Reklama ŠKODA RS - 40 let legendy

Tak jsem tu reklamu našel i na Tvspoty.cz, takže je asi opravdu škodovácká.
S.D.G: To je docela drsný, téměř jako praktiky doby dávno minulé. Přeskočit 30 let🙂:-)
pajk: oni to prostě přeskočili - jen se tam na chvilku mihla RS s poznámkou o sportovních úspěších a pak hned Favorit...
Mě tak ještě napadlo, je to vůbec ofiko reklama škodovky? Nebo je to něčí videohříčka?
Taky to pamatuji a dalo dost práce držek ortodoxní erkaře, aby nerozmlátili kino v muzeu 🙂
Pajk: pamatuji to také, byl to můj první "sraz" 🙂





Dobu devadesátých let uvedly slovy: Nejúspěšnější éra sportovních vozů škoda.... 🙂
S.D.G.


To by mne zajímalo, co tedy vyprávěli o letech 60-90🙂:-)
Asi silnej větrák v topení..D)))





Když pominu níže zmíněné maceškské chování fabriky k týhle éře, tak je to moc pěkná reklama.
Ty jo, kde se dá takovej fukar koupit?
Nápad je vtipnej, auto krásný, ale provedení ve mně vzbuzuje rozpaky...





...mimochodem vzpomínám si jak nás při společné návštěvě muzea v MB rozčílili promítáním historie automobilky ve které záhadně chyběla éra motoru vzadu...
Na reklamu kouknu doma, v práci na youtube nelze.





Když už jsi to Marty nakous, najde se někde nějaký bližší info o akci k 50 letům 1000MB? Vím, že Kajman rozesílal pozvánky na HG, ale bude tedy něco oficiálně i v MB? Zvažuju minimalistickou variantu s účastí pouze v MB a ne celého HG, když je za týden potom eRkosraz. Vše se prostě dát nedá...
Reklama i auto vypadají skvěle, ale přiznám se, že to jak se k nám Škodavka zná jen když se jim to hodí mě pěkně vytáčí.





Pojmenovat nový model podle nějakého starého ( Octavia, Rapid, atd ) a pak v reklamě machrovat jakou má továrna historii to by jim šlo,


ale zbytek času se tváří že žádná auta s motorem vzadu se nevyráběla.





O nějaké podpoře fandů jejich značky ani nemluvit.





Naprosto klasický případ letošní oslavy 50 let 1000MB. Světe div se ještě v únoru to vypadalo že vše proběhne pod patronací továrny ve velkém stylu - po dlouhých jednáních ( Jirka Kajman by vám mohl vyprávět ) a upřesňování co se bude a nebude dít přišel obrat o 180°





Prý budou radši sponzorovat rallye někde v Kazakstánu, než oslavy 50 let 1000MB. Protože proč dávat peníze do starých aut, když můžou dělat reklamu těm co potřebují prodat teď ...
Docela pěkná vtipná reklama od Škody .


https://www.youtube.com/watch?v=0HJLGiXvzzk