Svatojánek nebo Otloukánek ?
Kontakt:
Medved.petr@quick.cz
Icq 112228654
Tel. 604272096
- Jméno: SVATOJÁNEK
- Cena: 20000,-
- Rok výroby 1974.
- Najeto: bůhvíkolik.
- Majitel: několik blbců.
- Motor: originál 110R,
Byl vyroben v roce 1974 a první majitel byl od Rakovníka v roce 1979 přišel druhý majitel odtamtéž. Druhý majitel asi moc jezdit neuměl a tak ho zbořil v roce 1981. Potom došlo k našemu seznámení. Jeden můj kamarád si ho koupil a z hrdostí mi tu vrtuli, stojící na třech kolech představil. Následovalo kompletní rozebrání, třídění na díly dobré a odpad. Sepsat, co bude třeba sehnat. A potom přišel okamžik, který mi asi hodně lidí bude závidět a který dnes zní jako fantazie, nebo pohádka. Přišel jsem do servisu a povídám "Prosím jednu karoserii kompletní v laku na Erko, přední okno, most přední nápravy, nádrž, světla s hrnci, všechny trubky a veškeré těsnící gumy". Zhruba do tří týdnů jsem to měl připravené k odběru. Protože se stavělo z nových dílů, tak oprava proběhla bez problémů. Jediná infarktová situace nastala, když mi doma kamarád ukazoval, jak si hezky udělal přístrojovku i s budíkama a vypínačema. Naskočila mi husí kůže, když jsem se ho zeptal, zda označil kam který konektor patří a on utekl do bezpečné vzdálenosti. Mně se o tom i zdálo a trvalo tři dny, než jsem to pozapojoval.
Auto jezdilo parádně až do začátku roku 1983. To mu vjelo do cesty protijedoucí auto a jak to dopadlo vidíte na fotce.
Takhle jsem ho koupil
Ačkoliv nehodu zavinilo protijedoucí auto, jehož řidič sice měl zelený zákal, ale byl to řidič papalášů, označili kamaráda jako viník nehody. Ten na protest vrátil řidičák a od té doby za volant nesedl.
V létě 1983 jsem ho potom koupil já a opravovalo se nanovo. Čumák od okna dolu uříznout a přivařit nový. Zároveň došlo k sjednocení barev(bylo totiž – modro-bílo-černo-žluto-stříbrné, takový cirkus na kolech). Jak vypadalo po opravě je na dalších fotkách. Díky jeho bíle svítícímu zadku dostal jméno "SVATOJÁNEK".
Svatojánek v celé kráse?
Jezdil jsem s ním deset let a najezdil něco přes 200 000 kilometrů. Na podzim roku 1993 oprava prahů, dolního lemu dveří a nový image. Barva černá, červené: disky kol, mřížky, rámečky světel, potahy a na zadní kapotu křídlo - lavor ze 120. Bylo hezké jen do prvního mrazu. Ani nevím kdo mi postavil do cesty to zábradlí na tom namrzlém můstku. To byla rána. Viz foto.
Au, to bolelo.
Po další výměně čumáku jsem auto na jaře prodal a koupil Garde. Nový majitel mi však místo na převod, přinesl techničák na zrušení, protože ho namotal na strom. Když jsem se na něj byl podívat bylo mi do breku. Chudák auto, co majitel, to debil, který ho rozbíjel( včetně mne). Budiž mu hromada šrotu nad ním lehká.
Změna!! - v jednání mám jiné eRko, takže až to bude dojednané, tak dám vědět.
13. květen 2005
12. květen 2005
12. květen 2005
12. květen 2005
11. květen 2005
10. květen 2005
10. květen 2005
10. květen 2005
26. srpen 2005