Rozdíly větráků a noh chlazení (řemen)?

Super...děkuju mockrát za veškerý info, moc jste mi pomohli 😉
Nebo 2Z
2RS
Děkuju ti moc za info, tohle jsem přesně potřeboval vědět 😉
Olejové pary sa ku ložiskám nedostanú, lebo ten priestor je od ližísk oddelený. Ja už roky s úspechom používam kryté ložiska, myslím že majú označenie RS, a tým padom ani ich ani neprimazávam. Žiadna vazelína ani bordel okolo ventilátoru a remenice. Ložiská majú číslo 6202.
Paráda, díky za info, trošku jsem si to myslel s tím oddechem, ale nebyl jsem si vůbec jistej 😉


Jen ještě otázka jak je to z mazáním nebo nemazáním hřídele vrtule 🙂? Jsou tam normální kuličkový ložiska nebo to bylo jakoby mazaný olejovýma párama (když to byl starší typ) z oddechu a bylo tam futro?


Ptám se fakt blbě, ale bohužel s tím nemám žádnou zkušenost 🙁
Sú dve prevedenia ramien ventilátoru. Prvé zhruba do roku 1976 mali odvetrávanie motoru práve cez rameno ventilátoru. Druhé, novšie už mali odvetrávanie z víka ventilov a pôvodný nátrubok a otvor je zrušený. Rôzne mazničky a pod. sú dodatočné úpravy.
Čauwesz všichni,





mám na Vás prosím takovou prosbu 😉


Jelikož jsem nikdy neměl na svým eRku větrák chlazení hnaný řemenem, tak bych se chtěl prosím zeptat zda-li jsou nějaké rozdíly větráků + tím i noh větráku a mazání hřídele vrtule atd.🙂


Podle různých fotek na netu jsem viděl rozdíly jako např.: maznička na větráku, oddech do filtru nebo bez, atd.atd.. Jak jsem ho nikdy neměl tak vůbec vlastně nevím rozdíly použití a který kam patří do jakého modelu atd.🙁





Budu rád za jakékoliv info, abych byl trochu chytřejší, jelikož z důvodu klasicky špatného chlazení mýho upravenýho motoru v mým eRku (model 72´) elektrickým větrákem mě štve a přemýšlím o origo chlazení "mechanickým"😀