2. březen 2004

Wladovo ER

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 25512×, Komentářů: 126, Líbí se Autor: wlad
ERko opět na začátku aneb RS reborn

Historie:

Moje Erko je model 81. Sjelo z výrobní linky v Kvasinách listopadu 1980. Je to jeden z posledních vyrobených kusů vůbec. Jsem sice jeho čtvrtým majitelem, ale již třetím v naší rodině. Prvního majitele neznám, druhým byl děda(koupil ho v roce 84), třetím moje máma a nakonec já. Už budeme mít s erkem tříleté výročí. Každý majitel se na něm více či méně podepsal, ale musím říct, že auto bylo vždy garážováno a jeho stav tomu na začátku úprav odpovídal.

Úpravy:

Karoserie:

Karoserie prodělala úpravy dle typu 110LR+ něco navíc.

  • přední spoiler 110LR(laminát)
  • přední čelo 130RS včetně integrovaných blinkrů
  • kapota s trojúhelníkovým výstupem vzduchu
  • zadní blatníky s navař. lemy z předních
  • částečně zavařená kapsa na zadních blatnících
  • zrcátka Beskyd sport
  • gumové rychloupínáky přední kapoty
  • úprava mřížky v C sloupku

23.11.2005

  • spojlerová sada 130RS carlskk
  • přední čelo 130RS
  • montovaný rám dle přílohy "J"
  • příčné výztuhy podlahy

Motor + převodovka:

  • 135
  • přetryskovaný karburátor DDSR32
  • setrvačník 6,25 Kg
  • spojka SACHS 190
  • nerez příčňák
  • převodovka 5Q 4,22
  • úprava sání
  • vačka 280/280,v plánu úprava hlavy
  • chladič oleje

Podvozek:

  • přední náprava původní s rameny typu M
  • pružiny předek uříznuté o 1,5 závitu
  • zadní náprava M poloosy

23.11.2005

  • přední náprava M-type hřeben
  • čtyřpístky
  • sníženo
  • přitvrzeno
  • zadní náprava vlečená
  • pevnostní štefty 100mm

Kola:

  • Jupiter MK3 + Pirelli 165/65/13

23.11.2005

  • dělítka předek 7", zadek 8"
  • dělítka mám jen dvě 7" a tak budu muset dohnat ještě dvě 8"

nebo koupím ARC

  • pneu předek 185/60/13, zadek 205/60/13

Chlazení:

  • převedeno za přední čelo
  • trubky pod vozem
  • chladič Š120

23.11.2005

  • trubky vedeny vnitřkem auta

8.1.2006

Brzdy:

  • posilovač Š120
  • čtyřpísty předek
  • kotouče zadek
  • čtyřpísty zadek
  • hydlaulická ruční brzda
  • trubky budou vedeny vnirřkem

Topení:

  • poslední varianta:ventilátor z fáva v kufru-fouká dovnitř, v palubce je topení z fáva schvaní do bedýnky z které jsou vyvedeny husí krky k původním vývodům vzduchu...tj. dva nahoru + levý a pravý

Interiér:

  • původní sedadla s úpravou bočního vedení
  • sportovní volant
  • audio Sony (mi šlohli... zmrdi!!!!)
  • nové koberce

Poděkování:

  • polosponzoroj tátoj
  • Džonoj ! Jeho stránky byly konspiračně inspiračním zdrojem mnoha mých úprav.
  • spoustě LPS (levná pracovní síla)....i když nejradši dělám sám
  • sobě za to,že jsem si to auto tak dobře udělal!!!! :))))
  • bratroj HLPS (hlavní levná pracovní síla)

Nové fotky(novej lauf, patina závoďaku po blátivé ERzetě) 7.6.04

Co je nového 12.12.04

Ero dostalo novou vačku 280/280 a díky Standovi K. i bezpodtlakový rozdělovač PAL. Teď přijdou na řadu zimáky, protože ono na letňákách bez vzorku to na sněhu neni ono. :))

Jistě poznáte chalana na fotkák, který mi klíči krásně vyzdobil moje nové auto.

Zásadní obrat v pojetí mého eRka můžete shlédnout v kontinuálním článku "Wladovo RSo"

Erkaři všech zemí spojte se!!!!!!!WLAD


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 25512×, Komentářů: 126, Líbí se Autor: wlad
hmmmmm,šikovnej,včera jsem neodolal, a oživyl jsem těch pár koníků pod kapotou,sice stále stojí na místě al e krásně si vrní-nezapoměla to holka jedna,jo v tý převodovce olej nákej byl,mám ho plnou sedačku,ale to nic🙂
No já mám zájem stále jen se k Tobě dostat....-)


Jde Ti to pěkně od ruky už se těšim na finální výsledek
S tím karbcem pokud by měl někdo zájem a chtěl upravit DDSR tak se můžem domluvit.Uprava spočívá na mechanickem otvírání druhé klapky,difuzory 24/28 k tomu odpovídající trysky a vzdušníky. Není problém upravit karburátor pro použití trysek ESDR,SEDR..Chodí to pekelně a s nižší spotřebou. Se seriovým DDSR to bylo kolem 11 a touhle úpravou kolem 8. A to jezdim kudlu.
to LL: no zatím se ti to celkem daří, auto vypadá jako nový a motor má taky něco do sebe 🙂.





to wlad: dobrý fotky ty nový. hustá je ta s karbcem 🙂.





Někdy musíme zajít na pivko. Zatím se měj.
Ve skutečnosti, jsem ani tak nechtěl povzbuzovat, jako spíš naznačit, že tahle varianta úprav už vede k trvalému nátlaku kontrolních složek zakazovat a trestat za používání takového vozu v běžném provozu. Ve chvíli, kdy do auta umístíš rám, dáváš jasně najevo, že si za volantem hodláš užívat adrenalinu a tím pádem dostáváš nálepku nebezpečnej, i když jsi třeba neviný jak lilie. Když budeš po ulici chodit s dýkou v ruce asi taky neobstojí vysvětlení, že jsi zrovna měl v úmyslu jít ořezávat tužtičky, prostě vypadáš jako eventuelní zdroj problému a mechanizmus společnosti si Tě všimne a zajistí nebo alespoň ztrestá. Můj sen je neviditelnej tuning. Aby v nejlépe původním bloku byl poskládanej nějakej dostatečně zábavnej motor, aby auto drželo krok s ostatními ve zrychlení i v brždění a nejlépe stále vypadalo jako nové. Toť můj skromný sen.
LL: viděl bych to spíš, že potřeba způsobit obdiv, ve chvíli kdy způsobíš závist, nastaruje se vlna negativních reakcí. Já mám naštěstí jen celkem pozitivní reakce od modrých příslušníků. Cituji "...vzhledem k tomu, že to nemáte tak brutální, tak jeďte, jste dnes první, koho pouštím bez pokuty..." cestou na Běšiny. A nebo "...máte to pěkný, dobrá práce, za ty pásy dostanu stovku..." při jednom z výletů...
láďa:krásná řeč...mluvíš mi z duše.dík
Chce to jen přiznat si ten fakt, že i to současné porušování platných kriterií a předpisů Tě vlastně žene dopředu. Že i to vystoupení z davu poslušných provozovatelů "obyčejných" vozidel je součást Tvého konání. Musíš si přiznat, že jsi se dal na dráhu dobrodruha, pro kterého každá vyjížďka bude adrenalinová mise, zda Tě orgáni lapí nebo zda Ti to zas projde. Dáš-li vozu navíc bojové bary, nebudeš pro ně jen případ, ale okamžitá výzva. Já bych na to asi neměl, ale taky už jsem fóťa vod rodiny, ve dvaceti to člověk cejtí jináč. Musíš to auto udělat tak, aby bylo fakt pěkný a aby Ti ho každý orgán v skrytu duše záviděl. Pak Ti možná mnohé projde za nějaký relativně únosný státní peníz 🙂))))))
Láďa: Jasan souhlasim.Nebude to žádnej barevnej paskvil.Buď bílá nebo barvy dle nějakých starých závoďáků. Akorát mám strach, že až to dodělám tak budou v čr takový zákony, že sotva vyjedu z garáže a hned dostanu 8let věžení natvrdo.
Tvoje kára v předešlém provedení byla vyvedená, tak o o výsledek, který se chystáš dosáhnout, nemám obavu. Jen bych Ti poradil držet se užší barevné škály a inspirace v historii byť třeba i u jiných vozů než jen 130RS.
Go Wlad go!
člověče nevim. Modrá metla byla celkem problémová. Asi zvolim něco jednodušího.Buď čistě bílo nebo nějakou trikoloru...Ještě to s Vámi řádně prokonzultuju až přijde čas lakování.
Vypadá to pěkně. Jaká bude barva, zase modrá metla?
no no pekne to je kolega....🙂.zistujem tie arc ...
Jak jistě všici víte tak moje milované ER už se ani trochu nepodobá fotkám který jsou tady u článku.Prochází celkovou rekonstrukcí a výsledkem by mělo být něco ala 130RS.čistě sportovní adrenalinová záležitost bez zbytečnejch serepetiček. Těšte se na aktualizaci článku.ERKUM ZDAR
Zdar kejmou, co je s tebou? Slíbils mi, že mi pošleš nějaký ty fotky.
Porsche si to s čejenem úplně posralo😉
Ten rus byl mastič 🙂 ! Myslím si, že to docela potěší, jestliže někdo srovnává české krásné auto s porsche 🙂
Takový krásný chlapec, ten to auto určitě neponičil!
Teď jsem se vrátil z města. Zaparkoval jsem Ero a asi 30m od něj procházela skupina ruskejch turistů.Jeden se odpojil od skupiny a jal se fotit Er. Pochvilce za mnou přišel a řiká: Porš??? Ja: Chachá!!! ....ne....ŠKODA ogare!!!!! On:Sport??? Já: Dááááá!!!!!
Ale už aj s tou vačkou a tým rozdelovačom?
Pánové teď mi to jede zostra. Stopoval jsem stovku a je tam za regulérních 11,4s. 🙂))
To není rozdělovačem, to by si musel pořídit celé Tvoje auto 😀
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
To jsem tě na Hundertgangu s tím malým rozdělovačem tak namlsal, že sis ho pořídil taky ? 🙂
Hajzl je to já to řikám. 🙂))
No toho co Ti odřel to Tvoje nové auto 😀
To rozdělovadlo tam ještě nejni. O tom plíšku jsem přemýšlel taky, ale zdá se mi jednodušší sehnat tu nožku.uvidíme.


Scheni koho to zase tlučeš????
Je to s tou vačkou lepčí ???





Tomu chalanovi asi rozbijem ciferník, ne? Negr jeden... 😀 😀 😀
Ale až teraz som si prečítal že už si to namontoval. A neboli s tým čo som opísal problémy ?
Ked budeš dávať ten bezpotlakový rozdelovač, do toho pôvodného držiaku budeš musieť tam dať medzi teleso rozdelovača a ten sťahovací pliešok taký krúžok ako medzikus aby sa ti pri nasadení oprel o ten krúžok a aby sa to neoprelo dole o tú spojku. Ja mám ten istý rozdelovač a musel som to tak urobiť.
nazdar negře, už je na čase dát do kupy to druh éero, ať můžeme lítat oba 🙂
Čau Wlade, tak jsem ve středu večer viděl dvojče tvojí kárky. Nebejt jiný RZ (SPZ), tak se hádám, že jsi to byl ty. Viděno 27.10. v 22 hod v Novém Bydžově, hradecký číslo (1H8 xxxx).


Zdar
čus Wlade tak společná chatka nebude myslel sem že pojedu jen s bráchou ale Verča pojede taky.Jinak jestli si chceš objednat chatku tak s tim hni protože když sem tam dneska volal tak pravil že už má volný jen čtyři,jinak doufám že dorazim včas na ten páteční sprint
wlade a ne že budeš ladit tak dlouho...ať Ti ten moutr taky nevybuchne 😀
S tim hlavním závodem si to ještě rozmýšlím. Jedu na tři dny a s tou chatkou by to šlo, ale dej mi ještě čas. Musim zjistit jesli se mnou pojede Wranis...ten jak má toho zel. litra. Když pojede, tak pravděpodobně se mnou v autě, protože mu vybouchl moutr!!!
čus Wlado hele pojedeš v Klatovech hlavní závod? jedete na tři dny? možná bysme mohli objednat společnou chatku ne?
Ty Kundicko koukas na mejla?Posilal jsem ti naky prcinky a ty nic.Zadna odezva.To jsi kamarad?Asi se rozbrecim.
Milý Xíčku....vychči zmrde!!!!!!!To mám jako za to, že jsem si od tebe nechal udělat lauf???? 🙂)))
Pro Mrxik - třeba máš i pravdu ale bez ni ( tím pádem něj ) by TO nebylo ono.. 🙂)
Wlad je pica!!!
Kdo si hraje, nezlobí! 😉
Je to kyselina dusicna. Vice je na odkazu od Džona - http://tuning.cz/s110r/RUZNE/figle.htm
Dneska ne, jedu dom, prde. Šetři síly.
JURA:Uvidíme dneska...lemro.
neser! Kdybych si tam pokaždý nehodil tu černou, nemáš šanci
JURA:A jakej´s byl!!!!!!
Počkej večer, sviňucho. Jen co se doučím kombinatoriku, vyzvu tě na souboj! 🙂))
Jura: Tak tys mě možná jednou porazil. To mě trochu nas.... a 4x jsem ti to vrátil. 🙂)))
alchtuip😋ochvala??? No díky.
Pekne auticko 🙂


Hlavne ten predny spojler a priecny vyfuk je tiez mnam mnam 🙂