24. prosinec 2008

Zapomenutá výstavní plocha mototechny někde na Valašsku...

Rubrika: Co se jinam nevešlo, Přečteno: 13528×, Komentářů: 77, Líbí se Autor: Kubaembecko
Jen pro silné povahy

Aktualizace vždy vespod tučně vyznačena

Ahoj všichni škodovkáři,připravil jsem si pro vás pár hororových snímků starých aut,jen pro otrlé povahy! Podařilo se mi je objevit náhodou, při pátrání po nějakých vozidlech nebo náhradních dílech. Na první pohled je jasné, že před vámi stojí vyřazený sklad mototechny :-), tak tedy, pojdme k autům. O Žigulících a moskvičích se bavit nebudem, ty nás nezajímají. Přejděme tedy k červenému embéčku. 20let stání ho totálně zničilo, shnila podlaha a pod tíhou sněhu se zbortilo. Jak je vidět,jedná se o novejší model, pro zvýšení estetického dojmu byl původní chromovaný odznak škoda z přední masky nahrazen decentní plastovou lištou a zesílen c-sloupek. Motor tohoto vozu se nám pod tíhou let mění úspěšně v jeden monolit, takže tohle auto si asi pořizovat nebudem;-). Dále je tu šedé embéčko, které nám úspěšně zarůstá do země, povedlo se mi zjistit, že bylo dvakrát v Jugoslávii a stojí zde udájně přes dvacet let. Podlaha byla vyřezána a nahrazena laminátem, nedivte se tedy, že těžký sníh mu dal tak zabrat a zadupal ho do země. Majitel byl však svědomitý,a když tu MB odstavil, zatáhl ruční brzdu aby mu neujelo:-). Pohledmě do interiéru. Barva palubní desky není hnědá, jak by se mohlo zdát, to vše je rez, ale za to máme na volantu potah pro zesílení tlouštky věnce. Při pohledu na motor je jasné, proč nejede-chybí nám víčko rozdělovače;-)! Pojdme dál-už kdovíkolik let tu stojí rezavá škoda 1200 sedan..při pohledu na ni nejeden škodovkář zamáčkne v oku slzu...a co by tento park nabídl podnikatelům? Osvědčenou Pragu RN valník na odvezení různých nákladů..podařilo se mi zjistit, že je údajně pojízdná, v devadesátých letech byla kompletně zgenerálkovaná a použita do natáčení nějakého filmu..na kolik jsou tyto informace pravdivé nevím. No, asi by si zde nikdo nevybral, tak jsem si aspon mezi MBčka zaparkoval stováčka aby byl vidět ten vývojový pokrok:-)!

Na první pohled neuvěřitelné, ale takovýchto vraků je víc..je to smutné,že majitel auto nechce dát z ruky do té doby,než se rozpadne.

Tak po nějaké době konečně menší aktualizace!

Ještě tu zdaleka nemám nafocené vše, co bych chtěl, takže časem opět přibudou další fotečky;-). Takže co nám v našem skladu chybí za vozy??

Samozřejmě nesmrtelná škoda 110R, objevil jsem jeden kousek, který zde stojí už asi hoodně dlouho, jak je vidět na stromku který vyrostl přes díru po světlometu a dále škoda octavia kombi. Z osobních vozidel bych chtěl ještě časem přihodit škodu 120 a někde vyštrachat nějakou stovku:-).

Omlouvám se za nekvalitní fotky(hlavně erka), jelikož vzrostlá tráva mi nedovolila nafotit vše podle mých představ..takže některé další vozy asi přibudou až na podzim;-).

Aktualizace

Jak někde v komentářích psal Láda ladič-vraků nám ubývá a časem si je budeme muset vytvářet sami, abychom mohli fotit melancholická zátiší:o).

A jelikož jsem ZATÍM nemohl sehnat nikde škodu 100, tak jsem vám tu naaranžoval jednoho kouska, kterého jsem rozebíral na ND:o). Ještě když jela, tak jsem ji postavil ke kámošovi do jedné nepoužívané zahrady, aby to na fotkách chytlo tu správnou patinu odloženého auta;-).

Bral jsem si z ní převodovku, přední masku, mechanismy zámků dveří, které zrovna putovali do stodesítky a zadní podběhy, motor byl ze škody 120LS (prožil jsem s ním hodně, známe ho ze článku o erku a hodně mě tenkrát potrápil:o) ) a pravděpodobně poputuje na Slováky za naším členem Afro 100:-). A když už jsem byl v tom, tak jsem demontoval zadní sklo, poskákal po streše a zabordelařil interiér..a myslím, že se mi to celkem povedlo a vypadá to, jakoby tam stála už hezkých pár let jako po nějaké kolostrešní kombinaci:o)-ta se teda kdysi s tímhle vozem opravdu povedla,ale vůbec to nebylo poznat.. Takže se můžete kochat:o)..

AKTUALIZACE 29.12.2009

Je čas představit aktuální nabídku vozů ze skladu Mototechny. Předkládáme nové aktualizované fotky sportovního kupé z Kvasin Škody 110R a vyzdvihujeme jeho nejen bezrámečkové provedení dveří,ale tentokráte i bezesklé provedení, dále nabízíme její další kousek v provedení cabrio bez předku a uplně naposledy představujeme jejího nástupce Škodu 120 Garde, s brutálním agregátem známým ze Škody 120LS a v kombinaci vlečenou nápravou se jízdní luxus dá srovnávat se svezením v raketoplánu..pro usedlé rodiny nabízíme luxusní sedan Škoda 120 a pro ty nenjáročnější výkřik moderní technologie - novinku Škodu Favorit, která udiví všechny velikostí zavazadelníku a luxusním vytápěním.

Dále upozornujeme na výprodejovou akci vozidel řady 1202 a Škoda Octavia. Dále je v jednání s AZNP Mladá Boleslav věc ohledně nedostatku skladových vozů Škoda 100, které stále nejsou ale usilovně se pracuje na jejich shánění do skladu.

***********

Jak jste jistě všichni pochopily tak jsem dnes nafotil trochu lépe to oranžové erko, je to rok výroby 79 a přidávám fotky torza škody 110r červené barvy, která zde leží asi dost dlouho. O osudu Garde mi není nic známo,jestli je určeno na ND nebo na budoucí opravu,ale po prvotním shlédnutí doufám že je určeno na opravu,není to nejhorší..Konečně jsem objevil také stodvacítku dle svých představ, co vím, tak v minulosti se měla prodělávat přestavba na závodák ale asi z toho sešlo a auto skončilo svou závodní kariéru tady. 1202 a Octavia se údajně mají renovovat,tak snad se dílo zdaří..no a nadále nemám žádného stováka :o(,tak snad se mi podaří něco časem objevit.

Prozatím tolik a ted se můžete kochat:o).

AKTUALIZACE 6.3.2011

Jak je možno si povšimnout tak vymizely fotky nákladních aut. Je to tím že bych to tu chtěl nechat hlavně škodovkám a kdo má chut podívat se na zapomenuté nákladní auta necht přejde sem ;o) http://fenix1878.rajce.idnes.cz/Vraky_nakladnich_aut_Praga_a_Tatra/

AKTUALIZACE 7.4.2011

Tak pokud to tu ještě někoho zajímá a čte si to, mohu hrdě oznámit že v našem skladu mototechny jsme konečně dostali první dodávku nového vozu :o). Ano,je tím vozidlo se stovkovou karoserií ale nejedná se o stovku nýbrž o výkonější model Škoda 110 L. R.v tipuju na 1972. Stojí už nejspíše mnoho let na stejném místě,má pomačkanou střechu pravděpodobně ze sněhu a většina rezavých míst byla kdysi dávno zatřena červenou základní barvou což svědčí o pečlivosti majitele :o)..momentálně působí jako odkladiště všeho možného než jednou začne zavazet a přijede si pro ni nákladní vůz s hydraulickou rukou..kdoví,z jakých důvodů zde stojí. Za povšimnutí stojí "tuning" na předním čele kdy je použita lišta ze čtyřoké masky.

Omlouvám se za kvalitu fotek, je to focené narychlo mobilem.

27.9.2012

Ač se to zdá neuvěřitelné, tak provádím aktualizaci článku jelikož jsem objevil další vrak..je to škoda 1000 MB přestavěná na stovku,dřívě hodně rozšířená modernizace ale dnes už k vidění skoro není..konkrétně tohle auto si pamatuju ještě když jezdilo a mělo pravděpodobně jen jednoho majitele. Nyní tu čeká na návrat do přírodního koloběhu..fotky jsou jsou staršího data letošního roku.


Rubrika: Co se jinam nevešlo, Přečteno: 13528×, Komentářů: 77, Líbí se Autor: Kubaembecko
Tých Pragovek je fakt škoda 😕
Tak to mi vyfot 🙂. Adéčka se mi vždy líbily..já jezdil sem tam pouze se starším typem,s hojkou ale už tou novější bez benzinového motoru škoda ale poháněnou od motoru podvozku. Byla též od vojáků,jediné změny co na ní byly že uřezali dekl ze střechy a nasadily civilní oválné blinkry místo kulatých,jinak vše zachováno,včetně elektrického naftového čerpadla pro okamžitý start 🙂.
Ta 148 s kterou jezdím je 6X6 s nástavbou autojeřáb AD20.Podvozek je vojenská uloženka s motorizací spalující kromě nafty i petrolej a benzín 🙂


Jinak jeřáb je už na třetím autě.Tatra je mýho otce a jezdíme sní po stavbách po celý ČR skusím najít někde její fotku.Je to celkem krasavice.
Panocha: A jak dlouho s ní jezdíš? Nemáš někde nějaké fotky 🙂? Kdybys chtěl,nahraju ti na rajče co mám já a můžeš se kochat 🙂..Nejdřív jsem si říkal,že si nebudu spamovat vlastní píseček a napíšu SZ ale stejně si asi jediný kdo se sem kouk tak pokecáme o nákladní 😀..třeba se k nám někdo přidá,jsou tu minimálně další dva machři kteří to znají taky dokonale 🙂.. Já se s 148 najezdil docela dost po těžkém terénu za různých podmínek,od jara do zimy a v horách je lepší než 815 z několika důvodů - je plněpohonná 6*6,klasická 815 S 3 je 6*5,má delší rozvor a nižší těžiště tudíž ji můžeš i víc naklonit..Tatry jsou lepší protože maj páteřový rám,to nemá žádné jiné auto,mergly,many a jiné ubohosti mají tuhou nápravu která v bahně klade velký odpor po celé šířce vozu,tatra má polonápravy a uprostřed v podstatě jen tlačí kládu 🙂..se 148 jsem jel ted v sobotu na brigádě,přední kolo skoro metr ve vzduchu v určitém místě ve svahu,815 by asi lehla..oproti tomu 815 je dobrá když se kopou základy nebo dělají výkopové práce někde na rovině,i když je bahno ten desetiválec ji přes to bahno protlačí protože mu nechybí výkon,148 se zahrabe a konec,to co jedeš s 815 na malou až velkou dva se 148 jedeš na jedna a to ji utopí..nebo když děláš navážkové práce tak je lepší 815 protože to prostředí řidiče a "pohodlí" je přeci jen jiné než v 148..ta sice nemá sedačku nad nápravou ale pro dvoumetrového chlapa jako já bylo utrpení nahrkat v tom 300km denně kolem komína protože se pořád hrbíš abys z toho něco viděl..
Kubo ostatně ty 148čky jsou neskutečný stroje.Dovolím si říct že v terenu je dokonce lepší i než 815cka. 148 je líp vyvážená. Mi je používáme na stavbách a to co si stím můžem dovolit tak s novým strojem nemáš vůbec šanci.A je jedno jestli máš MAN a nebo treba Mercedes.


Ty naše stroje jsou vesměs bývalí vojenský uloženky .
Jo a ta pojízdná dílna je už asi dva roky v činné službě přetransformovaná na sklápěčku 🙂).
Díky,jsem rád že se někdo ještě dívá 🙂. KOnkrétně ta modrá 148 je pojízdná,včera jsem jel kolem busem a měli ji nastartovanou,docela jsem koukal 🙂..
Koukal jsem Kubo na ty fotky děch odstavenejch náklaďáků na rajčeti a ty kousky jsou fakt nádherný třeba ta autodílna nebo ta 148čka.Vypadá to že by u některejch kousků by stačilo málo a ještě by nějakou tu práci udělali🙂


Kdysi jsem takhle u nás odstavenou 111ku ale ta taky zmizela v hutích.
Kdyby tam byla plně vybavená V3S pojízdná dílna... soustruh by se hodil🙂
No ty krááso, i ještěrka. A tatrovka má kilí zámky🙂 U nás by to už cikáni odtahali do sběru.
Njn..Tady jsem připravil sérii "černobylských" fotek,tak koho by to zajímalo,může se pokochat🙂. Nafotil jsem to tady po okolí kde bydlím a je tam snad vše - budovy,vojenská technika.. http://kubaembecko.rajce.idnes.cz/Fotky_jako_z_Cernobylu/
ajaj , ten spartak , octavia combi , 1202 , to je skoda , seber si je domu .
Sakra to je ta pracovní deformace..v práci už pořád ladí kdo bude jezdit s čím jezdit na vánoce a na silvestra tak me to asi trochu zblblo😀..a stejne,vzdyt je to uz za chvily,,
Kubo ty se nám nějak předbíháš. A nebo jsem zaspal měsíc?
Ta už byla prodřená..v tom autě nezustalo nic použitelnmého🙂
Ach ouvej... Tu dlouhou ipurovou lištu na palubce jste mohli předem sundat ... 🙁
Dík=). Už jsem se bál,že ventry všeobecnému zájmu uniknou=)).Předevčírem jsem v práci objevil další kopřiváckou s vybitýma oknama a ve vnitřku je ještě tachograf s rezavým klíčkem,to bude detailek🙂.A taky jsem našel 1203ku..
=o) ty jo...to jsou fotky jak z Černobylu
jj, poputuje, len neviem, kedy, lebo na kilku sa začalo troška makať a momentálne je bez oboch hlavných valcov, aby sa dalo ošetriť to čo napáchala brzdovka 😉 bude to zdokumentované v mojej aktualizácii ...
To LL: A čeká tam na tebe s fotákem😉...počítám,že tenhle kousek určitě ještě hned tak neodjede na vrakáč😀D.Ale říkám,fotky nestojí za nic..navíc sem měl problémy s fotákem-pořád nechtěl pobrat baterky,pořád hlásil,že jsou vybité a nechtěl fotit,pak mi ještě v autě došel benzín,při focení vetřiesek sem vystoupil v sandálech přímo do kaluže a pak mě ještě poslintal pes😀D..a až doma jsem si vzpomněl že jsem si mohl z práce půjčit zrcadlovku😀D
Erko je fakt brutální Kubo ;oD
Tak dostávám od Kuby zprávy, že i tato "plocha mototechny" právě mizí z povrchu zemského.
No tak to je fakt drsný.Smazat foto na webu přes volně přístupný přihlašovací údaje. To je fakt Zmrďárna s velkym Z.
Petře v den kdy si nějakej debil zde na stránkách přečetl vstupní iniciály na fotomail a pak smazal veškerý nastřádaný obsah, jsem ztratil jaksi iluze o ryze pozitivní skladbě zdejší čtenářské veřejnosti, bohužel. Takže ač se to nezdá, opatrnost je vždy na místě! 😉
Ahoj Láďo,





Ok akceptírung to jsem nevěděl že je to taková tajňačka🙂


Místo spánku těchto muzeálních kousků.
To DVD: Dík moc!Už jsem si dal první ochutnávku a ty fotky tam,to je mazec!
Petře jak díš, nejmenuj a nelokalizuj, tímto se omlouvám, že Tvůj komentář smáznu, byť oběkt střeží několik pitbulů 😉





Honzo kdybys chtěl někdy vidět kompletní sbírku nezrestaorovaných MB od 60. let, tak zde je to možné. Já jen tlačim stále na tu naší notu, takže když už jsem toliko slevil, že nefotim jen eRka a kila, snařím se fotit staré škodovky, které venku nejsou okoukané a pro nás Čechy je to stále srdeční téma.





DaViDe flickr.com jsou výborný stránky! Znám je něco přes rok a je to fakt bezedná studnice obrazu od amatérských reportáží až po naprosto špičkové obrázky. Taky bych se tam rád jednou lognul. Mojí ženy bratranec tam funguje a má tam fakt docela úspěch >>> http://flickr.com/photos/sir_drtikol/
To Kubaembečko : vyhledávač na Flickru mi na téma "Chernobyl" vyplivnul něco přes 14.000 fotek !!! Tam si příjdeš na své...🙂
Hřbitovy rzivé poezie je mé oblíbené téma.Hodím vám sem link kde najdete něco málo přes dva a půl tisíce krásných fotografií,na toto téma:http://flickr.com/search/?q=Rusty%20Wreck&w=all&s=int


Jinak pokud ještě neznáte server "Flickr",tak to je snad největší online databáze fotografií a obrázků asi tak jako je "YouTube" přes videa.
Hmmm..tak tomu říkám deprimující obrázek..no,já jsem dále ještě objevil traktor Bělorus,rám z V3Sky a Tatru 148 jeřáb zarostlou v kopřivách,ale jede prej pořád..ale fotky dodám asi až na jaře,ted ve snehu by z toho nebylo moc vidět..
Noo, jsou to masochisti nechavat umrit takove pekne karky. Ale asi ten hrbitov je v provozu jak koukam , je tam zaparkovan slusnej MB 114-115 70leta. Nehlede na tu opracovanou karoserii,a jine zbytky kovu.
Tady jsem právě přidal pár obrázků z neméně zajímavého místa poblíž Ústí nad Labem >>>


http://11-55.nolimit.cz/volna-fotografie/marecek-ma-dvorecek-plny-sroubku.html
Tím je záhada definitivně rozřešena😉.Mě se ještě podařilo zjistit,že tam stojí od "kuvajtu napadení"...snad časem ještě nějakého pamětníka objevím,který mi bude ochotný říct víc..
Pro DVD76: Poběda M 20 byla vyvíjena již za války (v roce 1944, výroba začala v roce 1946, byla ale zastavena pro konstrukční nedostatky a znovu obnovena asi v roce 1949,


Warszawa M 20 byla v Polsku vyráběna v sovětské licencï od roku 1951.


Obě měly řadový 4 válec o obsahu 2000.
tady jsou ty vrtulníky rozebraný konečně jsem to našel:


http://static.panoramio.com/photos/original/13968542.jpg
No takhle to tam už ale nevypadá...ty vrtulníky třeba nemaj listy vrtulí.


http://proatom.luksoft.cz/view.php?cisloclanku=2007102801





http://static.panoramio.com/photos/original/6407850.jpg





tady jak to bylo:


http://www.info-cernobyl.wz.cz/start.htm





je toho dost no a musím se přiznat že ty vrtulníky tam asi pořád jsou vcelku, protože na google earth, jsou s listama, akorát teda nevim odkud je ta fotka rozebranýho vrtulníku protože na google earth nic takovýho nevidim.


Člověk si holt musí udělat obrázek a názor sám, protože na netu je hodně informací a každá jiná.
Mi-6..opravdu fascinující vrtulník,hlavně svými rozměry http://cs.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-6 Na hru Stalker mám ale bohužel už mooc starý kompl 🙁
Jeden obrázek vydá za tisíce slov,takže zde link:


http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1682155


Nejvíce mě ale fascinují ty monster vrtulníky s křídly jako letadlo😋


Ale i jinak celkově místo a atmosféra je více než děsivá.Velmi dobře je zachycena ve hře "Stalker",včetně přesného modelu města,elektrárny,vrakovišť techniky,lunaparku,atd.
Eh, teda chtěl jsem říct, že Ono je to sice zamořený, ale domorodci... jak to po sobě nečtu tak je to bída.
Kubaembecko: no ty vrakáče - ten tam je jenom jeden co vím, a už je to dávno rozebraný, vrtulníky nemaj vrtule, auta nemaj motory. Ono je to sice rozebraný, ale domorodci jsou asi tak zoufalí, že jim to nevadí. Na netu jsem našel reportáž jednoho fotografa co tam byl v roce 2008 a byly tam aktuální fotky. Radiace už taky není to co bývalo... nesmíte věřit všemu co vidíte 😉
Jo,o těch zájezdech jsem něco slyšel,a nikdo tam prej nevydrží dýl jak čtvrthodiny,protože lidi jsou z toho depresivního prostředí a ticha tak zděšeni,že prchaj zpět..nehledě na to že je obtížné se na takové místo pro norm,álního člověka dostat.Techniku co tam maji jsem na netu taky nekde videl,obrovske vrakace aut,vrtulniky a tak,bohuzel jsem nenasel odkaz.
Dělaj se tam i zájezdy... ale málokdo prej v tom městě vydrží dýl než čtvrt hodiny... A co se tamních hřbitovů techniky týká, neválí se to tam jen tak náhodou... je to totiž všechno zamořeno radioaktivitou.
Kubaembecko: jo černobil, to je zajímavá historie, svýho času jsem se o to dost zajímal a dokonce jsem se tam chtěl vypravit. Nakonce z toho sešlo, protože se mi tam samotnýmu nechtělo. Prypjať je parádní ukázka soc realistického urbanismu a architektury.
Tomu se říká splynutí s přírodou. Nevim co porád ty ekologové maj... 🙂
No, nedá mi to,ještě jeden bohatě dokumentovaný fotoodkaz si sem hodím😉 http://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://pripyat.com/en/&sa=X&oi=translate&resnum=3&ct=result&prev=/search%3Fq%3DPripjat%26hl%3Dcs%26lr%3D%26sa%3DG Překvapilo mě,nakolik to bylo moderní.a myslím,že se tam měli možná líp než mi tady.
To JardaR: Jo,ty chromy mě samotného překvapily v jakém jsou stavu,dokonce i na těch MBčkách to neni nejhorší.
To DVD: Jestli se rád díváš na takováto místa jsi můj člověk🙂 Já zase rád zabrousím na netu na fotky s touhle tematikou. http://www.realityprokopec.net/tisk.php?akce=detail_spec&spec_id=80
O spolupráci v rámci RVHP🙂
Chlapi,zajímalo by mne,když už se tu o tom zde vede ta diskuze,kdo od koho onen model (Gaz vs Warszava) okopíroval...jestli rusáci od poláků,či naopak.Každopádně mají shodné součástky a označení: tedy "M20".Možná,že šlo o tehdejší spolupráci???

Warning: Undefined array key "s_article" in /data/web/virtuals/277612/virtual/www/article.inc on line 253