A svíčky se zaolejují, nebo odejdou ? Co tepelná hodnota? odpovídá?


Co je to za svíčky? (výrobce)
nazdar.Mam erko a mam tam motor 110 neviem preco ale stale mi vipoveda niektora sviecka nevies poradit???
crestik: občas se objeví i něco levnějšího, ale když uvážíš že sada na š120 stojí okolo 2500Kč, tak to jde.Navíc budeš mít kvalitní provedení a né např. novodobé polské kroužky, které můžeš měnit po 30000km...
OT:mam nabidku na komplet sadu (pisty, vlozky, krouzky) na eRko za 2000Kc, da se ta cena?
Klika jde použít z kila nebo 110, je stejná s eRkem a neměl by být problém ji sehnat. Vložky jsou shodný se 120, jiný jsou písty. Hlava se dá upravit, při tom se vyplatí ji předělat na vodítka ventilů a sedla na Natural.


Když tak mi napiš na mail, můžem dohodnout podrobnosti. Písty jsou k sehnání už jen na II. výbrus, tzn. je potřeba převrtat vložky.


Dále vačku, buď eRkovou nebo nějakou lepší, vahadla C, těsnění se dá koupit v celý sadě, to je stejný jako na 120 st. typ.
Cenu beru a takový doplňky taky, ale jde mi a kliku, vačku (až podle toho co zméřím) a hlavu. Vložky, písty... to tady nabízí i RST takže to by nebyl problém.
Pokud to bylo převložkovaný na větší objem tak jedině na 1172 a to je 120 a pak tam má kliku se zdvihem 72 🙂
klika podle mě není stejná, néé? 120tka má o 4mm vyšší zdvih
Ještě jsem zapomněl, klika je stejná, ale něco bude někde potřebovat vyleštit... a nesmíš zapomenout na nové rozvody, svíčky, vzduchový filtr, 2x komplet olejovou náplň (spotřebák, ale taky stojí monez; valitní olej - polosyntetika obzvlášť).
V kostce, bez technických detailů (kterým stejně nerozumím 🙂: Blok nechat (odkarbonovat), hlavu sehnat 120LS (bude to jednodušší a je 100% záměnná), sadu vložky + písty + kroužky + čepy od Schwejka, vahadla by snad měla být záměnná z Fáva (Slyšel jsem že jsou tam céčka?). Dál budeš potřebovat sadu těsnění všeho možnýho, event. Novej/repasovanej olejovej chladič (motor po GO si ho zaslouží)... investice i s prací to bude min. kolem 10 000 Kč. Je to kruté, ale je to tak.
Auto mám sice už hotový ale jediné co jsem neudělal bylo Go motoru a taky se mi to vrátilo. Motor žere olej, hulí všema barvama a moc nejede, když se zahreje, tak svítí mazání tak do 1500 otáček. Takže ci mi poradíte, motor je podle bloku eRko (za lomítkem je 4), podle techničáku byl převložkován na vyšší objem (z hlavy nevím kolik prostě asi 120ka), vačka nevím jaká tam je a C vahadla tam nejsou a hlava je žlutá kačena. Takže co mě nejspíš čeká ? Asi 120ka? Je to možné? Chtěl bych postavit origo motor R. Takže co budu muset sehnat? Klika je stejná? Vačku bych chtěl změřit podle návodu tady na webu, nebo existuje jiná metoda jak jí poznat? A hlavu? Asi budu muset sehnat origo 🙁 Nebo bude lepší koupit origo motor eRko a ten zgenerálkovat? Protože z tohohle bude použitelnej asi jen blok! A šlo by zastavět do bloku eRkovýho 120LS? Díky za odpovědi.