Red Dragon
Jak to všechno začalo
Takové to prvotní nutkání pořídit si erko na mě přišlo po prvním navštíveném srazu v Táboře roku 2002. Předchůdce tohoto auta byl za 500 kč. Byl to v podstatě vrak bez motoru, se zdevastovaným vnitřkem, ale alespoň s dobrými skly.Netrvalo dlouho a za 12 500 kč jsem koupil erko pojízdné na první pohled zachovalé, najeto 55 000km. Z Prahy do Pacova u Pelhřimova dojelo v pohodě. Když jsme auto začali odstrojovat začaly se objevovat první vážné problémy.
Opravy
Celkem se auto dělalo půl roku a to téměř denně. Interiér je velmi zachovalý. Svářelo se CO2. Auto je nastříkano nitrocelulozovou rumělkovou červení. Další problémy sem měl s převodovkou. Když jsme roztlačovali auto prask kamet a vyrazil díru v převodovce. Přes víkend jsme ji vyměnily, ale u té druhé vyskakuje zpátečka. Zatím ale nemám chuť se pouštět do další výměny.
Bylo nutné:
- vyvařit 3/4 podlahy
- dát nové přední podběhy a dno kufru
- vyměnit prahy a vyspravit středový tunel
- vyvařit zadní podběhy
- vyrobit krycí plechy pod motor
- udělat nový výfuk
- dal jsem na auto origo zrcátka
Red Eagle
- začíná se pracovat na další káře
2. srpen 2004
26. červenec 2004
26. červenec 2004
26. červenec 2004
25. červenec 2004
23. červenec 2004
23. červenec 2004
23. červenec 2004
23. červenec 2004
23. červenec 2004
23. červenec 2004
4. květen 2005