27. říjen 2005

Láďova Škoda 110L Rallye

Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 14232×, Komentářů: 53, Líbí se Autor:
aneb přestavba na soutěžní A2

Zhruba v polovině roku 2002, jsem se rozhodl prodat svoji Š120S Rallye Láďova Škoda 120S , jelikož jsme se začali zúčastňovat soutěží amatérských rallye ve VP (Volný pohár ČR) a protože jsem chtěl mít auto se sportovním průkazem, padlo rozhodnutí stávající auto prodat a postavit si nové tak, aby získalo sporťák. Auto jsem docela brzo prodal (m.j. odjelo až do dalekého Norska) a mezi tím jsem v garáži měl připravenou Š110L, kterou jsem koupil od 1. majitele s cca 60.000 km na tachometru.

Odstrojeno

Plány, že nové auto bude brzo hotové se jaksi rozplynuly. S vlastní stavbou jsem začal až letos začátkem léta. Hundrtka po prvním majiteli se zdála hodně pěkná, ale po odstrojení mě čekal trochu šok. Přední a zadní podběhy vypadaly jako z perníku a tak se auto muselo odvést k jednomu šikovnému klempíři. Následovala výměna všech podběhů, prahů a hrubé spasování plechařiny. V takovém stavu putovalo zpět do garáže.

V současné době je v autě namontovaný rám.

V mezidobí 2002-2004 jsem posháněl nějaké věcičky:

Motor

Podvozek

Nechal jsem si udělat komplet tlumiče vč. pružin (super prácička, průměr pístnice 20mm) a koupil jsem tvrdé silnetbloky zadních ramen.

Kola

Kol se mi nakonec sešlo celkem dost. Loukotí jsem sehnal tři sady (viz. foto) stříbrné jsou jako nové, mají opravdu málo najeto, bílé jsou trochu jeté a v komaxitu, stav je však 100% a nakonec žluté, ty jsou sice horší, ale použitelné. K loukotím jsem bohužel musel nechat dělat dlouhé štefty. Pak se mi sešlo ještě pár "sériových" sad. Dvě sady "Apollo" jedna sada "MeteorII" a nakonec ještě dvě sady "Otvíráků".

Karoserie

Sehnal jsem "kapli" na přístoje, zrcátka, úchyty kapot a fungl novou přístrojovou desku Š110LS.

Teď zbývá to sesadit všechno dohromady :-)))


Rubrika: Hundrtky a Litrovky, Přečteno: 14232×, Komentářů: 53, Líbí se Autor:
No to bylo kdoví co, nebylo tam psano a ni na jakej zdvih to puvodně bylo, na jakej pístní čep a podobně takže kdoví, jak by to dopadlo....Navíc to byly 74mm.


Ale dík
Teď je někdo nedávno nabízel na škodateamu
Jojo mají jen odlitky nějakejch pofidérních Téček.


Z Almetu nic nechci. To, co dělaj je sajrajt...


Kdybys o nějakejch pístech 73,2mm/68mm věděl, měl bych 100% zájem
to víš, starý dobrý zásoby 🙂 zkoušel jsi Almet?
Kde si sehnal písty?


Už delší dobu schánim 73,2mm na zdvih 68mm.


Díky
výrobce p. Křístek a cena cca 16.000,-
Zdravim kdo tě dělal ty tlumiče? a na kolik vyšli?
úplně normálně jsem ji přišrouboval, 2x z čela a 2x zezadu....
Láďo jak si připevnil kapličku na palubní desku??? DÍKY
Mr. Křístek 606887783
Neměl by ste někdo kontakt na výrobce tlumičů p. Křístka?Díky
mám budíky VDO, po menší úpravě je možné použít tlakoměr a teploměr ze 110R/120L a otáčkoměr z vozu Š120LS
Prosím tě z čeho namontuješ budíky do kapličky? Ze Š 110R??? Díky za radu!!!
to weatuzz


sám mám málo......
to martin


dělám, ale opět na cizím............
hele typku nemas naky Al kola navic??
Děláš něco?
to ricky: Dík a držím palce .......
Máš môj obdiv. Budúci rok sa púšťam do niečoho podobného, sny si treba plniť 🙂
kaple je od Autosport Prášek, kontakt nemám u sebe, ale někde tady na stránkách určitě je. Já jí kupoval už před x lety, bral jsem 2 i na bejvalou 120S a stála něco kolem 350,- dnes je údajně o dost dražší cca 600,-
Čau mam dotaz kde jsi sehnal tu kapčku? Kolik stála a od koho?
Dík, slyšel jsem že stojí něco kolem 3 500,- 🙁
Zkus p. Čepka 603474699 myslím že ho nabízel za cca 2.800 bez DPH
Dík. Já mám na starým bloku taky mezikus na plnoprůtok už 24 let, ale budu teď dávat motor z Fabky a proto scháním ten mezikus na chladič a nejradši bych ten z termostatem 🙂
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
ješte k tomu prvnímu způsobu chlazení oleje. Nestačí jen připojit olejový chladič na místo zátek, ale je třeba ještě zaslepit olejový kanál, protože olej jde snažší cestou a tudíž chlazení oleje není plně účinné.
Mezikus na olejový chladič se dá objednat z katalogu SPARCO, nebo zakoupit přímo u MotorExcel, dělá se více druhů např. i s termostatem, tento základní stojí 1.900,- a NENÍ shodný s tím, který se používal u starých bloků. U bloků, které již mají plnoprůtokový filtr se používá pouze k připojení olejového chladiče a to ztoho důvodu, že pokud připojíte chladič klasickým způsobem, t.j. zátka v prsou a zátka v bloku tak chladíte nefiltrovaný olej a tím se zhoršuje jeho filtrovatelnost, kdežto způsobem s mezikusem chladíte již přefiltrovaný olej.......
jj Mě je to jasný. Já jen že např. Fabie nemá vývody pro chladič a tak je potřeba mezikus na chladič a slyšel jsem že se dá sehnat i z termostatem.
Mezikus není s termostatem, používal se na staré bloky pro plnoprůtok. filtr. Na novej blok to zbytečný dávat, protože chladič se připojuje z prsou a vtok je místo zátky na kanálu v bloku.
No tak jsem z toho jelen...je to mezikus s termostatem ? jestli ano, tak kde se dá sehnat a za kolik ? pls. A pokud není, tak nachápu na co tam bude, když ten blok je plnoprůtok a má vývody na chladič 🙂
no a jeste k tomu mezikusu... Nedaval se nahodou tenhle mezikus (nebo jemu podobny) na stary obtokovy bloky... ...aby olejove hospodarstvi bylo pak plnoprutok??? 🙂





...to je totiz jedina legalni cesta, jak udelat z obtoku plnoprutok... nebo?
správně, je to mezikus na připojení chladiče oleje
A ten mezikus na filtr oleje je co ? mezikus na plnoprůtok filtr ?...koukám že máš plnoprůtok blok. Není to náhodou mezikus na chladič oleje s termostatem ?
jo jo tlumiče jsou výroby Křístek..........
cau od koho mas ty tlumice ? od Kristka ?
výroba sport. výfuků, sací potrubí apod. p. Hlušička tel. 326728607, nebo 777028607, doma to asi nevyrobíš, protože průměr trubky se směrem ke karburátoru rozšiřuje (je ta takový trychtýř)
Ahoj Lado, zaujaly me ty berany na karburator. Vlastni vyroba, nebo kde se to da poridit? Prosim info. Dik. Radek
No právě že to znám, já se v tom hrabal skoro 3 roky. Teď ale budou dlouhé zimní večery....Tak přeju mnoho zdaru a makej.
chci testovat příští rok, doufám, že to stihnu, víš jak to u mě je, pořád samá práce okolo a na svý mi pořád nezbývá čas.............
Ahoj, jsem zvědavej, jestli to stihneš sesypat dohromady na testování. Nebo budeš testovat až 07?
do fotogalerie přidány další fotky
www.autoservisdlouhy.cz stavby záv. vozů
mohl bys mi dát kontakt nebo adresu na toho pána co dělá rámy (do eRka by asi udělal taky že?)
Máš 100% pravdu - promiň, ale mám \"svůj den\" necháme to na jindy jo ? Dík.
No nevím jestli je to tak likvidační, když jsem dělal první rám tak mě materiál vyšel na cca 4.000 a skoro 14 práce, a stejně to nebyl rám, který by prošel nějakým testováním. Myslím, že částka 10.000 za profi právi včetně mat. není likvidační..... Ale to záleží na každém z nás...
Tu Láďa ) Kluky Hošnédlovi jsem už zkoušel vloni nebo už dokonce předloni.. bylo to v době co i Tebe - slíbyli a pak nic. Udělal jsem jednu velkou chybu, mohl jsem koupit hotovej stovkovej šroubovanej rám z historika - ale neměl jsem prachy..( to je bohužel můj stálej problém...)a tak teď budu muset sochat sám.


Jet do Ml.Blna to nemám - doprava + cena rámu je pro mne likvidační položkou(Já už jsme se totiž na to ptal- a on mi \"to\" nikdo nechce bez auta dělat - no ono to opravdu asi ani dost dobře nejde - oblouk + vzpěry na zadní okno napasovat bez auta )..


No poradím si snad jinak, ale i tak díky za snahu poradit.


Holt bez peněz do hospody nelez.....a nebo přesněni : Nestav eRko..
to Dakos





ty bys potřeboval samostatný web, aby se ti tam všechny kárky vešly 🙂)))))
Podívejme se, co pak nám to tady Láďa odtajnil za ostrou hračku. No tak ať Ti při realizaci vítr do plachet duje.
do toho Jaroslave!!!!!!!!!!!
No, to abych taky něco pofotil- dělal Ti konkurenci a hecovali se vzájemně, kdo to dřív postaví. 🙂)))))
to Jezevec





zkus se podívat na www.skodateam.cz tam kluci Hosnedlové staví taky 1150 a ten rám co tam mají je asi něco co chceš ty. Já mám rám od p. Dlouhého z MB, je s nim dobrá řeč a možná by ti udělal jenom oblouky, záleží na dohodě....