16. leden 2004

Klatovy Jaro 2003

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 7348×, Komentářů: 29, Líbí se Autor: Petkar
Další z klatovsých srazů po záštitou http://unicos.cz/skoda

K tomu srazu není napsaný žádný článek, fotky hovoří samy za sebe...


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 7348×, Komentářů: 29, Líbí se Autor: Petkar
Asi Pavle myslíš tohle video :





http://skoda.daves.cz/Skodovky_v_RallyTrophy
Myslím si že tuhle tisícovku jsem viděl v nějaký animaci co kolovala na Netu.Že by její předloha.





https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=140&olimage=2972
To je fakt u SAAbu už zvonil umíráček.
Saabisti jsou ortodoxní nadšenci a teď když jim zkrachovala automobilka tak aby udrželi sví miláčky v chodu nemůžou ani jinak.
RST tak v tomhle stebou souhlasím .Neviděl bych to zas až tak černě jako Kuba. Kámoš je Saabista a řešej obdobný problémy jako my na forech a to maj o poznání modernější techniku 🙂


A to si myslím že majitelé SAAbů jsou možná ještě větší pacoši než my.
Není to tak zlý, stačí zavítat na jiný značkový či typový fóra...


I u fabií aspol. se řešej filtry, mezichladiče, kotouče atd.... Jen to je trochu jiná cenová kategorie, ale ne zas tak moc, jak to na první pohled vypadý.
A to nemluvím o tom že na základce se nás po dědině a přilehlých polnačkách honila banda kluků,stejně jako naši otcové zamlada, na pionýrech,stadionech a babetách,minimální počet jezdců 10,kdo měl 175 nebo 350 tak byl king,každý věděl co je to svíčka,tryska,pístní kroužek a ruce špinavé od oleje..dnes je po dědině "ticho"..dnešní generace asi mění svíčky a kroužky na počítačích..
Nerad bych se pouštěl do úvah,které by se hodily spíše někde nad pivo ale krom dílů je to i celkově lidská soudržnost. Když to vemu hákem jen přes motorismus,tak dříve měl každý škodovku,žigulíka,trábiho,syslily se díly,každý vylepšoval,na amatérských závodech byly víceméně nadšenci co o tom něco věděli,když to někdo rozbouchl o strom a nic se nestalo hned každý ochotně spěchal na pomoc,nabízeli se ND,dělali se víkendové akce s výměnama motorů,převodovek,náprav,sháněli se SEDRy,vrtaly trysky a my co jsme tu byly parta kamarádů jsme to páchali společně,řádění a zkoušení pikačovin s vrakama na polnačkách co se dali sehnat za flašku nebo odvoz..je to i otázka financí..laborovat s dnešním autem už není tak lacná záležitost jak se škodovkou..dnes má každý fejsbůk (neříkám že je to špatné) ale díky tomu se mnohým už nechce scházet,vlastně proč taky když o autech si nepokecáme tak jak dřív,ten má octu,ten peugeota a řešila by se tak akorát cena té které opravy a povídat si o něčem jiném?? To se dá přece pořešit přes chat ne??..lidi se dnes víc uzavírají do sebe,svých problémů,nikdo nemá na nic čas..a není to jen můj dojem..
S těma dílama to začíná být fakt špatný ještě že soudruzi za socializmu moc zásadně neinovovali.Viz kompatibilita z řadou Š 120 🙂
A těch věcí co na ty auta bylo.Teď už je problém sehnat i čínský díly. Já sem teďkon kupoval na Erko Fungl nový Bubny a za original Chzechoslovakia jsem dal 2280 Kč za sadu dvou kusů. To už začíná bejt docela masakr.Tuhle jsem koukal na ceny blatníků zadních a pokud vůbec jsou tak za fungl nágl chtěj astronomických 10 000 Kč. Začíná to bejt docela drahej koníček 🙂
Kdyby to šlo,nejradši bych se vrátil aspon o deset let zpět. Dnes to vše plyne moc rychle,co je tohle za dobu..
RST tak ty Erka postupně mizej všeobecně.Upřímně ještě před třema rokama jsem ve svím okolí viděl o dvou autech co lidi používali k denodením ježdění a ty auta už nejsou.Ekoteroristi a zub času s nimi zatočil.
Když to po těch skoro 10 letech vidím, koukám, co tehdy bylo na srazu eRek. Naše tehdy ještě nejezdilo a byli jsme tam feldou. Na podzim jsme už jeli eRkem. Skoro se tomu nechce věřit, že je to už tak dávno.
Některý stroje na fotkách jsou hodně zajímaví.
Když už se otevřela debata k této dnes již historické události, tak mne z pochopitelného důvodu zaujaly fotky č. 5-44-45-60, kde je eRko, které již několik dlouhých let nemáme. Ten řidič je náš Ondra, který již eRky taky nejezdí
Jakkoli nechápu smysl informace, že toto auto má takový a takový motor, protože "motor ze závodního auta" tam mělo více škodovek, tak zrovna u této, pokud se dobře pamatuji by z toho motoru měl díky barevnému provedení radost spíše Walt Disney, než srdce závodníka 😉
Tak to se omlouvám,blbě jsem se podíval na číslování fotek.Myslel jsem bílou 105 s SPZ 1P1 3252
Na fotkách 99-102 je erko pana Kuříka z Nové Paky. Nevím podle čeho soudíš, že se jedná o závodní motor. Já vidím akorát jiné víko ventilů, podle potrubí bych to tipoval na normální 5ti kanál.
Auto na fotce 99-102 mělo motor ze závodní škodovky
Poděkuj Radkovi - hodil jsem to na něj 🙂
Prima Dzone dik moc za ty zipy
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Protoze jsem casove vytizenejsi a pres modem ty zipy musim tahat dost dlouho... ale nejak to sem snad dodam...
Dzone, proc uz nejni mozny stahnout ziply fotky najednou ? docela se mi ve starsich fotogaleriich tahle moznost dost libila
Ten odlučovač... to odlučuje olej když už tam nějakej jde. A to už bejvá motor v posledním tažení. Je to hlavně na vyrovnání tlaků s okolím a ochrana proti nečistotám zvenčí. V sérii tlak vyrovnává jedna hadice z víka hlavy vedená za vzduchovej filtr a případný olejový páry se spalujou.
Jen tak pro informaci, to auto vyhralo soutez o nejhezci auto. Jeho fotky jsou jeste 99 - 102
Tak o tom slyším prvně. A co se dělá s tím odloučeným olejem co zůstane v tom odlučovači? Tipoval bych, že ho asi zavádí zpátky do motoru, je to tak?
Má to vedený do odlučovače olejovejch par a je to tam svedený i z klikový skříně.
Tak ten motor na 41-42 zaslouží uznání. Akorát nevim, kam má vyvedený to odsávání z ventilovýho víka ?
test