26. únor 2004

Klatovy - podzim 2003

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 4469×, Komentářů: 7, Líbí se Autor: Petkar
Podzimní sraz v kempu Běšiny u Klatov

Tento sraz byl pro mě osobně něčím trochu výjimečným. Konečně jsem se totiž odhodlal strávit tam celý víkend a ne jen sobotu. A musím říci, že toho nelituji. Pátek i sobota byly optimálně nabité programem, akce promyšlená, technické zázemí velmi dobré. Ale jak to vlastně probíhalo...

V pátek odpoledne jme se srazili dvě R-posádky Džon+Martina a Radek+Hanka a jedna zabezpečovací posádka Karel+Eva v Rudné u Prahy. Pomalým tempem cca 100-120 km/h jsme na hranici výkonu motoru vyrazili směr Klatovy. Cesta ubíhala bez komplikací, a dokonce i když ještě probíhala akce "Kryštof" policistů jsme moc neviděli a tedy ani nepodlehli kontrolám.

V kempu jsme dostali čísla 40 (R+H) a 41 (D+M), informace, identifikační štítky a v klídku se ubytovali. Sice jsme nestihli již probíhající sprinty, ale stejně jsme výkonově v úplně jiných (nižších) dimenzích než dobrá polovina ostatních a máme raději závody, kde se a bojuje s odstředivou silou, takže nám to ani nevadilo.

Večer ale přišel zajímavý noční orientační závod. Auta vyjížděla z kempu po minutě a posádky se řídily podle itineráře. Ve voze vládlo vzrušení, často jsme se překřikovali, ale až na jedno malé zaváhání jsme celou trasu projeli bez chybičky. Hlavní zásluhu mají hlavně navigátoři Martina a Karel, kteří se velmi rychle v itineráři zorientovali. Po cestě byly rozmístěny čtyři kontroly, na kterých jsme jako překvapení postupně obdrželi tácek, chleba, pití a buřty. Ačkoliv se závod nejel na čas, my jsme s časem bojovat museli. Martina totiž prohlásila, že se jí chce moc čůrat, ale stavět že nemám, protože by nás předjel Radek a to by zkrátka nešlo. Tak jsme museli bojovat a k úlevě všech jsme dojeli do cíle včas :-) Také všichni ostatní dojeli v pohodě, jen jednu posádku připravil "Kryštof" o 1000,- Kč.

Poté jsme zašli k ohni, kde jsme si opekli nad připraveným ohněm vysoutěžené buřty a vedli rozsáhlé debaty, o čem jiném, než o eRku.

Druhý den ráno začal přehlídkou aut, měřením hlučnosti výfuků a audioaparatur, taháním a tlačením hundrta na čas, zručností v zapojení rozdělovače, slepováním papírových modelů a závoděním na PC. Po obědě následoval přejezd na náměstí do Klatov, kde byla druhá přehlídka, tentokráte pro klatovské občany. A z náměstí se konečně odjíždělo na očekávané eRZety.

Kemp:

Klatovy:

Veškeré přejezdy z místa na místo byly popsány itinerářem, takže nikdo nebyl na nikoho vázaný, což je v takovém počtu aut velkou výhodou. Bez problémů jsme dojeli na RZ1, kde již byla fronta aut. Postupně se nás začala zmocňovat mírná předstartovní nervozita. Konečně na startu, motor má správné otáčky a startér odpočítává poslední vteřiny. Vyrazili jsme. Z pohledu diváků asi unavený motor 1107ccm nevyvíjel nijak závratnou rychlost, ale uvnitř to bylo srovnatelné s rallyovým speciálem. Zpočátku jsem si nebyl úplně jistý, ale v cíli jsem měl krásný pocit z velmi dobře zajeté trati.

V druhém kole jela Martina. Byla sice hodně nervózní, hlavně z toho, že trať ještě nejela (jen před chvílí se mnou jako spolujezdec), ale zajela to také moc dobře. V koncové fázi trati nám Karel udělal nějaká videa, takže se můžete podívat jak se to jezdilo.

Závody:

Když jsme se trochu oklepali, jeli jsme na RZ2, což byl rychlý slalom kolem pneumatik. Bohužel nám ale začalo hustě pršet. Nicméně jsme na příjezdu vyplnili vědomostní kvíz a jali se soutěžit. Jelikož mám ale od jisté doby na mokru a námraze trošku strach, jel jsem jen zlehka a jako spolujezdec jsem pak mírnil i Martinu.

Nakonec jsme opět podle itineráře dojeli zpět do kempu, zalezli do chatky a vzrušeně debatovali o tom, jak kdo jel a jak se chová auto a dali jsme si večeři. Po večeři začalo promítání natočených klipů, hrála kapela, vyvěšování výsledků, a udílení cen. Martina se umístila na RZ1 druhá v pořadí a byla jen asi o 3 vteřiny pozadu za mnou Strategickým tahem vyhrála i vědomostní kvíz - byla totiž jediná z žen přihlášená jako majitel vozu a ne jen jako bezejmenný spolujezdec. Já jsem sklidil na RZ1 "pěkné" 30. místo. Celkově bezkonkurenčně vyhráli Jarda (Dakos) & Jarda se Škodou 120 S.

Udílení cen:

Po udílení cen bylo ještě prasátko a pivíčko, ale toho jsme se již neúčastnili... Šli jsme spát, ráno se zabalili a vyrazili zpět k domovu s hodnocením "Stálo to za to."

Aby ale nebylo vše tak idylické, zjistili jsme že nám PZ kolo bouchá (polosa/buben?) a levé hází (poloosa/disk?). Takže zase bude co dělat.... Džon


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 4469×, Komentářů: 7, Líbí se Autor: Petkar
Uz som ich zohnal super stranka da sa tu zohnat vsetko majte sa krasne.
Nazdar pani mam jeden problem repasujem na komolet erku a nemozem zohnat u nas gumy okolo okien ak viete poradit tak prosim napiste VDAKA............
Nazdar pani mam jeden problem repasujem na komolet erku a nemozem zohnat u nas gumy okolo okien ak viete poradit tak sa prosim napiste DAKA............
Kdyz jsem ho videl na Stilci, co tam s tim delal na suchym asfaltu, tak jsem litoval ty poloosy.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
VladA: ten samosvor byl videt na videu z konce RZ1... bomba...
Jo jo modra tisicovka byla pekna. Majitel je Roman Červený, hlavní pořadatel srazu na Štilci. Ma tam motor myslim z fava, ale je to brutalne naslapnuty, samosvor atd.
hmmm ta modra tacka vypada dost dobre nevita co presne ma- najeke info? Musim pochvalit i Martinino a Radkovo ero vypadaj dost dobre.... mejte se a pokracujte v techto super strankach