10. květen 2009

Jaro 2009 Běšiny u Klatov

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 5604×, Komentářů: 14, Líbí se Autor: RST
opět jarní tání zlepší sání

Já sám jsem na srazu nic nenafotil, ale na moji výzvu se ozvali Jerrom a Ulccinen, tak díky nim můžete i vy ostatní shlédnout o co všechno jste přišli.

A teď už k samotnému srazu.

Sraz se konal 8.-10.května 2009 v tradičním místě - Eurokemp Běšiny, kousek od Klatov.

Na sraz jsme se rozhodli vyrazit už ve čtvrtek dopoledne.

1) abychom se vyhnuli dopravním zácpám před prodlouženým víkendem,

2) aby víkend byl opravdu prodloužený a my si ho mohli plně vychutnat.

Vyrazli jsme s kolegou Honzou kolem půl desáté od nás, v pohodě projeli Prahou a kolem poledne jsme se zastavili na hradě Švihov, kolem kterého vždy jen projedeme. Po prohlídce hradu jsme dorazli do místa ubytování.

Už poněkolikáté bydlíme mimo kemp a hlavní srazové dění. Prodloužený víkend si pak skutečně vychutnáme a na sraz a závody "jen dojíždíme".

Navečer naši sestavu doplnil ještě další kolega David se svým spolujezdcem a komplet jsme byli v pátek dopoledne, kdy dorazil i Fido.

Tentokrát celý sraz začínal o něco dříve, od pátečního dopoledne probíhaly administrativní přejímky, potom technická a nájezdy RZ. Potom jsme se všichni přemístili do místa konání sprintů. Zde jsme posbírali první úspěchy (a já jediné), Fido 1. a já 3. místo v kategorii do 1200ccm.

]

Noční orientační závod, pojatý již jako skutečná BOAS, jsme vynechali. Někdo záměrně, někdo ze strachu ze setkání s příslušníky kmene policie ČR.

V sobotu po snídani jsme vyrazili směr kemp Běšiny, kde byla od 11 hod. rozprava s jezdci a v poledne startoval samotný závod. O závodě jako takovém více na www.skodateam.cz.

]

Na mě s Hankou vyšel startovní čas až v 13:29, kdy už v kempu skoro nikdo nebyl a i komentátor na rampě to už měl v tuto dobu nasměrováno někam jinam, takže jsme startovali skoro osamoceně vstříc dobrodružství krátké rallye. Jelo se celkem 6 rychlostních zkoušek, 3 různé, 2 průjezdy. Celá soutěž byla rozdělená na 2 etapy, 1. a 2. průjezd časovými kontrolami a všemi RZ. Vše probíhalo celkem v pohodě, až na moji řidičskou chybu v 3.RZ a výlet mimo trať mě stál cenné sekundy a lepší umístění. V 2. etapě se mi řidičsky už dařilo lépe, ale zase auto si trochu stavělo hlavu a nejelo, jak by mělo. Na vině byla vypadlá zátka na karburátoru na volnoběžné trysce. Takže konečné 8. místo (jestli jsem to dobře spočítal) ve třídě je nakonec celkem úspěch.

Večer proběhlo vyhlášení, z naší party si odvezli poháry a ceny Fido a David za 3. místa ve svých třídách. Pro Davida to bylo vůbec jeho první umístění na bedně, takže radost byla o to větší.

V neděli nás čekal už jen přesun domů, vše jsme ve zdraví a vcelku přestáli a nezbývá než se těšit na další vydání srazu. Nepíšu ročník, jedině, že by byl uznán termín půlročník.

To je ode mě asi tak vše, více obrázků je v galerii. Až na fotkách jsem si všiml, co bylo na srazu eRek. Já jsem se účastnil kvůli závodům, tak jsem ani ostaní akce a dění moc nevnímal.

Sraz byl tradičně velmi dobře zorganizován, za což patří eRmanovi a všem jeho pomocníkům dík.

Příště nashle !


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 5604×, Komentářů: 14, Líbí se Autor: RST

motar ze š 120 do š 100

Děkuji Jožko, připíšu si to na poličku hned vedle Jíňova 1. místa za interiér v Doksech, tomu jsem zase dělal sedačky ;oDDD
Láďa Ladič - Tvůj volant na pozadí mé palubky se taky líbil.. nebo naopak 🙂. Každopádně 2.místo mezi 1000MB.
Noo, moc pekna podivana,krasne auta, cloveku to da kopanec aby zase zacal delat neco na svejch autech 😉.


A vsak nelenim a zitra jedu pro dily, abych mohl pokracovat na prihlaseni alespon Belouse 🙂.
Jo tak dobrý, jestli to pak po závodech kluci vracíte do rovnováhy, tak to je vše v nejlepším pořádku 😉
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Přesně jak říká Petr.


Také jsem jel vepředu Kopretiny a vzadu Apolla a na orienťáku vepředu plechy a vzadu Ronaly. Prostě po ruce nebylo nic jiného 🙂
Ládíku, mám velké obavy, že nejde o žádnou módní vlnu, ale že odlišnost předních kol od zadních má veskrze pragmatické důvody. Povšimni si, že je to praktikováno výhradně na autech závodníků a příčinu bych hledal v tom, že ty gumy, co při zápolení zajistí lepší trakční výsledky byly v garáži zkrátka nazuty na jiných discích a majiteli je přišlo zbytečné přezouvat na disky shodné s druhou nápravou. Věř tomu, že po závodech bys tyto odlišnosti v kolech hledal jen stěží a majitelé těchto aut opět vrací disky stejného druhu na obě nápravy.
Láďa-Ladič: Taky jsem si všimnul, otázka zní, jaký k tomu zaujmeš postoj Ty, uznávaná módně-designová autorita eRkařského světa 🙂
Martin: jj, jedno prvomodelový eRko tam bylo. Dost pěkný, i když pár neorigo věcí by se našlo, ale to jsou fakt jen detaily pro znalce a šťouraly.
Pěkné! Dle fotek vskutku bylo na co koukat.





Co je to teď za módu mít přední disky jiný než zadní? 😀





A taky jsem koukal, že Koko zas sympaticky zužuje pozadí 😉
Raz sa musím do Klatov vybrať aj ja. Paráda.


Pozerám, že tam bola aj krásna eRka model 71.
Tak už jsem od pár lidí fotky získal. Tímto za ně děkuji. Článek co nejdříve doplním.





Spočítal někdo, kolik tam bylo eRek? Od vidění a z fotek jich tam bylo celkem dost, ale nepočítal jsem to. Můj odhad jeněkde mezi 15-20.
Také jsem se zůčastnil, ale jen v sobotu a pouze jako divák. Co dodat, sraz standartně na vysoké úrovni. Spanilá jízda a trenažér kutálení auta bylo dobré a závodící i leštěnkáři si jistě užili. Bohužel, mne osobně sraz docela zklamal. Z mého pohledu, stejná auta pravidelných účastníků, průjezdy v závodu u někoho lepší, u někoho horší než minulé srazy. Co jsem ale postrádal, byla ta parta lidí, se kterou jsem se vídal dříve a s některými i nyní jen na jiných srazech. Jediné plusy byly, že jsem si hezky zajezdil s Pelíškem a příjemné posezení při večeři s přáteli.😉. Na srazu jsem udělal i pár fotek a natočil pár záběrů. Až to zpracuji, tak to pošlu na fotomail.
Musím se jen přidat, sraz byl fakt super a i z pohledu nezávodících jsme se nenudili. Spanilá jízda na hrad a jeho prohlídka byla krásná (někdo nad hradem ohrnoval nos, ale nám historie nevadí 🙂 ) no a nakonec Jenik130RS vybojoval úspěch hned ve 2 kategoriích nejhezčího vozu srazu 🙂 . Nejvíc jsme se báli počasí - když začala buřina při odjezdu na orienťák - ale i to se pak uklidnilo a celou sobotu bylo krásně. Fotky přeberu a pošlu...
Dík za zprostředkované zážitky 😉