Dejv's and Michael's erkos
Toto erko bylo zakoupeno v bazaru roku 1999 za 10tis korun. Nemělo na sobě jediný kaz, prošlo kompletní g.o. Ta se týkala sundání kapot, blatníků, dveří a kompletní elektroinstalace. Po demontáží všech částí došlo na škrábání až na plech a k našemu potěšení jsme zjistili, že kupátko je naprosto zdravé:-) Celý spodek s natřel základovkou.
Pak nastala chvíle vylepšování, jako první to odnesly zadní blatníky a byly rozšířeny lemy předních blatníků. Pak přišla na řadu M-ková náprava jak vpředu, tak i vzadu. Vpředu hřebenové řízení, posilovač brzd, topení ze škody 1203 s větrákem z favorita (umístěno pod přední kapotu u motorku na stěrače). Původní topení bylo zrušeno. s příchodem motoru z favorita se posunul kousek ven zadní chladič a přidělal náporový v předním nárazníku (trubky natažené v mědi). Samozřejmě byl zrušen originální větrák(meluzín) a nahrazen elektrickým z vozu žiguli 1500. Vzduchový filtr taktéž z 1500 žiguli a držák vlastní výroby. Pak přišlo na řadu zadní křídlo neznámého výrobce, upevněno na plechových můstkách vlastní výroby. V předu je klasická 2oká maska doplněná světelnou rampou vyrobenou ze sanitních lehátek :-) je osazena 2mi přídavnými dálkovkami a 2mi mlhovkami. Interiér Doplnily sedáky Sparco ze škody felicia, žlutá palubní deska, červené semišové boky a nakonec černé koberečky, které jsou nalepené skoro po celém autě. Málem bych zapoměl na kola ARC(dělítka) obuté v zadu 205/55 a vpředu 195/50.
Takže dnes máme 13února 2007, nebyl jsem zde dobré dva roky abych aktualizoval situaci....co se změnilo nezměnilo? budete se divit...vůbec nic se nezměnilo :D:D:D jen bych chtěl popsat co se mi stalo minulý rok na jaře kdy jsem si řekl že už jsem se dlouho nebyl podívat s coupátkem na nějakém tuning srazu.Dohodnul jsem se s kamarády že pojedeme na jarní Mimoňské Války06.
Přišel onen den, 6,5,2006,budíček v 6:00, cesta z Velké Jesenice do Hk a z HK na hořice proběhla naprosto v klidu,předjelo mě pár lidí co mířili žřejmě stejným směrem..., v 7:00 byl dohodnutý sraz s kamarády v HC na parkovišti Pennymarketu... sešli jsme se jak jsme byli dohodnutí... já, jedna moc pěkná 1000covka a Lantra. Bohužel se k nám přidal mladý Tuner s Ibizou... řekl jsem si no tak ať jede s náma..vždyť je to jedno... proběhlo poslední dokoupení potřebných zásob na celý víkend a vyrazili jsme v koloně. Jeli jsme jako spořádaná skupinka aut, bez zbytečného riskování či machírkování, bylo krásné ranní sluníčko, na obloze ani obláček... krásný to den na sraz... bohužel tato nálada neměla dlouhého trvání.
V malé vesničce v údolí pár km od cíle byla vyfrézovaná vozovka... kamarádi předemnou normálně začli brzdit a zastavili aby se mohli frézám vyhnout, bohužel mlaďák zamnou byl zahleděnej do rádia a začal brzdit až na poslední chvíli.... jen sem stačil mrknout do zrcátka a prááásk, rána jako zděla. Ani si nepamatuju jak rychle jsem vylezl s auta, ale vím, že když už sem nadával tomu klukoj tak ještě lítaly střepy vzduchem.
S odstupem času se tomu už jen směju, ale v tu chvílí a následující Xměsícová oprava mi moc k smíchu nepřipadala. Začlo ohledávání... koukám na motor... je celej.... výfuk drží na poloutrženém silentbloku... kapota uhnutá, oba blatníky zlomené, zadní čelo v.... světla v ..... koukám po nosníkách, jestli není vidět deformace...to bylo ok, koukám na střechu, kontroluju dveře jak dovírají... všechno ok.
Tak sem se s ním dohodnul, že dojedeme tam a tam se dohodnem co dál... vyrazili jsme tedy k cíli...v posledním kopečku to ale zakuckalo a erko zdechlo, já stále vytočenej do maxima letím k motoru co je... koukám po přívodu paliva, všechno tam bylo... tak sem se lekl že tou ránou se oklepala nádrž a spadnul mi bordel do trubičky a ucpal jí... (napadlo mě to protože první 3srazy které jsme podnikli vždy skončily na laně kůli ucpané trubičce od nádrže k motoru.:-) ) to se nepotvrdilo, tak hejbu s káblema od rozdělovače a vida...bylo to ono... povyskočený konektorek... příjezd na plochu... ostuda ostuda, byl jsem rudý hanbou až na zadku.... výlevy typu: "čum hééle podivej to je káára...jéé co to má vzadu jééé on to má nabouraný hihihihihi"
Zaplatil jsem vstupné a porád jsem pádil to skovat někam dořady.... našťestí sem tam byl brzo tak bylo místa dost, zaparkuju a nervní obšlapuju kolem auta a čekám na toho kuka.....půl hodiny nic, hodina nic..najednou telefon... ufňukanej mi volá jestli bych pro něj nepřijel za bránu, že tu ibizu uvařil jak makarony. (aspoň jedna dobrá zpráva..taková ta škodolibá) tak jsem teda s nechutí vyrazil... snad nemusím komentovat tu vlnu obdivu když sem kroužil po letištní ploše s ibizou na laně zamnou...tím v podstatě ta story končí...:-)
Opravu mi zaplatil a ještě mi něco zbylo....opravoval jsem to až do 3. září :D nejdříve nebyl čas, pak zas šla práce pomalu... jak by také ne, když se všechno muselo vyrobit skoro znova, dopasování, a pak měsíc stál v lakovně... aby vytvrdnul kit, to mi tvrdil lakýra...ale moc dobře vím, že nemohl sehnat barvu :D:D:D:D:D tak snad jen poučení pro ostatní... nikdy nejezděte v koloně... a když už... tak jako ty poslední ;-)
17. únor 2007
17. únor 2007
16. únor 2007
16. únor 2007
15. únor 2007
7. květen 2006
18. leden 2006
27. listopad 2005
12. leden 2005
23. prosinec 2004
20. prosinec 2004
20. prosinec 2004
19. prosinec 2004
19. prosinec 2004
19. prosinec 2004
16. prosinec 2004
16. prosinec 2004
16. prosinec 2004
16. prosinec 2004
16. prosinec 2004
15. prosinec 2004
15. prosinec 2004
15. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
14. prosinec 2004
17. únor 2007