12. únor 2001

JohnyR a "Wild Wolf"

Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 5544×, Komentářů: 8, Líbí se Autor: RST
JohnyR představuje svého Wolfa

Co bych ti o svém Vlkovi řekl?:

Koupil jsem to jako "normální" eRko (r.v.1974), na kterém byly náznaky nějakých úprav. Mým přáním nebylo dát auto do originálního stavu, ale udělat si ho tak, aby bylo konkurence schopné v dnešním provozu a abych se v něm cítil, tak jak si představuju. Po nějaké době se realizovala hlavní oprava - a to karoserie. Nedopadla sice přesne podle mých představ, ale není to zas tak hrozné. Chybama se clovek učí, že (blbý je, že na svym autě - pozn. Džon). Pak novej lak, v ne uplně tak obvyklé barvě, a základ byl hotovej. Tím to ovšem neskončilo, spíš to byl všeho začátek. Na autě je v tuhle chvíli hromada úprav a dalši se chystají, viz. popis níže.

Parametry:

  • Spotřeba něco kolem 7,5 litru
  • Akcelerace s letnimi pneumatikami něco kolem 15 vteřin (měřeno z auta na stopkách, takže je to plus minus)
  • Max. rychlost. 155 km/h (6000ot.) a to díky 4° převodovce - už se nemůžu dočkat 5kvaltu.
  • Motor je originál eRko, částečně upravené.

Výpis úprav:

  • Vytažené blatníky
  • Sníženej podvozek (vyladěnej tak, že je to neutrální až nedotáčivý)
  • Široké nápravy
  • 4pístkové brzdy
  • Anglické plecháče s pneu 185/60, -
  • Karburátor WEBER, dvoukomorový
  • El. zapalovaní
  • Úprava rozdělovače
  • Upravená hlava
  • přítlačák z Favorita
  • 2 motory topení.

Další úpravy:

V současné době probíhá testování nového chladícího systému, protože mě rozčilovala mechanická vrtule a nechtělo se mi dělat náporový chladič, rozhodl jsem se zkusit něco jiného.

Dál je na řadě větší spojka (190), protože tahle nestíhá a věčně prokluzuje.

Dále jiná, lépe upravená hlava, už s tvrdými ventilovými sedly.

Pak přijde 5° převodovka, protože tahle je zoufale málo a motor je věčně vytočenej kolem 5000, což je děsný především při delším cestování.

Časem přijde i ostřejší vačka a určitě i něco jiného, ale to se uvidí, hlavně podle peněz.

Současné změny:

Spojka 190 + přítlačák z Favorita (+ výroba vypínací tyčky)

Motor 130 s ostřejší vačkou

Fotky:

JohnyR


Jak to je s Wolfem dál (Spooky):

Koupil jsem Wolfa za sqělých 2000Kč, akorát oproti původní verzi jsou nějaké změny. Bohužel ne k lepšímu: propadlé STK, uvařený motor, asi nevyšlo nové chlazení, čeká mě oživení, snad to půjde, nabouraný zadní blatník a orvané plasty. Tak to jsou prozatímní informace, doufám že brzy pošlu fotky už opraveného Wolfa.

Spooky

spooky@email.cz


Rubrika: Vaše eRka, Přečteno: 5544×, Komentářů: 8, Líbí se Autor: RST
Jam mam taky WEBERA a spotreba se pohybovala taky kolem 7,5, ale bylo to pekelne priskrcene. Nicmene na srazu v Tynisti z toho bylo 4 misto ve sprintu. Jelo to ale az od 3000 otacek. Jelo pisu proto, ze stelovani bylo na jare s STK, ale v zime to byla hruza. Porad to zdechalo. Tak jsem tomu pridal a mam co jsem chtel. V -10 pouzivam sitic jek ke startu. Ale spotreba pod 10l nejde. Ale na jaro to pujde zpatky🙂) Protoze s tim jezdim kazdy den. Honza
Zdar, taky si delam erko, ted tam dam petikvalt.Kasli uz mam upravenou. Prevodovka z rapida a diferak ze 120, ty dve topeni je zajimavy. Topeni se da dost dobre vylepsit taky tak, ze se voddekluje deklik nad stelovanim rucni brzdy zevnitr auta a pak vzduch fouka primo do erka sice ne dopredu ale je to dost uciny. Kolikrat fouka studenej vzduch predni palubovkou, kdyz sou spatny tesnici gumy u haubny to se da ale taky utesnit a v kolone nebo pri nizsich rychlostech je to i v zime parada.
Celkem dost, motor nejede, byl převařenej, upaleny kabely, ale zatim to vypada dobře, snad zase pojede, kdyžtak holt udělám GO, ne ho škoda, jel jako pila. Ale ta spotřeba je asi fakt nesmysl, možná nat na dálku to jo, ale město na 100% ne, mno i když, táta měl kdysy erko a to umělo jet při 120 Km za cca 5,5 L. Tak nevím, jinak plechy OK, jen ten blatník ale ten už jsem sehnal, ale díky tomu, že jsou divně vytažený musím dělat kulaté lemy, jinak se mi tam nevejdou prolisy + M nápravy. Jestli chceš pošlu Ti poftky jako to zatím vypadá a jak to vypadalo. napiš mi kdyžtak na Spooky@mail.cz
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Jak moc je zubožený???? jedno takový teď dávám do kupy, tak o těch stavech něco vím, kdybys potřeboval díly nebo radu, tak o vyvařování už něco vím, stačí mi napsat komentář. Ale moc by mě zajímala ta spořeba, jak muže mit něco co ma WEBER spotřebu kolem 7,5 litru??? to se mi nejak nezdá??
Ahojky lidi, tak bohužel Erko jen vypadalo super, nyni je v mem vlastnictvi a je chudak totalne zubožené. Tak se jej pokouším zachránit. Snad se mi to povede. Jinak upravené chlazení zklamalo. Totálně to uvařilo motor.
Dvoukomorovy WEBWR, spotreba 7,5 litru??? To si delas srandu
Jo, taky by mě zajímalo, co jsi vyrobil s chlazením. Jinak ta barva nemá chybu ! (Miluju bílý éRa 🙂
Ako si prerobil chladiaci systém? Tvoje eRko vyzerá super.