Proč se tohle děje právě mně? :-(

Neboj nejsi jediný, mě se to děje taky, ale ještě i u normálních aut a pak už chuť ani energie na starý prostě není.




Stále tu chybí někdo kdo by se tomu začal věnovat profi měl by dle mého dobrej byznys.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Neboj nejsi jediný, mě se to děje taky, ale ještě i u normálních aut a pak už chuť ani energie na starý prostě není.


Stýle tu chybí někdo kdo by se tomu začal věnovat profi měl by dle mého dobrej byznys.
Ono to není o tom, že mě nebaví skákat kolem erka, naopak, stavím ještě další, ale nebaví mě skákat kolem něj neplánovaně, uprostřed sezóny, kdy očekávám, že akorát sednu, otočím klíčkem a jedu...





a místo toho rozdělávám motor, řeším netočící se startér atd...





ale je to koníček na celý život, jsem prostě PETROLHEAD🙂
Zatím jsem jen viděl, že může vypadávat (https://youtu.be/biVPaZDmoKg). Pokud sis zátku neinstaloval sám, tak těžko říct, čím si za svůj život prošla. Může docházet i k intenzivnější elektrokorozi pokud ohruh obsahuje jiné materiály (pokud se používá čistá voda).


PS:Taky mě přestává bavit s přibývajícími roky skákat kolem hundrta 🙂
M8rinku, překvapuje mě a udivuje, že ty jsi četl Bravíčko...





Asi to sem dávám proto, že v době, kdy já jsem dospíval Brávička (ještě u nás na maloměstě) nebyly 😀





Teď vážně, dal jsem to sem proto, že si myslím, že cizí neštěstí zaručeně potěší a tak jsem vás chtěl potěšit 🙂
Karle na jednu stranu je to fakt smůla. Na druhou stranu nebýt všech těch absurdních závad, tak by večery na srazech byly velmi tiché a komorní, protože by jsme se neměli skoro o čem bavit. 😀
To je komentář jak z Bravíčka 😀... Milé Bravíčko, jmenuji se Eržika, je mi 12 a jsem stále panna. Není můj fotr nějakej divnej? 😀
Karle, ber to tak, že pak máš každý sraz opravdu zasloužený a můžeš si slastně vychutnat, že jsi tam.


Co z toho máme my, co přijdem do garáže po půl roce, dojedem dofoukat gumy a jedem přes půl republiky někam na setkání... to je nuda, ne?





... a teď jsem zvdavej, co se za tyhle kecy podělá mě, až někam budu chtít vyrazit...
Tak jsem před 3 týdny udělal STK na erko, v ten samý den najel ještě asi dalších 50 km a když při poslední jízdě vezu mladší dceru, protože je stejný blázen jako já, tak jsem erko trošku prohnal... Koukám, teplota leze nahoru, ale tak domů dva kilometry, to dojedeme a na volnoběh dojíždím... říkám si zase se kousnul termostat...





Včera domluvená geometrie, naleju destilku do chlazení a slyším jak někde nepěkně teče ven... Ruším geometrie (k velkému potěšení mechanika 🙁 ) a hledám příčinu. Teče to v přední části motoru, takže je jasno - těsnění pod hlavou nebo mrazovka v hlavě... Kontroluji pořádně v montérkách a z mrazovky teče proudem voda...





Odstrojit a sundat hlavu - je to super, když máte svody čtyři do jednoho a převařené sání z favorita na LEKRa... V mrazovce díra o průměru cca 2 milimetry a po vyndání je komplet z vnitřní strany orezlá a sype se jak papír...





Nechápu to...





Od roku 1978 do roku cca 2000 jsem denně jezdil škodovkou 105/120/125 (pro šťouraly, v roce 1978 mi byli tři roky a škodovku měli rodiče...) a nikdy jsem ani pořádně nevěděl, že nějaká mrazovka je... Konzultoval jsem to s Vláďou Hladíkem i s Radkem Svěceným a všichni bychom přísahali, že fouklo těsnění pod hlavou, ale s prorezlou mrazovkou jsme se nikdo nesetkali...





Proč se tyto věci dějí právě mně?





A neříkejte mi, prosím, že všechno je to jenom důsledek nekvalitně provedeného tuningu🙂





Asi nějaká karma🙂 za všechny mé hříchy v minulých i těch budoucích životech🙂





Jinak Radek trefně poznamenal, že si koupím trpaslíka a vyroste mi obr...