23. leden 2002

Davovo "Lamino"

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 14871×, Komentářů: 55, Líbí se Autor: RST
aneb Ferrari Testarosa na podvozku eRka

Jak to začalo:

Jsem hudrtkář od dětství. Asi za to můžou ty sportovní uspěchy a tvary zejména RS. V době, kdy jsem dostavoval dílnu se tu občas objevil chlápek, co dovážel stavební matroš. A mezi řečí furt nabízel erko bezvadně vyvařené, po technický, za pakatel..... No nevěnoval jsem tomu patřičnou pozornost. Když se dílna dodělávala, on se tu párkrát otočil a furt jestli to chci. No dílna byla velká (na to, že jsem předtím okupoval jedno stání a teď hned čtyři), tak jsem začal zvažovat. Bude to kam postavit a nebude to překážet... (stejně to 4 roky to fungovalo jako odkladiště). Zajedu se na ten zázrak mrknout - padlo rohodnutí. Vzal jsem manželku a při jedné cestě jsem k němu zajel.

Vážení, co mne čekalo, to se nedá popsat - takovej šrot a to "odborný" vyvaření... Sami jste to někteří jistě zažili. Původně 15 litrů to bylo na začátku na konci za 5 s platným STK...... K jakému autu to vydali, to do dneška nevím. Z Liberce jsem se stím svezl na laně. Ani to nejelo.... To se psal rok 95 .

Rozbíhá se renovace:

Auto se to rozebralo a 70% dílů šlo do kopru. To, co bylo vyvařeno se předělávalo poměrně dost dlouho, při tom se shánělo, co by se na to hodilo. Přirovnání k pohádce o slepičce a kohoutkovi sedí přesně.

Co jsem si chtěl postavit:

V roce 96 jsme byli v Itálii, kde jsem narazil na Německej Tuning, kde bylo rozcápnutý Scirocco - né od Riegera, nějakej lidovej tvořitel tam lupnul Testarossu. Design vcelku šel, jen některé křivky šly jinam než měly ..... Tak mne napadlo přijít s něčím jiným.

Jistě RS mít doma kdo by to nechtěl, ale stavět to na 110 papíry, tak to jsem z určitých důvodu nechtěl. Pojal jsem plán zachovat to nejkrásnější, tedy předek a zadek a to ostatní dotvořit dle fantazie. Je to kulatý auto a Testarossa je hranatá. Ferrari je moje láska a včasné pochopení toho , že ho asi nebudu mít v garáži mne jen hnalo k tomu abych postavil erko tak, jak dnes vypadá.

Motor:

Blok motoru jsem měl z předchozího auta, tak legánost 105 do erka byla na světě. Co se týče úprav tak jsem to svěřil p. Kubíčkovi do Rovenska, kterej do něj nacpal Fávo. Výfuk to byla kapitola taky sama pro sebe, dělal jsem něco pro Motorspot a bártr byl jak ušitej (v té době jsem pochopil, že výfuk je stejně důležitej jako motor).

Podvozek:

Podvozek a převodovka je komplet eMko i s posilovačem brzd. Tlumiče H-P, péra původní neupravené. Co se týče designu, tak to je moje silná stránka (motoru zas tak odborně nerozumím a je mi to jedno, hlavně když chodí jak má).

Karoserie:

Spousta lidí má pocit, že je to z laminátu, tak to musím DEMENTOVAT. Z laminátu je jen zadní křídlo, všechny ostatní tvary jsou z plastu. Nárazníky jsou z Felicie-face-lift (z první zkušební várky z výroby, kdy ještě většina z nás netušila jak bude nová Felina vypadat)

takhle to vypadalo pred lakem

Interiér:

Co se týče vnitřku, tak všechno co tam bylo původně, letělo ven. Strop se použil zkušební vzorek s označením PORSCHE Colorádo. Má strašně fajn a příjemný semiš. Co se týče sedaček tak ty se použily z VW Corráda. Přístrojovka samodělek, budíky 125ka, středový tunel AUDI TT.

Plány do budoucna:

Jediné co se do budoucna musí dodělat jsou dvěřní výplně (ty použiju z nástupkyně Octavie tvarově i rozměrově se to hodí).

Poděkování:

Pravdou je,že bez nasazení spousty přátel ,kamarádu a známejch by to nikdy asi nevzniklo (Táty, Rudy, Jirky ,Maxe, Marka, Aldy, Karla, Martina, Vaška, p.Kubíčka, atd.)

Dokončovací práce:

Musím říct dost duležitý fakt, že před Mělníkem 2000 jsem se věnoval poslední měsíc jen dokončení a složení tohoto projektu. Pro každou součástku se muselo udělat nové a jiné uchycení, neboť původních dílů se moc nepoužilo a to byl důvod proč jsem neměl dodělanou přístrojovku na srazu - už jsem to nestačil udělat. Prostě už jsem nemohl byl jsem hotovej.

První svezení a představení veřejnosti:

První svezení bylo v noci před Mělníkem 2000, kdy jsme ujeli 2km, aby se to zkusilo. A ráno rovnou do Mělníka po vlastní ose. Takovej pocit radosti z vítězství jsem zažil snad jen při narození mého kluka Honzíka :-))

S autem se jezdí jen tak, když je chuť se vyvětrat nebo na výlet s rodinou. Je velice příjemné stáhnout okna (nátonované všechny do kola - Dík Zdeňku) a slyšet to brumlání motoru. Na podzim jsme jeli s Maxem na Jizerku a znělo to jak za první světový, když byl nálet....

Fotky:


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 14871×, Komentářů: 55, Líbí se Autor: RST
aktualní informace k našemu mazlu na:http://moje.auto.cz/Dave-lamino/skudka.html
ten co ti to pomluvil.je fakt honibuk!!!!me osobne se nejvic libi rs styl ale co mas ty neni taky vubec spatny.jen to navrhnout a udelat je velkej kumst.


nakolik te to prislo???jen karoserie????
zajimalo by me na kolika stupnich te spina ten vetrak a z ceho tan mas ten spinac
Tak tohle je fakt kára tak nejak si to předsatvuju já!směkekám fakt hustý!David
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Božiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kara
zdarek Dave, please kolik stal udelat zadni naraznik na filcku, jak jste delali v laminu a te oranzove a cervene a vasich strankach v galerii. dik moc za odpoved
Zacal jsem pracovat na skoda 120GLS vzdy jsem chtel auto ale skodylak je prece jenom praktictejsi! I kdyz jsem vyznavatelem klasickeho vzhledu tak tohle je fakt delo! Opravdu peknej kousek a urcite nedela ostudu ale k dokonalosti bych skusil predelat zadni svetla! Aspon jim dat pruhledne plexi!
Davide ta vrtule ze z Renaulta 19 nebo 21, jenže má být namontována opačně před chladičem, proto mu to s asi moc nechladí. Já ho měl ten samej jenže u náporáku a před chladičem.
Chtěl sem se tě zeptat z čeho tam mas vrtulu u chladiče a jak to v letě chladi
Není to auto na prodej?Sháním auto už delší dobu ale.......nebo alespon nějaké doporučení.Předem dík Roman 777004876
Nazdárek všem asi tak před rokem jsem vlastnil taky hodně dobrý ero přítelkyně chtěla větší auto tak jsme ero prodali už bych to nikdy neudělal kdyby měl někdo cokoli na prodej na papírech rád se sním dohodnu jo a to lamino je prostě supr připomíná mi moje ero a fakt se mi stejská po pořádným erku zati čus bus
Z toho trotla který si říká ROAD WARRIOR, bych si dělal nejmenší starosti. Já jsem poměrně začínající 110Rkař a zatím nefím co se sluší a patří ale tako \"SUPERKÁRA\" je opravdu velice povedený kousek. Nejvíce se mi líbila ta přístrojovka. Jen tak mimochodem z jaké káry je??? No to je jedno.... Takže PS tomu koňovi co nemá vkus: neotvírej radši články která obsahují pěkné autíčka aby jsi nedostal INFARKT.!!!!
Z toho trotla který si říká ROAD WARRIOR
Z toho trotla který si říká ROAD WARRIOR
To Road Warrior:Kdyz se ti neco nelibi,tak se spakuj a di nekam jinam,kde jsou na ty tvoje kecy zvedavi.Fakt nemusim takove debily jako jsi ty.Kazdy ma svuj styl a dela si veci podle sebe.Mame snad demokracii ne?To se te musi kazdy ptat:Hele prosim te muzu si dat na svoje erko kridlo,moc by se mi libilo,ale nevim,jestli s tim budes souhlasit-SULINE!!!!Tobe taky nikdo nekeca do tvojeho auta.Taky ho dej na internet a uvidis co by ti napsal ten,ktereho tady tak kritizujes...Jestli bys teda vubec mel tu odvahu tady vubec neco dat.Takovi frajirci co se odhodlaji jenom na kritizovani me dokazou jenom nasrat.Jeste ze na tehle strance jsou tak kvalitni auticka,ktere me uklidni.Vymaz si stranku z vyhledavace a uz sem vyckrat nelez!!!!!


Mimochodem ero se mi moc libi a obdivuju tvurce...(prominte za ty vyrazy,ale jinak to neslo) Ondřej
máš to moooc hezký.
aj ja chci takou karu daruje nekdo vrak na papírech asi ne co???
spickova kara... nekde sem cet ze se to lamino uz nekde prodava ale nejsem si stim jistej
tak toto je supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, mas stastie, ze vies s laminatom pracovat tak dobre, aj ja by som to chcel vediet.
Proc jsi to prznil tema nalepkama?
Jax udělal ty dveře? Jo a tohle je fakt krásný. Rozhodně lepší než originál (viz příspěvek od Road Warriora)


Díky, xvojta
Nebudu ti jako všichni ostatní mazat med kolem huby! tohle je internet! Hlavní je když se to líbí tobě. Exot si možná ty já se tak necejtim - lidi co uznávaj klasický auta ti sem psát nic nebudou protože jim to za to nestojí. Jelikož je tady napsáno přidejte komentář tak sem ho přidal. Nícméně Pinninfarinova karosérie rossy je hranatá a rko je kulatý, ty další násavný plochy maj bejt asi jako z 308ky nebo 288 Gto to je tak jediný co bych eště možná skousnul . Nicméně obdivuju tvojí práci, ale příjde mi to jako plejtvání talentem - rko má svůj půvab v originálním ušlechtilim tvaru - představ si, že to samí uděláš třeba se starym E-typem. Za ty keci na tuning se omlouvám nechal jsem se trochu unést. Doufám, že časem dospěješ k tomu že klasickej auťák v originále je daleko hezčí než nějaka oplastovaná prašivka
To Road.Warrior: Když všichni chválej a líbí se jim to a jenom jeden exot řekne fuj, pak nevím kdo je tady jinej ! Vůbec tady nejde o to, kdo jakou má káru a už vůbec ne o to vnucovat každýmu to, že ta jeho a způsob, jakým ji má udělanou, je nejlepší, ale o výměnu zkušeností a inspirace pro ty, kterým se to líbí. Když se ti to líbí, pochval to. Když nelíbí, odejdi jinam. Ale nikdo ti nedal právo nadávat a podsouvat svoje "jedině správné" názory na tuning. Normální kritika a tvůj způsob hodnocení mají k sobě strašně daleko !
Pěknej stroj(musel stát balík).
to MUF and Hamza: Hmmm projevy jakési velice nízké inteligence - vy svý káry taky tuníte co? (pokud ovšem nemáte ty z kolotoče!)
Road.Warrior je pěkná PIČA.
Nauč se česky ty škodoFácká paluboFko !!
Fuj! takhle prznit ušlechtilí tvary! Měl sis spíš koupit nějakou repliku Ferrari postavenou na Fieru! tohle je fakt zvěrstvo a ta palubofka ta je k zblití! je mi toho Rka líto! na škodofky tuning nepatří!!!!
mas fakt dobrou karu!
Odrazovat se nedej nikým a ničím .Na každý problém je řešení .K topení voda je vedená kolem spolujezdce.Stahování OCTAVIA
Takže to není zase tak jednoduché. To je škoda, ale asi mě to neodradí. A vodu k topení jsi vedl kudy? Vnitřkem nebo přes kufr? Nasávání vzduchu máš před spolujezdcem? A jak se to odvodňuje? Ja jsem to koupil zadělané a tak mě to zajímá. Já tam chci dát z Felicie a původní nechat na ofuk zadních oken. A ještě jednu. Z čeho tam máš stahování oken? Díky Honza
Velikost je to krátké to byl důvod proč se stím tak pářu .Topení Š 120.Mlžení jsem zatím neřešil ještě mne to nepotkalo 🙂 Jinak venku je náporáček z topení S 100 vedení je pod autem k motoru .Trubky měď .
A víš jistě, že ta velikost odpovídá. Protože jsem taky uvažovat o jiných výplních dveří a když jsem četl tohle, tak mé srdce zajásalo. Protože považuji vůbec celý interiér z Octavie za velmi podařený. A taky jsem viděl (tuším v časopise Automotosport & tuning (neznáš ho náhodou?🙂)) takovou pěknou červenou barvu, která by se velmi hodila. Jak náročně ta výměna asi vypadá? A mimochodem z čeho tam máš topení? Máš pod nárazníkem malý chladič? A trubky jsi vedl tunelem z TT? Když s ním jezdíš jen svátečně (a byla by škoda ho jen tak zbůhdarma huntovat), tak asi nemáš moc problémy s mlžením. Navíc když vidím ty ofuky.
K ceně se raději ani nebudu vyjadřovat stálo to dost .Jednou jsme z recese vzaly tužku a papír na dvoustech tísících jsem raději přestal .Jistě chápete proč .Nepočítalo se práce a třikrát lakování ...... .Já jsem si splnil sen .Moc doporučuji všem nepospíchat a velice s rozvahou co na to dáte .Jsem nadšen z těch replik co setu stavěj jak o život 🙂)) Srdce poskočí nadšením nad těmy frajery kteří to prubnou a když to nepřepísknou .
Tunel z TT jsem dostal od technologa z plasťáku kde dělaj díly na Skodu i Audi .Celý design je z plastu není to laminát .Jen zadní křídlo .
Moc se omlouvám za pozdní odpovědi .Nejprve dveřní výplně leží tu jako mrchy a nechtěj se sami namontovat .Cuchl jsem k jejím nástupcum a to změnilo moje rozhodnutí použít nové 🙂) .Zima dlouhá a cas si udělám asi ..... .Auto je na dílně tak je po ruce 🙂)
Dost dobra kara.Prosim Te jak Ti to dlouho trvalo vylaminatovat a na kolik Te to prislo i z lakem.Dik Relin
Mohl bys mi poslat na red-bull@post.cz celkovou cenu tvojí káry?Pokud chceš,tak i podrobněji rozepsat (kolik jsi za co dal) Mám tady takovou káru a uvažuji o tuningu,takže bych potřeboval poradit co a jak.Díky a ozvi se mi Tom
Jak dopadly ty vyplne z Octavie? A na kolik Te prisel ten tunel z TTcka? A kdy budou dalsi fotecky? 🙂)
Moc se mi libi karoserie(zadni blatniky s pruduchy) a tak bych chtel vedet co takova sranda stoji. Muzes mi poslat email na vykydalj@seznam.cz
Nechci sem tahat obchod .Prosím o e-mail kde zodpovím


co potřebuješ .
Keď tu bola reč o know-how firmy, je Lamino CZ schopné také "lamino ne eRíka" dodať aj do SR? Naozaj pekná práca, je tu čo závidieť.
Zlušná práce
Mohol by si urobit nejaku fotku (fotky) toho tlmica? Ja mam vyfuk 130LR-A takze zvody mam, stacil by tlmic.
To byl ten bártr se Škodovkou .Je to rozdělené na dvě časti samotné svody a tlumič na příč uložen .Celé z nerezu .Koncovky jsou Soieta. Po zvukové stránce je to slušný odpovídá to objemu.
Tak nieco, o com mozes hovorit: Co to tam mas za vyfuky. Tiez chcem koncovky na obidvoch stranach, ale dat si to vyrobit na zakazku povazujem az za poslednu moznost. Z coho to tam mas ty? Mas z toho nejake fotky?
V podstatě jsi odpověděl za mne .Na erku je použita (know-how) mé firmy .
Ten "PP" (Polypropylen?), to je nieco co ma format ako plechy (t.j. penka platna) a z toho to vyrezavas a zohybas (za tepla?)? Ako sa s tym pracuje? Ten ABS sa myslim strieka pod tlakom do foriem, nie? Viem, ze je to asi vsetko "know-how" vasej firmy, ale zaujima ma to (aj ked zostanem verny sklolaminatu, neuskodi byt v obraze).
Obchodní název je PP (což je ten samý mat. jako je na všech Škodovkách co mají plastový narazníky )Jde jen o to ,že je neuvěřitelně houževnatý .Nejde s ním pracovat jako s laminátem .Což má za následek nemožnost výroby serie .To děláme zase z ABS 🙂)
Pouzivas plasty? Ake su to plasty? Ako sa s tym robi? Ja si eRko laminujem z klasickeho sklolaminatu. Tie plasty by ma celkom zaujimali, co je to zac (je dobre mat prehlad). Ak budes mat cas, mailni mi o tom nieco na mitom@pobox.sk. Diky.