omlouvam se jak rikate neupresnil sjem to co stim chci jezdit,spis normalne jen v provozu max, nejaky amatersky kopec
Kotouče nějaký ze stodoly co jsou na autě už leta. Teď se ke mě dostaly nový originály tak je tam budu dávat.
Běšiny s Volejovkou jsem jezdil v konfiguraci 4x buben. Stačilo před odjezdem čerstvě seřídit a na technické přejímce nevěřícně koukali jak to brzdí...





Na RZ brzdy jak známo nejsou potřeba, neboť kdo brzdí je druhej, a je lepší bejt mrtvej než druhej 😉))
Vašku, na jakých kotoučích? Ferodo? Na erku mám kotouče od Feroda se základníma měkkýma destičkama a je to bída... Původní kotouče s osinkama brzdily mnohem lépe.
Souhlas, asi tu řešíme zbytečně. Stejně nám tazatel nesdělil, co s tím hodlá dělat (jezdit).


Ptal se, co používáme, tak jsem odpověděl svou zkušenost. Netvrdím a nikoho nepřesvědčuju, že moje auto brzdí nejlíp na světě.
Radku spousta akcí se dá pohodlně odjet i na bubnech vepředu. Ale to nějak není důvod proč by to nemělo brzdit líp. Ty DSka fungujou úplně jinak. Hlavně třeba DSko na dvoupístech ( za nějakejch 1200Kč) brzdí líp než sériový desky na 4p.





A kotouč dozadu je zbytečnost. Bohatě stačí 22mm prasátko a Beralový pakny.
radku, já už to takhle tenkrát koupil i s autem, ale je pravda že předek je břebržděnej, chtělo by to dozadu kotouče, ale na to nemám ted absolutně čas...cihly mají přednost 🙂
Zatímco sada normálních destiček stojí pár stovek a i závody typu Běšiny se s tím dají v pohodě jet... a kotouče mám nechlazený.
jezdím čtyřpístky bez propojky, originál klasika dvě hadice k brzdiči, destičky Ferodo DS2500, na chlazených kotoučích. Auto používám na turistiku pro celou rodinu. auto jezdí a brzdí už více jak 15let bez problému. jen destičky stojí více jak 3tis. Dotaz, chlazené kotouče, dají se ještě koupit někde ? Díky
a to je co za vyrobce?v autokelly jsem videl nejake feroda a na ob autodily nejakou znacku co mi nic nerika...
Pokud se chces pekne svezt tak ma vyznam si priplatit za DS2500
Já tam mám Ferodo, označení nevím, neřešil jsem to, prostě Ferodo pro sériovýho Rapida.... Jestli s tím nehodláš někde vyloženě ostře závodit, není to potřeba nějak moc řešit... jen bych nedával něco čínskýho a tak. Mám sice doma jednu sadu Frenocar, který nějak obzvlášť taky nedůvěřuju, ale uvidím... dám ji na auto, který je momentálně ve stavbě.
děkuju za radu,mam to ve vyrobě kdyby to neklaplo hned se ozvu a o bednavam,je jeste bych s ezeptal jake pouzivate brzd.desticky na 4pistky dival jsem se po shopech uz toho moc v nabidce není
Mám ještě nějaké pozinkované skladem, stačí mi napsat mail a pošlu je. 400Kč za pár + poštovné, aktulně nevím, cca 80-100Kč.
Když Bůh dá, tak by nerezové propojky do 14 dnů mohly být hotové.
Ahoj,


plánek na výrobu je v dokomentaci úprav podvozku 130LA, ke stažení zde:


http://skoda.daves.cz/Tistena_dokumentace





Propojky máme nerezové, ale chybí nám někdo, kdo je dokáže ofrézovat.





Pozink by mohl mít RST zde na webu.





Daves
Ahoj prosim poradte,kde mam sehnat propojku na 4pistky nemuzu to najit driv jsem to videl na skoda teamu v shopu ale tet ne,nabo planek na vyrobu? děkuju