A není to spíš tím, že tam už koroze byla před tím?
Nevím jak protektor, ale vždy se ta vrstva musela sundat špachtlí a následně dráťákem ve flexe. Když se to dělalo rovnou dráťákem, tak se to mazalo, cákalo to zpátky a byl z toho všude děsnej bordel. Dráťák to ohřál, dal do pohybu a jak to letělo, tak to zasychalo. Tvořily se různý pavučiny a podobně. Část se chytala na kartáč a mazala se za kotoučem. Prostě bylo jednodušší to vzít špachtlí. Ale těžko říct, jak to dělat na nastrojeným autě, kde jsou třeba hadičky k brzdám.
Na spotrebáku z roku 1999 som v roku 2013 ošetril predné podbehy. 2 vrstvy základovky a 2 vrstvy PROTEKORU (prvá vrstv redšia). Avšak čo čert nechcel, táto zima dala autu docela záhul. Padlo pár vločiek, už solili cesty, potom prišlo oteplenie 5-10°C, všade vlhko. No a ako je známe, kombinácia soli, vlhka a tepla a prúser je na svete. Všimol som si, že na podbehoch sa hrdza prežiera cez Protekor. Proste začínajú sa na Protekore objavovať hrdzavé fľaky. Otázne, čo s tým.
Plánujem, že ideálne by bolo dať dolu ten Protekor, otázne ako "rýchlo a účinne"? Špachtla bude asi na dlhšie. Šlo by to s dráťákom vo vrtačke? Či ten dráťák po minúte zalepím Protekorom a už iba "leštím"?
Prípadne nejaký zinok v spreji alebo podobný sajrajt? Auto je inak v dobrom stave, v r. 2012 nový lak, plánujem ho ešte pár rokov nechať, a hrdza ešte len začína na tých "neviditeľných" miestach, takže snažím sa ju chytiť zavčasu. Až mi to urobí diery do karosérie, tak škoda auta.
1. březen 2016