JohnyR a "Wild Wolf"
Co bych ti o svém Vlkovi řekl?:
Koupil jsem to jako "normální" eRko (r.v.1974), na kterém byly náznaky nějakých úprav. Mým přáním nebylo dát auto do originálního stavu, ale udělat si ho tak, aby bylo konkurence schopné v dnešním provozu a abych se v něm cítil, tak jak si představuju. Po nějaké době se realizovala hlavní oprava - a to karoserie. Nedopadla sice přesne podle mých představ, ale není to zas tak hrozné. Chybama se clovek učí, že (blbý je, že na svym autě - pozn. Džon). Pak novej lak, v ne uplně tak obvyklé barvě, a základ byl hotovej. Tím to ovšem neskončilo, spíš to byl všeho začátek. Na autě je v tuhle chvíli hromada úprav a dalši se chystají, viz. popis níže.
Parametry:
- Spotřeba něco kolem 7,5 litru
- Akcelerace s letnimi pneumatikami něco kolem 15 vteřin (měřeno z auta na stopkách, takže je to plus minus)
- Max. rychlost. 155 km/h (6000ot.) a to díky 4° převodovce - už se nemůžu dočkat 5kvaltu.
- Motor je originál eRko, částečně upravené.
Výpis úprav:
- Vytažené blatníky
- Sníženej podvozek (vyladěnej tak, že je to neutrální až nedotáčivý)
- Široké nápravy
- 4pístkové brzdy
- Anglické plecháče s pneu 185/60, -
- Karburátor WEBER, dvoukomorový
- El. zapalovaní
- Úprava rozdělovače
- Upravená hlava
- přítlačák z Favorita
- 2 motory topení.
Další úpravy:
V současné době probíhá testování nového chladícího systému, protože mě rozčilovala mechanická vrtule a nechtělo se mi dělat náporový chladič, rozhodl jsem se zkusit něco jiného.
Dál je na řadě větší spojka (190), protože tahle nestíhá a věčně prokluzuje.
Dále jiná, lépe upravená hlava, už s tvrdými ventilovými sedly.
Pak přijde 5° převodovka, protože tahle je zoufale málo a motor je věčně vytočenej kolem 5000, což je děsný především při delším cestování.
Časem přijde i ostřejší vačka a určitě i něco jiného, ale to se uvidí, hlavně podle peněz.
Současné změny:
Spojka 190 + přítlačák z Favorita (+ výroba vypínací tyčky)
Motor 130 s ostřejší vačkou
Fotky:
JohnyR
Jak to je s Wolfem dál (Spooky):
Koupil jsem Wolfa za sqělých 2000Kč, akorát oproti původní verzi jsou nějaké změny. Bohužel ne k lepšímu: propadlé STK, uvařený motor, asi nevyšlo nové chlazení, čeká mě oživení, snad to půjde, nabouraný zadní blatník a orvané plasty. Tak to jsou prozatímní informace, doufám že brzy pošlu fotky už opraveného Wolfa.
Spooky
spooky@email.cz
11. prosinec 2002
7. prosinec 2002
5. prosinec 2002
21. listopad 2002
6. září 2002
12. srpen 2002
6. únor 2002
24. prosinec 2002