Mno já bych to určitě nepředělával má to svá pro, v době extrémní globalizace, kdy doprava kontejneru EU státy stojí cca.30tis bych klidně i prodal auto na Zéland či Australie, kde má škoda neskutečný zvuk a tohle auto by se tam mohlo chytitvdvě tam prodávali za astronomické částky už před pár lety...a koupil si normální volant vpravo mi nepřijde jako extra výhoda...
m8: Ty skla jsou na příslušný straně leštěný kvůli zmenšení zkreslení.. Snad dokonce Spartaky měly záměnný P a Z sklo tvarově, ale když se to prohodilo, tak přes zadní prý byl výhled jak skrz akvárium..
Nejenom že je jine on i výrobce je jiný tj. na 1. Pohled je to vidět. Je to nějaka anglicka firma, už si nepamatuji název. Paradoxne to moje má tolik bublin, ze si nejsem jist jestli je to nějaka výhra...
jj, je. Sklo je vždy před řidičem rovnější, s méně vadami, aby nezkreslovalo. Před spolujezdcem bývá trochu horší. Anglický auta mají tedy tu lepší část před "spolujezdcem".
Čelní sklo je jiné?
Kdyby snad náhodou melo dojít ke konverzi hlasim se o pravotranne komponenty ( palubka, přední světla, celní sklo,převodka rizeni).Vdaka
Klasika - Evropskej soudní dvůr rozhodl (tak rok a půl nazpět), že RHD auta musí jít registrovat po celý EU stejně jako ty s volantama nalevo, neb "volný pohyb tovaru", ale "ono to nejde" 🙁.
S týmto nemám u nás skúsenosti. Každopádne ten môj známy to skúšal všelijak aj cez úplatky a nič.A to vie toho vybaviť dosť. Mimochodom na slovensku je dokurvené čo sa dá!
Na Slovači není institut vet. značek jako u nás ? V každém případě samozřejmě nepředělávat.


U nás taky nešlo do loňska přihlásit RHD auto na normální papíry bez přestavby - teď už ano- jeden z mála pozitivních příkladů harmonizace evropské legislativy. Možná to za čas půjde, takže než se auto udělá, bude to jinak..


Vím, že Slováci to maj dost pokurvené, ale že až tak...?
Ahojte. Za prvé prajem všetkým šťastné a veselé sviatky a čo najviac darčekov samozrejme na naše Š110R Coupé. Ale chcem sa opýtať a rád by som aj váše názory.


Kamarát tu u mňa renovuje veterány. Zohnal kompletnú eRku z pravostranným riadením na českých papieroch a tu na slovensku to nevie zlegalizovať a chce ju prerobiť na eRku s volantom na tom správnom mieste. Karoséria nieje nič moc a trebo to robiť. Ja som mu vravel, nech ešte počká, či by nebolo lepšie to pustiť, niekde kto by to zlegalizoval, a on nech si zoženie normálnu eRku. Keby to bol zdravý skelet a perfektný základ, tak by som to tiež zrejme prerobil. Ale robiť to treba. Má podľa vás cenu nechať ju tak, a zohnať niečo iné? Ešte som mu vravel, že keby to vzal niejaký nadšenec napr. z Anglicka alebo tak, že by sa to oplatilo nechať tak. Dík.