Jo, motorky frčí 🙂
XRV 750 r. 99. Tak jet to moc nejede, taková KTM LC8 je o něčem jiném, ale v zásadě mi to stačí. Byť pravda letět na to ve dvou po dálnici s kuframa, tam se o dynamice moc mluvit nedá.


Jezdím někde kolem 6 litrů benzínu/100 km a 1 litru oleje /1000 km 🙂


Ale poslední dva roky už moc nejezdím, sám ani nevím proč, nějak mě to netáhne, nemam na to moc náladu, nevím jak to dopadne v budoucnu. Jestli si ji nechám nebo prodám a nebo si koupím něco lepšího, jestli by mě to zase začalo bavit... Ročně dám jednu delší dovolenou (doporučuju Slovinsko, krásné hory a šotoliny), to mám rád, ale kolem baráku za zbytek sezony najezdím pár set km...
Luky: jsem z Afriky trochu rozčarovanej, hlavně nejede tak jak jsem si představoval a žere o mnoho víc než všichni píšou. Ale to bude tím že za to moc tahám, prej 🙂





Vyměním sekundární kolečko o zub větší, Dynojet kit, seřídít sychronizaci a bohatost a uvidím...





Ale na Gileře RC 600 R se mě kolem komína jezdí lépe stačí vrknout plynem a přeskočím auto hned.





Na čem jezdíš ty ?
Koukám že kombinace škodovek a pořádné motorky s rodokmenem docela frčí 🙂 Už jsme, co tak z hlavy vím, čtyři 🙂
Ta pravda zabere ve stodole míň místa 😉
tak good luck ! třeba se tu ukáže/zaregistruje a budeme moci sledovat renovaci.





Já koupil minulý týden na druhé straně republiky motocykl XRV 750 Africa Twin za více jak dvojnásobek...
Tak auto už je prodaný šlo do HK.
mkupe: za 30tis vyvařená karoserie je asi hezká cena, čert ví jak to asi bude udělané...





úsměvné na tom je že na eRko mě nabádala manželka, tak jsem se jel podívat. doma jsem jí vysvětlil že to bohužel není jen o dírce v podlaze jak bylo psáno v inzerátu a min. dalších 150tis rozhodně nejsem ochotný investovat do auta které vlastně nepotřebujeme. máme karkulku a ta už také bude chtít drobně pošroubovat...kromě toho ted prodáváme dvě auta (Š125L a W353) ve stodole se už nedalo ani hnout...
Za 30 bych raději koupil "jen" tohle a zbytek postupně dokoupil...





http://auto.bazos.cz/inzerat/38094282/prodam-skoda-110r-karoserii-komplet-vyvarena.php
Dneska poslat erkovou kastli do hutí je trochu škoda, i když samosebou jsou kousky, které už za záchranu nestojí. Nicméně doba renovací erek, kdy někdo ulovil 1A kastli, trochu ji pošolichal a olakoval je bohužel dávno pryč...





Nicméně za přispění moderních technologií, opravných dílů, šikovných rukou a mnoha a mnoha peněz jde opravit takřka cokoli. Vše co je na fotkách opískovat, rozebrat odvrtáním na prvočinitele, pořídit nový potah střechy, případně karosařinu nechat na opravdovém profesionálovi. Např. http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky-od-clenu/8196-karosarske-lakyrnicke-a-mechanicke-prace-renovace-karoserii-veteranu/ zde je radost na práci dotyčné karosářky (!!!) pohledět.








Ono kolik se dnes prodává kastlí na erko? A kolik z nich je v podobném, ne li horším stavu...
za mě se nejlépe jeví z auta sundat všechny nové díly, zpět vyřezat všechny 4 nové podběhy a navěsit na jinou dobrou karoserii a tuto bohužel do hutí. trošku více kontraproduktivní, ale holt to tak je
vlastníkem auta je tatínek Davida Panochy, který má bohužel rakovinu. Rozhol se že na auto nebude mít sílu. David má svoje eRko hotové, další práci určitě nechce.





eRko takhle už koupili, asi před 8 lety za 30tis. jak koupili tak prodávají dál. Auto prý vyvařoval/opravoval minulý majitele, který je psaný v TP, Hykyš Miloš z Ústí





http://dejvv.rajce.idnes.cz/skoda_110R_1972_Litomerice/#DSC_1144.jpg





při prohlídce David Panocha nejevil žádný zájem, prostě tady je to auto, prohlédnete si co chcete, vyfotte co chcete, tu je k tomu TP.





Na autě jsem "nové" všechny 4 podběhy, všechny blatníky, haubna, kapota, obě čela, oboje dveře. Ale nové byly kdysi dávno... povrchová koroze těchto staronových dílů je místy už dost velká.





model 1972, karoseriie vyměněná v 1974. k autu jsou nějaké cajky, sedačky, palubka, původní shnilé dveře, apod. motor neoriginál 120tka.
Z fotek např. vyplývá, že prahy rozhodně nejsou nový, torpéda i střecha jsou shnilý, vzadu je to taky nějak rzí rozklížený. Po výměně zadních podběhů by to mělo vypadat rozhodně jinak. Díly jsou sice navěšený nový, ale mají takovou povrchovou lišku, že pochybuju, že je to dlouhodobě zachranitelný. Celkově to není beznadějný, ale je to na spoustu práce a investic. Docela by mě zajímalo, co k tomu říkal prodávající na místě.
Ahoj ve spolek,





děkuji, nejvíce Myšákovi a Radkovi.





doma jsem přečetl inzerát a Katka sama navrhla že by to nemuselo být špatné. Tím mě nastartovala, zavolal jsem a jel se na eRko podívat...





Co jsem objevil tak jsem za to vlastně rád, alespoň to nemusíme kupovat a navíc jsem tím pádem ušetřili 🙂
Jak píše Michal, inzerovanou hodnotu to má, vzhledem k novejm dílům. Co mě ovšem zaráží je ověšení schnilýho skeletu novejma podběhama (minimálně vzadu pod oknem se to rozlejzá rzí). Dle stavu viditelnejch dutin to skoro smrdí tim to vše zase otevřít.
Mmch je i v naší inzerci.
Protože jsi mi kvůli tomu volal, tak se taky připojím, ale v podstatě jen potvrdím, co tu zaznělo. Vypadá to, že je snad trochu opravenej kufr a přední podběhy, jinak je to na komplet opravu skeletu, kde bude nemálo překvápek, až se to leckde otevře. Rozhodně to nemá jen malou dírku v podlaze. A není vidět stav dalších dílů, sedaček, tapeců atd... a jestli je motor po stejné GO jako skelet... Základ pro renovaci OK, ale rozhodně to není dodělat a jezdit.
Ta jastle dle mého neni původní 72 a zrezlá bude solidně na typickejch místech.
Jedním slovem past za cenu pověšenejch dílů...
No ty vole... Cenu nekomentuju...





Ale zarážej mě ty lži v inzerátu... Vždyť to má střechu schnilou na kaši, torpédo taky, prahy neděravý(i když možná taky) ale zralý na rozkuch, protože uvnitř bude jistě překvápko...
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201967708228493&set=pcb.837156626324941&type=1&theater





pro ty co nemají FB, text :








Kdyby někdo sháněl Erko.Tak kamarád prodává komplet vyvařenou kastly.





David Panocha : TEL: 602 138 582 firma.panocha@wo.cz


Prodávám rozestavěnou škodu 110R rok výroby 1974


Je to v podstatě kompletně hotová vyvařená kastle


nový blatníky ve předu i vzadu,čtyři nový podběhy,nová vana kufru,nové čtyřoké čelo,nové zadní čelo , kapoty obě dvě nové, prahy jsou dělaný nový ,dveře jsou nový,na všechno použité socialistické díly.Jediný co je potřeba dodělat na karoseriji je


menší díra za spolujezdcem na místě kde se dávají nohy.


Motor Škoda 120 má cca 4 tisíce Km po GO ,k autu komplet okna pro zasklení sedačky palubka zadní tapecy


K autu jsou doklady a jsou momentálně v depozitu


Cena za vůz je 30tisíc při rychlém jednání je možná i sleva
Ahoj ve spolek, na FB je na prodej eRko, tatínka Davida Panochy, dnes jsem se na něj byl podívat.





http://dejvv.rajce.idnes.cz/skoda_110R_1972_Litomerice