní povídala. Nebo si všechny úpravy nechte udělat u profíků a budete se divit co ty srandy stojí.
ale to co jsem napsala níže, neznamená, že se způsobem, jakým se tento problém vyventiloval, úplně souhlasím. To: Karel obdivuji i kroutím hlavou zároveň, ale je fakt, že někdy je třeba do něčeho praštit, protože na to koukáš jen z jedné strany 🙂)
Tak jsem si to tady všechno opravdu pečlivě přečetla a musím Vám říci, že se opravdu divím. Divím se tomu, jak moc se doba mění a kupodivu, že se někdo odvážil bořit nějaké legendy a mýty tak zakořeněné v určité poněkud okleštěné společnosti...





NO já mám asi nejméně co komentovat, bo jsem si žádný motor od Schwejka nenechala dělat, ale bohužel, ač je to opravdu už pěkná řádka let, stále se považuji za fandu Skodovek a lidiček okolo nich, že ačkoliv jsem právě kvůli této osobě na některé věci rezignovala, nemohu se úplně komentáře zdržet. A to kvůli jedné věci: já jsem Schwejka svého času vychvalovala kudy jsem chodila. Považovala jsem ho opravdu za člověka znalého věci a velice schopného a myslím, že i jeho práce v té době o tom přesně vypovídala. Bohužel, jak zde již někdo poznamenal, časy se mění a já i můj manžel jsme díky tomuto dost narazili, protože nejen já ale i on Schwejka vehementně doporučoval, a to nejen kvůli tomu, že společně na některých prácičkách "makali". A jak to dopadlo? Naposledy musím použít slovo bohužel - ne zrovna dobře. Mohu vám říci, že je hrozné, když si u někoho hodně tvrdě (záměrně říkám tvrdě, protože vydělávání peněz považuji vždy za tvrdou dřinu a stanovené ceny v těch případech, které jsou mi známy, nebyly nejnižší) zaplatíte něco speciálního a místo té vymazlené parádičky máte oči pro pláč. Ale možná ještě horší je, když někoho na tu vymazlenou prácičku doporučíte a pak jste, s prominutím, za vola.





Určitě bych měla být konkrétní, ale víte, já ani nechci, protože i já jsem se přesvědčila, že namířený prst na Schwejka je prst, který si říká o uskenutí....Nicméně věřte mi, že mimo akcí Davese, Stanleyho a Štěpána jsou mi známy další tři případy tak trochu obalamucených lidí, kteří byli zrovna námi doporučení, což nebylo zrovna milé. Naštěstí to neberou osobně a přestože přišli o peníze, neboť se žádné úspěšné reklamace nekonaly a práci si nechali raději znovu udělat někde jinde, zůstali nám nakloněni. Toť vše, co jsem si neodpustila říci a pro pochybovačné či věci znalé...."ne, není to msta, ani nemám laktační psychózu, ani se nemám potřebu vykecávat, spíš je to o jednom téměř životním zklamání.....tak se omlouvám těm, pro které tento příspěvek bude bezpředmětný.
Staníku, přijmi moji omluvu, ale na to tady reagovat nebudu, neb bychom se vzdalovali od základního tématu. O tom si s Tebou rád pohovořím třeba u lahve dobrého červeného. 😉





A ostatní si dělejte a pište, co chcete. Stavte se třeba na hlavu a odrážejte se ušima. Jak jsem již řekl, dlabu na to.





To, o co jsem byl požádán jsem splnil. Svoje jsem zde několikrát a myslím v dostatečných podobách vyjádřil. Kdo chtěl, tak mne pochopil, kdo nepochopil, nemusí. Je mi to jedno.
To PETR: hrube se pletes ve svych "pravicovych" nazorech 😉





"smlouvy se maji plnit" - zakladni kriterium





Pokud se neplni, muzes reklamovat. Ano, ale REKLAMUJES!!! Proc reklamujes? Protoze neco nebylo dodano v takove kvalite, jak melo byt (= bylo dodano neco jineho, nez melo byt)...





A neni o tom, zda jsi vyreklamoval ci nikoliv, ale o tom, ZE VUBEC REKLAMUJES.





A uvedom si, ze z titulu pravidla "smlouvy se maji plnit" - ktere Ty svymi nazory porusujes (a pritom to je ZASADNI PRAVIDLO), si privezes motor a abys proveril, zda je vse tak, jak melo byt dodano, celej motor budes muset rozebrat a zjistit, zda tam je to, co melo byt, abys to pak mohl reklamovat... Hovadina, ze? (a to je jeste prepoklad toho, ze vis, jak dane komponenty maji vypadat v dane uprave - treba casovani a typ vacky, a jak maji byt sluzby provedeny - opracovani spalovacich prostoru,...)
Já nevim, já jsem asi slepej nebo do sebe zahleděnej, ale nevidim a nevnímám kolem sebe úbytek kamarádství, jako že dřív bych se s někym objímal a teď už jen třesem paží. Vidim, že všichni stárnem a přirozeně se měněj se naše potřeby a témata zájmů. Když mám dvě malý děti asi těžko budu chodit po večerech kalit, ale zas je velká šance, že si budu rozumět s lidmi ve stejné situaci a těžko mohu být naprosto rovnoceným parťákem klukovi na intru, ale přesto můžeme mít přínosné přátelství v mezích našich generačních rozdílů, přesto můžem najít společnou řeč a můžem si být přínosní.





Já prostě pořád vidim fajn lidi a někde mezi nima možná pár notoricky provařenejch rejpalů, kteří si sami mohou za to, že když vypouštěj svý hustý dejmy, tak ostatní už na sebe jen soucitně mrkaj. Ale nakonec i tyhle lidi maj svou důležitou roli. Když nic jiného, tak svým špatným příkladem ztmelují zbytek kolektivu.





Takže takový ty řeči jak dřív jeden zašeptal potřebuju šroubek a pět kamarádů mu přiběhlo naproti, zatím co dnes když žalostně řve a prosí, že potřebuje šroubek, tak se nikdo neozve a jen jeden mu nabídne, že mu ho za tržní cenu odprodá, tak přesně takový ušlápnutý řeči jsou něco na mě . . . .vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jardo: postupne vytracanie sa kamaratstva je danou za velkost stranok, vzdy je, vzdy bola a vzdy bude. Je jednoducha matematicka pravdepodobnost, ze cim viac ludi mas na strankach, tak tym je moznoejsie ze sa najde niekto kto nesadne. Podla specifik stranky (vyskyt OT tem - rodina, praca atd, sirka zaberu na citatela - virt(velky) vs. 110r.cz (maly) a podobne veci) sa potom da dostat k presnejsim odhadom.
Omlouvám se za pravopisní chyby... Doufám že se kvůli mě nebude psát další článek o chybách v pravopisu🙂
Trochu mě mrzí že je o tu poslední dobou nějaký rozhádaný, možná za to může podzimní únava, stres, hnusný počasí... možná špatná konstalace hvězd.


Je třeba si ale uvědomit, že všichni jak tu jsme jsme jenom lidi. A není nás tu zrovna málo, a to říkám záměrně, protože od dob vzniku se tyhle stránky významně rozrostly, a získaly jakousi prestiž. Pamatuji si stránky v jejich počátku. To jsem ale ještě byl "prcek" co když brouzdal ve škole po netu narazil na stránky několika kamarádů, nadšenců do škodovek, kteří si udělali stránky o svejch autech.


Od těch dob se ale hodně změnilo, teď je tu mnohem víc lidí, a už to nejsou jen stránky několika kamarádů, přišli noví lidé, noví pacoši a nadšenci, kteří se taky chtějí zapojit do dění kolem toho hlavního, vozu škoda 110R.


A jak je víc lidí, tak je možnost že se někteří neschodnou, ale i když se enschodnou, tka by se měli nějak rozumně vypořádat se svými neschodami a nedělat z toho velké aféry, jinak přijdeme o to hlavní, o kamarádský vztah mezi lidmy, které sdružují tyto stránky.





Nevím jestli to pozoruju jen já, ale zdá se mi že se právě to kamarádství nějak vytrácí. To že tu někdo neznámej napíše o Schwejkovi že "něco neudělal tak jak měl" přece nepoštve všechny proti sobě.





Myslím, že je to věc Schwejka a jeho zákazníků. I on je člověk, kterej dělá chyby, a tak někomu splnil jeho přání, někomu ne. S jeho prací zkušenosti nemám, ale zdá se mi že to tu práci samotnou tu už nějak nejde...
Karle mě jsi nenasral, pouze zklamal.





Nikdy jsem nezpochybnil, kdo je zde pánem, majitelem a hlavním správcem těchto stránek a kdo adminem bude vždycky, tedy Džon! Ale jednou za čas obhájit svůj čestný post není na škodu, druhak volba je nejtransparentnější způsob, jak někdo může přirozeně a bez randálu vypadnout z kola ven a jinej s podporou zas nastoupit. Předložil jsem to jako návrh do placu. Je-li dobrý, ujme se, je-li špatný, slabý, neakceptovatelný, zajde. Každopádně je to návrh, který se dívá vpřed a který hledá budoucí tahouny zdejší budoucí společnosti!
To Láďa-Ladič: S tím voleným adminem to není zrovna dobrý nápad. Už se tady na to asi zapomnělo, ale otcem stránek je Džon. To, že ostatním 3 lidem dal adminovská práva je určitým výrazem důvěry. Pokud máš pocit, že jsem jí zneužil, poraď se s Džonem, náprava a odebrání práv je jedno kliknutí.





Píšeš, že tebe osobně zajímají i negativní zkušenosti, tak mi řekni, jak jsi se k nim chtěl dostat? Když ti co je mají, je jenom okrajově zmíní v diskuzi a hned na ně vlítne skupina těch, kteří mají dobré zkušenosti a udělají z nich neschopné lidi, kteří nevědí své problémy řešit...





To Petr: Přijde mi trošku zvrácené, nazývat neschopností objednatelů řešit reklamaci nekvality a tvrdit, že je v pořádku, když dostaneš nekvalitní výrobek, ale je v nepořádku, když si neumíš sjednat nápravu.





To M8rinek: Trošku ti uniká podstata, tu nejde o Schwejka jako o člověka, uživatele, ale o produkty, které dělá. Když budu hodnotit svoje dílo nebo něco co jsem dělal pro někoho jiného, nevadí mi to, konec-konců to děláme v komentářích pod každým článkem. Většinou nepíšeme, že se mi to nelíbí, neboť to je věc majitele, ale když si na základě kladných referencí začneš něco objednávat a nedopadá to OK?





To all: Dost často jste si v diskuzích stěžovali, že nejsou nové články, když teda napíšu nový článek, uznávám, že kontroverzní a možná pro 90% naprosto o ničem (neboť si asi nebudou dávat stavět závodní motor), tak jsem nařčen z nactiutrhačství, další z adminů mě dobře že nechce nechat upálit... Někde bude asi chyba.





Spokojení majitelé motorů se tady ohání tím, proč to píšu já, když se mě to netýká... Možná proto, že jsem skutečně blbec a věřím, že by se o věcech mělo mluvit a možná je to proto, že když takovýto článek vznikl od postiženého, byl jsem to já, kdo ho smáznul, beru tot tedy jako jakýsi dluh, který jsem snad tímto splatil....





Znám přísloví: "Kdo sází vítr, sklízí bouři" a bohužel je to tak... Nasral jsem Petra (co se hned tak někomu nepovede🙂) ač teda nevím čím, stačilo napsat mám motor od Schwejka a vše je OK. Nasral jsem Laďu-Ladiče a jsem zvědav koho dalšího ještě (minimálně tuším, že jsem nasral i RST...).





Nechápu proč (jsem jsem momentálně zaostalý), když napíšu, že klempíra ten_a_ten.který mi nedělal auto, udělal auta 10 lidem a jsou spokojeni, ale pak udělal 5 aut a odflákl je, dám možnost se všem vyjádřit (spokojeným, nespokojeným i klempírovi), všichni budete happy za reference... když to samé udělám u Schwejka, abych si šel pomalu pro polínka a sirky...





Někde je asi chyba a měří se dvojím metrem...





Celá tato kanonáda je totiž fakt o hovně, kdyby jste napsali, mám motor od Schwejka, funguje jsem spokojen nebo nespokojen a dál to neřešili, asi by se na to postupně zapomnělo, takhle tady řešíme úplně něco jiného...
Petře, žádný perly ani hrách. Jdem spát. Dnes to byl na příspěvky a emoce bohatý den.
Mám motor od Schwejka a jsem s ním výhradně spokojen





V pořádku ?





Kolikrát mám ještě zopakovat, že nikomu mámu nedělám, nikoho neobhajuji, za nikoho se nestavím, ale jde mi o způsob, formu a důstojnost prezentování problému.





Peču na to a jdu házet perly sviním !! Nebo hrách na zeď ?





😀
Petře, tenhle článek je tu proto, abys pod něj napsal "Mám motor od Schwejka a sem s ním výhradně spokojen", ne abys mu dělal mámu.
Mno nevím jsem pasivní uživatel co nemá potřebu se nějak prezentovat či


dávat najevo co mám. Po svých zkušenostech kdy jsem si X-věcí na autě nechal dělat (klempířina, lak, chromy) a jako naschvál to dopadlo blbě jsem rád za každou kladnou refenci, že můžu co je mi nejmilejší svěřit někomu kdo není matlal.PODOTÝKÁM JSEM SVÉPRÁVNÝ A DOSPĚLÝ JEDINEC. Proto nechápu proč by někdo nemohl napsat zda byl či nebyl spokojen s danou prací někoho ať to byl kdokoli.Myslím že je blbost aby se opravář chválil sám.


Motor jsem si nikdy dělat nenechal ale už jsem podvědomě počítal s tím že kdyby něco tak ho dám věhlasnému Schwejkovi.





Omlouvám se za příspěvek není k věci ale jsem Rád že ho petrkar zveřejnil myslím si že není od věci vědět komu svěřím své auto (hlavně po zkušenostech co už mám)
Ježkovy voči, já na to tady přestávám mít.





Karle jestli mne chceš nasrat, tak se Ti to skoro daří 🙂 Ale píšeš zas trochu mimo, chytáš mne za slovíčka a tvoříš si zcestné dedukce.





1) Nikde jsem nenapsal, že někomu nadržuješ.


2) Jestliže máš za to, že zde kydám hovna tím, že se snažím věcně diskutovat a argumentovat, není se o čem bavit. To sem pak kydá hovna i Daves s Eidym.


3) Kolem Schwejka žádná aura nevzniká, aspoň já jsem ji nezaznamenal.Pouze a již poněkolikáté to opakuji, POKUD se mne někdo ZEPTAL na moje zkušenosti s ním, odpověděl jsem kladně. Nemám důvod jinak. Na druhou stranu jsem nikdy nikde netvrdil, že to tak musí být ve všech případech


4)Oproti tomu jsem také do dnešního dne a do vzniku této diskuze a tohoto článku nezaznamenal jedinou negativní reakci na jeho práci s podrobným popisem problému. Až teprve teď to částečně nastínili Eidy s Davesem. Jinak to vždy bylo jen kusé tvrzení ve smyslu, že Schwejk je lempl, bez jakéhokoli vysvětlení. Ládisův smáznutý článek mi jaksi unikl, tedy nemohu hodnotit obsah.


5) Sám jsi napsal .... chtěl bych vidět důkazy, jinak je to v rovině JPP (jedna paní povídala) .... ANO, DŮKAZY, to je to, co zde pořád postrádám. Krom částečného osvětlení výše dvěmi - dvěma, dvouma 🙂) jmenovanými.


6) Jestli od tohoto očekáváš zklidnění hladiny, jseš vedle.





Ostatní jsem již napsal buď zde, nebo v diskuzi. Stačí si moje příspěvky pozorně pročíst. Velmi vhodně a trefně mě doplnil m8.





Závěr ? Už podruhé ... Kdokoli z Schwejkem poškozených, napište si svůj vlastní článek, srozumitelně to zdůvodněte, obhajte, dokažte a neřeknu ani popel. Ukažte, že máte vlastní tvář, vlastní názor, umíte si za ním stát a nepotřebujete se schovávat za zdejšího admina, který se ve své dobrotivosti (anebo možná hlouposti ) a zoufalé snaze udržet klidnou hladinu propůjčil k tomu, že to sepsal a prezentoval za vás, abyste se mohli pak v komentářích vyblejt z toho, jak vám bylo ublíženo. Živě si umím představit situaci, kdyby se náhodou ukázalo, že dotyčný nemá až tak docela pravdu a že vše bylo kapku jinak, tak potom bude hlásit, to já ne, to tady Petkar to napsal.





A než mi zas někdo odpovíte, přečtěte si moje příspěvky jak tady, tak v diskuzi, všechny velice pozorně, raději dvakrát a zkuste se nad nimi zamyslet.
No Karle tak si Vás tu čtu, občas teda skřípu zubama, pak něco rozepíšu a zas smáznu, abych někomu neublížil a abych se do toho zvětšiny pindání jednoduše nenechal zatáhnout, páč Vás už trochu znám a vim, že to, co si tu divoce píšete, by jste si ve skutečnosti do očí neřekli.





Neznám tak dobře tu zdejší starší historii, kde se utvářely základní vztahy a hierarchické vazby. Asi se ale se mnou nebudete přít o to, že časy se mění, vše se někam posouvá, objevují se noví perspektivní nadšenci a na druhou stranu jiným to už nepřináší to potěšení, co dřív. Chtěl jsem se s Vámi tedy poradit, jestli by funkce admina stránek, která je nepochybně jakýmsi společenským oceněním a významným hierarchickým postem, jestli by tato funkce nemohla být do budoucna volená. Když nic jiného, bylo by to demokratické a otevřelo by to reálnou šanci pro získání tohoto postu pro ty, kdo to dělat chtějí a mají pro to podporu od ostatních, páč jedna věc je něco dělat a druhá dělat to s mandátem.





Není to žádná moje aktuální čerstvá myšlenka, ale dnes je zjevně den revolučních praktik a otevřených sdělení, tak to házim do placu ke zvážení.





Kdyby zavedl tuhle anketu někdo ze zákazníků Schwejka, viděl bych to jako asi oprávněné, ale přesto jako né moc šťastné. Když však něco podobnýho zrealizuje rovnou admin stránek za účelem zbourat mýtus o někom z nás, vidim to jako celkem vážné selhání a ztrátu sebekontroly, protože popravdě tohle by asi nikdo z ostatních adminů do éteru neodklepnul. Pokusit se rozjet negativně reklamační kampaň a pak připsat, že doufáš, že se tim vlastně všechno uklidní, no to je fakt rozklad. Už jsi někdy slyšel, že někdo zasel zlo a sklidil dobro? Možná leda, že na všem zlém je třeba najít něco dobrého.





Děkuji Eidymu, Davesovi s Standovi za to, že popsali jádro technických problémů Schwejkových motorů. Věřte mi, že mě osobně to zajímá!!!





Já teda osobně nevnímám Schwejka, jako mýtus, ale jako člověka, který mi zatím vždy nějak pomohl a často poradil. Nemyslim si, že by zde neexistoval prostor, jak vyjádřit Schwejkovi oponentůru. Když pominu fórum, je tu jeho článek o úpravách a nemocech motorů. Proč si nesdílíte ty zkušenosti tam, když chcete tak bořit mýty a předat ostatním zkušenosti s předaným výsledkem? Nebo se čekalo, až někdo konečně vystřelí z Aurory a pak hurá na něj? Vypadá to povedeně, živelně, až tak jako živě čtivě, až na to, že destrukce je vždycky snažší než konstrukce a něco rozrejpat je vždycky snažší, než to poskládat.
Tak to zkusím taky polopatě. Vše na mě působí tak, jak řekl nejen Petkar. Existuje tu jakási legenda o tom, že existuje jistý motorář, který dokáže divy. Ano, znám motory (některé mě i vezly 😉), které jedou jako z praku. Pokud se tu bude prezentovat chvála, pak je vše v pořádku. Ovšem pokud se začnou objevovat jiné (opačné) názory, zvedá se vlna oporu. A to začíná smrdět. Proč tady můžeme napsat, že tyhle tlumiče moc nefungujou, tahle plechařina z Polska je šmejd, že tyhle poloosy z Turecka stojej za prd atd.? To je přece normální. Nikomu to nikdy nevadilo. Ale pokud se najdou lidi, který napíšou, že jistý motorář neodvedl kvalitní práci, najednou je oheň na střeše. PROČ?!


V čem je rozdíl mezi výrobcem nekvalitního laku a motorářem? Žádný! Oba poskytují služby a výrobky. Tak proč nemůžu napsat názory na oba? Proč to chce někdo najednou mazat? Tenhle web by měl poskytovat co nejvíce informací všem zájemcům o tenhle koníček tak proč ne i tyhle?


Když budu sám samojediný, kdo bude nespokojen, může to být prostě smůla, shoda náhod, vyjímka potvrzující pravidlo. Ovšem to není tento případ. Bohužel, jak řekla Tadeáška, ti nespokojení sem příliš přispívat nebudou, protože jsou otráveni věčným kamenováním za jekékoliv narušování onoho mýtu.
Přidám i svá hovna, z pohledu schwejkem nedotknutého:





Diskutujte si, ok, ale od kdy se diskutuje v článku zaměřeném na jednoho člověka? Vlastně od kdy se píší články o jednom člověku? Pravda diskutujeme o všem možném, ale v diskuzi, zakládat článek mi přijde nefér jak vůči schwejkovi, tak vůči ostatním, kteří by si taky zasloužili okomentovat svá díla, ať kladně nebo záporně, až tu bude sekce ,,Motoráři,, ,,Karosáři,, ,,Tlumičáři,, tak tam jednotlivé výrobce, úpravce jmenovitě hodnoťme, ale takhle? Petkare myslím, že jsi tady střelil trochu mimo...





Ps: Nezačneme rovnou zakládat témate o uživatelích? Kdo jak píše, kde dělá chyby?


PPs: Chválíme si jak jsme na jiné úrovni než virt, ale neposouvá nás tohle o hodně níž? Vlákna* se tam objevují na téma Kde? Co? A za kolik, tam ostatní vypustí své zkušenosti (nebo nezkušenosti). Ale nikde jsem tam neviděl Článek*: Práce pana XXX nebo Reference na pana YYY.


*Prosím rozeznávejte rozdíl mezi Vláknem a Článkem


**Prosím rozeznávejte rozdíl v tom co je vhodné a co ne





Můj postoj je neutrální(nemám důvod to řešit), přesto že znám pár příběhů kladných i záporných. Závodní motor nestavím, informace nesbírám, až stavět budu seženu si reference sám, nebo půjdu cestou jistoty...





m8rinek, pouhých 17let, prsa 0
Apropo, abych Schwejkoi nekřivdil, bral jsem od něj pístky do čtyřpístů. Dovezl mi je dokonce domů, dodávka snad ještě v den objednání...
Petře, já to mazat nebudu, ať to smázne někdo jiný z adminů. Proč?





1) já byl ten, kdo smáznul před časem Ladisův článek o nepovedeném schwejkomotoru. Bral jsem to jako výplod někoho, kdo je "blázen". Navíc jsem to řešil i s RST a bylo mi řečeno, že to bylo celé jinak...





2) snažil jsem se o objektivnost, nedržím basu ani se Schwejkem, ani proti němu, ukaž mi, kde v tom textu nadržuju jedné straně? Naopak jsem dal (dávám) prostor oběma stranám k vyjádření.





Nezdá se mi, že by se zde snášela snůška hoven apod. Promiň, ale pokud někdo něco takového sem tahá, jsi to ty.





Já pouze chci, aby si nezaujatý čtenář udělal představu, protože a to je fakt, pokud se podíváš, tak na webu není jediná informace o tom, že některé schwejkomotory nejezdí a projekty nedopadly k obecné spokojenosti. Téměř všude je samá chvála, což je v pořádku (asi lidi, kteří jsou spokojeni nebudou říkat, že to není v pořádku...), nicméně pak vzniká jakási aura kolem Schwejka, že na co šáhne to jezdí a má výkony... Když to náhodou nedopadne, nazývá se to "porodní bolestí". Něco porodní bolesti určitě jsou, ALE...





Jak si má potom svéprávný člověk, kterým se tak často oháníš, udělat představu, prostě nabude dojmu, že vše je super a pak, v lepším případě, se porodní bolesti vyřeší v tom horším ne... Tady se nebavíme o pár tisících, ale sám víš, kolik stojí špičkový závodní motor, takže než si udělá "svéprávný člověk" představu, měl by vědět i o určitých rizicích. Závodní motory nejsou jako housky na krámě, to je fakt, na druhou stranu ani tisíce se neberou jenom tak...





A co se týče mé osoby, pokud by někdo někde napsal, že to co dělám dělám blbě, chtěl bych vidět důkazy, jinak je to v rovině JPP (jedna paní povídala) a určitě bych se pak k nařčení vyjádřil a osvětlil situaci a fakta. A pak už je na čtenářích, aby si udělali obrázek. Proto předpokládám, že Schwejk web čte, když ne, určitě ho někdo na to upozorní a třebas se vyjádří.





A už vůbec nechci nikoho veřejně lynčovat, na druhou stranu mi nepřijde fér, že ti co vystoupí proti Schwejkovi (a to kolikrát i jenom narážkou), jsou okamžitě cupování na kusy.





A víš co od toho celého očekávám? Že se jednou provždy (snad) zklidní hladina a nebude nikdo nikoho napadat jenom kvůli tomu, že napíše nespokojenost s něčím...





BTW: Zatím to vypadá tak, že zkušenosti jsou veskrze pozitivní, takže jediný blbec tady v tuto chvíli jsem já (není to prvně).
A ten provizní agent - to Ti doufám ulítlo. Já myslím, že mě znáš dost dobře na to abys věděl, že nic takového nemám zapotřebí.
O.K. Tak z jiné strany.





Jsi nespokojený Schwejkův zákazník. Dobře. Jednal jsi s ním o nápravě. V pořádku. Nedostalo se Ti jí. Prosím. Využij všech dostupných prostředků, o nichž jsem psal v diskuzi a založ takovýto článek Ty sám. Popiš problémy, postupy, výsledky jednání atd atd. Konkrétní informace co nejpodrobněnji. Je to jedna z forem, jak dosáhnout uspokojivého výsledku. Podepiš se pod to, stůj si za tím a buď za to sám zodpovědný. Souhlasím s tím. Pak nevidím problém, aby se k tomu vyjádřil kdokoli.





Ale pořád mi uniká, proč by to měl dělat někdo ( Petkar ) kdo se Schwejkovou prací nepřišel do styku a už vůbec ne, když se na to tady nikdo neptal.
Kuwa Petře, nevím o co se snažíš, ale píšeš





Případní další potencionální Schwejkovi zákazníci jsou snad dospělí, svéprávní a umí se rozhodnout sami, zda požadovanou práci svěří jemu, nebo někomu jinému.





Proto jim budeme záměrně upírat informace budeme si to tajně šuškat za zády. Byl vám dán prostor, tak se vyjadřujte. Buď to bude kopa hoven a sraček, nebo to bude k něčemu. Případní zákazníci si jistě obrázek udělají sami. Přestaň se chovat jak provizní agent.
Ale ano Eidy, jedná se přesně o to, že někdo o tom slyšel. Sám autor tohoto článku. Nakonec to sám v úvodu píše.





Vidím, že to pro některé musím napsat po lopatě, neb nejsou schopni se v mém vyjadřování orientovat. Takže jinak:





Koho to tady kurva zajímá ? Na co si tu hrajeme ? Jsme web nadšenců okolo Škody 110 R, nebo Reality Show, kde se veřejně propírají soukromé spory mezi Schwejkem a několika jeho nespokojenými zákazníky ?





Ostatní raději nekomentuji. Opakoval bych se.





Proto znovu apeluji na Tebe Karle, nebo kohokoli jiného z adminů, smázněte to někdo. Tímhle se nic nevyřeší, jen se zde budou zbytečně vrstvit bláboly a kupy hoven.
No, když sem ten článek viděl prvně, pomyslel jsem si "ježiš, ten tomu dal korunu" a Petkarovi jsem napsal. Pak jsem o tom chvíli přemýšlel. A teď se k tomu vrátil a přečetl si Petrův komentář. A už to nevidím tak, jako před pár hodinami. Schwejk je pan někdo, za koho se tu všichni staví. Dovolím si ho označit za klubového motoráře, nebo tak něco. Alespoň tak ho vnímám já a určitě jiní. Když někdo napíše něco proti němu, je okamžitě ukamenován ostatními členy. A teď z toho komentáře mám pocit, že se tedy o něm nesmí psát. Nesmí se psát v diskuzi, nesmí se psát ani článek. Asi novější čtenáři webu nepamatují, ale byl zde pokus napsat článek našem vašem motoráři a ten článek byl smazát dřív, než si ho někdo stihl pořádně přečíst a popřemýšlet o něm. Kdykoli někdo promluvil v mistrův neprospěch, okamžitě byl umlčen a zesměšněn ostatními.





Osobně znám od Schwejka motory, které jezdí. A jezdí víc než dobře a u jednoho agregátu jsem měl možnost měřit výkon. A musím říct, že výsledky jsem si z prstu nevycucal a hodnotou se blížil k dvojnásobnému jmenovitému výkonu. Na druhou stranu znám od Schwejka i motory, které se nikdy nepodařilo uvést do uspokojivého stavu a skončily ve sběrně.





Možná je to chyba materiálu, možná chyba lidí, možná už to nejde jako to šlo dřív. Přijde mi fér, že se o tom mluví a píše, protože lidi by měly znát pravdu a vědět do čeho jdou. Možná by stálo za to, aby ti, kteří Schwejka obhajují stále dokola (jsou to ti samí, to víme) proti těm, co si stěžuji (ti se mění, jedni jsou umlčeni, po čase přijdou další), se zamysleli, jestli opravdu někde není chyba. To že před pěti lety byl Gambrinus nejlepším pivem není záruka toho, že to dnes není břečka. Ono když je z toho někdo venku a je spokojen, tak se lehce radí a odsuzuje. Nespokojených lidí mi přijde dost na to, aby byli neschopní. Řešíme kvalitu zpracování rámů, laminátů, tlumičů, klempírů, řešme i motoráře.





Osobně, pokud se budu chtít podělit o své zkušenostmi, napíšu o tom článek u sebe na webu. Pokud bych měl něco vypotit, muselo by to být komplexní, zahrnovat všechna fakta a průběh od června 2005, což není na jeden komentář. A v nejbližší době se k tomu nechystám, pokud mě někdo ze zde komentujících vyloženě "nenasere" svým černobílým přístupem. Se Schwejkem jsem si z očí do očí vyjasnil stávající situaci (osobní i obecnou) a nehodlám to veřejně ventilovat. Je to jeho boj a jeho věc jak se k tomu postaví. Svý problémy si řešíme, se omlouvám, jestli to z mých stránek na někoho působí jinak. Dále bych Schwejka v současný situaci nedoporučil a ani bych si nenechal od něj znovu postavit motor. Ale to jsem mu řekl a jedná se o můj postoj.





Forma tohoto čehosi se mi také nezdá ideální, možná by bylo vhodnější posílat emaily Petkarovi a z toho pak zpracovat referát, nebo vypíchnout nějaký body, hlavní rysy a tak. Určitě má jinou váhu když se řekne "jsem spokojen, objednat jsem si matici na poloosu a přišla hned" a "jsem spokojen, motor mi jezdí ja fík".





Závěrem bych chtěl říct, že:





Jedná se o můj možná subjektivní pohled, který není potřeba mi vyvracet. Pokud máte někdo jiný názor, postavte to na vlastní pohádce a neopírejte se, prosím, do mého komentáře. Pokud se opět někdo neobuje do mé osoby (přímo či nepřímo) necítím potřebu se k tomu dál vyjadřovat.
m8 proto to říkám hold se nedá nic dělat upalovat ho za to nebudu nevyšlo nevyšlo dodá někdo inej 🙂
Zapojovat se nechci vůbec, jen taková malinká pro Freeho, já ty pístky měl doma asi do týdne, možná dvou 🙂
Mno snaha Dobrá se cení! já si objednal v březnu 2006 pístky do čtyřpístů a do dnešního dne nic ač sem švejkoj z očí do očí onu věc připomínal odezva 0 to se hold stane a hold koupím jinde ale hold co se dá dělat nikdo není dokonalý a časem nebudou zakazníci a tím to skončí nebo dojde k nápravě a je to 🙂
Řekla bych, že ti nespokojení tu stejně nic nenapíšou a ti ostatní se tu budou hádat, jestli taková diskuse a takový článek je nebo není v pořádku a je anebo není pranýřování.





Tudíž je článek k prdu. Petkarovo víra v "dobrého člověka" a snaha smiřovat národy je neutuchající a hodná obdivu, ale se neslučuje s člověčí realitou. Neboť člověk je od přírody lump.





Každopádně souhlasím, že je třeba bořit mýty. Protože každému z těch, kteří si naběhli, někdo z nás nekriticky vyprávěl, že Schwejk je supr bájo bomba machr motorářskej.
Souhlasím, že Schwejk by o tom měl být informován. Ovšem tady se nejedná o to, že někdo něco slyšel, tady mluví konkrétní lidé o SVÝCH konkrétních zkušenostech. To za prvé. A za druhé, jak správně řekl Petkar, tady panuje jakýsi mýtus. A ten je třeba uvést na pravou míru.
No Karle, že se ozve někdo z jmenovaných, jsi tipnul poměrně přesně 😉


Jestliže v diskuzi se to místama zvrhlo někam jinam, tak tímhle jsi tomu opravdu dal správný směr.





Jestli Tě o to můžu požádat, smaž to. Z jednoho prostého důvodu. Nezdá se mi, že by bylo zrovna nejvhodnější poskytovat prostor k hodnocení někoho bez jeho vědomí, či souhlasu, ať již jsou jeho kvality, či nekvality jakékoli. Zkus si představit, že by se čistě hypoteticky někde na webu pojedávajícím třeba o správě sítí najednou bez Tvého vědomí objevil článek, že Petkar dělá ITíka někde a autor se doslechl, že to dělá špatně a pod článkem byla dána možnost přidávat svoje názory komukoli. Jaká by byla Tvoje reakce ?





Mám za to, že problémy, které se Schwejkem někteří mají, by si měli vyřešit především oni sami a případní další potencionální Schwejkovi zákazníci jsou snad dospělí, svéprávní a umí se rozhodnout sami, zda požadovanou práci svěří jemu, nebo někomu jinému. K tomu není potřeba žádný v uvozovkách pranýř, kde by se prezentovaly názory veřejnosti na kvalitu jeho práce.
Jo a ještě bych poprosil ke svému záznamu bod 4 - poznámku: Nedostal jsem samolepku Schwejk Motorsport, i když jsem jí u někoho viděl. Docela mě to mrzelo 🙁
Aby se nešířily dál nesmysly, které zazněly v diskuzi, tak i když na mym webu není aktuálně o motoru info a vypadá to, že se nic neděje, opak je pravdou. Schwejkovi jsem hlavu pochybné kvality vrátil 17.10.07 a domluvili jsme se na nové hlavě, která bude mít nedostatky odstraněny tak, abychom byli oba spokojeni. Probírali jsme to osobně asi tři hodiny (po telefonu jsem to odmítal) a ještě jsem se pak raději telefonicky ujistil, že jsme se dobře pochopili. Zatím to vázne někde na třetí straně. Ale problém se řeší. A k těm ventilům. Neměl jsem každý ventil jiný, pouze jeden.
Neodpustil jsem si pochvalu balení, do balíku jsem se dobýval asi 10 minut 🙂 Po zkušenostech s Rally Bazarem, který mi poslali lízátko zabalený v potravinový fólii (poštovné+balné 120kč), si toho prostě cením 🙂
Požadavek: Dodat díly - generálková sada (vložky, písty, kroužky, čepy) na 110R, 2. výbrus.


Výsledek: Pečlivě zabaleno, kvalita dobrá, pomohlo mi to odstranit problémy se špatně generálkovaným motorem. Po 5000km je spotřeba oleje naprosto minimální, úkol splněn. Cena byla zcela akurátní stavu na trhu. Po dodání komunikace velmi dobrá, zodpovězeny všechny dotazy týkající se zástavby a provozu po generálce.


Termín dodání: Lehce přetažený, cca o 14 dní. Byl jsem trochu napnutej a málem jsem považoval obchod za neúspěšný - někdo si možná vzpomíná, že jsem ho kontaktoval se stejnou poptávkou, protože jsem si myslel, že to u Schwejka vyhučelo do ztracena. Ale jednalo se spíše o nedorozumění.
Oni možná zůstanou i ti staří, konec-konců, oni s motorama od Schwejka problém nemají...🙂
Karle, zas z druhe strany, je treba to videt pozitivne, stari pratele mozna odejdou (a pak to stejne nebyli pratele), ale zas prijdou ti novi 😉

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253