27. říjen 2005

Jeníkova "130RS"

Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 32984×, Komentářů: 120, Líbí se Autor: Jerrom
běh na dlouhou trať, aneb RS

Aktualizace 24.11.2009

V rámci aktualizace fotokatalogu přikládám aktuální fotečky i sem...jinak se nic neděje, jelikož marodím a eReSko je stejně v garáži za hradbou sněhu.

----------------------------------------------------------------

Chci Vám představit budoucí "RS", zatím se jedná "jen" o skelet na nápravách z Rapida, okruhových kolech a s hydraulickou ruční brzdou. Celé je to osazeno lamináty pana Krajanského a ve výrobě je náporové chlazení s trubkami v mědi. V nejbližší době se už pojede do lakovny, kde se ještě budou dodělávat drobnosti a na jaře vše snad bude v laku - ve válečných barvách.

Aktualizace 16.11.2005

Přináším Vám další fotky ze zrodu tohohle auta. Na fotkách jsou kolečka před a po namoření, původní lamináty, rozšíření podběhů, slicky - které byly zakoupeny spolu s autem, původní přední kapota - která je nyní nahrazena laminátovou...

Původní podoba auta

A pak hlavně jedna perlička z vesnického tuningu!!! Škoda 100 s předními blatníky ze Škody 120M ( kamarád bohužel nevyfotil, dobu kdy byl na ubohé stovečce celý předek z eMka i se světlama - upozornuji, že ani já ani kamárád nebyl majitelem této stovky)

Ať žije tuning/tuzing :-))

Aktualizace 14.3.2006

Autíčko jsem zastihl v lakovně, ležérně se povalujíc na boku. Čeká až ho pěkně nabarví alespoň z té spodní strany :-)

No prostě se koukněte na fotky! (v dílně byl takovej bordel, že líp se fotit nedalo)

Až autíko skončí na boudě, ať je na co koukat i zespoda :-)

Aktualizace 14.8.2006

Tak aby se neřeklo, že se nic neděje, tak auto se stále připravuje pod lak, a příští týden snad už půjde do plniče (lakýra ale neřekl kterej příští týden myslí :-(

Aktualizace 25.8.2006

Tak i majitel se přidal a brousí :) ... fotečky najdete v galerii

Aktualizace 25.9.2006

Tak už konečné dorazily chromy - a to kliky, pak vodící lišty oken ve dveřích a hrdlo nádrže... fotečky opět v galerii

Aktualizace 1.11.2006

Tak aby se neřeklo,že se nic neděje, tak všechny díly kromě kastle jsou už bílé a kastle je v plniči. V nejbližší době se bude lakovat kastle a pak přijde to nejhorší...válečné barvy!

Aktualizace 24.11.2006

Tak autíčko je už bílé, ale fotky dám až vše bude komplet...Ale našel jsem pár fotek ze začátku stavby tak se můžete kochat. (viz. Fotogalerie)

eRko na díly...schnilý jak brambory

Aktualizace 24.12.2006

Krásné prožití vánočních svátků a šťastný Nový rok...a jako dárek pro Vás malá ochutnávka

Aktualizace 6.1.2007

Jelikož práce pokročily...další ochutnávka pro Vás...

Aktualizace 6.2.2007

Původně jsem chtěl fotky zveřejnit až bude auto kompletně nalakované, ale kapoty se zdržují v lakovně tak aspoň pár fotek z garáže

Aktualizace 1.3.2007

Tak konečně jsou kapoty v laku a zadní je už na autě.

Aktualizace 6.3.2007

tak konečně fotky s přední kapotou...

Aktualizace 19.3.2007

fotky palubky v modré perleti...je to focený večer a skoro za tmy, taky podle toho to dopadlo

Aktualizace 2.4.2007

Tak palubka se začíná komletovat a už jsou konečně hotový 2 budíky a dotáhnul jsem motor (Fávo 136) do dílny a upevnil ho na stojan. Generálka může začít!

Aktualizace 15.5.2007

Tak už je hotový nové čalounění stropu, zadního plata, předních podběhů a prostoru za sedačkami. Fotečky v galerii

Aktualizace 1.6.2007

Tak když je ten den dětí, tak tady máte dárečky:

Které kolo je přední? - (opičím se po Petkarovi)

Aktualizace 27.7.2007

Pár nových fotek z tahání brzdových trubek.

Aktualizace 7.9.2007

Pár nových fotek zvenku i zevnitř.

Aktualizace 9.2.2008

No...moc se toho neděje, Saky staví motor, takže se čeká, dále se čeká na podložky na zadek...tak jen pár momentek.

A abych nezapomněl pár specielních foteček...kdo pozná, co to je?

Aktualizace 23.3.2008

Tak aby se neřeklo, že se nic nedělá... připravuje se velkolepé finále,kdy snad dojde konečně oživení:

  • obejdnán výfuk od Hriciny
  • již je doma motor od Sakyho (blok Favorit, vnitřek Fabia 1,4, vačka Motorexcel, karburátor zatím SEDR...)
  • přišla nalepená lamela s obložením HDS z RENOVAKu
  • vyrobeny nové podložky na zadek + dlouhé štefty z Kovotesárek
  • odvzdušňění brzd a spojky

Více fotek v galerii

Aktualizace 5.4.2007

Zlomový okamžik v životě...autí má nasazený motor. Ale našlo se hodně dalších porodních bolestí.

Aktualizace 13.5.2008

Tak zase pár nových aktualit...Konečně přišel výfuk a po počátečních problémech už konečně na autě sedí, tak jak má. Motor už teda vrčí, ale jelikož není dodělaná voda, tak žádné velké testy nebyly. Konečně jsem zprovoznil ostřikovače, brzdová světla, signalizaci poruchy v brzdové soustavě a nahodil hadice EPDM mezi brzdovým válcem a nádobkou (děkuju Jerromovi). Včera mi ještě přišel startér s reduktorem. Takže auto se zdárně blíží do finiše ale stále je ještě pár věcí, které chybí:

  • filtr, který nemůžu zatím sehnat
  • spasovat spolujezdcovo dveře a nandat tapece
  • nastřihat koberce a nechat je olemovat
  • předělat vodu v kufru
  • sehnat sedačky

Aktualizace 22.8.2008

Tak už se opravdu ladí jen detaily...Autí už jezdí, čalouník dodal sedačky i koberce, koupil jsem pásy...už chybí jen málo (doodvzdušnit brzdy, nasadit a doleštit některé lišty, udělat vzpěru k motoru) a jestli vše půjde dobře, tak přijedu na podzimní Běšiny.

Jinak jsem ve foťáku vyštrachal fotky z výroby rámů na sedačky a pak jedna zajímavost: ve stínítku byly 4 ks pokutových bločků na 10Kčs. No a nakonec jsme s Jerromem vyrazili omrknout jeden vrak a uzmout několik dílů...

Aktualizace 11.9.2008

Tak auto jezdí, troubí, bliká...a tady je pár nejnovějších foteček

Aktualizace 5.11.2008

Jelikož marodím s kolenem, tak jsem nemohl jet na sraz do Běšin. Takže auto je už zazimované a já syslím díly:

  • 20mm stabilizátor od pana Svozila + tvrdé uložení stabilizátoru od Pemita
  • 1ks apolla na rezervu
  • nechal jsem si zrepasovat karburátor ze 136ky a nechám přečalounit jednu nepovedenou sedačku
  • koupil jsem hasičák a tvrdý silentblok na převodovku od pana Herbolta
  • a poslal jsem do výroby přední podložky se středícím kroužkem

Fotečky dodám co nejdříve...

Aktualizace 29.11.2008

Tak konečně fotky dílů. Stabík 20mm, tvrdé uložení, apollo, a nějaká ta povinná výbava...a nakonec jsem si koupil další eRko. Více v článku, který přibude v zápětí.

Aktualizace 13.5.2009

Tak první sraz je za námi, Běšiny - jaro 2009. Na sraz jsem vyjížděl až v sobotu a doufal, že auto dlouhou cestu zvládne. Pár závad se po cestě objevilo, jako je pískající tachometr, chvílemi nefunkční otáčkoměr a nakonec zatuhlý plyn. Ten jsem v Horaždovicích namazal na pumpě zakoupeným sprejem známé značky WD...cena odpovídala značce jak spreje, tak pumpy...aspoň že to pomohlo... Celý sraz se povedl na jedničku, v kempu jsme si užili trenažér nárazu, obhlídli auta, pokecali a jako milé překvapení na závěr srazu jsem vyhrál ve 2 kategoriích - Nejehezčí eRko srazu a Nejhezčí replika srazu. No a večer jsme si s Jerromem udělali spanilou jízdu až domů. Více fotek na konci galerie

Aktualizace 3.7.2009

Jelikož jsem měl trochu času, tak jsem vyndal nápravu a vložil pod kozlíky podložky kvůli odklonům, které na geometrii nešly seřídit. No a když už náprava byla venku, tak proběhla výměna pružin za 250ky od Sakyho, přední odlehčené náboje dle LA a vše jsem završil montáží stabilizátoru od pana Svozila (20mm) spolu s tvrdým uložením od Pemita. No byl to porod to tam dostat...

Aktualizace 1.10.2009

Tak před Běšinama jen malinkaté kosmetické doplňky, fotečky bohužel na rajčeti:

http://jerrom.rajce.idnes.cz/Jenikova_RS/

Aktualizace 24.11.2009

Běšiny dopadly dobře, hlavně že jsme dojeli bez ztráty kytičky a podařilo se nám získat i pohárek za Nejkrásnější eRko/130RS srazu. Dalším úspěchem bylo zveřejnění auta v časopise Tuning Magazine, fotku článku najdete v galerii.

----------------------------------------------------------------

nejnovější aktualizace nahoře

----------------------------------------------------------------


Rubrika: Přestavby a renovace, Přečteno: 32984×, Komentářů: 120, Líbí se Autor: Jerrom
tak kdo by ještě scháněl výtisk tuning magazínu kde byla má rs.tak můžete zde:http://www.tuning-magazine.cz/starsi-cisla/rocnik-2009/. Jináč přeji všem štasný vstup do nového roku 2010
A je tam i plakát XXL nebo jak to mají nazvaný...
Jeníku,





Tak to se pokusím ještě to číslo někde schrastit.Auto je to fakt moc pěkný.
Gratuluji k publicitě! Tvoje pojetí repliky 130RS je opravdu povedený a vymazlený kousek a zaslouží si pozornost !!!
Dneska jsem instaloval plakát s tvou RS v garáži 🙂
jj je to má RS TM a děkuji za pochvalu,spousta lidí jí považuje za dokončenou pepínovu,a to jsem posluchal snad celej sraz,ale skutečnost je jiná.
Já si koupil nejen TM, ale viděl RS i naživo v Běšinech.
Jeníku, koupil jsem Tuning magazine a byl jsem velmi mile překvapen článkem o tvé RSce a plakátem XXXL, moc jí to tam sluší 🙂
Také gratuluji. Jo a kdy vyrazíš na nějakej sraz s tím tvím Castrolem
Také gratuluji, jak k cenám, tak ke zprovoznění a povedenému prvnímu srazu!





Sluší to tam těm Vašim eRkům spolu 🙂
Ceny jsi dostal právem. I live super kára. Dlouho jsem okukoval.
JE TO VELMI DOBRE ODVEDENA PRÁCA NA STAREJ ŠKODOVKE.
pekna😀:*)
přiznavam,že zaklapovačky přední kapoty nejsou dobové,ale jiné jsem nesehna.každopádně účel plní a to je pro mě hlavní
Ze 180% co se mi líbí,snižujou klipny na přední masce na 110%.Super kára.
to potěší když se dílo podaří a i se líbí okolí.děkuji.jináč sice to vypadá jako hotové, ale stále je co vylepšovat a předělávat... je to nekonečný boj
Moooc pěkný, takhle se mi to líbí. Kdybych se poštěl do stavby RS, vypadalo by to nějak takhle. Tak ať ti to jezdí jen k samé radosti.
to je ale nádhera
ahoj gepy nějak nerozumím tvému komentáři..........?????
Tak to je dobrá práce!!!! Za info kde vzít dělítka a nekrást, pošlu origo zavírátka na přední kapotu.gepy
Díky Jeníku a RST





Za dané informace.Rozhodně je viužiju.Sem zvědavej jak se mi to podaří rozleštit.
ja jsem je přeleštil puze na hadrovém kotouči(na brusce) a leštící pastou na nerez,ale variant je spousta.povrch kontrolek po obrábění na CNCčku je kvalitní(žáné velké nerovnosti a rejhy) takže to jde celkem dobře,akorát hrana u sklíčka jde hůř. doporuřoval bych použít jemný busný papír(400-1000) a pak to vzít pastou.
Nerez se leští klasickým způsobem - pomocí brusných a leštících past, jde vyleštit do zrcadlova, poslední fáze třeba tekutým Sitolem (dřív Sidol). Do matova se leší drátěnkama.
Ahoj Jeníku 130RS,





Tak už se tešim na kontrolky co jsem si objednal u Jerroma.Jsem na ně fakt zvědavej.Měl bych takovej malej dotaz vzhledem k neznalosti materiálů.Hliník se dá vyleštit chemicky ale nerez vyleštíš jak?Potřeboval bych radu jak dosáhnout co nevyššího lesku tohoto ušlechtilého materiálu.Neb tyto blištící se prvky budou významnou součástí interieru Čapounova superstroje.


Předem dík za info ,ten nahoře ti to vrátí na Erku.
jinak kontrolky budou někdy příští týden hotové a hned na to je začnem rozesílat
Ahoj Ládo ja sám jsem si nechal vytočit první sady z nerezu a vyleštit to jde docela pěkně ,jen si s tím musí člověk vyhrát. a k tomu vraku: už je nejspíš ve šrotě, jen tak tak jsme z toho s Jerromem zachránili pár drobností.fotky vraků máš pekný
Jirko: Mám taký dojem že je to rýchlomer z wartburga.
Jeníku je prima, že ses téhle druhovýroby ujal! Kdybych mohl zákazníkům doporučit, šel bych do hliníku, který jde rozleštit do opravdového lesku. Na tom nerezu bude vždy vidět, že je to vytočený, ale ten zas jde třeba i galvanicky chromovat, což je také lákavé.





Jinak ten vrak Vám závidim! Hned bych šel kolem něj šmejdit s foťákem 😉 Zrovna minulý víkend jsem dal na svůj budoucí web fotky z našeho někdejšího putování za vraky Š110R. Rád bych v tom zas někdy pokračoval, dokud je co fotit >>> http://11-55.nolimit.cz/volna-fotografie/putovani-za-vraky-s110r-c-2006.html


(jinak ty stránky jsou stále ve výstavbě a kde jsou v menu křížky, tam stále není obsah)
Zdravím všechny, jen chci upozornit, že budeme uzavírat počet kusů výroby chromových kontrolek, tak kdo ještě váhá, má poslední šanci se ozvat Jerromovi. V týdnu bych chtěl zadat zakázku do výroby. Jelikož hliníkové nikdo nechtěl, tak se bude vyrábět pouze z nerezu. Cena 30 Kč/ks + poštovné (kontrolky budou nevyleštěné, doleštit si musí každý sám podle svých představ)
Vici, již brzo... už jsem to i projížděl. Na sedačkách se pracuje...nakonec tam půjdou MTX. Již jsou u čalouníka.
tak kdy stím brkem vyjedešš VICI_G2
nooo.přiznávám, nechal jsem je doma 🙂
nevim kdo je flákač..... fotky už tu taky měly být a nejsou
Nemá, je to flákač 🙂 ...dělá ještě brzdy
tu stovku s predkem ze 120sem taky zazil🙂)
uz mas napasovanej motor??nebo nie??uz aby to bylo🙂))
Samička nalezena😋
To jo, tygl to je, ale hledá samičku do páru 🙂
Já bych žek, že ťahle vypadá tygl.
Co to čtu v diskuzi? Ty taky něco děláš?
zeby to byl tygl??? A nebo rameno RS??? 😉
jo tak vrčet už to taky bude co nevidět. motor už se dokončuje..... zatím tajně.startovací tlačítko tam bude až mi ho nekdo dodá...co Vici?
ahojkyy tak ono to už i svítí???? Ještě aby to vrčelo. 🙂) Jo a startovací tlačítko tam nebude??? VICI_G2
neboj Kamilko přijedu se pochlubit,nebo se můžeš přijet podívat ty jak pokračuju


i když jsem ted na to dlouho nehráb a stydím se za to :-
To tvoje autíčko je super.Už se těším až s tím vyjedeš a doufám,že ho přivezeš ukázat.
Krásný...jsi šikovnej...🙂
jj pravda je to upravené hrdlo nádrže z vejtry
for Jerrom: hej diky za radu, ta nadrz se mi nahodou vali na pude. Tak to mam radost..
Odpověď na příspěvek [ zpět ]
Zrušit
Je to víčko z nádrže náklaďáku, například Praga V3S a je nachromovaný.