16. leden 2004

Klatovy Jaro 2003

Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 7348×, Komentářů: 29, Líbí se Autor: Petkar
Další z klatovsých srazů po záštitou http://unicos.cz/skoda

K tomu srazu není napsaný žádný článek, fotky hovoří samy za sebe...


Rubrika: Reportáže ze srazů, Přečteno: 7348×, Komentářů: 29, Líbí se Autor: Petkar
Asi Pavle myslíš tohle video :





http://skoda.daves.cz/Skodovky_v_RallyTrophy
Myslím si že tuhle tisícovku jsem viděl v nějaký animaci co kolovala na Netu.Že by její předloha.





https://www.skoda110r.cz/article.php?aid=140&olimage=2972
To je fakt u SAAbu už zvonil umíráček.
Saabisti jsou ortodoxní nadšenci a teď když jim zkrachovala automobilka tak aby udrželi sví miláčky v chodu nemůžou ani jinak.
RST tak v tomhle stebou souhlasím .Neviděl bych to zas až tak černě jako Kuba. Kámoš je Saabista a řešej obdobný problémy jako my na forech a to maj o poznání modernější techniku 🙂


A to si myslím že majitelé SAAbů jsou možná ještě větší pacoši než my.
Není to tak zlý, stačí zavítat na jiný značkový či typový fóra...


I u fabií aspol. se řešej filtry, mezichladiče, kotouče atd.... Jen to je trochu jiná cenová kategorie, ale ne zas tak moc, jak to na první pohled vypadý.
A to nemluvím o tom že na základce se nás po dědině a přilehlých polnačkách honila banda kluků,stejně jako naši otcové zamlada, na pionýrech,stadionech a babetách,minimální počet jezdců 10,kdo měl 175 nebo 350 tak byl king,každý věděl co je to svíčka,tryska,pístní kroužek a ruce špinavé od oleje..dnes je po dědině "ticho"..dnešní generace asi mění svíčky a kroužky na počítačích..
Nerad bych se pouštěl do úvah,které by se hodily spíše někde nad pivo ale krom dílů je to i celkově lidská soudržnost. Když to vemu hákem jen přes motorismus,tak dříve měl každý škodovku,žigulíka,trábiho,syslily se díly,každý vylepšoval,na amatérských závodech byly víceméně nadšenci co o tom něco věděli,když to někdo rozbouchl o strom a nic se nestalo hned každý ochotně spěchal na pomoc,nabízeli se ND,dělali se víkendové akce s výměnama motorů,převodovek,náprav,sháněli se SEDRy,vrtaly trysky a my co jsme tu byly parta kamarádů jsme to páchali společně,řádění a zkoušení pikačovin s vrakama na polnačkách co se dali sehnat za flašku nebo odvoz..je to i otázka financí..laborovat s dnešním autem už není tak lacná záležitost jak se škodovkou..dnes má každý fejsbůk (neříkám že je to špatné) ale díky tomu se mnohým už nechce scházet,vlastně proč taky když o autech si nepokecáme tak jak dřív,ten má octu,ten peugeota a řešila by se tak akorát cena té které opravy a povídat si o něčem jiném?? To se dá přece pořešit přes chat ne??..lidi se dnes víc uzavírají do sebe,svých problémů,nikdo nemá na nic čas..a není to jen můj dojem..
S těma dílama to začíná být fakt špatný ještě že soudruzi za socializmu moc zásadně neinovovali.Viz kompatibilita z řadou Š 120 🙂
A těch věcí co na ty auta bylo.Teď už je problém sehnat i čínský díly. Já sem teďkon kupoval na Erko Fungl nový Bubny a za original Chzechoslovakia jsem dal 2280 Kč za sadu dvou kusů. To už začíná bejt docela masakr.Tuhle jsem koukal na ceny blatníků zadních a pokud vůbec jsou tak za fungl nágl chtěj astronomických 10 000 Kč. Začíná to bejt docela drahej koníček 🙂
Kdyby to šlo,nejradši bych se vrátil aspon o deset let zpět. Dnes to vše plyne moc rychle,co je tohle za dobu..
RST tak ty Erka postupně mizej všeobecně.Upřímně ještě před třema rokama jsem ve svím okolí viděl o dvou autech co lidi používali k denodením ježdění a ty auta už nejsou.Ekoteroristi a zub času s nimi zatočil.
Když to po těch skoro 10 letech vidím, koukám, co tehdy bylo na srazu eRek. Naše tehdy ještě nejezdilo a byli jsme tam feldou. Na podzim jsme už jeli eRkem. Skoro se tomu nechce věřit, že je to už tak dávno.
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Některý stroje na fotkách jsou hodně zajímaví.
Když už se otevřela debata k této dnes již historické události, tak mne z pochopitelného důvodu zaujaly fotky č. 5-44-45-60, kde je eRko, které již několik dlouhých let nemáme. Ten řidič je náš Ondra, který již eRky taky nejezdí
Jakkoli nechápu smysl informace, že toto auto má takový a takový motor, protože "motor ze závodního auta" tam mělo více škodovek, tak zrovna u této, pokud se dobře pamatuji by z toho motoru měl díky barevnému provedení radost spíše Walt Disney, než srdce závodníka 😉
Tak to se omlouvám,blbě jsem se podíval na číslování fotek.Myslel jsem bílou 105 s SPZ 1P1 3252
Na fotkách 99-102 je erko pana Kuříka z Nové Paky. Nevím podle čeho soudíš, že se jedná o závodní motor. Já vidím akorát jiné víko ventilů, podle potrubí bych to tipoval na normální 5ti kanál.
Auto na fotce 99-102 mělo motor ze závodní škodovky
Poděkuj Radkovi - hodil jsem to na něj 🙂
Prima Dzone dik moc za ty zipy
Protoze jsem casove vytizenejsi a pres modem ty zipy musim tahat dost dlouho... ale nejak to sem snad dodam...
Dzone, proc uz nejni mozny stahnout ziply fotky najednou ? docela se mi ve starsich fotogaleriich tahle moznost dost libila
Ten odlučovač... to odlučuje olej když už tam nějakej jde. A to už bejvá motor v posledním tažení. Je to hlavně na vyrovnání tlaků s okolím a ochrana proti nečistotám zvenčí. V sérii tlak vyrovnává jedna hadice z víka hlavy vedená za vzduchovej filtr a případný olejový páry se spalujou.
Jen tak pro informaci, to auto vyhralo soutez o nejhezci auto. Jeho fotky jsou jeste 99 - 102
Tak o tom slyším prvně. A co se dělá s tím odloučeným olejem co zůstane v tom odlučovači? Tipoval bych, že ho asi zavádí zpátky do motoru, je to tak?
Má to vedený do odlučovače olejovejch par a je to tam svedený i z klikový skříně.
Tak ten motor na 41-42 zaslouží uznání. Akorát nevim, kam má vyvedený to odsávání z ventilovýho víka ?
test