31. březen 2008

Erkouš

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 14880×, Komentářů: 54, Líbí se Autor: Vojta
Konečně hotovo

---------------------------------------------------renovace---------------------------------------------

Konečně hotovo

STK na měsíc a kontrola tažného na páva proběhla v pořádku... ještě projít přes úřady a opakovačka na STK potom hurá na nějaký sraz :D

více fotek z renovace zde:

http://wojttta.rajce.idnes.cz/Erko/

2.ledna 2011

Po dlouhé odmlce zase pár novinek.

Je tu rok 2011 a tak jsme se odhodlali opět k malé aktualizaci našeho článku.

  • podařilo se nám poskládat originál motor a k tomu ještě sehnat kopletní záložní sadu i s klikou

  • po dlouhém hledání jsme konečně pořídili páva 100. Je bez dokladů, kolečka a tažného zařízení. Asi měsíc po této koupi se nám připletl do cesty prodej dalšího..... Nakonec jsme ho vzali. Je kompletní a v šedé barvě.

(Foto šedého dodám později)

  • zadní polonápravy jsou připraveny

  • ventilátor topení radši rovnou 2x

  • topení je hotovo

  • chladičů je připraveno taky dost

  • ve šrotě jsme narazili na Rapida. Nakonec jsme ho vyhandlovali za 600Kg šrotu, rozebrali a nanosili na půdu.

  • v červnu jsem si ještě udělal radost. Bude z ní ale jenom uloženka. Erko zabere ještě velikou spoustu času.

Koncem listopadu roku 2010 jsme začali s plechařinou

Přední a zadní kapotu jsem obrousili ručně. Blatníky, čela a dveře jsme odvezli do pískovny. Dveře jsou ale po pískování dost zvlněný. Snad se je podaří porovnat.

Táta se chopil céóčka, klepířského nářadí a pustil se do oprav očištěných dílů.

  • 13.12 2010 jsme erko vytáhli ze stodoly a pustili se do oškrabání všech pružných vrstev. Po několika dnech práce jsme dovezli kastli na pískování.

Druhý den po příjezdu do pískovny jsme šli málem do kolen......... Je jak cedník.

Střechu jsme brosili ručně po pískování.

Co je třeba ještě všechno sehnat:

- Vaničku kufru (Nevím jak má vypadat originál, ale ta na OB mi připadá podle fotek jako šitá horkou jehlou.)

- Dno kufru.

- Kolečko na prvního páva.

(Myslím že se používalo na malých kárách za auto)

- Nový nápis škoda 110r na zadní kapotu.

Za dobu co máme Erko jsme sehnali slušné množství náhradních dílů. Pokud by jste měli některé z dílů a byli ochotni je prodat nebo vyměnit, tak se určitě dohodneme.

Ještě bych chtěl poděkovat za rady a názory v místní diskuzi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12.března 2009

  • na podzim roku 2008 auto konečně odstrojeno a zaparkováno ve stodole u prarodičů....... při rozebírání na nás vykouklo několik nepěkných děr.

  • všechny blatníky očištěny a připraveny na pískování a fosfátování

  • kolem vánoc dokončena přední náprava

  • dokončená renovace zadních světel

  • Koncem roku jsem si udělal radost v podobě nového kola.

  • Při toulkách na kole jsem si všiml zakázané skládky nedaleko Pelhřimova.... Sedačka vypadala docela zachovale, ale byla už porostlá mechem.

  • V současné době probíhají práce na motoru, které nejspíš zaberou dost času. Koupili jsme sadu pro 120Ls, kterou bychom chtěli použít do motoru 110r.

Závěrem

Práce jdou pomaleji, ale pořád se kolem erka něco děje. Říkáme si, že není kam chvátát..... Tak snad za rok...za dva někde na srazu Ahoj

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

20. červenec2008

Co se odehrálo nového.

  • alternátor, rozdělovač, skříňka řízení, karburátor DDSR a brzdiče po go

  • Spoustavěcí věcí napískokována a natríkána

  • našli se další půdní uloženky

Jednodenní dovoléná na Slovensku

U majitele tohoto bývalého Erka se našli ve sklepě nové gumy na přední a zadní sklo

Auto ale naprosto na šrot. Z plechařiny zdravá pouze střecha a dveře. Pro povrchovou ůpravu plechu zvolíme nejspíš fosfátování.....nemáte někdo zkušenosti?

Brzdový a spojkový váleček zakrytován..... Dělalo se to takhle originál??? Nebo je to nějaká domácí úprava???

ZAmýšlená převodovky 5q se pravděpodobně konat nebude!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.květen 2008:

Další měsíc je pryč a práce kolem erka tentokrát moc neubylo. Udělalo se konečně pěkně, a tak je hodně práce i jinde....

  • Motor zkušebně osazen karburátotem DDSR

Asi největší novinkou je proto pořízení jiného fára pro běžné ježdění. Ještě nemám ůplně rozhodnuto, jaká bude přesně jeho budoucnost, ale určitě s ním nebude zacházeno tak jako se Skwrnou.

Více info o škodě 100 bude k dostání v tomto článku:Šáša(Škoda 100)

jak jim to spolu sluší

  • Stihli jsme ještě obrousit nový přední blatníky

  • Koupeno tesnění na DDSR od Davese
  • Chvíli po pořízení Šáši jsme dali Skvrnu do depozitu a trocha odstrojily interier.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

1.Duben 2008

  • Renovace startéru

  • Renovace alternátoru

  • Oprava staršího ale pěkného nerezového výfuku

  • Renovace světel

po zinku

  • Likvidace zakoupeného škody 100 rok výroby 1970 21.5 do provozu

  • Renovace přední a zadní nápravy

Nápravu ze škody 100 byla radost rozebírat. Všechno šlo dobře povolit a žádní z dílů nebyl ani trochu chycený.

brzdové segmenty před nástřikem

trocha červené pro oživení

  • Generálka ruční brzdy

  • Pedály

Díly po pozinkování

  • Kola Kopretiny

Nechali jsem vyrobit náhradní matky

Zatím jsme nechali udělat jenom jedno, aby jsme viděli, jak to bude vypadat. Malinké chyby se našly...

---------------------------------------------------renovace---------------------------------------------

Zdravím všechny čtenáře.

Tímto článkem bych se chtěl tak trochu podělit o zážitky, zodpovědět občasné otázky, ale také i pochlubit autem škoda 110R a událostmi co se kolem něj dějí.

Jak to vlastně všechno začalo:

Už dlouho jsme s tátou uvažovali, že si společně pořídíme erko. Až koncem srpna roku 2007 jsem narazil na zajímavý inzerát na těchto stránkách. První co nás zaujalo, byl velice zachovalý interiér a i poměrně ,,slušný´´ vzhled. Hned jsem vzal telefon a volal majiteli. Krátká domluva a hned druhý den cesta na obhlídku do Nemošic u Pardubic. Auto bylo do nedávné doby v provozu s novou baterkou a hlavně technickou. Plechařina se zdála být vcelku zdravá. Motor šlapal. Pak už jenom chvíle smlouvání a hurá s fárem k domovu…

Základní údaje

Škoda 110r rok výroby 1978

Barva oranžová základní

Motor originál najeto 132 tis.

Příplatková výbava: Středový panel bez žádného zásahu (chybí mřížka)

Auto téměř v originálu

Aktualní stav:

-Koroze podlahy. Není to uplnej totál, ale na dvou místech je dirka.

-Přední kapota nutná výměna

-Blatníky byly údajně měněný

-Dveře spodky jsou chycené snad půjdou vyvařit

-Zbytek se zdá relativně v pohodě, ale uvidíme co na nás vykoukne po odstrojení.

Zima ve stodole

Auto bylo přes zimu ve stodole u známých a nyní je používáno pouze pro drobné popojíždění po okolí.Zatím pracujeme na věcech, které se dají udělat předem,aby rozebrané auto nezabíralo na dlouhou dobu celou garaž.

Vysoušení po zimě

Sehnané náhradní díly:

  • výfuk

  • komplet přední světla

  • převodovka ze škody 125 2x
  • kulisa řazení 5q
  • volant tříramenný %%c 32
  • zadní lapače vody
  • lanovody ruční brzdy
  • vzpěry zadní nápravy
  • škoda 100

  • nové přední stěrače a oskřikovače
  • středové pokličky na otvítáky
  • nové přední blatníky
  • přední lízátko Kvasiny 2x

  • palubovka s budíkama
  • středový panel s pěknou plastovou mřížkou
  • motor 110 LS

  • karburator DDSR
  • Nové osvětlení SPZ -Škoda 120

-Originál Š100

  • čtyřoké čelo starší
  • zánovní chromované nárazníky
  • zánovní zpětné zrcátko
  • zánovní kryty zadních světel.... starší model

Nákup v Chotusicích

Pracuje se jak jen je trocha volného času, ale jde to pomalu. Naše první optimistická vize byla, že by mohlo být do dvou let hotovo. Uvidíme na jak dlouho se to celkově protáhne. Čím víc toho člověk rozdělává tím víc se konec zdá být v nedohlednu.

Poděkování:

Veliký dík patří našim příbuzným a známým, že nás v tomto koníčku podporují. Autovrakovišti ve Studené za přísun náhradních dílů. A také všem lidem, kteří navštěvují internetové stránce věnované nádhernému vozu Škoda 110R a rádi poradí.


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 14880×, Komentářů: 54, Líbí se Autor: Vojta
Gratuluji k pěknému výsledku a přeji hodně šťastných kilometrů.
Díky za info Vojto . Podle fotky to vypadá fakt pěkně vůbec bych neřekl že je tmavší 🙂
Díky, box na filtr jsme dávali do lakovny na poslední chvíli a odstín jsme neřešili.... barva je jiná jak origo.... moc tmavá.
Vojto auto je fakt překrásný.Smekám klobouk dolu.Koukal jsem na ty fotky co máš na rajčeti a zaujala mě jedna věc kterou budu řešit taky. Vypadá to aspoň podle fotek že si stříkal nově filtr box. Co jsi použil za odstín modrý tak aby to bylo origo?


http://wojttta.rajce.idnes.cz/Erko/#DSCN5617.jpg


Díky za odpověď .
Díky. To vypadá dobře. Uvidíme jak ta střecha bude vypadat až se do toho pustíme. Fotky střechy dám potom do článku.
Koukni se sem :


http://skoda.datriware.com/


Opravy - výměna střechy ..... Daves to tam má moc pěkně popsaný a nafocený !!!!!
Problém střechy nejsou okapničky, pokud je to chycené jenom v okapničkách a zbytek je OK, střechu bych neměnil, ale pod střechou je rám a ten se nedá bez sundání střechy vyvařit, protože se k němu pořádně nedostaneš... Takže, pokud to není moc, střechu bych nechal, pokud je to chyceno i dost "vevnitř" pak střechu sundat, vyvařit rám a dát zpět.
No nevím...je doma připravená. Viděl jsem tady někoho dělat nový okapničky, ale tady je to pohnilý dost i mino. Střecha co mám doma je moc pěkná. Nechal bych ji celou odrezit a nafosfátovat. Ale co se týče výměny tak to asi nebude moc jednoduchá operace🙁 ještě nevím, já to vyvyřovat nebudu a táta říkal že by jsme na to museli leda něho sehnat.... hodím do článku fotky střechy a přeba někdo poradí jak do toho.
Myslíš že je nutný měnit celou střechu?
Díky. No nějaká dírka je v podlaze. Potom levý zadní podběh...uvidíme až se to oškrabe, ale ten snad nebude tak hroznej. no a potom střecha. Tu ale máme přichystanou jinou.
Pěkná práce, skelet vypadá zdravě, kde jsou nějaké díry?
Ten kryt na HV je originál. Tak to má správně byt.
wojta: Tiež by som to s tým MCVčkom nevidel tak tragicky. Osobne som sa viezol v Dacii Logan MCV s motorom 1.5 dCi 85k a to si mal vidieť, ako to dokázalo zdrhnúť striebornej ochcáfke f tuninku. Majitelovi ochcáfky to evidentne zrazilo sebavedomie, a na ďalšej križovatke to za stáleho túrovania odštartoval radšej na oranžovú. A keď to zhrniem, že za tú cenu, koľko to má miesta, v podstate malá dodávka, tak je to dobré.
Wojto na druhou stranu proč ne. Je to levné, velké a technika už taky není od pšstitelů rajčat, ale francouzská. Mě to ovšem do baráku nesmí...
To se ten Limr tady takhle duchaplně projevuje častějc? Jinak díkes za názotr ale Logan.......8) To snad radši šutrem mezi oči.
jj, taky si myslim, dycky jsem zvědavej co Limr zase inteligentního napíše...😀
myslim, ze si vas dela Limr (alias mozna nekdo uplne jinej) akorat tak prdel 😀
Limr: Vidíš a kdybys místo Dacie Logam MCV koupil eRko, byl bys bejk i jinde, nejenom u vás na dědině...





(Nic proti vesnicím a venkovu, sám bydlím na vesnici🙂)
Gómete gdosi, co ten Limr tróbí?
Sceš poradít? Strč také paznecht do šrota. Tož kebys kópil Dačiu Logan MCV jako ja. Byl bys u nás v dědině také bék jako ja. S temto na ma nechoď.
Noo, tak tady to vypadá, máte slušně našlápnuto a že se máme na co těšit...😉 Kvalitní pěkná práce, z toho bude jednou auto jak nový.😉 Jen tak dál...





Když jsem viděl tohle auto na první fotce hned mi to připomnělo moje auto. Vždycky když mi někdo řiká, jak je to auto divně flekatý, tak mu odpovim, že přesně splňuje to, co má v techničáku, čili barva červená, základní...😉 Jen ta čárka mezi červená a základní jim tam chybí...
Já občas tam co máme chalupu potkávám dvě stařenky v 1000MB jak čtyřicítkou jezděj (asi) po nákupech... poprvý jsem taky málem skončil ve škarpě když jsem to viděl 😉))
Juuu, dekujeme za poklonu, hned o pristim vikendu, kdy budu budit Slunicko po zimnim spanku, mu to vyridim...jinak s tou historkou...ja takoveho pana zazila asi deset let zpet, kdy jsme v kolone jeli na svatbu moji segry a pan, ktery vynasel smeti do popelnice, uskocil od cesty a zacal se zurive krizovat 😀 😀 ridil chlap, tak predpokladam byl asi jiny 🙂 ale srandovni to bylo 🙂
Wojto jak jsi se ptal na chromování, tak cena v Teplicích ja 120,- Kč za dm2 přípravné práce účtují v nějaké hodinové sazbě.
Nazdárek Lucinko. Tak děkujeme za chválu. Ale hlavně proč píšu..... No viděl jsem, že se tu vyskytuje čas od času nějaká šlečna, ale po slédnutí tvých osobních stránek..... no všechna čest. Opravdu krásná kára.


Ještě přidám takovou historku: Babičky sestra si udělala tak před 40ti lety papíry na auto. Začala jezdit s jejich tehdá novou škodou 1100MB. Jednou jela kolem nějaký vesnice, a když jí viděl nějakej cizí chlápek, tak skočil do struhy a začal se křižovat🙂.........časy se mění.8)
koukaaam koukaaaam, valim bulvy 🙂 clovek ma furu prace a tak kdyz po tydnu najde chvili na projiti vsech novinek, co nenajde...krasny pocatek renovace eRka, peclivou praci (klobouk dolu) a hafo hafo komentaru pod clankem i v diskuzi 😀 chvilama si opravdu pripadam jak na dvorku, ale kde neni plno slepic, ale vice kohoutu 🙂 chjo kluckaaa, dejte pokoj, ja jako nezavisly pozorovatel nevidim v nize uvedenych komentarich nic zavadejiciho...je uplne jasne, ze ti co se klani k jedne variante budou podporovat todle, druzi todle...ale Wojto, Ty si do toho nenech kecat, udelej podle sebe, jak to chces Ty...drzim palec, at se dari, opravdu Tvoje dosavadni prace je precizni...a ja, byt se hlavne z historickeho hlediska klanim spise k originalu, neopovrhnu svezenim v dobre udelanem aute...proto chvalim jak origa, tak upravy..dulezite je provedeni prace a pozitek a radost z toho...a ikdyby jsi mel tu nejhrosi sunku, tak se proste ceni pristup...takze makej dal a ja osobne se velice tesim na dalsi aktualizace 🙂





Lucinka
Aha tak to potom jo a v čem ta uprava spočívá?
TO Lord-Dj Free:


Díky za nabídku, ale pokličky od Tebe mám asi tak tři měsíce koupený🙂 Zatím jedny stačej🙂 Jo a čím je vlastně leštíte pred lakem.... smirek a potom pasta??? Díky W
Wojto, s tím chromováním opatrně, zjisti si, jestli firma provádí i úpravu pod chrom. Já měl v Praze poměrně levnou nabídku na nachromování, ale bez úpravy pod chrom, což je to nejdůležitější...
No Láďo díky že jsi to rozsekl🙂 nemá se cenu kvuli tomu hádat🙂 Nějak to ještě promyslíme🙂 Chtěl bych se vás ještě zeptat, jestli nevíte někdo o nějaký firmě, která dobře chromuje, a taky jak se tak pohybujou ceny. Marty mi psal, že lLáďa L má dobrý zkušenosti s galvanizovnou v TEplicích. Díky za odpovědi a názory.
a ještě malý dodatek ...pokud píšeš že eRko budeš používat i na delší cesty, tak máš plnou pravdu s tou montáží 5Q protože když jsem jel třeba k rodičům což je cca 180 kiláků tak jsem si někde zařádil 2-3-4 a plný točky a pak se zklidnil a jel si svých 100 na pětku a v pohodě a v klidu bez zbytečnýho točení motoru 😉
No tak ten 5Qalt trochu rozčísneme 🙂 pokud mohu poradit a auto budeš upravovat na svezení, mám tím na mysli to že se s ním občas svezeš až budou pískat gumy a smrdět brzdy tak je 5qvalt dobrá volba. Sám sem ho tam dal byť jsem tam měl motor 1100 ale dost vytuněný takže točí v pohoě i 7500 a právě ten rozdíl mezi 3a4 kdy jedeš na plný pecky je tak přijemný, že stojí za to říznout do kastle....páč pokud už jednou do auta něco dáš jiného tak potom stejně nezůstane jen u toho a bude přibývat...tu 4písty..větraný kotouče...eMkový nápravy...silnější motor atd. atd.





Je mnohem lepší řezat do kastle při první přestavbě. Když potom uděláš nátěry a lak pak každý další zásah do jakoby hotovýho auta potom více bolí a stojí a dá více práce, takže si rozmysli jestli auto bude originál ( pak něřež do kastle )nebo ho v budoucnosti míníš nějak tunit a dej tam 5q hned ...to ostatní už tam jde potom tak nějak bez větších podstatnějších zásahů.


Laďa
Asi nějak nerozumím jazyku v této zemi, já jsem jasné poraďte nějak přehlédl. A i tak, poraďte je jak "vaše" nedávej 5q, tak i moje dej si tam co chceš.
Radku vždyť jasně řekl poraďte😀
Stanley: a tvrdil jsem snad, že jsi napsal "Nedávej tam 5q"?


Ani jsem neměl v úmyslu nikoho ochraňovat. Já jsem napsal, ať to udělá podle sebe. Já už fakt nevím, co a jak psát.


Mě už to chvílema připadá jak někde na dvorečku... Jen se objeví nějaký nový auto, hned všichni raděj, jak ho neupravovat, jak zachovat originál a já nevím, kde co ještě. Právě proto, že snad majitelé jsou svéprávní, tak si mohou svoje auto postavit k obrazu svému.


Začínám bejt docela alergickej na komentáře typu: sundej to hnusný křídlo, fuj ty kola, spoiler tam nedávej atd...


Myslím, že zrovna wojta vzal eRko za správný konec a zrovna on nepotřebuje ani radit, ani ochraňovat.
Ahoj. No abych řekl pravdu....čekal jsem, že ten pětikvalt vyvolá nějaké připomínky a diskuzi o této úpravě. Viděl jsme to i u jiných članků, a proto se ani nedivím, že to takhle probíhá. Ale jsem opravdu rád, že na to každý napíše svůj názor a pokud má tak i své zkušenosti. Jinak díky ještě jednou za komentáře a vynasnažime se ve stejné pečlivosti jako doposud pokračovat🙂 Zdravím příznivce automobilů škoda. Čest práci
TO Wojta:


obhedne 5-ti kvaltu: tak jsem to myslel, proste jeste je to (dle meho nazoru), na zvazeni.








TO Petr a RST:


Nenapsal jsem: NEdavej tam 5-ti kvalt, ale napsal jsem: Jeste bych to zvazil... + duvody (a zkusenosti), ktere mi k memu nazoru vedou. A jak vidite, sam Wojta je svepravny jedinec a tak se k tomu take postavil. Rozhodne nepotrebuje vasi ochranu 😉





V zadnem pripade jsem nemel umysl Wojtovi kecat do toho, jak ma delat sve auto (od toho ma kazdej auto sve), ale pouze jsem mu sdelil (a Wojta to zjevne pochopil spravne) svuj nazor - o kterem on sam jiz drive premyslel.





Tedy, vidite travu rust i tam, kde zadna neroste 😉





Tedy, mily Wojto, naslapnuto mas krasne, tak at at se dilo podari a hlavne - at mas z toho velkou radost!!!





Palce drzi Stanley
V kilu mám 4Q 4,44 a v eRku 5Q 4,22. Když řešíš otázku zastavět nezastavět, tak je asi určující záměr používání vozu. Jestli stavíš víkendobou leštěnku s motorem 110, tak ta zástavba 5Q je asi na zvážení. Jestli budeš zastavovat kubaturu větší, pak už je ten důvod silnější, neb to že na 4Q točíš 4000ot/min při 90km/h a s 5Q při stejných otáčkách jedeš 110km/h není sice žádný výkonnový či akcelerační nárůst, pětka je vskutku slabý převod, ale jednak méně otáček se lépe chladí, druhak jedeš s menším hlukem v kabině a to je někdy také milé plus, neb kdo má rád hluk a divočinu, vždycky si může podřadit 😀


S kilem jezdim víceméně jen po městě, málo kdy se s ním rozjedu, takže pětku v něm vskutku nepostrádám a kubatura 988cm3 by ji asi utáhla jen z kopce 😀 , ale pro mé eRko, s výhledem zástavby motoru 130, pětiQalt svůj smysl určitě má a když to zastavíš tak precizně, jako restauruješ svůj vůz, tak to jistě nikoho rozumného neurazí. Mě kamarád Ťopajs zastavěl 5Q tak, že ho neodhalili ani na STK.


http://www.skoda110r.cz/article.php?aid=598
Noo, musim taky pochvalit 😉 mam rad precizni praci srdcem a obdivuji vsechny co maji takovej pristup! K 5 kvaltu , znam Machalovic auta a mam tu cest se v nich vozit 😉. Potrebu 5 kvaltu jsem tam fakt nezazil a to to jede jak prasteny 🙂). Samo ze jsi udelej auti k obrazu svemu, ale jak jsi psal co na to ostatni tak to jsou nazory publika. Drzim palce a preji vam hodne uspechu v renovaci!
Sehnal jsi slušný základ a pustil jsi se do toho pěkně po hlavě 🙂 Jestli Ti elán vydrží, bude to krásnej kousek 🙂





Jen něco málo k té úpravě pětikvaltu: Sám jsem také před časem z podobných důvodů dal 5q do škody 110L. Těšil jsem se, že spotřeba půjde výrazně dolů, budu rychlejší ... A výsledek?? Rychlejší sem o moc nebyl, spotřeba o moc neklesla...jen mě to postupem času začlo štvát, že jsem to tam dal... Teď jsem dodělal Erko(Borůvku), již poučen jsem tam nechal 4q a su rád že jsem tak udělal. Myslím si že spotřeba 7-8litrů není nic hroznýho, vždyť erko mám jen na občasné vyjížďky a že by byla borůvka pomalá, když nemá pětku bych taky neřekl....





Do ničeho tě nenutím, jen nad tím zkus ještě popřemýšlet. Já jdu letos navařit do již zmíněné stodesítky původní tunel a vrátím tam 4q 🙂
hezké moc hezké 🙂 ale jen chyběj ti pokličky na kopretinkách 🙂 (nenápadně nabízím 🙂) ale hlavně jen tak dál 🙂 a do vozu dej co se ti bude chtít 🙂
Skvělá práce Wojto,tomu říkám renovace!
Jo a ještě co se týče toho Michalova erka, tak nad jeho článkem tady slintáme hodně dlouho. Je to naprostá nádhera. Spešl kára na kastli dřevěný držáky na nápravu atd atd... k tomu prostě není co dodat🙂 Tohle auto je takovej náš místní vzor a věřím že cesta k takové podobě je asi hodně trnitá a dlouhá.
Ahoj


Díky všem za chválu i vaše nárory a vůbec se neomlouvejte že mě k něčemu navádíte. Jeden z důvodů, proč jsem sem tento článek taky dal byl ten, abych slyšel názory druhých. Co se týče toho 5q je to taková zásadní věc vzhledem k tomu zásahu do kastle🙁 taky mě to trocha trápí No nevím nejlepší by asi bylo s někým se svízt a porovnat to... Ještě jsme se do generálky převodvky nepustily tak je čas to všechno přehod notit. Jinak ješte jmenovitě díky Radkovi RST za zveřejnění článku.
Moc pěkně započatá renovace, pětikvalt bych nedával, a ta červená je taky zbytečná.
Moje řeč. Je to tvoje auto, tak si do něj řež, jak uznáš za vhodný. V 5q nevidím nic špatnýho, i když mám teda v erku zatím ještě furt 4q.
K tomu, co jsem napsal níže, ještě doplním:





Nenech si do toho nikým kecat. Děláš to pro sebe a ne pro ostatní. Výsledná podoba je čistě na Tobě, ať má kdokoli jakékoli představy 😉
Omlouvám se, modré sedačky ze zelené LS.
Vypada to moc hezky, jen tak dal. Taky bych se přiklonil k názoru, že bys měl ještě zauvažovat nad finální podobou, a ten pětikvalt přehodnotit. Podívej se na Michalovic erka, myslim že máš slušně našlápnuto tímto směrem🙂





Ještě drobná otázečka, zajímaly by mne sedačky z té modré LS, v LS kterou jsem rozebíral byl systém sklápění na kolečko, stejně jako u 120 a erka. Nevíš jestli tam byly taky takove sedačky?
Vida Wojto, nejen že se pouštíš do zjevně precizní renovace, ale musím Tě i pochválit za to, že na zdejšího nováčka jsi příkladně zvládl i možnosti grafiky těchto stránek, takže se na to hezky kouká jak po stránce obsahové, tak po stránce formy. Jen tak dál a držím palce, ať Ti síly vydrží až do cíle!!!

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253