Průzkum - anglické plecháče

Zkusím dohledat jestli mám kopii původního techničáku od mého eRka (mám bohužel už druho, možná třeťopis). Kola na autě byly a je sice malá, ale přeci jen pravděpodobnost, že mohly bejt i zapsaný. V novém bohužel nic takového nemám, jen klasický 13" navíc.
Nějaké info od právního nástupce výrobce kol firmy Magnetto Wheels:





R1-503 aftermarketově použity pro vozy Škoda 5,5x13 ET37 4x130, středová díra 85mm, matky průměr 20mm.Po obvodu 12 trojúhelníkových větracích otvorů.





R1-563 použity pro Alfa Romeo. 5,5x14 ET7, středová díra průměr 70,5mm matky průměr 15mm.Po obvodu 14 kruhových větracích otvorů.





Rozdíly mezi koly značné, na škodovky tedy patří R1-503.





Bohužel jsem tyto údaje dostal pouze emailem, žádný dobový protokol či certifikát či oficiální vyjádření výrobce kol.
Tak jsem se dokopal k prohlédnutí těch svých kol a je na nich přesně to, popisuje Zbyňa. Tedy CMR, 5,5x13, 12-75, R1-503.
Vcelku zajímavá shoda označení disku R1-503 s objednacím číslem v něm. prospektu: 630-001503. Řekl bych, že úplná náhoda to nebude, když u Ronalů je zase úplně jiný číslo. A zase se nápadně shoduje s označením ráfku Ronal 630-355415. Zde by se asi dalo celkem výmluvně potvrdit, že tedy existují Borrani kola pouze s označením R1-503 a v některém zmíněném dokumentu je překlep a je tam R1-563.
D))) Zbyňa byl se svým vysvětlením rychlejší, než jsem to dopsal.
Já trochu tuším... snad to můžu prozradit. Trochu jsme si o tom se Zbyňou psali a směřuje to k zjištění všech možných označení z důvodu dohledání informací a původních schválení kvůli legalizaci a zapsání do TP.


Já mám na svých kolech už označení bohužel zalakované, ale z fotek jsem dohledal, že na nich bylo stejné označení, jako na Zbyňových fotkách. Ještě se zítra pro jistotu podívám dovnitř ráfku, jestli je tam něco čitelného.
No pro nás originalisty to má význam vědět na které ročníky se disky dávaly, no a druhý důvod je v tom že v dodatku německého schválení vozu Skoda 110R k provozu na pozemních komunikacích roku 1975 je uveden jako alternativní disk typ R1-563. No a u nás se vyskytují jenom R1-503.A to nás originalisty zase zajímá proč...
Angličáky už nemám... Jen by mě zajímalo k čemu je takový průzkum dobrý? 🙂
kód na ráfku
Ahoj


chtěl bych udělat takový průzkum výskytu plechových ráfků Borrani alias "anglické plecháče".Chtěl bych zjistit jaké typy se u nás vyskytují a z jakých roků.


Kdo je máte pište prosím vás jaký typ a rok výroby, nebo nejlépe celý kód, nebo pokud na něm někdo máte KBA kód tak i ten.


Příklad:


Na ráfku je 5,5x13-CMR-1-76-R1-503.


Znamená to rozměr,CMR´je Costruzioni Meccaniche Rho S.p.A.(tehdejší oficiální název továrny Borrani), potom je měsíc (leden),rok (1976) a typ R1-503


Na středu je na čtyřech místech rozměr,typ,datum výroby a logo CMR.





Jsou kola které mají na středu vyraženo i ET 32mm.


Já mám zase středy vyrobené 12/75 a ráfek v 1/76.