18. leden 2004

Škoda 130 RS - skupina A5

Rubrika: Nostalgie ze 70.let, Přečteno: 7704×, Komentářů: 5, Líbí se Autor:
tovární prototyp Škoda 738

Jedná se o tovární prototyp s označením 738. Karosérie s laminátovými a hliníkovými díly vychází ze 130 RS. Motor 1771 ccm původem z 200/180 RS. Vrtání x zdvih - 87x74.5 mm, komprese 11, 113 kW (154k) / 6250 ot/min. Jezdil s ní Jaroslav Bobek. Přední část z laminátu měla několik variant.


Rubrika: Nostalgie ze 70.let, Přečteno: 7704×, Komentářů: 5, Líbí se Autor:
Je to naozaj skvost ja mam tiež Škodu 110 R a prerabam ju na Škodu 136 RS
Co je to carrera ? 🙂 haha
Ve voze se též zkoušel také prototypový motor(Š 737),od konstruktéra ing.Petra Musala.Jedná se o celohliníkový čtyřválec se šestnáctiventilovou hlavou válců o objemu 1589 cm, s vrtáním 85mm x 70mm zdvih.Při kompresním poměru 10,63:1 dával výkon 137 kW (186 k)/8500 1/min a točivý moment 163 Nm /7500 1/min.S tímto motorem toto auto vlastně dojezdilo.
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I carerra by se mohla stydět!
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
vostrá...