Tak vtipné je , že já to měl podobně s Brožem (ten už v Benátkách nedělá) jen zbrousil víko a dal nové těsnění při seřízení klapek to nějak přetáhl a auto jelo hrozně tak jsem si sehnal jinek karbec a mám klid...
Tak nevím, po vlastní zkušenosti bych p. Kratochvíla nedoporučoval...
Je fakt, že je to už 7 let...
Nechával jsem u něj repasovat LEKR, v němž chodil bez problémů automatický sytič, akorát občas na volnoběh zhasl motor...
Karburátor jsem dovezl, pán Kratochvíl v pohodě, v termínu jsem si pro "repasovaný" karbec přijel... mělo mě zarazit, že p. Kratochvíl chvilku hledal po policích "můj" LEKR, ale měl karburátorů plnou garáž... už od pohledu se mi nezdálo, že by s ním bylo něco děláno, ale na venkovní leštění to nejezdí...
Karbec jsem nahodil na erko a vyrazil na sraz do České Skalice... Někteří si možná vzpomenou na mé tehdejší trápení... Auto vůbec nejelo, před každým startováním se muselo AC pumpou natlačit palivo do karburátoru, startovalo se v řádu desítek vteřin, než se motor vůbec rozběhl a udržel v chodu, nestabilní volnoběh...
Po té jsem nechal ten samý karbec repasovat u p. Brože v Bakově nad Jizerou... Výsledek práce p. Kratochvíla? Úplně mimo hladina v karburátoru, špatně seřízený, vůbec nevyčištěn...
Po seřízení a repasi p. Brožem jezdím tento karbec do teď, akorát automatický sytič jsem vyměnil za mechanický...
Ale možná jsem jenom výjimka a p. Kratochvíl neměl zrovna svůj den...
10. září 2017