Jaro 2010 Běšiny u Klatov
30.4.-2.5.2010
Nějaký čas opět uplynul a nastal čas dalšího námi oblíbeného srazu v Běšinech u Klatov.
Přípravy začaly první víkend v dubnu, kdy jsem po zimě poprvé otevřel vrata zimní garáže a eRko zkusil natočit. Po pokusu, jestli je vůbec živá baterka, a byla, jsem napumpoval benzín a motor hned naskočil. Auto jsem pak krátce projel, načež jsem s ním odjel asi 80km k sobě domů. Naprosto bez problému. Kvůli jiným povinostem jsem se autu věnoval až v týdnu před srazem. Veškerá příprava se omezila na výměnu svíček a namontování podložky pod karburátor, která tam dosud nebyla. Kupodivu se to skutečně projevilo a motor za tepla líp startuje a po stání neškube. Jiných příprav auto nedozanlo, i když jsem se snažil ještě o jinou přední kapotu, ale to se nějak nezdařilo.
Na sraz jsme nakonec vyrazili už ve čtvrtek navečer po práci. Z domu jsme vyráželi až kolem půl osmé, protože spolucestující posádka měla nějaké organizační potíže. Cestu skoro 180 km jsme zvládli celkem v pohodě a v 22:15 jsme dorazili do Neznašov do ubytování.
V pátek jsme si vyrazili do Klatov na náměstí, abychom viděli konečně taky něco jiného než jen STK, kemp a eRZety. Po obědě to konečně vypuklo, vyrazili jsme se zaregistrovat, na technickou přejímku a projet nájezdy tratí.
A už tu byla sobota a s ní pro nás hlavní hřeb programu - Jarní závod o pohár Škodateamu. Během dopoledne jsme prošli kemp a já se zaměřil na vyfocení co nejvíce eRek, která se na sraz sjela. Nemám asi úplně všechna, nějaká jsem viděl pak i venku před kempem, ale to jsme už jeli závod a fotit jsem nemohl. Zde tedy jsou mnou zachycená eRka:
Jestli jsem dobře počítal, napočítal jsem v kempu 17 eRek (včetně našeho) a min. další 3 venku, takže účast min. 20 vozů považuju za velmi úspěšnou.
V průběhu srazu jsem také předal 2 zbývající Pacoše našim kolegům Jerromovi a Stanleymu:
Během závodů se nám po nějaké době opět celkem zadařilo a výsledkem je 3. místo v naší skupině N1. Celkově 45. z 85 v cíli.
V neděli pak už jen cesta domů, během níž se auto trochu začlo hlásit o slovo s občas škubavým motorem a poskakující ručičkou otáčkoměru. Domů jsme ale dorazili v pohodě, jak se ukázalo při průzkumu situace, škubání má na svědomí zřejmě povolený a nefungující odpojovač na karburátoru. Na otáčkoměru se bude pracovat a ještě řekla dost struna sytiče, která se u karburátoru užižlala.
Co napsat závěrem? Že jsme prožili zase jeden z víkendů, kvůli kterým se v tom autě hrabem a proč jsme si jej stavěli. Setkali jsme se se spoustou kamarádů a známých, které zpravidla jindy nepotkáme a asi nejdůležitější je, že vypneme na 3 dny okolní svět, vyčistíme hlavy a nabereme síly na další existenci ve všední realitě. Ze zážitků vydržíme do podzimního srazu, kde se zase dobijeme.
Takže na dalším srazu opět nashle!
15. červenec 2010
14. červenec 2010
14. červenec 2010
14. červenec 2010
14. červenec 2010
14. červenec 2010
14. červenec 2010
2. červen 2010
28. květen 2010
27. květen 2010
27. květen 2010
27. květen 2010
27. květen 2010
26. květen 2010
26. květen 2010
24. květen 2010
24. květen 2010
24. květen 2010
24. květen 2010
24. květen 2010
24. květen 2010
24. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
23. květen 2010
22. květen 2010
22. květen 2010
22. květen 2010
22. květen 2010
22. květen 2010
22. květen 2010
22. květen 2010
21. květen 2010
21. květen 2010
21. květen 2010
21. květen 2010
17. květen 2010
9. květen 2010
8. květen 2010
18. červenec 2010