signalizace tlaku v brzdách

Tak problém vyřešen bez výměny čehokoliv. Na tlakovém spínači je mezi kontakty štelovací šroubek, pootočen o půl závitu a už spíná jak má a kontrolka jen problikává. Tedy ve fabrice špatně nastaven, zůstával viset. Dnes na technické mi brzdy prošly bez problému.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Vyzkoušej funkci relé tak, že odpojíš oba tlakové spínače a kontakty propojíš postupně napřímo. Když spojíš první dvojici kontaktů, měly by rozsvítit světla a kontrolka, když poté propojíš i zbylé dva kontakty z druhého spínače, měla by kontrolka zhasnout. Takto zjistíš, zda je problém na některém spínači nebo v relé.
Nedá mi to a musím to vyřešit, v létě jsem z důvodu poruchy měnil oba spínače tlaku v brzdách za nové, systém jsem řádně odvzdušnil, brzdy bez problému brzdí jak mají, brzdová světla svítí, nicméně kontrolka na palubce, která by v případě správného tlaku v obou okruzích měla jen probliknout, zůstavá svítit i při plném sešlápnutí brzdového pedálu. Což by správně mělo ukazovat na nedostatečný tlak v některém z okruhů. Nebo se pletu? To ale určitě nemám, brzdy mám relativně nedávno komplet nově dělané, brzdí, nikde nic neuniká. Máte s tím někdo zkušenosti? Vadný spínač (oba jsou nové a byly naplněny brzdovkou)? Ale to by nesvítila zadní světla ne? Signalizační relé?