jo a ještě mám kola s eRkem na sobě, zaručeně originál kola na eRko kdyby jste někdo chtěl ! muheeee 🙂 http://dejvv.rajce.idnes.cz/antena#DSC_1724.jpg
Klidně za něco vyměním, napadá mě že mě chybí jedno nové zadní světlo na kilo, stačí jen plast totok : http://dejvv.rajce.idnes.cz/antena#DSC_1733.jpg
Kdo uspořádá jarní sraz v Ostravě, toho bude ! 🙂 (byl vtip) Jelikož my asi nikdy mít eRko nebudeme a karkulka anténu má a předělávat to nebudu, tak je nám k ničemu.
konečně jsem se dostal k tomu vyblejsknout anténu http://dejvv.rajce.idnes.cz/antena#DSC_1725.jpg
Že bych si do foroty na nějaký budoucí originál pořídil anténu?





Jinak ramena z litra jsou akorát tak do šrotu... miska pro pružinu je na prach a svaření půlek taky nebudí moc důvěry. Takže jedině pro originalistu-ortodoxního šílence, který by si je chtěl opravit, aby měl opravdu nižší litří ramena.
já jsem dneska při uklízení našel originál novou anténu na eRko. my eRko nemáme a asi mít nebudeme, takže ji klidně pustím.
Až ji vyndám a spočítám zuby, dám vědět. Akorát, když jsem ti před nějakou dobou odesílal maila s infem o elektrárnách, furt se mi to vracelo.


A když už se tu tak pěkně rozběhlo kšeftění, měl by někdo zájem o zadní ramena na litra? Vyndal jsem je z kabria, nejsou nic moc, buchty na výměnu, ale někomu mohou ještě posloužit. V případě nezájmu skončí v hutích s ostatním odpadem.
Ahoj Radku, díky - pls ozvi se až bude ta převodovka aktuální. Zdraví Petr.
Pokud by něco mělo v řemenici matku s ozubem na kliku tak bych pěkně poprosil zachovat...
Z kilího motoru mě nic moc nenapadá, snad krom dvouřadý řemenice s prsama, když je to na gufero. Těch zas tolik nebylo.
Mám dva motory š100. Co znich kromě kliky, o kterou měl zájem Radek ještě nechat ? Jeden je ultra vyběhanej a druhej vůbec netuším.
Petr N: takovou tu asi budu mít pro změnu já, jen musím ještě zkontrolovat ten SP, jestli je to opravdu 4,44. A až rozeberu něco dalšího, bude tu ještě min. jedna 4q. převodovka.
Ahoj, pokud bys měl k prodeji klasickou převodovku na 100 s originálním převodem 4,44 v dobrém stavu, měl bych zájem.Díky!
Relativně k sehnání je, dokud ho clovek najednou v tu chvili nepotrebuje 🙂
jenik: jeden gear box bych vzal, to je fuk že je na vlečku. Popřípadě mohu vyměnit za jiné díly.
3,9 je snad relativně k sehnání, nebo ne? V zásadě bych se k něčemu měl o víkendu prokousat...
Kdybyste někdo měl potřebu vyhodit stálý převod 3,9 do pětikvaltu, tak bych jeden celkem nutně uživil... Dík 🙂
Nic nového bych nevyhodil 5Q sice asi 5x, ale na vlečku. Nic zbytečně nevyhazuji, ale mít 6 převodovek v celku do rezervy mi přijde moc, oddělíme zrno od plev a třeba právě ty synchrony vykuchám...
Správnej škodovkář nic nevyhodí a vše syslí neb třeba pro mě před 10lety zrezlý nárazník představoval nárazník s flíčky, který jsem vyhodil- je dnes ceněný.


Synchrony do převodovky už sehnat skoro nejdou, optimum sehnat pěkný stav a mít zásobu, já třeba mám většinu dílů 2x, a z dob kdy jsem erkem jezdil normálně bylo znát, že je jich třeba.
Zdravím, pokud se budete zbavovat dílů, měl bych zájem o 5Q na mokré poloosy a kolega nové pružiny na eMko. Díky za info.
Po asi sto letech uzrálo rozhodnutí a po dvojím stěhování nadešel čas na rozborku toho co mi zbylo z aut jež jsou v hutích... Je to průřez od 100, 120 i M, 130, a nějaké ty deriváty 136 (742 i 781) Motory, převodovky, nápravy. Jde mi o to co schovávat ať to vypadá jakkoli, neb už se to sehnat nedá, co jen když to vypadá a zbytek roztřídit dle kovu. Někde představu mám, někde ne, nehodlám provozovat nic z hranatou kastlí, ale ve 100 je 742.136 a erka +- originál + by mne třeba lákala konverze z 1.4 MPI. Valná většina toho poměrně dost odjezdila a koupil jsem to jako celek víceméně za odvoz. Nápravy orezlé až běda. Možná trochu nastíním kam mířím, rozkuchal jsem jeden hybrid 781-742.136 (blok,vana 781, svody, sání 742) provozováno na LPG, periferie uschovány, ale třeba takové olejové čerpadlo, nebo sání oleje se tváří zánovně, nicméně otázka zní jsou třeba toto věci které budu měnit? Nebo to jsou takové věci že poškození či opotřebení je spíše náhoda? U převodovek má smysl schovávat jeté synchrony, některá kola?


Děkuji za podněty, nerad bych něco zbytečně vyhodil, ale zase prostory nejsou nafukovací...