15. leden 2004

Hatoriho návštěva v Muzeu Škoda MB

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 4615×, Komentářů: 8, Líbí se Autor: Petkar

Cestou na svou dovolenou ( Jablonec nad Nisou - Karlštejn - České Budějovice - Třeboň a zpět ), jsem si nemohl odpustit návštěvu mladoboleslavského škodováckého muzea.

Velmi jsem se těšil na závodní speciály, ale záhy jsem byl zklamán. Část muzea, kde tyto speciály jsou umístěny byl v rekonstrukci a tyto auta měli ukryté v depozitu. Tam sice byl přístup, ale nesmělo se tam fotit. Přesto se mi tam povedlo udělat dvě fotky a to ne fotky speciálů, ale nového 3-dveřového prototypu Škody Tudor. Byla to nádhera. No považte sami.


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 4615×, Komentářů: 8, Líbí se Autor: Petkar
To Láďa: Ale veď Tatrovkou sa ani dneš nepreháňa vietor. Teda tak trochu áno. Veď ona síce autá nevyrába ako volakedy, ale vyrába náhradné diely na Tatry, tuším 815-tky. Ale tá Škoda Tudor je naozaj nádherná. Ale staršie autá boli krajšie. No čo, staré zlaté časy.
Jo, uplne jsem zapomel vam rict, ze to bourany auto byl kreštest pri 35 km/h. Docela fajn roztriskany. Ne?
to Pavel H.: To je úplně jednoduchý, stačí si vzpomenout tak na rok 89 -90, kdy se jednalo o partnerovi pro Škodovku a byli dva zájemci Renault a VW koncern. A na druhou věc jsi odpověděl sám sobě. Seat musí mít každej rok facelift, protože je to modní módní auto. Octavie takovýhle věci nepotřebuje a pořád je to 1. nejprodávanější auto v ČR ve svý třídě.


To Milan: já si myslím pokuď by Škodovka zůstala v českých rukou tak se teď v továrně prohání vítr. Podívej jak dopadla Tatra, která zůstala jak říkáš "naša". Škodovka a ostatní výrobci měli zůstat "naše" v roce 1968, a ne v 1989, to už nás ti parchanti od Uralu vyždímali. Jak finančně tak technologicky, ale je jenom můj názor!!!
To Lada: Mal som skor na mysli, ze skoda mala zostat vasa. Aby do toho nezasahoval nikto z vonku. To by bola teraz skodovka v inej pozicii ako je. Ale suhlasim s tym, ze radsaj nemci ako francuzi...
-> To Láďa: Jak jsi na to přišel s tím RENAULTem? Jinak je ale pravda, že ŠKODOVKU drží VW pod ostatními koncernovými značkami, SEAT má každou chvíli nějaký facelift, nebo nový tip o VW a AUDI ani nemluvě a OCTAVIA se vyrábí 7 let a prodělala jen jeden facelift.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
to Milan: buď rád, že to v roce 91 dostali němci, kdyby to dostali frantíci tedy Renault, tak se tady do dnes vyrábí devatenáctky a vozíme je do Ruska.
Ved prave preto ho neurobia. Nemozete predsa s tudorom ohrozovat predajnost nemeckych znaciek. Skoda ma nahradit ludove vozitko VW, pretoze passaty a phaetony uz nie su prave ludove... Je to smutne, ale jt to tak: prv vas (vlastne vtedy este nas) drzali nakratko rusi, teraz su to nemci.
Ten Tudor je fakt nadherny. Nechapu proc ho nezacali vyrabet. Aspon malou serii. Misto toho ted udelaji nejaky hybrid (jinak ten Roomster nazvat neumim) 🙁


Tudor ma fakt dokonale a ciste tvary. Aspon malou serii. Od erek neudelali hezci skodovku! A myslim, ze by mohl mit i obchodni uspech.


Tolik zdravych plechu na jednom miste🙂))